Artiesten staan meestal aan de zijkant bij het podia waar zonet ook twee mensen stonden. Maar Seasick Steve hoeft geen kaartje gok ik :p.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me tof, al is het ook een ouwe lul
Ik vind dit wel een OK band, maar ik denk niet dat ik naar een concert zou gaan. Krijgen artiesten niet eens gratis toegang?
Op tv ook niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Dank! Het nadeel van de stream is dat er niet bij wordt gezet hoe de nmmers heten.
Wie denk je zelf..quote:
Dat klopt iig..... Dit is een anders Boss.quote:
Vroeger toch wel? Of is mijn herinnering nu zo wazig?quote:
Is dat hem nouquote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat klopt iig..... Dit is een anders Boss.
Wel als het straks op Ned 3 is, niet bij deze live uitzending op Cultura.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Vroeger toch wel? Of is mijn herinnering nu zo wazig?
Nou ja, maakt niet uit, hier zitten genoeg kenners.
Ga je toch Gers Pardoel luisterenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
Het begint me nu eerlijk gezegd een beetje te vervelen.
Als ik tvgids.nl moet geloven lijkt dat die onbekende man wel wordt uitgezonden :p.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens beter gehoord.
Springsteen wordt niet uitgezonden verwacht ik (?).
Misschien wel een stukje achteraf/na toestemming, maar vast niet live.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Springsteen wordt niet uitgezonden verwacht ik (?).
Alsof ik dat wel leuk vond. Ik zeg gewoon eerlijk wat ik er van vind. Sommige nummers vind ik wel mooi, maar ik hoef het niet een uur lang te horen.quote:
Jij zei dat een vanmiddag ook tegen iemand die Specials niks vond.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik dat wel leuk vond. Ik zeg gewoon eerlijk wat ik er van vind. Sommige nummers vind ik wel mooi, maar ik hoef het niet een uur lang te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |