Jaa! Sowieso wel leuk, hij deed me ook al echt aan Puck denken toen hij binnen kwam lopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Prachtige stem trouwens heeft die halfbroer van Puck
ja ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jaa! Sowieso wel leuk, hij deed me ook al echt aan Puck denken toen hij binnen kwam lopenGoed gecast
![]()
Ben ik de enige de het wel een beetje zielig voor Damian (Rory) vind dat hij er nu is uitgeschreven terwijl hij gewonnen had, en Alex (Wade/Unique) van zijn troostprijs een vaste rol maakt?Nou moet ik zeggen dat ik het wel snap, maar sneu is het wel.
Dit ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk. "Glee" (Ohio) heeft het oude gevoel aardig weten vast te houden, ondanks het verlies van de halve cast. En het 'doorslaan in het superstar' thema in deze ep was prima gedaan. "Fame" (NY) heeft iets hip & happening-achtig en kijkt heerlijk weg. Fijn dat Kurt daar ook al zo snel heen is! Ik heb tot nu toe geen moeite met de mix van beide series.
Niets zieligs aan, hij heeft gewoon zijn 7 eps gehad (méér dan genoeg). Maar wel een beetje raar: ze moeten ND weer aanvullen tot 12, gooien er iemand uit die we al kennen (waar is hij??) en geven ons een bende nieuwelingen. Unique is geen vaste rol toch? (zei zij hoopvol) Hij staat niet op de castfoto (evenals Sugar overigens, ook nog steeds een bijrol dus).quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef ejiraM het volgende:
Ben ik de enige de het wel een beetje zielig voor Damian (Rory) vind dat hij er nu is uitgeschreven terwijl hij gewonnen had, en Alex (Wade/Unique) van zijn troostprijs een vaste rol maakt?Nou moet ik zeggen dat ik het wel snap, maar sneu is het wel.
greatquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef muiske41 het volgende:
Damian komt terug.. na december zal hij weer terugkeren in de show. (heeft iets met zijn visum te maken)
Vond hem schattig, die Roryquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja ?
ik verstond hem nooitinteressant was hij ook niet
Helemaal mee eens! Die nieuwe 'Rachel' heeft een mooie stem. Het broertje van Puck ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk. "Glee" (Ohio) heeft het oude gevoel aardig weten vast te houden, ondanks het verlies van de halve cast. En het 'doorslaan in het superstar' thema in deze ep was prima gedaan. "Fame" (NY) heeft iets hip & happening-achtig en kijkt heerlijk weg. Fijn dat Kurt daar ook al zo snel heen is! Ik heb tot nu toe geen moeite met de mix van beide series.
en die puppy ogenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef muiske41 het volgende:
Ik ook.. hij heeft iets onschuldigs over zich.. echt zo'n schatje
Oh, de afgunst....quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Johan1994 het volgende:
Jake is gewoon een steriotype badboy waar elk meisje helemaal nat van word. Nou wat orgineel weer.
Ik wil gewoon Finn terugquote:
Dit. Hierin gaan ze iets te ver met de "diversiteit"quote:
Zo begon Puck ook en dat is ook een leuk karakter geworden dus wie weet is er hoopquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Johan1994 het volgende:
Ik vind die Unique en Jake echt rotzooi. Jake is gewoon een steriotype badboy waar elk meisje helemaal nat van word. Nou wat orgineel weer.
De enige reden dat hij erin zit is zodat ze Puck+Rachel nog een keer over kunnen doenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Johan1994 het volgende:
Ik vind die Unique en Jake echt rotzooi. Jake is gewoon een steriotype badboy waar elk meisje helemaal nat van word. Nou wat orgineel weer.
nou het is niet de diversiteit die me irriteertquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Hierin gaan ze iets te ver met de "diversiteit"
Voor de rest ga ik het sowieso wel weer volgen.
Ik heb daar nou nooit een enorme lovestory in gezien (al waren ze wel vermakelijk). Wat mij betreft is het toch Puck & Quinn en Rachel & Broadwayquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De enige reden dat hij erin zit is zodat ze Puck+Rachel nog een keer over kunnen doen.
quote:
Hij zit er nog wel in, alleen niet in elke aflevering.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Ik besefte me net pas dat hij er niet meer in zit, zo erg mis ik hem
Ik ook niet maar ze lijken over het algemeen gewoon de eerste twee seizoenen dunnetjes over te doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik heb daar nou nooit een enorme lovestory in gezien (al waren ze wel vermakelijk). Wat mij betreft is het toch Puck & Quinn en Rachel & Broadway
Zeker. Geilste chick na Santanaquote:Op zaterdag 15 september 2012 03:49 schreef Avey het volgende:
Maar Marley is cuteMisschien daar maar voor kijken
Jake gaat Kitty harstike hard bezwangeren, wacht maar af.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De enige reden dat hij erin zit is zodat ze Puck+Rachel nog een keer over kunnen doen.
Het idee is goed, maar hij is zo overduidlijk: LOOK AT ME I'M GAY. Het is dat hij nog niet met een banaan in zijn mond loopt en heftig met de regenboog vlag zwaaitquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Hierin gaan ze iets te ver met de "diversiteit"
Voor de rest ga ik het sowieso wel weer volgen.
Sam is nu pas een senior, maakt nog gewoon deel uit van New Directions. Alle senior's van vorig jaar (die geslaagd zijn), waaronder Puck en Mercedes, doen nog mee, maar niet meer in elke aflevering.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de echte Puck er met Mercedes en Sam nu echt uit ?
Rachel in een strak balletpakjequote:Op zondag 16 september 2012 13:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het wordt over de top gay, in plaats van ' ook gay'.
Maar mijn God die nieuwe Rachel is een reden om geen aflevering meer te missen.
Heeft geloof ik filmopnamen in het buitenland. Ryan had er iets over getwitterd, iets in de 'geen zorgen' trant.quote:Op zondag 16 september 2012 15:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom staat Quinn niet op de persfoto?
Wat een insiders info!quote:Op zondag 16 september 2012 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heeft geloof ik filmopnamen in het buitenland. Ryan had er iets over getwitterd, iets in de 'geen zorgen' trant.
Ik hoop dat zij snel terugkomtquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker. Geilste chick na Santana.
En nog meer onbekende nummers voor mij (behalve Crazy)quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
De andere nummers zijn ook te beluisteren, hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
En nog meer onbekende nummers voor mij (behalve Crazy)
Maar wat veel nummers zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Oh ja, ik zie 't staan (had alleen maar fanatiek zitten klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Ik had eerder iets gelezen over Britt en dit nummer, vandaar. Ik vind het ook niet erg overweldigend, beetje suf nummer ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 22:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:25 schreef ejiraM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2012 10:49:27 ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:22 schreef dollce het volgende:
Een beetje onrust kan geen kwaad, het loopt vast met een sisser af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik geloof er eigenlijk niks van (rookgordijn?)... of het stelt niks voor, zal me ook niks verbazen.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: