Ik zat juist te denken: wat, iemand heeft zijn kind van 6 meegenomen...quote:Op maandag 28 mei 2012 13:15 schreef ralfseltje het volgende:
Godverdomme, je bent echt een mongool als je daar vooraan staat en je bent ouder dan 14
De concertzalen van Gers staan altijd vol met kinderen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat juist te denken: wat, iemand heeft zijn kind van 6 meegenomen...
Vreselijke muziek dit trouwens.
Ik was verbaasd dat iemand een kind meeneemt naar Pinkpop, maar wel eens dat dit kindermuziek isquote:Op maandag 28 mei 2012 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
De concertzalen van Gers staan altijd vol met kinderen hooren hun ouders.
Ik ook, behalve dat ik niet naar Lowlands ga.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Neraice het volgende:
Broodje bakpao? Wat ben ik blij dat ik dit jaar LL ga en vorig jaar naar Pinkpop was
Haal je kaartje 2dehands 1 a 2 dagen voor het festival.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik ook, behalve dat ik niet naar Lowlands ga.
Voor de kinderen van alle oude mannen die vanavond Bruce willen zienquote:
Zou best wel eens kunnen idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor de kinderen van alle oude mannen die vanavond Bruce willen zien
15.30quote:Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen idd.
Hoe laat is Miike Snow?
Tja ze hebben allemaal wel een paar leuke liedjes maar of ze op Pinkpop thuis horen? Naar mijn mening niet. En van die alle heeft Sef nog de meeste credits om er te staan vind ik.quote:
Specials spelen pas om half 5, plzzz Miike Snow ertussenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef Karina het volgende:
Half 3 Seasick Steve en daarna The Specials. Dan luister ik weer.
Ja ik zag de nnb over het hoofdquote:Op maandag 28 mei 2012 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
Specials spelen pas om half 5, plzzz Miike Snow ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |