mijn zusje is bijna jarig, ik een boek geven mn broertje een boek geven. Totaal: 30 euro, hij: ik heb geen geld bijquote:
heb je pijn bij je kringspierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik was verdwaald in phnom penh liep om 22:00 weg kwam om 23:30 bij hostel allemaal ongure straten en mensen donkere steegjes wtf
En geen geld voor Max Payne 3?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje is bijna jarig, ik een boek geven mn broertje een boek geven. Totaal: 30 euro, hij: ik heb geen geld bij
[ afbeelding ]
nou goed gingen we nog even de stad in om te kijken voor nieuwe schoenen zodat hij die later met onze moeder kon gaan halen. zag ie dus exclusives en die moest hij hebben ditdatTotaal:120 euro
ja maar dat komt omdat ik beetje schrale anus heb van al dat schijtenquote:
he pzquote:
biesj!quote:
naja was net zo'n hoer die met mij mee naar boven wou voor 'massage'quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog naar de hoeren geweest in cambodja?
Hij stuurt jouw een uitnodiging voor een feestje op het feestterein 'killingfield parties en co'quote:
was t een chick with a dick ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja was net zo'n hoer die met mij mee naar boven wou voor 'massage'
rare masseuse zo met haar tieten half uit haar topje en 10cm hoge hakken in een bar met oude rijke westerse mannen
neh dat is thailand, dit was eigenlijk een knappe chick chick moet ik zeggen!quote:
waarom ben je niet gegaan danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh dat is thailand, dit was eigenlijk een knappe chick chick moet ik zeggen!
waarom doe je dat niet?? zal vast niet meer als 10 euro kostenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naja was net zo'n hoer die met mij mee naar boven wou voor 'massage'
rare masseuse zo met haar tieten half uit haar topje en 10cm hoge hakken in een bar met oude rijke westerse mannen
leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
omdat ik niet meer dan 10 euro te spenderen heb
ik ben blut man, ik kan slapen en eten en metro chillen meer niet
en dat is het
ja we geloven je hoor. waar was je ookweer op vakantie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:49 schreef Boterbartje het volgende:
kijk ik kan wel 10 dollar missen geen probleem.. maar ik betaal gewoon niet voor seks en ik spendeer het liever aan iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |