Hoezo ik vraag me echt af waarom sommige ouders zo stom zijn om hun kind zo te fotograferen en op internet te plaatsen. Misschien dat een kind in bad oid grappig lijkt maar voor een pedo is dat of doutzen naakt je slaapkamer inkomtquote:Op zondag 27 mei 2012 21:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als dat je eerste associatie is bij een dergelijke foto zou ik toch echt bij mezelf te rade gaan.
Dan zijn ze allemaal bewust of onbewust aan het trollen. Kan haast niet anders.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Die witte zijn er een paar verschillende maar had geen zin ze allemaal een ander kleurtje te geven.
ik las 'wordt het dan niet tijd om jezelf van kant te maken'...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het vervolg (groen = status updater)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
ik las 'wordt het dan niet tijd om jezelf van kant te maken'...
Antwoord is overduidelijk jaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
ik las 'wordt het dan niet tijd om jezelf van kant te maken'...
Een gesprek wat ik voorbij zag komen tussen een Ajax hooligan uit Doetinchem en een Feyenoord Hooligan uit Didamquote:eunminator Raw Komen jullie uit rotterdam . Ken je dat nie horen dan ....!!
14 minuten geleden
El Noize -_- gekke kliederboel op de rug
12 minuten geleden
Steven R alles btr dan 020 met joden ster op de rug
11 minuten geleden
Michelle B Niks kan gekker zijn als jou kop
11 minuten geleden
El Noize niks mooiers dan 31 x kampioen gekke feyenoorders
10 minuten geleden
Teunminator Raw Er is een amsterdammer dood gegaan ......... Hiep hiep hoeraa
10 minuten geleden
Michelle Ofnie jeuj hang de vlaggen uit lekker knallen daar moet op gedronken wordennn!!!!
9 minuten geleden
Steven R nix mkooiers dan dooie jood en 4-2 in de kuip
8 minuten geleden
El Noize haha er was bijna een dooie 010-er op Qlimax pik;) vergeet dat niet;) toen had je je shirt vlot aan haha
8 minuten geleden
El Noize achja en dan win je 4-2 na 5 jaar weer een x haha aan het einde van het jaar telt alleen het kampioenschap
6 minuten geleden
Steven R nou so dood was ik niet haha enne wie wou er vechte en wie smeekte om mijn chirtje aan te doen....maar ja joden kenne niet alleen he en bluffe met zijn hier met 80 man
5 minuten geleden
El Noize nou pik;) we hoeve der bijna niet om te liege jij en danny ware beide benauwd jij wou niet knokke haha maar maakt ook niet uit pik ik ouwehoer maar wat vind je een mooie kerel;) je heb alleen een lelijke tatoo
4 minuten geleden
El Noize :D
4 minuten geleden
Steven R nou de verhaal is dat ik maf werdt van denny omdat hij smeekte en paniek aanvalle had hahaha....ckrs pik
3 minuten geleden · 1
El Noize haha dat zowizo hij had de trane in de ogen hahaha
WAT?!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een gesprek wat ik voorbij zag komen tussen een Ajax hooligan uit Doetinchem en een Feyenoord Hooligan uit Didam!!!!!!
Die mensen begrijpen elkaar?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een gesprek wat ik voorbij zag komen tussen een Ajax hooligan uit Doetinchem en een Feyenoord Hooligan uit Didam!!!!!!
Denk hetquote:
Ik vrees dat ze het zelf toch echt wel begrijpen... Soort van eigen brabbeltaaltje voor de lager ontwikkelden.quote:
Niets gemerkt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Wegens onderhoud is Facebook is momenteel niet beschikbaar. Maar je zou je over een paar minuten Al een uur weer moeten kunnen aanmelden. Je kunt hier meer informatie vinden over waarom je die bericht ziet. Bedankt voor je geduld terwijl we aan de site werken.
Wat is deze?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Wegens onderhoud is Facebook is momenteel niet beschikbaar. Maar je zou je over een paar minuten Al een uur weer moeten kunnen aanmelden. Je kunt hier meer informatie vinden over waarom je die bericht ziet. Bedankt voor je geduld terwijl we aan de site werken.
Je was me voor!quote:
preciesquote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Is het niet het gegeven zelf, is het wel de spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |