Je ging naar de huisarts voor menstruatiepijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van de huisartsnaproxen. 250mg ofzo.
Mwa, beetje ouderwets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Typisch het volgende:
Pijnstillers.![]()
Kun je beter heroine spuiten, is nog natuurlijker.
Ja, zo erg is het. Kan je nagaan. Het voelt hetzelfde als weeën in de ergste gevallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je ging naar de huisarts voor menstruatiepijn?
Ik heb twee keer galstenen gehad, maar dat is vast ook erg pijnlijk ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, zo erg is het. Kan je nagaan. Het voelt hetzelfde als weeën in de ergste gevallenrugpijn, alles.
Janken man.
Nja pijnlijk en vooral irritantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb twee keer galstenen gehad, maar dat is vast ook erg pijnlijk ja.
Bel de huisarts.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja pijnlijk en vooral irritanthet is echt zo'n zeurende pijn continu.
Dat zijn niet echt hints meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik.
Slecht in hints alles.
Ok, dan weten we dat. Fijn dat je dat even zegt.quote:
Jij bent een wijf?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik.
Slecht in hints alles.
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk nog eens beter.
En ik bedoelde in hints begrijpen.
Die mag hij wel lenen maar die is ook hard en stijf en dan bedoel ik niet omdat ik hem ben vergeten in de droger te stoppen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu moet je je doflijnhandschoen maar even uitlenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |