SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ik vind het vanaf Fiora wel meevallen stiekem, Darus howeverquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Darius, totaal niet voorspelt dat die mega uber OP zou zijn bij launch... oh wacht wel.
Is dit de niet zo ethisch verantwoorde verkoopstrategie geworden van Riot?
Nieuwe champs lekker OP maken zodat extra veel mensen deze kopen...
Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet duidelijk werd tijdens de beta testen
ze zijn verschillend, ik speel op het moment HoN omdat mijn vrienden dat spelen (en niet over willen stappen), maar ik ga later wel naar DotA 2 overstappen, zeker nu Ogre Magi er in zitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik speel Dota 2 amper maar de vraag aan jullie
Dota 2 of LoL?
Heb pas één potje gedaan in Dota 2.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik speel Dota 2 amper maar de vraag aan jullie
Dota 2 of LoL?
Of verschilt het niet zoveel, ik vind Dota 2 namelijk niet zo heel boeiend
Zie deze nu pas joh, als reactie op mijn 16/2/30 Alistar game. Je hoeft mij echt niet te vertellen dat ik geen kills moet pakken van mijn AD Carry hoor. Probleem was alleen een beetje dat:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als support/jungler hoor je geen kills te nemen, je had net zo goed dat potje kunnen verliezen en dan kwam dat door jou omdat je ad carry geen kills kreeg.
wat was creep denyen met de oude gp leuk. Lekker elke keer je eigen cannon minion aflaschtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb pas één potje gedaan in Dota 2.
Te gewend geraakt aan LoL denk ik, zie geen reden om te switchen en beide games spelen lijkt mij niet echt een goed plan.
na 700 wins in LoL begin ik nu eindelijk een beetje het idee te krijgen dat ik niet meer een totale noob ben. Om nu weer vanaf 0 te beginnen.
Ohja en creep denying... meh
Je kunt je eigen creeps/towers/teamgenoten ook lasthitten zodat de enemy het goud niet krijgt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe gaat dat in zijn werk dan in dota2 etc.? Creeps denyen?
Als een creep minder dan 50% heeft kan je hem aanvallen, als je de lasthit scoort op een creep van jezelf krijgt de tegenstander geen goud en slechts een deel van de XP. Met goed denyen en lasthitten win je dus je lane ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe gaat dat in zijn werk dan in dota2 etc.? Creeps denyen?
Klinkt lame, kun je dus iemand laten focussen op het lasthitten van je eigen minions.(is er in dota iets van een support?)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als een creep minder dan 50% heeft kan je hem aanvallen, als je de lasthit scoort op een creep van jezelf krijgt de tegenstander geen goud en slechts een deel van de XP. Met goed denyen en lasthitten win je dus je lane ook.
Heroes kun je denyen als ze een damage over time ability op zich hebben en ze minder dan 5% HP hebben volgens mij. Als je dan weer de lasthit scoort krijgt de enemy de gold niet en ook minder XP (mochten ze in range zijn).
Dat is precies wat een support onder andere doet in dota ja. In een sololane doe je het zelf natuurlijk. En wat is daar lame aan? Je tegenstander doet precies hetzelfde en het voegt enkel wat toe aan de game.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef jespertje het volgende:
[..]
Klinkt lame, kun je dus iemand laten focussen op het lasthitten van je eigen minions.(is er in dota iets van een support?)
Valt heel erg mee, het is niet zo dat Dota games uuuuren duren. Het is juist vaak zo dat 1 van de 2 het beter doet en dus harder snowballed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:44 schreef Cornelis83 het volgende:
lijkt me een zeer irritante vertragende factor in het spel. Als beide teams het goed doen dan kan een spel zomaar veel langer duren omdat je je goud maar niet krijgt.
Dat vind ik persoonlijk juist een positief punt aan lol. Toen ik HoN speelde merkte ik dat ook. De snowballing in die game is vele malen harder dan in LoL dus eigenlijk zijn veel games na 10 minuten al gespeeld. Wat volgt is 1 groot slugfest todat de towers zijn omgepusht terwijl je in LoL vaak nog wel een aardige kans hebt als je slecht begint.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef znarch het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, het is niet zo dat Dota games uuuuren duren. Het is juist vaak zo dat 1 van de 2 het beter doet en dus harder snowballed.
True, in LoL zijn de meest zieke comebacks mogelijk in Dota/Hon is dat nu eenmaal minder. Ik vind het beide wel okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk juist een positief punt aan lol. Toen ik HoN speelde merkte ik dat ook. De snowballing in die game is vele malen harder dan in LoL dus eigenlijk zijn veel games na 10 minuten al gespeeld. Wat volgt is 1 groot slugfest todat de towers zijn omgepusht terwijl je in LoL vaak nog wel een aardige kans hebt als je slecht begint.
De tegenstander kan het ook dus dan is er weinig lames aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef jespertje het volgende:
[..]
Klinkt lame, kun je dus iemand laten focussen op het lasthitten van je eigen minions.(is er in dota iets van een support?)
Ik deed niks, ging ahri mid. Maar we hadden een kassadin support die ging ks'en en last hitten. Een vayne die de hele tijd daar op ging reageren door elke keer te zeggen: IM GONNA FEED, STOP KS, STOP LAST HIT, IM GONNA TROLL. En een teemo top die op dezelfde manier ook zo door ging. Hele chat was alleen maar dat soort berichten, gewoon irritant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
wat had je nou weer gedaan dan? misschien minder evelynn mid doen jesper
Inderdaad, gisteren duo-queueueeueueen met een vriend, hij kassadin support ik teemo top vs Darius. Kassadin staat na een tijdje 4/1/8 ofzo maar mid (die geowned werd) ging zeuren dat hij moest stoppen met CSsen en moest gaan ganken, oh en dat hij niet zo moest killstealen (elke keer als mid dood ging kwam kassadin proberen te helpen en doodde dan hun mid). Zijn premade vriendjes ook allemaal /all report kassadin he only killsteal..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef jespertje het volgende:
Wat is het toch irriterend als je team de hele team in chat zit te schreeuwen, report him. If he is gonna do that im gonna feed etc. Gewoon een potje van 30 min lang net met dat soort lui.
Wat een kut community is het eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:28 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ik deed niks, ging ahri mid. Maar we hadden een kassadin support die ging ks'en en last hitten. Een vayne die de hele tijd daar op ging reageren door elke keer te zeggen: IM GONNA FEED, STOP KS, STOP LAST HIT, IM GONNA TROLL. En een teemo top die op dezelfde manier ook zo door ging. Hele chat was alleen maar dat soort berichten, gewoon irritant.
Community valt wel mee, je hebt overal van dit soort lui. Alleen sommige potjes is het wel heel erg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Wat een kut community is het eigenlijk ook.
Zodra je de schuld kunt afschuiven zal er altijd gescheld, getroll of wat dan ook zijn. De enige degelijke community ken is van Starcraft (II), die spelers hebben tenminste respect voor elkaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Wat een kut community is het eigenlijk ook.
De DOTA 2 community is ook awesome, ik kon van alles vragen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zodra je de schuld kunt afschuiven zal er altijd gescheld, getroll of wat dan ook zijn. De enige degelijke community ken is van Starcraft (II), die spelers hebben tenminste respect voor elkaar.
Het ding is dat als je ze report ze vanzelf gebanned worden. Het is alleen vervelend dat dat niet meteen gebeurdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef totalvamp het volgende:
Ik had daarnet ook zo'n potje. Ik ging Irelia top vs Darius. Komt trynd hem ganken terwijl hij nog op 90% hp is en hij zelf op 40%. gaat ie dood geeft hij mij de schuld. Mijn lane was na dat over. 2 minuten later doet trynd rage quit. 15 minuten later onze rammus ragequit na een hoop gescheld. En onze Gragas bleef alleen maar onder zijn toren staan zonder iets te doen, behalve de chat volspammen met NOOBS OMG FEEDERS.
ashe en ik waren zo vanen voten elke keer NO op surrender. Gewoon om rammus en gragas te pesten.
Ja ik heb ze ook gereport natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het ding is dat als je ze report ze vanzelf gebanned worden. Het is alleen vervelend dat dat niet meteen gebeurd
Komt deels doordat je in Dota 2 een low priority matchmaking queue hebt waardoor ragers bij elkaar in games komen en niet in jouw games.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef ToverBami het volgende:
[..]
De DOTA 2 community is ook awesome, ik kon van alles vragen.
Man, altijd als ik een normal doe en ik support, krijg ik een AD die standaard met Doran's Blade start. Blitzcrank als support? Gewoon 3 Doran's blades halen voordat er ook maar gepeinsd wordt over het aanschaffen van boots.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef Hamilcar het volgende:
http://www.quickmeme.com/meme/3pfqqr/
dit gevoel krijg ik altijd tijdens normals
Met Dorans Blade starten betekent juist dat je geen sustain hebt. Early game in ieder geval. Als ik AD speel met een support die me niet kan healen pak ik standaard boots en pots.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
sustain is belangrijker dan boots.
tenzij je van plan bent als een malle meteen de lane te pushen, maar dan vraag je ook om gegankt te worden.
Niet in de laatste patch, al weer tijden geledenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef apenkont het volgende:
Hebben ze de hitbox van morganas q generfdd? Wtf
Kan ik er nog wel een paar van opnoemen ;Pquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Die W mocht ook wel generfd worden, het is belachelijk dat je met rank 2 al bijna die range minions kunt clearen.
Mensen die dominion spelen vallen inderdaad tegen qua tactiek.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
verdomme hoe krijg ik nou weer turboscrubs in vs ai dominion intermediate :s
echt elk potje van die superdebielen die nognooit van defenden gehoord hebben en maar als de rattevanger van hamelen door het hele bos wandelen terwijl de vijand rustig onze punten overneemt, en dan lekker 24/7 buiten de punten staan pvpen ipv de vijand juken en kiten en daarmee je sustain houden, nee joh gewoon massaal dood gaan.
En dan ook nog eens dat letterlijk elk potje begint met op zn minst een afk.
ik heb meer dan 1500 vs ai intermediates gewonnen oid, waarom qeue ik nog met dit soort verdwaalde verstandelijk gehandicapten.. :S
laatste potje had ik 6 deaths door die onzin, 6<--- omfg..
ik hoor 0 te hebben..
No voten om mensen te pesten is net zo triest als ragequitten imo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef totalvamp het volgende:
Ik had daarnet ook zo'n potje. Ik ging Irelia top vs Darius. Komt trynd hem ganken terwijl hij nog op 90% hp is en hij zelf op 40%. gaat ie dood geeft hij mij de schuld. Mijn lane was na dat over. 2 minuten later doet trynd rage quit. 15 minuten later onze rammus ragequit na een hoop gescheld. En onze Gragas bleef alleen maar onder zijn toren staan zonder iets te doen, behalve de chat volspammen met NOOBS OMG FEEDERS.
ashe en ik waren zo vanen voten elke keer NO op surrender. Gewoon om rammus en gragas te pesten.
Wat is er nou zo leuk om potjes tegen ai intermediate te doen? Dat is toch sowieso geen uitdaging...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
verdomme hoe krijg ik nou weer turboscrubs in vs ai dominion intermediate :s
echt elk potje van die superdebielen die nognooit van defenden gehoord hebben en maar als de rattevanger van hamelen door het hele bos wandelen terwijl de vijand rustig onze punten overneemt, en dan lekker 24/7 buiten de punten staan pvpen ipv de vijand juken en kiten en daarmee je sustain houden, nee joh gewoon massaal dood gaan.
En dan ook nog eens dat letterlijk elk potje begint met op zn minst een afk.
ik heb meer dan 1500 vs ai intermediates gewonnen oid, waarom qeue ik nog met dit soort verdwaalde verstandelijk gehandicapten.. :S
laatste potje had ik 6 deaths door die onzin, 6<--- omfg..
ik hoor 0 te hebben..
haha, nee manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:23 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon normals doen en Miss Fortune junglen.
Jij gelooft echt dat een Doran's Blade met 3% Lifesteal meer sustain geeft dan 3 healthpots van 150hp each?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
sustain is belangrijker dan boots.
tenzij je van plan bent als een malle meteen de lane te pushen, maar dan vraag je ook om gegankt te worden.
Haar W is gans niet generfed. Het enige wat generfed is, is de spellvamp van haar passive op latere levels.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Die W mocht ook wel generfd worden, het is belachelijk dat je met rank 2 al bijna die range minions kunt clearen.
De vorige keer dat ze generfd is, is die damage van d'r W omlaag gegaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:48 schreef Keselo het volgende:
[..]
Haar W is gans niet generfed. Het enige wat generfed is, is de spellvamp van haar passive op latere levels.
v1.0.0.123 - 2011-08-09quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze generfd is, is die damage van d'r W omlaag gegaan.
Maarja hij is dan ook wel ziek goed tegen bots, niet vergeten!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:50 schreef Zeroku het volgende:
1500 potjes tegen AI spelen is trouwens wel echt triest.
Huwah? Jij hebt geeneens de OPquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Jajong het volgende:
Oh en ik weet niet waarom mensen bij PMen met hun LoL info maar als je denkt dat ik dat in de OP ga zetten heb je 't mis.
'T vorige topic wel maar kreeg gister gewoon nog PMs.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huwah? Jij hebt geeneens de OP
weet niet op welke elo jij speelt maar in high elo wel ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat een Doran's Blade met 3% Lifesteal meer sustain geeft dan 3 healthpots van 150hp each?
Neger alsjeblieft
hoezo, ik haal geen plezier uit soloq. Ben ik dan triest of de trolls die mij er toe aan zetten.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:50 schreef Zeroku het volgende:
1500 potjes tegen AI spelen is trouwens wel echt triest.
Bullshit. Er is een reden waarom bijna niemand meer met Doran begint zonder heal support.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet niet op welke elo jij speelt maar in high elo wel ja.
Wat de neukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
hoezo, ik haal geen plezier uit soloq. Ben ik dan triest of de trolls die mij er toe aan zetten.
Das echt gelul hoor. Op 'high ELO' begint bijna iedereen boots + 3quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op high elo (boven de 1500quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bullshit. Er is een reden waarom bijna niemand meer met Doran begint zonder heal support.
...wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Wat de neukniemand begint met Dorans Blade bot.
Zonder een fatsoenlijke healer is het niet handig om met Dorans te starten. Early game staan 3 pots gelijk aan 3 Dorans. Die 3% lifesteal gaat pas wat betekenen als je je Zeal of BF hebt.quote:
Wat praat je tegen mij alsof ik nooit LoL heb gespeeldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder een fatsoenlijke healer is het niet handig om met Dorans te starten. Early game staan 3 pots gelijk aan 3 Dorans. Die 3% lifesteal gaat pas wat betekenen als je je Zeal of BF hebt.
1800 elo, zonder rotexcuses over hoe goed ik ben aan de hand van Co-op vs AI Bots.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
hoezo, ik haal geen plezier uit soloq. Ben ik dan triest of de trolls die mij er toe aan zetten.
De enige die hier nog mee weg kan komen is graves door zijn zieke defense op level 1. Maar eerste item wat je dan daarna koopt zijn boots.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Keselo het volgende:
[..]
1800 elo, zonder rotexcuses over hoe goed ik ben aan de hand van Co-op vs AI Bots.
Als je denkt dat je botlane beter uit de voeten komt met een Dorans Blade op level 1 tegenover boots kom je echt van een koude kermis thuis.
Nou ja, je wint je trades op de lange termijn gewoon niet omdat diegenen die met Pots beginnen hun HP sneller terug krijgen. Vanaf dat punt snowballen de trades omdat de persoon met boots zal blijven winnnen. Als een AD carry met Dorans Blade begint en ik zit in het andere team als Lulu/Alistar/Blitzcrank/Leona/Taric maken ze geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
De enige die hier nog mee weg kan komen is graves door zijn zieke defense op level 1. Maar eerste item wat je dan daarna koopt zijn boots.
Is ook zeker zo, maar als jij blitz/sona graves speelt ofzo, kom je er nog wel mee weg, maar kans is groot dat je gegankt wordt. Dan moet je echt voor first blood gaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Keselo het volgende:
[..]
Nou ja, je wint je trades op de lange termijn gewoon niet omdat diegenen die met Pots beginnen hun HP sneller terug krijgen. Vanaf dat punt snowballen de trades omdat de persoon met boots zal blijven winnnen. Als een AD carry met Dorans Blade begint en ik zit in het andere team als Lulu/Alistar/Blitzcrank/Leona/Taric maken ze geen schijn van kans.
Een ander voordeel is dat je makkelijker wegkomt van ganks met boots tegenover dorans blade.
Als ik zie dat ik tegen iemand begint met een Dorans Blade, of ik nou support of AD ben, ga ik fucking aggressief spelen om zo snel mogelijk summoners te burnen en te zonen. Als AD heb ik daar graag een paar cs voor over, om zo 20 cs te denyen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:15 schreef ems. het volgende:
Ik doe het altijd prima met doran's blade tegenover gasten met boots. Natuurlijk word ik weleens gepakt, maar ik pak ze vaak ook net zo hard terug. "geen schijn van kans" geloof ik dan ook geen reet van
En het gaat ook over trades, maar wie heeft het over trades? Je hoeft niet per sé te traden om damage te doen.
oh, mijn heal refreshed elke 12 seconden anders, en healed iemand half zn hp terug @ soraka.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:50 schreef Hamilcar het volgende:
Dorans Blade met healer is nog steeds bout. Soraka heeft een 20 sec CD en Taric, Kayle en Sona hebben simpelweg betere dingen te doen met hun mana dan je voor 450 dmg te healen tijdens de laning phase. Boots zorgen ervoor dat je minder skillshots (buckshot, volley, etc) hapt en meer CS kan pakken EN aan ganks kan ontkomen. Het moet wel een heel speciale setup zijn tegen een rare enemy team comp als je als AD carry met ene Dorans kans beginnen.
Wat loop je nou weer superieur te doen en uit je nek te lullen? Heal heeft een base cd van 20 seconde, 15% cdr op lvl is is normaal als soraka, aka 17 seconde cd op level 1. Het healed maar voor 70/140/210 de eerste 3 levels. Naar mannetje ben jij, geen wonder dat niemand je hier mag met dat superieure kankergedrag van je, met je 1337 Intermediate bot skillzzzz.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh, mijn heal refreshed elke 12 seconden anders, en healed iemand half zn hp terug @ soraka.
n.b. lvl ik mn heal dan ook met top prioriteit voor de ar buff, en lvl nooit q in laning phase, maar mischien vinden jullie q belangrijker, geen weet van.
Jep, past prima thuis in het rijtje nieuwe champions are opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Jajong het volgende:
Leuke champ die Darius. 3 potjes op rij tegen gespeeld en hij ging respectievelijk 25-2 15-0 en 20-1. Niks mis mee.
1: wat mankeerd ongemanierde kutkinderen als jij toch met dat eindeloze gescheld met k elke keer als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer superieur te doen en uit je nek te lullen? Heal heeft een base cd van 20 seconde, 15% cdr op lvl is is normaal als soraka, aka 17 seconde cd op level 1. Het healed maar voor 70/140/210 de eerste 3 levels. Naar mannetje ben jij, geen wonder dat niemand je hier mag met dat superieure kankergedrag van je, met je 1337 Intermediate bot skillzzzz.
Het is die ult en die passive is ook mega OP. Als die gast je 3 keer slaat bloed je de laatste 500hp gewoon leeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Jep, past prima thuis in het rijtje nieuwe champions are opDie ult is een beetje te goed imo
Maar goed, atm niet zoveel last van. Speel LoL alleen nog voor win of the day zodat als ik een 2de restart maak ik genoeg IP heb en dat doe ik dan nog tegen bots. Want voorlopig gaat de meeste gametijd op aan Diablo 3.
Opgekropte frustraties t.a.v. jouw gedrag gedurende ±10 topics.quote:1: wat mankeerd ongemanierde kutkinderen als jij toch met dat eindeloze gescheld met k elke keer als je het ergens niet mee eens bent.
sneu, je hebt gewoon totaal geen tegenargumenten, wat moet het vervelend zijn om altijd zo boos te zijn als jij :/quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef Keselo het volgende:
[..]
Opgekropte frustraties t.a.v. jouw gedrag gedurende ±10 topics.
Volg vanaf heden het advies van o.a. Cornelis83 op en negeer alles wat jij meldt, aangezien het altijd bullshit is.
Groet.
Maar volgens mij werkt LoL wel zonder Pando (een poos geleden in ieder geval wel), ik zou het gewoon eens zo proberen.quote:Here's how to deal with Pando Media Booster.
Go to programs, look for Pando Media Booster, and uninstall. Then reformat your hard-drive, remove it from your computer, spread the blood of lamb on the sides (sheep works too in a pinch), drive into the desert, bury it, and place the Mark of Christ upon the spot. For this blight upon the land is unholy ground, and only the power of Christ and the good will of the Lord can restrain the corruption buried beneath the sands.
Ik heb hem geuninstalled, volgens mij heb je het helemaal niet nodig.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Euribob het volgende:
Pando Media Booster wil niet downloaden bij mij, toch wele en essentieel deel om LoL te kunnen spelen. Iemand een oplossing?
Het kan niet zijn dat je de laatste tijd bent gestart met spelen vs ai. Je hebt namelijk 1500+ gewonnen vs intermediate bots. In het vorige topic zei je dat je 3 tot 4 potjes speelt per dag. Simpele berekening toont dan aan dat je 400 tot 500 dagen hier voor nodig hebt. Als je dan nog mee rekent dat er ook wel is dagen zijn dat je meer gamed als normaal kun je er van uit gaan dat je minimaal 250 dagen nodig hebt om die wins te maken. Of er klopt iets niet in je eerdere posts, of je recente kloppen niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zie niet waar ik mensen beledig, ik reageer enkel mischien wat defensief op infantiel gerage naar mijn kant uit.
Ik bedoel ik kan ook niks posten of het is zogenaamd elitair of superioriteitscomplex oid, en dan worden er weer dingen bijgehaald als dat ik veel vs ai speel de laatste tijd omdat ik geen zin heb met trollteams te soloqen en tussendoor echt wel normals speel met mensen uit mn friendlist en die bijna zo goed als altijd win, heb ik dan geen recht zoiets te zeggen? moet ik mezelf steeds nuanceren en op mn sokken lopen omdat een of andere haatpruik me anders elitair vind?
ga ergens anders jelly zijn damn.
Bel anders even Stichting Korrelatie.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
En zo is het gewoon, ik zuig dat niet uit mn duim, ik speel met 2k+ elos die gewoon beginnen met dorans blade, als dat zo slecht is waarom doen hun het dan en zijn ze 2k+? Calsot bijv, no.6 season 1 en atm 2.2k elo koopt als eerste dorans blade op trist/corki/graves-etc.
Jeg flaekker alt (2k): depends on support and jungler but mostly yes (dorans 1e item)
only against alistar jungle or ezreal i'd take boots.
jeez man ik post ook alleen maar wat ik zelf ervaar, ik zal wel niet meer posten van 2k+ elo's want anders ben ik superieur aan het doen qq.
Gelijk, iemand vraagt om jouw mening en gelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
En zo is het gewoon, ik zuig dat niet uit mn duim, ik speel met 2k+ elos die gewoon beginnen met dorans blade, als dat zo slecht is waarom doen hun het dan en zijn ze 2k+? Calsot bijv, no.6 season 1 en atm 2.2k elo koopt als eerste dorans blade op trist/corki/graves-etc.
Jeg flaekker alt (2k): depends on support and jungler but mostly yes (dorans 1e item)
jeez man ik post ook alleen maar wat ik zelf ervaar, ik zal wel niet meer posten van 2k+ elo's want anders ben ik superieur aan het doen qq.
hoe kan ik anders een referentie geven ffs, lees je je eigen posts wel??!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gelijk, iemand vraagt om jouw mening en gelijk.
Bla bla mijn 2k elo vrienden doen dit bla bla ik heb dus gelijk bla bla kijk eens hoe goed mijn vrienden zijn maar ik kan geen ranked doen want iedereen trollt mij bla bla.
Zielig mannetje.
ms ligt eigenlijk altijd aan je eigen verbinding. Misschien iets op de achtergrond ? Dropbox of steam zorgt bij mij nogal eens voor lag in LoL.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Salamando het volgende:
Nu weer een potje waarin ik gruwelijk harde lag heb terwijl er niks mis is met mijn internet maar ik gewoon met 1300 ping loop, zo kansloos.
internet was gewoon snel, kon de jungle camps niet eens zien als ik er langs liepquote:Op zondag 27 mei 2012 17:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ms ligt eigenlijk altijd aan je eigen verbinding. Misschien iets op de achtergrond ? Dropbox of steam zorgt bij mij nogal eens voor lag in LoL.
Nooit en altijd zijn een beetje extreme begrippen, niet? Stelregel die ik de meeste streamers zie aanhouden is:quote:Op zondag 27 mei 2012 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
maar het is een simpel rekensommetje. 3 HP's geeft je 450 HP. Met een attack damage van ~70 met je dorans blade moet je met 3% lifesteal maar liefst 200+ hits doen om zoveel HP erbij te krijgen! Dus OF je pusht je lane heel hard, OF je hebt echt veel minder sustain.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeik niks af ik zei dat het evenveel sustain heeft en wanneer ik met de mensen (ik zal de elo wel niet meer noemen anders gaan sommige mensen hier met spullen gooien) uit mn friendlist speel kopen ze altijd dorans blade eerst en hell mischien komt dat omdat ik soraka en taric voornamelijk speel, idc.
Ik post ook alleen maar wat ik letterlijk meemaak en als mensen constant overal een toon achter lezen en dat dan zien als elitisme oid dan is dat hun probleem.
Totaal andere situatie, ik heb nog nooit iemand zien beginnen met 2 dorans blades en een bf sword. Er wordt steeds gepraat over het starten met boots + 3 pot of 1 dorans blade. Oftewel, de early early gameplay.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is beiden situationeel, het geeft niet meer sustain dan anders, sustain is comp en play gebaseerd, niet op een paar hp pots of niet. Die hp die je erbij krijgt ken er net zo hard weer af, met 2 dorans blades en en een BF sword krijg je al heel wat meer hp terug dan die potjes ook.
Tja, zo kun je overal over redeneren.... Jij verandert de situatie van boots + 3 pots of 1 dorans blade naar het nut van pots wanneer je 2 dorans en een bf sword hebt, totaal anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef BaajGuardian het volgende:
haha dat zeg ik ook niet maar 2 dorans blades krijg je sneller als je al 1 doran blade hebt (_(-o-)_)
Ja!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef kossikvassik2 het volgende:
Nog meer mensen die op dit moment niet in kunnen loggen?
T is een vrije dag, zijn er altijd meer noobs onlinequote:Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wel, net dominion met eve gedaan, kom ik er na achter dat het beginner was wtf...
dacht al wat een turbonoobs weer :/
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Net ook een yi, ik zeg tegen em defend, rent ie letterlijk met zn q een 4 man intermediate bot groepje in.
(buiten de point uiteraard.. zucht)
niet een keer, maar elke keer.
zonet ff gereport als unskilled player, dan komt ie hopelijk met net zo slechte scrubs te qeuen.
waarom qeuen dat soort lui in godsnaam intermediate.
anders gezegd, het doet geen fuck.quote:Unskilled doesn't directly affect anything, it merely flags cases for review by Riot's matchmaking staff.
quote:Reporting for unskilled also has the effect of calming some irrationally angry players upset over what they perceive as a less skilled teammate. Sometimes I wonder if this is the real reason it is an option. I have never personally used it because I think the matchmaking system works pretty well. If I was really better than the people I play with and against I would not be matched up with them.
Wat is je gamertag? En "consistent goed spelen" is wat anders dan trollen denk ik..quote:Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef BaajGuardian het volgende:
nou dit zal wel weer als superieur derp elitist derp gezien worden maar ik speel consistent goed.
ik heb in mn hele speeltijd maar 1 x getrolled en dat was in vs ai met rammus lol, had ik 40 deaths oid.
en ik speel al sinds vladimir uitkwam.
ihaveapotionquote:Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Spekjessoep het volgende:
[..]
Wat is je gamertag? En "consistent goed spelen" is wat anders dan trollen denk ik..
Jup het werkt maar of zo alles sneller opgelost is...quote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef aktito het volgende:
Start league op
klik nerges op
en type 'thereisnourflevel'
dan springtie op online
Groetjes
Maar 6 minuten.. zuchtquote:
'Moet' farmen? Double dorans -> DFG -> Rabaddons -> insta-gib AP/AD carry. De extra van z'n Q is nice, maar is meer een bijeenkomstigheid. Nasus moet z'n Q farmen, omdat hij anders nutteloos is. Veigar niet. Veigar tegen een double AP team is ook super nice, serieus ondergewaardeerde hero.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind veigar ook kut maar omdat hij een eeuwigheid moet farmen, net als nasus top. te saai dat soort champs.
Nasus is niet nutteloos zonder farm fyi, Ap nasus is vrij sterk maar is situationeel.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
'Moet' farmen? Double dorans -> DFG -> Rabaddons -> insta-gib AP/AD carry. De extra van z'n Q is nice, maar is meer een bijeenkomstigheid. Nasus moet z'n Q farmen, omdat hij anders nutteloos is. Veigar niet. Veigar tegen een double AP team is ook super nice, serieus ondergewaardeerde hero.
Smartcasten helpt een stuk, ook bij champions als LeBlanc waarbij het handig is je combo snel uit te kunnen voeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef dustbrain het volgende:
Vind de rotation gewoon te moeilijk
E(event horison) > 1 > W > Q > R, en maar hopen dat E raakt anders kun je beter wegrennen, daarbij moet E tenminste level 3 zijn anders loopt de vijand gewoon weg.
Q farmen hoort er wel bij, die extra 100 AP (130 met Rabadon) wat je in de laning phase erbij krijgt is simpelweg erg mooi meegenomen. Je hebt het ook nodig om in de laning phase een heel stuk beter te kunnen poken (waar het lange tijd een heel belangrijk deel van je totale AP is)quote:Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
'Moet' farmen? Double dorans -> DFG -> Rabaddons -> insta-gib AP/AD carry. De extra van z'n Q is nice, maar is meer een bijeenkomstigheid. Nasus moet z'n Q farmen, omdat hij anders nutteloos is. Veigar niet. Veigar tegen een double AP team is ook super nice, serieus ondergewaardeerde hero.
Het is toch niet zo lastig om met een level 1 event horizon je w- q - r combo te hitten? Zolang je niet te ver hoeft te lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef dustbrain het volgende:
Vind de rotation gewoon te moeilijk
E(event horison) > 1 > W > Q > R, en maar hopen dat E raakt anders kun je beter wegrennen, daarbij moet E tenminste level 3 zijn anders loopt de vijand gewoon weg.
Het probleem is et lopen ja. Event horizon doet ook nog is niets wanneer de vijand de rand niet raakt. Soms zit er een goede speler tussen die in het midden blijft staan en dark matter gewoon ontwijkt vanwege de delay. Daarna word ik gewoon keihard gepownt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het is toch niet zo lastig om met een level 1 event horizon je w- q - r combo te hitten? Zolang je niet te ver hoeft te lopen.
truc is dus ook om die event horizon precies zo neer te zetten dat hij meteen gestunned wordt. Dus niet zo dat hij precies in het midden van de cirkel staat. Is gewoon eventjes oefenenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het probleem is et lopen ja. Event horizon doet ook nog is niets wanneer de vijand de rand niet raakt. Soms zit er een goede speler tussen die in het midden blijft staan en dark matter gewoon ontwijkt vanwege de delay. Daarna word ik gewoon keihard gepownt.
Dat gaat nog best lastig. Je stuurt veigar naar een plaats waar dat ding moet komen, maar de vijand blijft in beweging en weet dat je hem gaat plaatsen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef apenkont het volgende:
[..]
truc is dus ook om die event horizon precies zo neer te zetten dat hij meteen gestunned wordt. Dus niet zo dat hij precies in het midden van de cirkel staat. Is gewoon eventjes oefenen
En toch is het niet lastig als je het eenmaal doorhebtquote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat gaat nog best lastig. Je stuurt veigar naar een plaats waar dat ding moet komen, maar de vijand blijft in beweging en weet dat je hem gaat plaatsen.
De mooie blauwe rand zit erbij, is goed te doen. Maar als je net bent begonnen zijn wel meer champs om soortgelijke redenen moeilijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat gaat nog best lastig. Je stuurt veigar naar een plaats waar dat ding moet komen, maar de vijand blijft in beweging en weet dat je hem gaat plaatsen.
Of course, maar een Veigar met items maar weinig Q farm fungeert nog. Nasus niet :pquote:Op maandag 28 mei 2012 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Q farmen hoort er wel bij, die extra 100 AP (130 met Rabadon) wat je in de laning phase erbij krijgt is simpelweg erg mooi meegenomen. Je hebt het ook nodig om in de laning phase een heel stuk beter te kunnen poken (waar het lange tijd een heel belangrijk deel van je totale AP is)
Ik heb aan end games maar 70 APquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef Zeroku het volgende:
Iedere lasthit met Veigar's Q geeft hem 1 AP.
Hij is het wel geweest in dit season (top rating 1832)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:18 schreef Jajong het volgende:
http://www.lolking.net/summoner/euw/23549452
Not quite 1800 maar wel bijna
Lekker belangrijk. Ik heb ook meer losses dan wins maar ik heb niet het idee dat ik slechter ben dan de meeste fokkers die ik ben tegengekomen. Ik speelde toen ik begon meestal met mijn vriendin (die echt heel slecht is in deze game en ook vrij snel gestopt is) en een lvl 30 vriend van haar, toen werden we elke game gestompt waardoor ik een tijdje op -40 gestaan heb ofzo. Ik heb het nu bijna gelijk, maar dat gaat maar erg langzaam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, ik queue gewoon veel met mijn broertje. Hartstikke leuk om te doen, maar je verliest er wel veel mee.
Met zijn glasscannon tryndamere of vier bloodthirster-teemo.
Dude.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klacht verstuurd naar yvonne, ik mag hopen dat ze nogsteeds de posts van die eikel kan zien en anders heb jij een probleem. Al helemaal gezien je mij pmed alsof ik er de hand in heb wat een losgeslagen troll hier doet.
Prima, ik wacht mijn straf afquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klacht verstuurd naar yvonne, ik mag hopen dat ze nogsteeds de posts van die eikel kan zien en anders heb jij een probleem. Al helemaal gezien je mij pmed alsof ik er de hand in heb wat een losgeslagen troll hier doet.
Precies. Ik heb toch niet de illusie dat ik de 2k elo ga halen, dus gewoon voor de fun spelen. Wel is het zo dat het spel het leukste is als je je best een beetje doet, dus dat doe ik vrijwel altijd. Een van de weinige keren dat ik ben gaan trollen was toen ik tijdens de champ select al door 4 man werd uitgescholden. Vervolgens pickte ik revive/surge eve en ben ik gaan trollen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom, als je maar lol hebt tijdens het spelen. Dat lijkt mij wel redelijk belangrijk bij een spel.
Games staan er vrijwel direct nadat ze afgelopen zijn bij anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Die site is ten eerste niet echt up to date als je het mij vraagt
wow....echt ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef ems. het volgende:
Ik zie dat het topic niet vooruit is gegaan in mijn diablo 3 periode
mieter toch op man ik verziek helemaal nergens iets, ik heb 2 x op die troll gereageerd, en dan nog volwassen. En die 'regel' die jij opnoemt bestaat niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef jagga het volgende:
[..]
wow....echt ?
eerst de boel liggen verzieken, en dan wordt er eindelijk iets aan gedaan op een naar mijn mening heel correcte manier.
Om vervolgens als een klein jongetje naar de juf van de klas te rennen en te gaan huilen dat die anderen "straf" moeten krijgen ? echt ?
Tevens overtreedt je volgens mij 1 van de regels, namelijk het vermelden van iets wat per PM jou mede is gedeeld. Kan ik verkeerd hebben.
Triest, echt triest.
Ik meende al tot 2x toe hier een plaatje gepost te hebben. Komt niet echt over.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef jagga het volgende:
[..]
wow....echt ?
eerst de boel liggen verzieken, en dan wordt er eindelijk iets aan gedaan op een naar mijn mening heel correcte manier.
Om vervolgens als een klein jongetje naar de juf van de klas te rennen en te gaan huilen dat die anderen "straf" moeten krijgen ? echt ?
Tevens overtreedt je volgens mij 1 van de regels, namelijk het vermelden van iets wat per PM jou mede is gedeeld. Kan ik verkeerd hebben.
Triest, echt triest.
Is al een tijdje uit hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef jagga het volgende:
jij meent serieus dat jij en die andere de sfeer in dit topic niet hebt lopen vergallen ?
verbazingwekkend
Maargoed, genoeg daarover.
thoughts on darius anyone?
Heb daarstraks ergens uitleg van een van Riot gelezen, met uitleg over hoe en wat. best interessant
ik heb em, en hij heeft 1 groot nadeel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef jespertje het volgende:
[..]
Is al een tijdje uit hoorNog nooit gezien eigenlijk, maar kan wel een leuke champ zijn, makkelijk penta's halen wanneer enemy team low is en hij zijn ult heeft
Heb Darius nog niet gespeeld, maar volgens mij wil je ook gewoon die ulti op iemand gooien wanneer je ziet dat hij laag is. Ik zou hetzelfde doen, krijg je zo'n gevoel van: Look @ me, im unstoppablequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Hamilcar het volgende:
Ja, dat is ook het probleem. Je wilt in teamfights het liefst je AD carry feeden, maar hij jat alles ook al verliest hij z'n lane. Daarnaast zijn gewoon z'n mana costs laag en bij heroes die overperformen tijdens release, zoals Talon, nerfen ze meestal eerst de mana costs en vervolgens verlagen ze de base damage iets.
Ik had net weer zo'n pipo-Darius in m'n team die gewoon continu alle kills steelt tijdens fights
Bruiser op top.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb nu eigenlijk een week of wat niet gespeeld. Spelen ze Darius vooral bruiser (lijkt me wel) of toch ook wel redelijk AD?
Lieve BG,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef BaajGuardian het volgende:
nieuw record brahs.
2235
champ: trundle
26/1/25
jammer van die ene death :[
maar kwam omdat mensen bang deden
defende op het eind top singlehandedly tegen shen+ezreal+vladalle 3 doooooood.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lieve BG,
Wil je alsjeblieft stoppen met het posten van je resultaten vs AI intermediate? Ik denk dat ik voor de rest van de lezers van dit forum spreek als ik zeg dat dat voor niemand boeiend is.
Groetjes,
nyny83
GP lijkt me niet direct een counter, omdat je toch in melee range moet komen om te farmen. Iets met een shield effect en die goed kan traden is sowieso lastig voor hem. Lee Sin en Udyr bijvoorbeeld. Je moet gewoon met die Darius midden in de wave traden zodat hij keihard pushed. Hij heeft geen escapes, dus als je jungler niet loopt te rukken tussen de wolven is dat een makkelijke gank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Cho, GP en Yorick lijken me redelijke counters, of zie ik dat helemaal verkeerd?
QFTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lieve BG,
Wil je alsjeblieft stoppen met het posten van je resultaten vs AI intermediate? Ik denk dat ik voor de rest van de lezers van dit forum spreek als ik zeg dat dat voor niemand boeiend is.
Groetjes,
nyny83
Als je iets op een forum niet wilt lezen wat gewoon relevant is aan het topic raad ik je aan het simpelweg niet te lezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lieve BG,
Groetjes,
nyny83
Of je opent gewoon je eigen topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je iets op een forum niet wilt lezen wat gewoon relevant is aan het topic raad ik je aan het simpelweg niet te lezen.
Ik speelde gewoon voor de fun met een andere fok user intermediate, zie niet waarom ik dan een nieuw persoonlijk dominion record niet zou mogen melden, tenzij iedereen me hier oh zo haat maar hey:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of je opent gewoon je eigen topic.
"Lief dagboek,
Vandaag is het me gelukt om met Eve een score van 24/1/19 te halen tegen AI. Intermediate dan hè, want dan blijft de uitdaging er nog een beetje in. Ik ben echt supertrots op mezelf! Toen de Nexus down was heb ik nog even "HAHA, EASYYYY!" geschreeuwd, daar hadden die bots niet van terug, ghehe. Zometeen nog eens Trundle proberen."
Zoiets, en dan natuurlijk met print-screens er bij om het plaatje compleet te maken.
gosu pepper werd vanmiddag helemaal weggespeeld in een solo Q tegen Hotshot. sloeg ook nergens op hoe slecht hij speelde met zijn GP junglequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Zeroku het volgende:
http://fnatic.com/news/98(...)lol-vs-moscow-5.html
M5 vs Fnatic. Genja op Urgot.
Ik snap ook zonder gein niet hoe hij zo hoog kan komen in soloqueue, hij speelt allemaal van die aparte dingen en helemaal niet zo goed. Als support vind ik 'm echter wel een van de betere, alleen af en toe iets te aggresive.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
gosu pepper werd vanmiddag helemaal weggespeeld in een solo Q tegen Hotshot. sloeg ook nergens op hoe slecht hij speelde met zijn GP jungle
ik volg het allemaal niet zo, maar vond het wel apart dat hij bij dat vorige toernooi van Corsair even kills neemt (en echt steelt). Al waren ze sowieso compleet dominant die game.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap ook zonder gein niet hoe hij zo hoog kan komen in soloqueue, hij speelt allemaal van die aparte dingen en helemaal niet zo goed. Als support vind ik 'm echter wel een van de betere, alleen af en toe iets te aggresive.
Ja, af en toe zie ik hem wel rare dingen doen inderdaad. Maar zijn alistar roam en Taric bot zijn gewoon wel sterk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik volg het allemaal niet zo, maar vond het wel apart dat hij bij dat vorige toernooi van Corsair even kills neemt (en echt steelt). Al waren ze sowieso compleet dominant die game.
Deze commentator vind ik trouwens wel fijn, klinkt een beetje als een natuurdocumentaire, maar iig wel prettig om te luisteren
Alleen heeft Karthus in de laning phase zo belachelijk veel counters. Hij heeft geen defense en geen escape. Veigar, Galio, LeBlanc, Kassadin, allemaal rapen ze een karthus zonder veel problemen. Er is ook geen champ waar een Karthus eigenlijk nog vrij goed tegen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Karthus lategame is eigenlijk ook belachelijk, als AP kun je in een teamfight flashen, je E ophouden, om je heen Q'en en dan wachten tot je doodgaat, dan ga je daarmee verder en pop je nog een keer je ult.
Maarja, als je in je lane een beetje gefeed wordt en je hebt veel AP gestacked dan kan die ult gewoon 50% van enemy teams health doen.
Dat is het hele punt inderdaad, vorig potje zag je ook dat Alex met Morgana gewoon iedere keer als hij zijn Q raakte Karthus killde, als je dat niet weet tegen te houden dan mag je hopen dat er überhaupt een echte lategame komt inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen heeft Karthus in de laning phase zo belachelijk veel counters. Hij heeft geen defense en geen escape. Veigar, Galio, LeBlanc, Kassadin, allemaal rapen ze een karthus zonder veel problemen. Er is ook geen champ waar een Karthus eigenlijk nog vrij goed tegen is.
Al heeft hij natuurlijk wel zijn geniale ult. Als ik hem speel, is mijn voornaamste doel om niet dood te gaan. Als ik dat goed doe, dan kan de andere mid ook zijn lane niet uit en pak ik ondertussen assists met mijn ulti.
Was hij het eerste potje gepicked door M5?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
thank the gods, shen is gebanned.. door fnatic zelf maar toch.
Nope, Jax was toen top en Lee Sin jungle.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Was hij het eerste potje gepicked door M5?
omdat die kerel zei dat hij beide potjes is gepicked.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope, Jax was toen top en Lee Sin jungle.
Volgens mij bedoelde hij of gepicked of gebanned. Zover ik me kan herinneren was hij in 't eerste potje niet gepicked. Olaf/Jax top en Nautilus/Lee Sin jungle voor beide teamsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat die kerel zei dat hij beide potjes is gepicked.
ah okquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Zeroku het volgende:
En nu weer Darien's Jax. Als hij lategame komt is het eigenlijk zo belachelijk dat hij gewoon 1 vs 5 kan gaan voor een tijd
.
[..]
Volgens mij bedoelde hij of gepicked of gebanned. Zover ik me kan herinneren was hij in 't eerste potje niet gepicked. Olaf/Jax top en Nautilus/Lee Sin jungle voor beide teams.
omdat het niet zijn cijfertjes zijn die zo goed zijn. Hij rendeert ook tien keer zo goed in een samenwerkend team met Vent dan bij een Solo Q. Daar is hij gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef dustbrain het volgende:
Shen gabanned? Waarom nerfen ze champs niet gewoon?
1: hij is een dikke tank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat het niet zijn cijfertjes zijn die zo goed zijn. Hij rendeert ook tien keer zo goed in een samenwerkend team met Vent dan bij een Solo Q. Daar is hij gewoon goed.
Ja goed, maar in Solo Q speel ik net zo graag Rammus. Het zijn die perfecte combinaties zoals Warwick Ult + Shen Ult die een Shen pas echt geniaal maakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1: hij is een dikke tank.
2: hij hit zo hard als een ad carry.
3: hij kan elke lane 3v2 maken in the blink of an eye.
Probeer shen + tf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja goed, maar in Solo Q speel ik net zo graag Rammus. Het zijn die perfecte combinaties zoals Warwick Ult + Shen Ult die een Shen pas echt geniaal maakt.
Jawel, beide lanes gepusht houden en TF permganken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Probeer shen + tf.
elke lane 4v2/1
moest ik een keer tegen spelen, kon niks doen.
ja dat is een mooiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Probeer shen + tf.
elke lane 4v2/1
moest ik een keer tegen spelen, kon niks doen.
Zijn Q? Verder heeft hij toch geen damage. Zonder autoattack damage wordt het wel heel zielig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef BaajGuardian het volgende:
niet mee eens, ze moeten shen zn ult niet nerfen maar zn damage, dat is het probleem, hij hoort een global support tank te zijn maar na zn "buff" was hij opeens een ad carry+tank
Om een of andere reden wilden ze dat niet, maar als je het bij Panth en TF doet, dan mag je het ook bij Shen doen. Alleen GP heeft een Ult die echt global hoort te zijn (en natuurlijk Ashe en Ezreal op hun manier)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Of die ult gewoon net als iedere andere global ult een kortere range geven.
zn passive, doh. ;lquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn Q? Verder heeft hij toch geen damage. Zonder autoattack damage wordt het wel heel zielig.
denk het wel, dat is toch zn kracht, die passive heeft tevens een belachelijk lage cooldown, zorgt ervoor dat hij met het grootste gemak kan farmen, scaled met hp.. .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja goed, maar lost dat het probleem shen echt op?
Opscheppen over scores in botgames, wat je in ongeveer 1 van je 3 posts doet als je even terugleest, vindt niemand boeiend om te lezen. En ik zie ook niet zo goed wat er relevant aan is. Iedereen weet dat je bots met je ogen dicht nog hoort te kunnen verslaan. Post liever zoals je hierna doet over de stream e.d. Hoewel ik het lang niet altijd met je eens ben zijn dat imo WEL relevante posts.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je iets op een forum niet wilt lezen wat gewoon relevant is aan het topic raad ik je aan het simpelweg niet te lezen.
haar W maakt range een non issue thoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Gister weer eens potje met karma gedaan. Leuke champ maar haar korte range maakt haar niet bepaald ideaal als support (wat ze wel is dus)
En zo zijn er helaas een groot aantal champs. Leuk om te spelen maar andere vaak niet de beste keus.
Maar goed, daar is meta meta voor
geef mij je IGN en ik inv je voor een intermediate, eens kijken hoe makkelijk je die bots verslaat, dat zal je nog tegenvallen, het zijn geen walkovers zoals de oude bots hoor, ze ganken en CCen alsof je tegen echte spelers speelt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Opscheppen over scores in botgames, wat je in ongeveer 1 van je 3 posts doet als je even terugleest, vindt niemand boeiend om te lezen. En ik zie ook niet zo goed wat er relevant aan is. Iedereen weet dat je bots met je ogen dicht nog hoort te kunnen verslaan. Post liever zoals je hierna doet over de stream e.d. Hoewel ik het lang niet altijd met je eens ben zijn dat imo WEL relevante posts.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
geef mij je IGN en ik inv je voor een intermediate, eens kijken hoe makkelijk je die bots verslaat, dat zal je nog tegenvallen, het zijn geen walkovers zoals de oude bots hoor, ze ganken en CCen alsof je tegen echte spelers speelt.
De bots zijn vrij goed inderdaad (voor bots), maar dan nog blijven het bots. Posts over echte scores boeit niemand al wat, laat staan over bot scores. Ik ben net ook 9/0 met Ashe gegaan, maar ook dat zegt helemaal niks over hoe goed ik ben. Het ligt ook aan de tegenstander.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
geef mij je IGN en ik inv je voor een intermediate, eens kijken hoe makkelijk je die bots verslaat, dat zal je nog tegenvallen, het zijn geen walkovers zoals de oude bots hoor, ze ganken en CCen alsof je tegen echte spelers speelt.
dominion jongen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef P8 het volgende:
[..]Nee.
Er is nooit een jungler, en de ganks beginnen zodra ze level 6 zijn. De enige manier waarop je kan verliezen is als je als je alle vijf met een nieuwe champ speelt, of als iemand echt loopt te feeden. Maar als je een bot wil feeden moet je echt kansloos spelen.
Hoe maakt de mogelijkheid om sneller te gaan haar attack/heal range een non issue ? Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haar W maakt range een non issue tho
En dr mantra + E is behoorlijk sterk en heeft gigantische range.
Wel fijn als je Ashe speelt... En je Zilean support gaat met je vechten om CS, koopt 0 wards, en als je team dan verliest is t mijn schuld omdat ik niet genoeg dmg doe kakaka. Kan niet wachten tot ik 2400 ELO ben dan gaat t vast minder gayquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:26 schreef P8 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat als de AI op SR zo voorspelbaar is, het zoveel moeilijker moet zijn om de AI te doorgronden op dominion.
Niet op hem ingaan. Karma is een slechte champ. Net als Evelynn, die hij ook ´mained´. De beste support atm is Janna denk ik samen met Soraka. Nieuwe meta zoals blitz en alistar support doen t vaak ook goed, en met Taric kan je eigenlijk ook nooit echt fout gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoe maakt de mogelijkheid om sneller te gaan haar attack/heal range een non issue ? Dat slaat nergens op.
Haar heal is praktisch een skillshot wat dus automatisch betekend dat je deze kan missen. Verder moet ze stil staan om deze te gebruiken. Wat haar nog een makkelijker target maakt.
Om nog maar niet te spreken van teammates die wegrennen uit je heal range.
Blijf erbij dat ze een leuke champ is en ze heeft zeker haar sterke punten. Als puur support blijft echter toch Sona of Soraka heersen.
ik kan bijna niks tegen hem op wukongquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Salamando het volgende:
Mensen die Darius feeden.
Mensen die Darius feeden en dan gaan zeggen dat ie OP is.
Ben je al wereldberoemd door je lasthitting guide? Hier is hij nog steeds erg populair!quote:
PublicPervert. Maar de laatste tijd amper online geweest want Diablo 3.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |