Je ging naar de huisarts voor menstruatiepijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van de huisartsnaproxen. 250mg ofzo.
Mwa, beetje ouderwets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Typisch het volgende:
Pijnstillers.![]()
Kun je beter heroine spuiten, is nog natuurlijker.
Ja, zo erg is het. Kan je nagaan. Het voelt hetzelfde als weeën in de ergste gevallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je ging naar de huisarts voor menstruatiepijn?
Ik heb twee keer galstenen gehad, maar dat is vast ook erg pijnlijk ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, zo erg is het. Kan je nagaan. Het voelt hetzelfde als weeën in de ergste gevallenrugpijn, alles.
Janken man.
Nja pijnlijk en vooral irritantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb twee keer galstenen gehad, maar dat is vast ook erg pijnlijk ja.
Bel de huisarts.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja pijnlijk en vooral irritanthet is echt zo'n zeurende pijn continu.
Dat zijn niet echt hints meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik.
Slecht in hints alles.
Ok, dan weten we dat. Fijn dat je dat even zegt.quote:
Jij bent een wijf?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik.
Slecht in hints alles.
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk nog eens beter.
En ik bedoelde in hints begrijpen.
Die mag hij wel lenen maar die is ook hard en stijf en dan bedoel ik niet omdat ik hem ben vergeten in de droger te stoppen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu moet je je doflijnhandschoen maar even uitlenen
Hé bah patjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die mag hij wel lenen maar die is ook hard en stijf en dan bedoel ik niet omdat ik hem ben vergeten in de droger te stoppen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die mag hij wel lenen maar die is ook hard en stijf en dan bedoel ik niet omdat ik hem ben vergeten in de droger te stoppen.
hej wij zijn een nette sc, dit soort vieze dingen horen hier niequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof niemand hier fapt, mag je best over praten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej wij zijn een nette sc, dit soort vieze dingen horen hier nie
Bezig geweest met papier maché?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van fappen word je blindquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof niemand hier fapt, mag je best over praten.
Wie stopt er nu papier maché in de droger?quote:
alsof iemand hier fapt met een dolfijnenhandschoen, oh wacht, splitter is hier niet zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof niemand hier fapt, mag je best over praten.
Ik kan zo 4 FOK!kers opnoemen die dat doen ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof iemand hier fapt met een dolfijnenhandschoen, oh wacht, splitter is hier niet zeker?
oh vertel mij deze roddels.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan zo 4 FOK!kers opnoemen die dat doen ja.
Ik snap pas sinds een week deze grap.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof iemand hier fapt met een dolfijnenhandschoen, oh wacht, splitter is hier niet zeker?
Doen jullie dat niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie stopt er nu papier maché in de droger?
alsof er iemand in de buurt van die grot van jou komtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die zich niet laten fappen en het zelf doen
Daar fap je toch niet mee of welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof er iemand in de buurt van die grot van jou komt
www.slutseeker.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DM naar spouwer en patje en intronic doen toch
Mag ik niet zeggenquote:
Arme Snuf..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Snuf gaat een weekend gezeik van mij aanhoren hoeveel pijn ik wel niet heb.
Wij hebben zo'n draaibank in de schuur staan en daar doe ik dan twee stukjes kipfilet tussen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die zich niet laten fappen en het zelf doen
jij steekt vuisten in je oor?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar fap je toch niet mee of wel
Laatste keer dat er een vrouw bij Snuf op visite komtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:30 schreef Dimens het volgende:
En geen seks voor Snuf. en ook nog eens het gezeur van DV aanhoren. Respect als hij het overleeft.
uiteraard, tis wat meten en duwen maar na een tijdje zit ie er wel in hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard, tis wat meten en duwen maar na een tijdje zit ie er wel in hoor
ga dan nieuwe halen domme doos. zal nog wat worden als jij op jezelf woontquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
zonnebrand voor mn gezicht bijna op
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
zonnebrand voor mn gezicht bijna op
#liefdagboek
wanneer kom ik in dit lijstje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DM naar spouwer en patje en intronic doen toch
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Dimens het volgende:
Foto van mij toen ik nog jong was opgedoken.
[ afbeelding ]
bijna sixpack goed bezig dimnsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Dimens het volgende:
Foto van mij toen ik nog jong was opgedoken.
[ afbeelding ]
twitter:Patje1987 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Vanmiddag komt mijn orka handschoen binnen
reageer retweet
Ja. Jij niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]je had dus als kind al een paardenlul
Oh mijn god, zijn gezicht lijkt precies op dat van m'n paquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
At first I was like
[ afbeelding ]
But then
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beursquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Typisch het volgende:
Komen er nog mensen naar Café Beurs vanavond in Rotterdam? FOK! biertjes drinken je weet.
Picsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh mijn god, zijn gezicht lijkt precies op dat van m'n pa
Ik heb ook zoeen borsthaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
At first I was like
[ afbeelding ]
But then
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had beter voor de bruine bolletjes met kaas en ham kunnen gaan ipv de frituur. Nu ben ik ook nog eens misselijk
Nee man, is een kut tent maarja mijn maten vinden het daar wel leuk.quote:
Wat vind jij dan een leuke tent?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, is een kut tent maarja mijn maten vinden het daar wel leuk.
Meeloper, groepsdruk alles.
Ik vind BED, Sorbonne en Vi meestal wat leuker.quote:
Van die mensen die bij elke kroeg gaan mekkeren dat ze er niet in willen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind BED, Sorbonne en Vi meestal wat leuker.
Al ben ik niet zo veeleisend. Bier en tieten is genoeg.
Rete irritant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die mensen die bij elke kroeg gaan mekkeren dat ze er niet in willen.
Haha ja, wat dat betreft ben ik heel makkelijk. Ik kan het naar mijn zin hebben hier op het dorp in het dorpscafé, de zelfde mensen al jaren lang maar ook in een willekeurige tent in Rotterdam mits normale mensen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die mensen die bij elke kroeg gaan mekkeren dat ze er niet in willen.
Veel plezier in Rotterdam.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga er vandoor, trein halen. grgrrr
Succes en kusje op je buikje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is paddy's wat? puddy's, panny's, ik vergeet de naam telkensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha ja, wat dat betreft ben ik heel makkelijk. Ik kan het naar mijn zin hebben hier op het dorp in het dorpscafé, de zelfde mensen al jaren lang maar ook in een willekeurige tent in Rotterdam mits normale mensen.
Zolang het maar geen tent als Hollywood is, verdomme wat loopt daar een volk zeg.Hét afvoerputje van de Rotterdamse uitgaansscene.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja hey, er zijn ook grenzen inderdaad. Maar bij negen van de tien kroegen zeiken van "nee, daar wil ik niet", dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha ja, wat dat betreft ben ik heel makkelijk. Ik kan het naar mijn zin hebben hier op het dorp in het dorpscafé, de zelfde mensen al jaren lang maar ook in een willekeurige tent in Rotterdam mits normale mensen.
Zolang het maar geen tent als Hollywood is, verdomme wat loopt daar een volk zeg.Hét afvoerputje van de Rotterdamse uitgaansscene.
Nog nooit geweest. Is dat een kroeg oid? Kom gewoon Beurs, geile studenten zowel mannelijk als vrouwelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is paddy's wat? puddy's, panny's, ik vergeet de naam telkens
True.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hey, er zijn ook grenzen inderdaad. Maar bij negen van de tien kroegen zeiken van "nee, daar wil ik niet", dat bedoelde ik.
Toen ik op stap ging op mijn zestiende mocht ik blij zijn als ik één plus één bij elkaar op kon tellen. Totaal geen controle toen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True.
Al was Hollywood toen ik 16 was wel geniaal. Wedstrijdje met mijn maten doen met score bijhouden.
Dansen was 1 punt, schuren 3 punten en zoenen 10. Dit allemaal met vrouwen (naja meisjes toen nog) Mooie avonden toen gehad.
Controle? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik op stap ging op mijn zestiende mocht ik blij zijn als ik één plus één bij elkaar op kon tellen. Totaal geen controle toen.
Over wat ik dronk en zo. Grenzen niet kennen en alles.quote:
Oh. Dat heb ik echt nooit gehad, ik weet niet hoe maar ik heb ook echt nog nooit de volgende dag kotsend bij de plee gezeten. Dat terwijl ik toch best veel tering zooi drink en afentoe wat shit door elkaar gooi qua wiet/hasj.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over wat ik dronk en zo. Grenzen niet kennen en alles.
Door de jaren heen leer je ook wel beter kennen wat je kan hebben en wat niet. Maar het is niet dat ik daar nu echt bewust over nadenk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Dat heb ik echt nooit gehad, ik weet niet hoe maar ik heb ook echt nog nooit de volgende dag kotsend bij de plee gezeten. Dat terwijl ik toch best veel tering zooi drink en afentoe wat shit door elkaar gooi qua wiet/hasj.Blijkbaar heeft mijn lichaam een eigen rem en daar ben ik echt heel blij mee.
Als ik dan mijn maten helemaal de tering in zie gaan en ik de volgende dag gewoon op de fiets stap om naar de sportschool te gaan is het wel handig.
Ja, je lichaam regelt het gewoon zelf nu. Wel relax.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door de jaren heen leer je ook wel beter kennen wat je kan hebben en wat niet. Maar het is niet dat ik daar nu echt bewust over nadenk.
Precies, het is ook fijn als je uit kan gaan met mensen die dat ook hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, je lichaam regelt het gewoon zelf nu. Wel relax.
Hoe snel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
haa usb 3 is wel degelijk een tikkie sneller
Steel gewoon een nieuwe.quote:
Dat heb ik wel, al ligt het wel aan de groep. Ik heb eigenlijk 2 aparte vriendengroepen in het zelfde dorp. Mijn maatjes die ik al vanaf groep 3 ken. En een andere groep waar ik pas de laatste 5/6 jaar mee om ga, die laatste groep zijn vooral mensen die gelijk na hun VMBO zijn gaan werken enzo. Die zitten altijd flink aan de zooi en gaan nog wel eens over de schreef, lekker snuiven om vervolgens je helemaal de tering in te laten gaan tot overgeven aan toe. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies, het is ook fijn als je uit kan gaan met mensen die dat ook hebben.
Ik heb nu in mijn maag een bepaalde stop die ik voel als ik genoeg gedronken heb. Het gevoel alsof ik teveel gegeten heb terwijl ik dan alleen maar gedronken heb. Als ik er dan nog een neem, weet ik dat ik over mijn nek ga.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door de jaren heen leer je ook wel beter kennen wat je kan hebben en wat niet. Maar het is niet dat ik daar nu echt bewust over nadenk.
Vaak zijn dat wel wildebrassen ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, al ligt het wel aan de groep. Ik heb eigenlijk 2 aparte vriendengroepen in het zelfde dorp. Mijn maatjes die ik al vanaf groep 3 ken. En een andere groep waar ik pas de laatste 5/6 jaar mee om ga, die laatste groep zijn vooral mensen die gelijk na hun VMBO zijn gaan werken enzo. Die zitten altijd flink aan de zooi en gaan nog wel eens over de schreef, lekker snuiven om vervolgens je helemaal de tering in te laten gaan tot overgeven aan toe. Lekker hoor.
Ik woon in Groningen, maar niet in de stad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je in de stad Groningen woonde.
My whole life is a lie!
Dat heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nu in mijn maag een bepaalde stop die ik voel als ik genoeg gedronken heb. Het gevoel alsof ik teveel gegeten heb terwijl ik dan alleen maar gedronken heb. Als ik er dan nog een neem, weet ik dat ik over mijn nek ga.
Als ik dan over mijn nek ben gegaan, is het te laat. Dan neem ik er nog een en nog een en dan zuip ik mijzelf echt helemaal coma.
Je krijgt een heel apart gevoel van pillen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonet 5 pillen achter elkaar genomen, 3 teveel. Dat merk je wel.
Trip je hem hard?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonet 5 pillen achter elkaar genomen, 3 teveel. Dat merk je wel.
Ik ben er ook niet echt van, ik ben zo'n persoon die dat lekker gaat vinden totdat het einde zoek is. Tot nu toe elke keer vriendelijk bedankt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik zelf niet die tyfus zooi, dus dan kan ik er altijd wel om en mee lachen.
Ja dat had ik nu wel begrepen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, maar niet in de stad.
Als jij me aan kijkt lieve schat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je krijgt een heel apart gevoel van pillen?
Mwhehe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als jij me aan kijkt lieve schat.
Ik krijg een heel aparte smoel van pillen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als jij me aan kijkt lieve schat.
Als je ze aanreikt mijn lieve schat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je krijgt een heel apart gevoel van pillen?
Sowieso Ctrl+W en Ctrl+Q naast elkaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Dimens het volgende:
Ik wil zo CMD + A doen om alles te selecteren. Druk ik per ongeluk CMD + Q en dat is programma sluiten.
[ afbeelding ]
Ik ben alleen part-time alcoholist. In het weekend en vakanties of andere uitzonderlijke gevallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt van, ik ben zo'n persoon die dat lekker gaat vinden totdat het einde zoek is. Tot nu toe elke keer vriendelijk bedankt.
CMD dan wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso Ctrl+W en Ctrl+Q naast elkaar.
Ja hier ook, jointje af en toe kan geen kwaad. Heel af en toe MDMA op feestjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben alleen part-time alcoholist. In het weekend en vakanties of andere uitzonderlijke gevallen.
En dan afentoe wat softdrugs, maar dat is echt maar heel sporadisch. Houd het ook een beetje leuk, heb maaten die zonder echt niet te genieten zijn.
Wiet + een Wii is nog steeds de perfecte combo op een verloren avond.
Ik zit dan meestal een paar uur te lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben alleen part-time alcoholist. In het weekend en vakanties of andere uitzonderlijke gevallen.
En dan afentoe wat softdrugs, maar dat is echt maar heel sporadisch. Houd het ook een beetje leuk, heb maaten die zonder echt niet te genieten zijn.
Wiet + een Wii is nog steeds de perfecte combo op een verloren avond.
Als je stoned bent? Ja ik ook, ik heb daar echt een geweldige wiki lijst voor. Zal hem effe voor je opzoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zit dan meestal een paar uur te lezen.
Dat zeggen ze hier op het werk weleens "Ja, gewoon appeltje M appeltje A en dan appeltje S."quote:
Die met die vreemde sterfgevallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je stoned bent? Ja ik ook, ik heb daar echt een geweldige wiki lijst voor. Zal hem effe voor je opzoeken.
Appeltje M?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier op het werk weleens "Ja, gewoon appeltje M appeltje A en dan appeltje S."
Hier ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier op het werk weleens "Ja, gewoon appeltje M appeltje A en dan appeltje S."
Ja. Loser!! ZOLDERKAMER HOMO!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef AppelCake het volgende:
Ben ik de enige die geen drugs gebruikt?
Denk je dat ik dat al niet gedaan had? Ik doe dat een jaar of zeven, denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen, vervolgens gewoon beetje door klikken. Toffe shit man.
Oh, dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Al werkt het niet met Lion full screen.
Nee. De harde kern van de achterban is een ander verhaal, maar die vind ik meer triest dan dat ik ze haat.quote:
Ouwe junk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]ik rook wel joints verder niks... Wel eens een boterham
Ik werk hier wel op een Applequote:
Hoezo triest dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee. De harde kern van de achterban is een ander verhaal, maar die vind ik meer triest dan dat ik ze haat.
Dat wanneer ik hier aan het werken ben er weleens collega's zeg maar de confrontatie gaan zoeken om te bewijzen dat hun systeem beter is en dat ik dom ben dat ik niet werk met het oh zo heilige Apple.quote:
Ik weet dat je dat niet bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
Oh fuck laat maar. Zometeen ga ik nog lijken op een Apple Fanboy.
Ik vind het fijn ja.quote:
Dit soort mensen verpesten het wel ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wanneer ik hier aan het werken ben er weleens collega's zeg maar de confrontatie gaan zoeken om te bewijzen dat hun systeem beter is en dat ik dom ben dat ik niet werk met het oh zo heilige Apple.![]()
Terwijl het mij niet kan boeien, maar toch elke keer weer. Ik vind dat een beetje zielig en kinderachtig.
Die zorgen er ook voor dat mensen met een PC zich geroepen voelen datzelfde mongolengedrag te bezigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit soort mensen verpesten het wel ja.![]()
Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat mensen met een Samsung Galaxy S/care helemaal geilen op hun telefoon. Paar keer op werk meegemaakt toen ik mijn Apple Telefoon uit mijn zak haalde.
En ik heb thuis ook een Macbook. Beste van twee werelden ftw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een Windows PC staan.
Stiekem toch wel een product van Apple dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ik heb thuis ook een Macbook. Beste van twee werelden ftw.
ik zat op mijn laptop waar ik geen usb 3.0 op heb rond de 11 Megabyte, mijn desktop zit rond de 20-23quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
MegaByte?
Dat haal ik met een USB 2.0 ook hoor.
Ja, maar ik zei ook niet dat ik er een hekel aan had of zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een product van Apple dus.
Geef je USB een format naar ntfs en je haalt met een USB 2.0 zo rond de 25MB/squote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zat op mijn laptop waar ik geen usb 3.0 op heb rond de 11 Megabyte, mijn desktop zit rond de 20-23
niet nodig, gebruik hem normaal voor kleine bestanden zoals films en muziek enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef je USB een format naar ntfs en je haalt met een USB 2.0 zo rond de 25MB/s
Fat32
Waar gaat hij heen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
Mijn konijnen rijdt op een van mijn kippen
Laat ze kindjes maken en dan verkoop je ze aan de dierentuin.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
Mijn konijnen rijdt op een van mijn kippen
Waarom zou je hem Fat32 laten? Dan kun je niet eens bestanden groter dan 4GB erop zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet nodig, gebruik hem normaal voor kleine bestanden zoals films en muziek enzo
ik dacht dat het konippen warenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat ze kindjes maken en dan verkoop je ze aan de dierentuin.
Kippijnen noem je ze dan
Heb je er Windows op staan dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei ook niet dat ik er een hekel aan had of zo.
Op het werk weten ze dat ook maar ze zijn er heilig van overtuigd dat ik er Windows op heb staan, en dat is je reinste heiligschennis volgens die zeloten hier.
ik hoef ook geen bestanden groter dan 4g op mijn usb te zetten,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je hem Fat32 laten? Dan kun je niet eens bestanden groter dan 4GB erop zetten.
Nee helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je er Windows op staan dan?
Dat dit kan in Nederland.
Maar wel meer snelheid toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoef ook geen bestanden groter dan 4g op mijn usb te zetten,
heb nu geen zin in trouwensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wel meer snelheid toch?
Probeer het eens en kom erachter dat NTFS veel sneller is.
Wheheh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.Gewoon Mac OS X, maar dat geloven ze niet.
Want ja, niet te vertrouwen, die Windowsgebruikers.![]()
Zo praten ze dan ook echt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wheheh.
Windows gebruikers zijn ook niet te vertrouwen.
Ik vind het af en toe juist leuk om helemaal tegen dat Apple volk in te gaan. Ik weet hoe het werkt dus ik weet ook de nadelen ervan. Vinden de Apple gebruikers niet zo fijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo praten ze dan ook echt.Echt, vaag volk.
Ik vind de MacBook inclusief met OS X Lion wel het beste werken. Maar als gewone computer vind ik Windows weer veel beter. Die Magic Mouse van Apple is sowieso een grote flop.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
ik vind persoonlijk windows lekkerder werken dan OSX, maar dat komt omdat de imac die ik gebruik al een paar jaar oud
wij hebben er eentjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind de MacBook inclusief met OS X Lion wel het beste werken. Maar als gewone computer vind ik Windows weer veel beter. Die Magic Mouse van Apple is sowieso een grote flop.
Ja, maar dat ontkennen ze vaak ook glashard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe juist leuk om helemaal tegen dat Apple volk in te gaan. Ik weet hoe het werkt dus ik weet ook de nadelen ervan. Vinden de Apple gebruikers niet zo fijn.
Hoe kun je werken met dat ding?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je werken met dat ding?![]()
Jammer dat een muis van Logitech dan weer niet lekker werkt met Apple.
Glijmiddel wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar dat ontkennen ze vaak ook glashard.En zodat ze op een PC moeten zijn ze de weg helemaal kwijt. Of ook met die werknemers in de fabriek van Apple die dood neervielen door dat glimmiddel.
Apple is gewoon net een religie. Zonder Apple ga je naar de hell.quote:"Ja, maar dat gebeurt bij andere bedrijven ook!!"!! Dus maakt het niet uit?
Ook als je zegt liever een PC te willen hebben "omdat je het niet kan betalen zeker?", dat je een PC fijner vindt is gewoon onmogelijk in hun hoofd.
niet, we gebruiken hem ook niet. mijn moeder had ooit voor de oude computer een usb thrust muis gekochtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je werken met dat ding?![]()
Jammer dat een muis van Logitech dan weer niet lekker werkt met Apple.
Probeer eens eens MacBook uit inclusief OS X Lion.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind apple gadgets fijn, maar op apple computers... daar kan ik gwn niet opwerken
jij hebt geen mac? arme sloeberquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar dat ontkennen ze vaak ook glashard.En zodat ze op een PC moeten zijn ze de weg helemaal kwijt. Of ook met die werknemers in de fabriek van Apple die dood neervielen door dat glimmiddel.
"Ja, maar dat gebeurt bij andere bedrijven ook!!"!! Dus maakt het niet uit?
Ook als je zegt liever een PC te willen hebben "omdat je het niet kan betalen zeker?", dat je een PC fijner vindt is gewoon onmogelijk in hun hoofd.
Oh fuck. Ik lees het verkeerd door de zon die in mijn ogen schijnt.quote:
Dat was giftig en daardoor stierven er in de fabriek wat mensen doordat ze het net wat teveel hadden ingeademd. Ik weet alle precieze details ook niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh fuck. Ik lees het verkeerd door de zon die in mijn ogen schijnt.![]()
Wat was er dan met glimmiddel?
Niets kunnen vinden helaas. Is wel sneu eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was giftig en daardoor stierven er in de fabriek wat mensen doordat ze het net wat teveel hadden ingeademd. Ik weet alle precieze details ook niet.
Maatje XXL te groot voor mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Typisch het volgende:
Zo, die Heineken shirts zitten echt goddelijk man.
Dit:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets kunnen vinden helaas. Is wel sneu eigenlijk.
kweenie heb het niet gelezen. ik heb ook een mac, een iMac eindelijk af van die duizenden kabelsquote:
Mensen zijn gestorven voor mijn telefoon.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)-ziek-door-gif.dhtml
Ik werk op een PC en voor thuis Macbook om te FOK!ken en zo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kweenie heb het niet gelezen. ik heb ook een mac, een iMac eindelijk af van die duizenden kabels
Er was toch ook een werknemer 'verdwenen' toen hij een futiel detail van de iPhone had gelekt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen zijn gestorven voor mijn telefoon.
Geen idee. Kan best. Zou mij eigenlijk niet eens verbazen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er was toch ook een werknemer 'verdwenen' toen hij een futiel detail van de iPhone had gelekt?
Zoiets dacht ik, hij zal wel 'concrete shoes' hebben nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Kan best. Zou mij eigenlijk niet eens verbazen.
DV IS ONGESTELD HAHAHAA.quote:
als je de instelling goed instelt moet het werken in theoriequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Respect als je daar normaal mee kan werken.
Klopt ja. Wachten tot de ware of zo iets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso had hij haar niet kunnen klaren.
DV heeft een zeer uitgesproken mening over wachten met sex meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |