Belangrijke functiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:51 schreef Vasilevski het volgende:
Goede zaak. Maatschappijleerdocenten hebben best een belangrijke functie, en als die met hun voorkeuren te koop gaan lopen, is dat natuurlijk niet goed. Ik had zelf een docente maatschappijleer in 2005, toen het hele verhaal met de EU-Grondwet speelde. Die verkondigde gewoon voor de klas dat mensen die tegen de Grondwet waren er niets van begrepen. En dat GroenLinks natuurlijk de allerbeste partij ooit was.
Ach, zo kunnen we ook beginnen over het christendom en de priesters waar je veel verhalen over hoort, dat ze kinderen mishandelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef xSouL het volgende:
Vies kak religie dat het ook is.
Altijd maar mensen onderdrukken en hun religie proberen te forceren over andere gelovigen of niet-gelovigen.
Mijn ouders zijn zelf politieke vluchtelingen en tevens ik ook, aangezien ik 6 maanden was toen ik hier te gast kwam in Nederland. De reden dat we zijn gevlucht uit ons land was, omdat ze vele gebieden hebben overgenomen en vervolgens hadden we geen spreekrecht meer. In ons eigen land die wij zelf hebben opgebouwd. Er was maar één optie namelijk, bekeren tot de islam of vermoord worden.
Ben blij dat Nederland mij en mijn ouders met open armen heeft kunnen opvangen en uiteraard zal ik mijn best doen om mijn plekje hier in de Maatschappij van Nederland te vervullen.
Leg uit.quote:
- edit -quote:
heb ik al eerder gepost. Als organisatie mag je, voordat je iemand een contract hebt aangeboden er voor kiezen om iemand niet aan te houden op basis van of jij voelt dat iemand niet in jouw team past.quote:
hallo? vrijheid van meningsuiting is nog altijd hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Terechte schorsing als docent hoor jij je niet uit te laten over andermans geloof.
Uit welk land ben je dan gevlucht?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef xSouL het volgende:
Vies kak religie dat het ook is.
Altijd maar mensen onderdrukken en hun religie proberen te forceren over andere gelovigen of niet-gelovigen.
Mijn ouders zijn zelf politieke vluchtelingen en tevens ik ook, aangezien ik 6 maanden was toen ik hier te gast kwam in Nederland. De reden dat we zijn gevlucht uit ons land was, omdat ze vele gebieden hebben overgenomen en vervolgens hadden we geen spreekrecht meer. In ons eigen land die wij zelf hebben opgebouwd. Er was maar één optie namelijk, bekeren tot de islam of vermoord worden.
Ben blij dat Nederland mij en mijn ouders met open armen heeft kunnen opvangen en uiteraard zal ik mijn best doen om mijn plekje hier in de Maatschappij van Nederland te vervullen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar maatschappijleer docenten moeten perse links zijn anders word je uit de orde gekickt
owja en geitenwollen sokken dragen
zelfs met dit weer
Ik zou zeggen dat het een hindoe(staan) is. Lees die naam.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:55 schreef WH141 het volgende:
Christelijke leraar die een ander geloof als barbaars afdoet
Religie
Een hindoe werkzaam op een katholieke school die de islam afkraakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het een hindoe(staan) is. Lees die naam.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:31 schreef Superthomas het volgende:
[..]
hallo? vrijheid van meningsuiting is nog altijd hoor.
Ik ken genoeg docenten die lesgeven op een christelijke school maar dat zelf niet zijn, hoor. En dat de islam af wordt gekraakt, tsjah, dat gebeurt nu al decennia.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een hindoe werkzaam op een katholieke school die de islam afkraakt.
Moet de schuld van de atheisten wel zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |