AFAIK heeft Ronda nog geen kidsquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:47 schreef Fenomeno het volgende:
Het valt mij altijd op dat gasten met baarden vaak gesloopt worden, is dit jullie ook ooit opgevallen?
Herman zonder baard: TKO over Einemo
Met baard: TKO loss tegen Struve
Brock zonder baard sloopte iedereen
Met baard: TKO loss tegen Cain
Fitch zonder baard: 30-27
Fitch met baard: KTFO tegen Hendricks
Alleen Hendricks is de uitzondering op de regel.
Ik moest hardop lachen!quote:
pole 2-0quote:WESTMINSTER, Calif. (AP) — Former adult film star Jenna Jameson has been arrested in Southern California for investigation of driving under the influence after she struck a light pole with her vehicle.
Police say Jameson had driven her vehicle into a light pole early Friday in Westminster. She suffered minor injuries but refused medical treatment.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ach ze rijd bijna haar hele leven al palen.
Brock had kale kaken tegen onzer Cees!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:47 schreef Fenomeno het volgende:
Het valt mij altijd op dat gasten met baarden vaak gesloopt worden, is dit jullie ook ooit opgevallen?
Herman zonder baard: TKO over Einemo
Met baard: TKO loss tegen Struve
Brock zonder baard sloopte iedereen
Met baard: TKO loss tegen Cain
[..]
Dave slaat hard maar als er iemand is die dat wel kan hebben is het Big Country wel, hopelijk eindigt het gevecht niet bij de judges.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
3 rondes met JDS ..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Nelson heeft wel een aardig incasseringsvermogen idd, die knieen van Werdum destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |