Ronaldinho was goed in de trucjes ja, maar Zidane ook. Zidane is een echte straatvoetballer en dat bleef je altijd terug zien in zijn actie's.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]toe even, nu zet je Ronaldinho neer als iemand die niet kan voetballen. Zidane krijgt die bal 10x door de benen gespeeld voordat hij Ronaldinho kan schoppen.
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Snap echt niet dat er nog enige vorm van discussie over Zidane of Ronaldinho moet zijn. Zeker met je ogen in je zak gekeken als je dan serieus voor die dikke Braziliaan kiest.
Maar het blijft niet echt iets voor dit topic.
Exact dit. Beweren dat van Persie in z'n eerste 2 jaar een rol van betekenis speelde is wartaal uitslaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Persie speelde in z'n eerste twee jaar bij Arsenal 79 wedstrijden, maar hij kwam daarin nauwelijks aan de bal.
En waar zijn de minuten die hij speelde?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Doe nou KABOOOOOOOOM!
Je kunt Zidane ook teveel willen ophemelen he Caland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Snap echt niet dat er nog enige vorm van discussie over Zidane of Ronaldinho moet zijn. Zeker met je ogen in je zak gekeken als je dan serieus voor die dikke Braziliaan kiest.
Maar het blijft niet echt iets voor dit topic.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt Zidane ook teveel willen ophemelen he Caland.
Nu de minuten? Vind 't btw wel tekenend dat jij altijd zo schreeuwerig je gelijk moet halen, zelfs in discussies met mensen die voor de rest gewoon normaal proberen te discussieren. Andersom, is er 9 van de 10 keer niks van diezelfde bravoure te bekennen als je ongelijk aangetoond wordt door een willekeurige user. Beetje jammer soms vind ik, maargoed. Even goede vrienden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
KABOOOOOOOOOMIk ben melig Kap, sorry
Dus nu gaan we van "hij speelde de eerste twee seizoenen niet" naar "hij speelde 80 wedstrijden de eerste twee seizoenen maar wist in geen enkele wedstrijd het onderscheid te maken"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact dit. Beweren dat van Persie in z'n eerste 2 jaar een rol van betekenis speelde is wartaal uitslaan.
Lijkt me haast onmogelijk. Beste voetballer die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt Zidane ook teveel willen ophemelen he Caland.
Ik zie daar kapbewegingen en scharen die Ronaldinho op 10x die snelheid ook deed dus je had beter een filmpje met geniale passes kunnen laten zien in mijn ogen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze is ook geniaal, in z'n 1tje een toen nog groots Ajax gesloopt![]()
Say wuuuut? Zo ben ik gewoon.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu de minuten? Vind 't btw wel tekenend dat jij altijd zo schreeuwerig je gelijk moet halen, zelfs in discussies met mensen die voor de rest gewoon normaal proberen te discussieren.
Gefeliciteerd Ajacied422, Stevenmac26 en elke andere toffe Ajaciedquote:Andersom, is er 9 van de 10 keer niks van diezelfde bravoure te bekennen als je ongelijk aangetoond wordt door een willekeurige user. Beetje jammer soms vind ik, maargoed. Even goede vrienden.
Ben het met je eens dat het een geweldige voetballer was hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me haast onmogelijk. Beste voetballer die ik ooit heb gezien.
Kijk anders eens Frankrijk - Brazilie op het WK van 2006 terug. Zidane won daar in zijn eentje de wedstrijd.
1 van de 10quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Say wuuuut? Zo ben ik gewoon.
[..]
Gefeliciteerd Ajacied422, Stevenmac26 en elke andere toffe Ajacied
Dit topic ontkracht die stelling compleet.
Onzin. Ik ben het gewoon 9/10 keer niet met mensen eens die "denken" iets ontkracht te hebben.quote:
Kom jij met bewijs dat Van Persie geen verschil maakte gedurende die 80 wedstrijden?quote:En kom je nog met die minuten?
De NOS heeft toen een filmpje gemaakt daarover dat ze hem de hele wedstrijd volgen. Wat was dat toen geweldig. Ik ben het volledig met je eens, Zidane is voor mij ook de beste voetballer die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me haast onmogelijk. Beste voetballer die ik ooit heb gezien.
Kijk anders eens Frankrijk - Brazilie op het WK van 2006 terug. Zidane won daar in zijn eentje de wedstrijd.
Video descriptionquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze is ook geniaal, in z'n 1tje een toen nog groots Ajax gesloopt![]()
Zo'n figuur ben jij zelf ook hoor, alleen heb je dat zelf niet altijd door.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben het gewoon 9/10 keer niet met mensen eens die "denken" iets ontkracht te hebben.
Ik stel iets, jij zegt van niet. Derhalve is het aan jou om dit te bewijzen. Je komt met 40 wedstrijden, en nu de minuten die hij daarin speelde. Elke keer een invalbeurt van 10 minuten zegt niet zoveel natuurlijk.quote:Kom jij met bewijs dat Van Persie geen verschil maakte gedurende die 80 wedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |