Ach getsie niet de NOS of NRT. Dan krijgen we die gek Paul de Leeuw weer. :-(quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zeg ook van omroep wisselen, terug naar de NOS of inderdaad naar de Avro.
Ja, laten we weer doen wat we zo vaak doen: nadoen wat vorig jaar goed scoordequote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef Bundesrepublik het volgende:
Dinsdagochtend direct Thomas G:son bellen en hopen dat we de eerste zijn die bellen, hij heeft dit jaar het winnende nummer geschreven. Ik verwacht dat er wel een aantal landen ook intresse hebben in een van zijn liedjes voor 2013.
Er staat niks over dat we meteen zijn lied moeten aannemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, laten we weer doen wat we zo vaak doen: nadoen wat vorig jaar goed scoorde
Het stoort me echt dat iedereen meteen namen van songwriters en artiesten begint te roepen. Kijk gewoon eerst eens naar de basis, die totaal verrot is. Het Songfestival wordt uitgekotst, is er nauwelijks budget voor en het NSF is een schijnvertoning.
Maar let op: er verandert niks. We sukkelen gewoon op deze manier verder.
Het is alleen jammer dat ze de flair missen die b.v. de SBS presentatoren wel hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef Jojoke het volgende:
Tros moet het overdragen aan de Avro, dan krijgen we waarschijnlijk wel Frits Sissing als presentator, maar dat moet dan maar. Ik denk dat zij best een leuke show, á la Op Zoek Naar... kunnen neerzetten. Pas ook wel beter bij een omroep die zich ‘de grootste kunst- en cultuuromroep van Nederland’ noemt.
De meeste goede producers lopen dan ook in Zweden rond.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef grazz het volgende:
G:son heeft wel vaker voor andere landen een lied geschreven, niet altijd met succes. In elk geval heeft hij de afgelopen 11 jaar 5 x de top 10 behaald. Dit jaar stonden er in de finale 10 liedjes geschreven en of geproduceerd door Zweden.
Klopt.. het nummer van Malta klonk voor mij persoonlijk best stom toen ik de mp3 hoorde, maar live en met die uitvoering vond ik het ineens fantastisch! Wat op het podium gebeurt is ook gewoon belangrijk. Nederland moet maar gewoon eerst proberen om eindelijk weer eens de finale te halenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef masja2010 het volgende:
Eigenlijk is van alles mogelijk, als je naast een leuk deuntje maar ook een pakkende show neerzet. Het zou al heel wat zijn als Nederland beseft dat het niet alleen om het liedje gaat en dat je niet drie minuten lang als een stijve hark op het podium moet staan. Zelfs een land als Malta heeft dat allang door, maar Nederland heeft helaas zoveel last van arrogantie dat het wel nooit wat zal worden.
Dat dansje van Malta was gewoonweg geniaalquote:Op zondag 27 mei 2012 23:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Klopt.. het nummer van Malta klonk voor mij persoonlijk best stom toen ik de mp3 hoorde, maar live en met die uitvoering vond ik het ineens fantastisch! Wat op het podium gebeurt is ook gewoon belangrijk. Nederland moet maar gewoon eerst proberen om eindelijk weer eens de finale te halen
Liever Paul de Leeuw dan Jan Smit en Daniël Dekker..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ach getsie niet de NOS of NRT. Dan krijgen we die gek Paul de Leeuw weer. :-(
Absolute non. Ik ben al lang blij dat we van dat gedrocht Paul de Leeuw af zijn. Ik vind het huidige duo presentatoren prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Liever Paul de Leeuw dan Jan Smit en Daniël Dekker..
Ik vond en vind Daniel Dekker helemaal niks.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:16 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Absolute non. Ik ben al lang blij dat we van dat gedrocht Paul de Leeuw af zijn. Ik vind het huidige duo presentatoren prima.
Naar de EO, dan krijgen we Bert van Leeuwen of Henny Huisman.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ach getsie niet de NOS of NRT. Dan krijgen we die gek Paul de Leeuw weer. :-(
Dat hoeft ook weer niet. Maar ik ben wel blij dat het Nationaal Songfestival uit de hoek van de schijtlollige humor van Paul de Leeuw is verdwenen. Zoals het dit jaar ging, was er niets mis mee. Zelfs tijdens het ESF vond ik Jan Smit als sidekick niet storend. Alleen zou er een echte kenner naast moeten zitten, geen Daniel Dekker.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:03 schreef Quarant het volgende:
[..]
Naar de EO, dan krijgen we Bert van Leeuwen of Henny Huisman.
Ik ben benieuwd hoeveel leden de EO dan nog overhoudtquote:Op maandag 28 mei 2012 11:03 schreef Quarant het volgende:
Naar de EO, dan krijgen we Bert van Leeuwen of Henny Huisman.
Dit dus: het ESF moet weer een evenement worden zoals vroeger toen half Nederland het zag en er voor thuis bleef.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, laten we weer doen wat we zo vaak doen: nadoen wat vorig jaar goed scoorde
Het stoort me echt dat iedereen meteen namen van songwriters en artiesten begint te roepen. Kijk gewoon eerst eens naar de basis, die totaal verrot is. Het Songfestival wordt uitgekotst, is er nauwelijks budget voor en het NSF is een schijnvertoning.
Maar let op: er verandert niks. We sukkelen gewoon op deze manier verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |