abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112008271

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a

FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a

FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112008291
Nee gek, deze TT :')

Je verveeld/t je ernstig, is het niet?
pi_112008301
Ik moet zo een heel eind rijden voor niets, dus ja.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112008670
ooh noo teemo! ad toch wel he?
pi_112009544
patch er al btw?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:50:37 #6
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112009683
Teemo met allemaal procitems _O_ :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_112010189
Teemo met Wits End en Frozen Mallet :'( niet leuk.
pi_112011143
Darius, totaal niet voorspelt dat die mega uber OP zou zijn bij launch... oh wacht wel.

Is dit de niet zo ethisch verantwoorde verkoopstrategie geworden van Riot?
Nieuwe champs lekker OP maken zodat extra veel mensen deze kopen...

Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet duidelijk werd tijdens de beta testen :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:50:24 #9
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112011832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Darius, totaal niet voorspelt dat die mega uber OP zou zijn bij launch... oh wacht wel.

Is dit de niet zo ethisch verantwoorde verkoopstrategie geworden van Riot?
Nieuwe champs lekker OP maken zodat extra veel mensen deze kopen...

Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet duidelijk werd tijdens de beta testen :')
Ik vind het vanaf Fiora wel meevallen stiekem, Darus however :').
pi_112011909
Beep boop blitzcrank mainen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:53:30 #11
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112011953
Ik speel Dota 2 amper maar de vraag aan jullie

Dota 2 of LoL?

Of verschilt het niet zoveel, ik vind Dota 2 namelijk niet zo heel boeiend
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:54:18 #12
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112011984
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Dota 2 of LoL?
ze zijn verschillend, ik speel op het moment HoN omdat mijn vrienden dat spelen (en niet over willen stappen), maar ik ga later wel naar DotA 2 overstappen, zeker nu Ogre Magi er in zit :D.
pi_112012275
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef Keselo het volgende:
Beep boop blitzcrank mainen.
pi_112012569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:00 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig ja.
pi_112012685
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Dota 2 of LoL?

Of verschilt het niet zoveel, ik vind Dota 2 namelijk niet zo heel boeiend
Heb pas één potje gedaan in Dota 2.
Te gewend geraakt aan LoL denk ik, zie geen reden om te switchen en beide games spelen lijkt mij niet echt een goed plan.

na 700 wins in LoL begin ik nu eindelijk een beetje het idee te krijgen dat ik niet meer een totale noob ben. Om nu weer vanaf 0 te beginnen.

Ohja en creep denying... meh
pi_112012717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als support/jungler hoor je geen kills te nemen, je had net zo goed dat potje kunnen verliezen en dan kwam dat door jou omdat je ad carry geen kills kreeg.
Zie deze nu pas joh, als reactie op mijn 16/2/30 Alistar game. Je hoeft mij echt niet te vertellen dat ik geen kills moet pakken van mijn AD Carry hoor. Probleem was alleen een beetje dat:
-We geen AD carry hadden (stond met Olaf bot, AP ezreal mid, AP amumu top en jungle karthus)
-Bij erg veel kills was ik de enige die nog in de buurt was om net die laatste damage te doen. Dan pak ik graag de kill.

Ik had trouwens wel enkel support items en heb endgame het nodige ge-kst', gewoon om te kutten. Maar ja, wat maakt het uit wanneer al je tegenstanders x/10/x staan.
pi_112014375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Heb pas één potje gedaan in Dota 2.
Te gewend geraakt aan LoL denk ik, zie geen reden om te switchen en beide games spelen lijkt mij niet echt een goed plan.

na 700 wins in LoL begin ik nu eindelijk een beetje het idee te krijgen dat ik niet meer een totale noob ben. Om nu weer vanaf 0 te beginnen.

Ohja en creep denying... meh
wat was creep denyen met de oude gp leuk. Lekker elke keer je eigen cannon minion aflaschten :)
pi_112014670
Creeps denyen is het enige wat ik mis aan LoL wat de andere moba's wel hebben :P

Oh, en ook teammates denyen trouwens.
Conscience do cost.
pi_112015711
Hoe gaat dat in zijn werk dan in dota2 etc.? Creeps denyen?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:42:36 #20
148823 znarch
ondertitel
pi_112016092
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Je kunt je eigen creeps/towers/teamgenoten ook lasthitten zodat de enemy het goud niet krijgt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:45:35 #21
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112016206
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Als een creep minder dan 50% heeft kan je hem aanvallen, als je de lasthit scoort op een creep van jezelf krijgt de tegenstander geen goud en slechts een deel van de XP. Met goed denyen en lasthitten win je dus je lane ook.

Heroes kun je denyen als ze een damage over time ability op zich hebben en ze minder dan 5% HP hebben volgens mij. Als je dan weer de lasthit scoort krijgt de enemy de gold niet en ook minder XP (mochten ze in range zijn).
pi_112017433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als een creep minder dan 50% heeft kan je hem aanvallen, als je de lasthit scoort op een creep van jezelf krijgt de tegenstander geen goud en slechts een deel van de XP. Met goed denyen en lasthitten win je dus je lane ook.

Heroes kun je denyen als ze een damage over time ability op zich hebben en ze minder dan 5% HP hebben volgens mij. Als je dan weer de lasthit scoort krijgt de enemy de gold niet en ook minder XP (mochten ze in range zijn).
Klinkt lame, kun je dus iemand laten focussen op het lasthitten van je eigen minions.(is er in dota iets van een support?)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 14:20:09 #23
148823 znarch
ondertitel
pi_112017523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef jespertje het volgende:

[..]

Klinkt lame, kun je dus iemand laten focussen op het lasthitten van je eigen minions.(is er in dota iets van een support?)
Dat is precies wat een support onder andere doet in dota ja. In een sololane doe je het zelf natuurlijk. En wat is daar lame aan? Je tegenstander doet precies hetzelfde en het voegt enkel wat toe aan de game.
pi_112018325
lijkt me een zeer irritante vertragende factor in het spel. Als beide teams het goed doen dan kan een spel zomaar veel langer duren omdat je je goud maar niet krijgt.
pi_112018437
Het werkt prima, getuige de vele spelers die DotA en DotA 2 hebben/hadden.

Het is maar net wat je voorkeur in dezen is.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:01:55 #26
148823 znarch
ondertitel
pi_112018881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 14:44 schreef Cornelis83 het volgende:
lijkt me een zeer irritante vertragende factor in het spel. Als beide teams het goed doen dan kan een spel zomaar veel langer duren omdat je je goud maar niet krijgt.
Valt heel erg mee, het is niet zo dat Dota games uuuuren duren. Het is juist vaak zo dat 1 van de 2 het beter doet en dus harder snowballed.
pi_112018958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef znarch het volgende:

[..]

Valt heel erg mee, het is niet zo dat Dota games uuuuren duren. Het is juist vaak zo dat 1 van de 2 het beter doet en dus harder snowballed.
Dat vind ik persoonlijk juist een positief punt aan lol. Toen ik HoN speelde merkte ik dat ook. De snowballing in die game is vele malen harder dan in LoL dus eigenlijk zijn veel games na 10 minuten al gespeeld. Wat volgt is 1 groot slugfest todat de towers zijn omgepusht terwijl je in LoL vaak nog wel een aardige kans hebt als je slecht begint.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:07:22 #28
148823 znarch
ondertitel
pi_112019037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk juist een positief punt aan lol. Toen ik HoN speelde merkte ik dat ook. De snowballing in die game is vele malen harder dan in LoL dus eigenlijk zijn veel games na 10 minuten al gespeeld. Wat volgt is 1 groot slugfest todat de towers zijn omgepusht terwijl je in LoL vaak nog wel een aardige kans hebt als je slecht begint.
True, in LoL zijn de meest zieke comebacks mogelijk in Dota/Hon is dat nu eenmaal minder. Ik vind het beide wel oke :)
pi_112019493
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef jespertje het volgende:

[..]

De tegenstander kan het ook dus dan is er weinig lames aan :P
Conscience do cost.
pi_112020378
Wat is het toch irriterend als je team de hele team in chat zit te schreeuwen, report him. If he is gonna do that im gonna feed etc. Gewoon een potje van 30 min lang net met dat soort lui.
pi_112020538
wat had je nou weer gedaan dan? misschien minder evelynn mid doen jesper :)
pi_112020836
Het is wel echt jammer dat /ignore niet voorkomt dat je nog met die mensen in een game komt. Dat zou wel wat schelen, denk ik.
pi_112021255
ja, dat was mij ook al opgevallen. Kom je opeens met mensen in een team die je al op ignore hebt staan. /Ingore zou ook zo moeten werken dat ik het hele spel in wat voor vorm dan ook niks meer met ze te maken kan hebben (dus ook niet meer met hen in een team terecht komen). Alleen nog tegen ze misschien.
pi_112021341
Dan slaat matchmaking op tilt, als daar allemaal rekening mee gehouden moet worden. Wel jammer, ja.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:11:31 #35
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112021359
Ik geloof dat de aanpassingen daarvoor in het matchmakingsystem niet in verhouding staan met de voordelen voor de users.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_112021917
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
wat had je nou weer gedaan dan? misschien minder evelynn mid doen jesper :)
Ik deed niks, ging ahri mid. Maar we hadden een kassadin support die ging ks'en en last hitten. Een vayne die de hele tijd daar op ging reageren door elke keer te zeggen: IM GONNA FEED, STOP KS, STOP LAST HIT, IM GONNA TROLL. En een teemo top die op dezelfde manier ook zo door ging. Hele chat was alleen maar dat soort berichten, gewoon irritant.
  † In Memoriam † vrijdag 25 mei 2012 @ 16:29:18 #37
230491 Zith
pls tip
pi_112021945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef jespertje het volgende:
Wat is het toch irriterend als je team de hele team in chat zit te schreeuwen, report him. If he is gonna do that im gonna feed etc. Gewoon een potje van 30 min lang net met dat soort lui.
Inderdaad, gisteren duo-queueueeueueen met een vriend, hij kassadin support ik teemo top vs Darius. Kassadin staat na een tijdje 4/1/8 ofzo maar mid (die geowned werd) ging zeuren dat hij moest stoppen met CSsen en moest gaan ganken, oh en dat hij niet zo moest killstealen (elke keer als mid dood ging kwam kassadin proberen te helpen en doodde dan hun mid). Zijn premade vriendjes ook allemaal /all report kassadin he only killsteal.. :')

Toen kreeg ik maar blue van onze jungler
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_112022871
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:28 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ik deed niks, ging ahri mid. Maar we hadden een kassadin support die ging ks'en en last hitten. Een vayne die de hele tijd daar op ging reageren door elke keer te zeggen: IM GONNA FEED, STOP KS, STOP LAST HIT, IM GONNA TROLL. En een teemo top die op dezelfde manier ook zo door ging. Hele chat was alleen maar dat soort berichten, gewoon irritant.
Wat een kut community is het eigenlijk ook.
I'm awesome, and I fuck dolphins.
pi_112023033
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef ToverBami het volgende:

[..]

Community valt wel mee, je hebt overal van dit soort lui. Alleen sommige potjes is het wel heel erg.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:58:47 #40
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112023035
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:54 schreef ToverBami het volgende:

[..]

Zodra je de schuld kunt afschuiven zal er altijd gescheld, getroll of wat dan ook zijn. De enige degelijke community ken is van Starcraft (II), die spelers hebben tenminste respect voor elkaar.
pi_112023139
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Zodra je de schuld kunt afschuiven zal er altijd gescheld, getroll of wat dan ook zijn. De enige degelijke community ken is van Starcraft (II), die spelers hebben tenminste respect voor elkaar.
De DOTA 2 community is ook awesome, ik kon van alles vragen. :)
pi_112023602
Ik had daarnet ook zo'n potje. Ik ging Irelia top vs Darius. Komt trynd hem ganken terwijl hij nog op 90% hp is en hij zelf op 40%. gaat ie dood geeft hij mij de schuld. Mijn lane was na dat over. 2 minuten later doet trynd rage quit. 15 minuten later onze rammus ragequit na een hoop gescheld. En onze Gragas bleef alleen maar onder zijn toren staan zonder iets te doen, behalve de chat volspammen met NOOBS OMG FEEDERS.

ashe en ik waren zo van :') en voten elke keer NO op surrender. Gewoon om rammus en gragas te pesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2012 17:16:29 ]
pi_112024031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef totalvamp het volgende:
Ik had daarnet ook zo'n potje. Ik ging Irelia top vs Darius. Komt trynd hem ganken terwijl hij nog op 90% hp is en hij zelf op 40%. gaat ie dood geeft hij mij de schuld. Mijn lane was na dat over. 2 minuten later doet trynd rage quit. 15 minuten later onze rammus ragequit na een hoop gescheld. En onze Gragas bleef alleen maar onder zijn toren staan zonder iets te doen, behalve de chat volspammen met NOOBS OMG FEEDERS.

ashe en ik waren zo van :') en voten elke keer NO op surrender. Gewoon om rammus en gragas te pesten.
Het ding is dat als je ze report ze vanzelf gebanned worden. Het is alleen vervelend dat dat niet meteen gebeurd :')
pi_112024501
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:27 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Het ding is dat als je ze report ze vanzelf gebanned worden. Het is alleen vervelend dat dat niet meteen gebeurd :')
Ja ik heb ze ook gereport natuurlijk :) en ashe ook en volgens mij het vijandig team ook xD

Trouwens Darius is wel OP zeg! Miss volgende keer maar een sterkere champ tegen hem zetten :(
pi_112024677
http://www.quickmeme.com/meme/3pfqqr/

dit gevoel krijg ik altijd tijdens normals :')
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:43:53 #46
148823 znarch
ondertitel
pi_112024679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef ToverBami het volgende:

[..]

De DOTA 2 community is ook awesome, ik kon van alles vragen. :)
Komt deels doordat je in Dota 2 een low priority matchmaking queue hebt waardoor ragers bij elkaar in games komen en niet in jouw games.
pi_112030154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef Hamilcar het volgende:
http://www.quickmeme.com/meme/3pfqqr/

dit gevoel krijg ik altijd tijdens normals :')
Man, altijd als ik een normal doe en ik support, krijg ik een AD die standaard met Doran's Blade start. Blitzcrank als support? Gewoon 3 Doran's blades halen voordat er ook maar gepeinsd wordt over het aanschaffen van boots.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:42:36 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112031569
sustain is belangrijker dan boots.

tenzij je van plan bent als een malle meteen de lane te pushen, maar dan vraag je ook om gegankt te worden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:49:12 #49
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112031849
Alleen als je een healsupport hebt kun je met Doran beginnen, maar zelfs dan is het, rekening houdend met de enemy jungler, vaak slimmer om met boots te beginnen.
pi_112032152
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:

tenzij je van plan bent als een malle meteen de lane te pushen, maar dan vraag je ook om gegankt te worden.
Met Dorans Blade starten betekent juist dat je geen sustain hebt. Early game in ieder geval. Als ik AD speel met een support die me niet kan healen pak ik standaard boots en pots.
pi_112036436
Morgana is ook echt helemaal naar de klote generfed zeg. Snap niet waarom die nog nummer 1 banned is in ranked.

Q gaat nu de helft van de tijd gewoon door de zijkant van champions heen zo klein is de hitbox geworden.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:41:01 #52
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112036486
Die Q is niet perse de reden dat ze gebanned wordt, er zijn meer AP's met een single target-snare. Het is d'r ult i.c.m Zonyas die haar belachelijk goed maakt in teamfights.
pi_112036565
Hebben ze de hitbox van morganas q generfdd? Wtf
pi_112036580
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef apenkont het volgende:
Hebben ze de hitbox van morganas q generfdd? Wtf
Niet in de laatste patch, al weer tijden geleden :)

Laatste patch is wel haar soil generfed. Again.

Ulti blijft idd sterk maar in mid is ze niet de heerster die ze ooit was :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:52:44 #55
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112036988
Die W mocht ook wel generfd worden, het is belachelijk dat je met rank 2 al bijna die range minions kunt clearen.
pi_112037156
Sona 2 much fun 2 play
pi_112037189
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Die W mocht ook wel generfd worden, het is belachelijk dat je met rank 2 al bijna die range minions kunt clearen.
Kan ik er nog wel een paar van opnoemen ;P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:08:34 #58
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112037593
Dus, Darius op top, hoe speel ik ertegen? :') Waarmee moet ik rekening houden?
pi_112038907
Hij zonder dmg items toch ziekelijk veel dmg doet :P

Stuns en wegrennen helpen wel :P
pi_112039870
Zo hatelijk als je goed gaat en er komt surrender :(
pi_112040526
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:45:34 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112041149
verdomme hoe krijg ik nou weer turboscrubs in vs ai dominion intermediate :s

echt elk potje van die superdebielen die nognooit van defenden gehoord hebben en maar als de rattevanger van hamelen door het hele bos wandelen terwijl de vijand rustig onze punten overneemt, en dan lekker 24/7 buiten de punten staan pvpen ipv de vijand juken en kiten en daarmee je sustain houden, nee joh gewoon massaal dood gaan.

En dan ook nog eens dat letterlijk elk potje begint met op zn minst een afk.

ik heb meer dan 1500 vs ai intermediates gewonnen oid, waarom qeue ik nog met dit soort verdwaalde verstandelijk gehandicapten.. :S

laatste potje had ik 6 deaths door die onzin, 6<--- omfg..

ik hoor 0 te hebben..
pi_112042433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:

echt elk potje van die superdebielen die nognooit van defenden gehoord hebben en maar als de rattevanger van hamelen door het hele bos wandelen terwijl de vijand rustig onze punten overneemt, en dan lekker 24/7 buiten de punten staan pvpen ipv de vijand juken en kiten en daarmee je sustain houden, nee joh gewoon massaal dood gaan.

ik heb meer dan 1500 vs ai intermediates gewonnen oid, waarom qeue ik nog met dit soort verdwaalde verstandelijk gehandicapten.. :S

ik hoor 0 te hebben..
Mensen die dominion spelen vallen inderdaad tegen qua tactiek.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:48:22 #64
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112043536
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef totalvamp het volgende:

No voten om mensen te pesten is net zo triest als ragequitten imo.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 02:48:46 #65
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112043543
Oh en ik weet niet waarom mensen bij PMen met hun LoL info maar als je denkt dat ik dat in de OP ga zetten heb je 't mis.
pi_112046685
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:

ik hoor 0 te hebben..
Wat is er nou zo leuk om potjes tegen ai intermediate te doen? Dat is toch sowieso geen uitdaging...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:22:34 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112049136
beter dan geperma trolled worden in echte matches, als ik wil normalgamen ga ik wel in een 5 man premade.
pi_112049161
Gewoon normals doen en Miss Fortune junglen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:35:45 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112049410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:23 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon normals doen en Miss Fortune junglen.
haha, nee man :')
pi_112049748
- :{ -
pi_112050961
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:

Jij gelooft echt dat een Doran's Blade met 3% Lifesteal meer sustain geeft dan 3 healthpots van 150hp each?

Neger alsjeblieft :')
pi_112051000
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Haar W is gans niet generfed. Het enige wat generfed is, is de spellvamp van haar passive op latere levels.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:49:07 #73
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112051014
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:48 schreef Keselo het volgende:

[..]

Haar W is gans niet generfed. Het enige wat generfed is, is de spellvamp van haar passive op latere levels.
De vorige keer dat ze generfd is, is die damage van d'r W omlaag gegaan.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:50:09 #74
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112051033
1500 potjes tegen AI spelen is trouwens wel echt triest.
pi_112051053
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:49 schreef Zeroku het volgende:

[..]

De vorige keer dat ze generfd is, is die damage van d'r W omlaag gegaan.
v1.0.0.123 - 2011-08-09

Updated Morgana's autoattack to feel more responsive and increased its missile speed
Base movement speed increased to 310 from 300
Dark Binding cooldown reduced to 11 seconds from 12 seconds.
Tormented Soil mana cost reduced to 70/85/100/115/130 from 70/90/110/130/150
Soul Shackles
Stun duration adjusted to 1.5 at all ranks from 1/1.5/2
Cooldown reduced to 120/110/100 seconds from 120 seconds at all ranks
Shackle activation time reduced to 3 seconds from 4 seconds

Dit was de laatste change op Morgana haar W.
pi_112051342
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:50 schreef Zeroku het volgende:
Maarja hij is dan ook wel ziek goed tegen bots, niet vergeten!
pi_112051409
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:48 schreef Jajong het volgende:
Oh en ik weet niet waarom mensen bij PMen met hun LoL info maar als je denkt dat ik dat in de OP ga zetten heb je 't mis.
Huwah? Jij hebt geeneens de OP :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:50:12 #78
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112052505
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Huwah? Jij hebt geeneens de OP :')
'T vorige topic wel maar kreeg gister gewoon nog PMs.
pi_112053103
Oh jeetje, meid.
pi_112053127
Enfin, is Darius inmiddels al gehotfixed, moet dat nog komen of gaan ze dat überhaupt niet doen?
pi_112053621
Heb al sinds diablo niet gespeeld. Darius sterk? In de champ spotlight zag hij er een beetje uit zoals garen had moeten zijn, zeg maar :P
Conscience do cost.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:53:08 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112054171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:47 schreef Keselo het volgende:

[..]

Jij gelooft echt dat een Doran's Blade met 3% Lifesteal meer sustain geeft dan 3 healthpots van 150hp each?

Neger alsjeblieft :')
weet niet op welke elo jij speelt maar in high elo wel ja.

quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:50 schreef Zeroku het volgende:
hoezo, ik haal geen plezier uit soloq. Ben ik dan triest of de trolls die mij er toe aan zetten.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:04:29 #83
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112054524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Bullshit. Er is een reden waarom bijna niemand meer met Doran begint zonder heal support.
pi_112054617
quote:

[..]

[..]

hoezo, ik haal geen plezier uit soloq. Ben ik dan triest of de trolls die mij er toe aan zetten.
Wat de neuk :') niemand begint met Dorans Blade bot. Tenzij je AD Soraka met Support Taric speelt. Je mag best een andere mening hebben, maar ga geen stierenpoep verkondigen. Boots+pots -> 2x dorans -> IE.
pi_112054639
quote:

[..]

Das echt gelul hoor. Op 'high ELO' begint bijna iedereen boots + 3
pi_112054679
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:04 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Bullshit. Er is een reden waarom bijna niemand meer met Doran begint zonder heal support.
Op high elo (boven de 1500 :') ) hebben die items andere stats, snap dat dan.
pi_112054803
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Wat de neuk :') niemand begint met Dorans Blade bot.
...wat?
Conscience do cost.
pi_112054960
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:

[..]

...wat?
Zonder een fatsoenlijke healer is het niet handig om met Dorans te starten. Early game staan 3 pots gelijk aan 3 Dorans. Die 3% lifesteal gaat pas wat betekenen als je je Zeal of BF hebt.
pi_112055090
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zonder een fatsoenlijke healer is het niet handig om met Dorans te starten. Early game staan 3 pots gelijk aan 3 Dorans. Die 3% lifesteal gaat pas wat betekenen als je je Zeal of BF hebt.
Wat praat je tegen mij alsof ik nooit LoL heb gespeeld :P

Alleen dan is het alsnog onzin dat niemand met doran's blade begint tenzij je AD soraka bent. Misschien las ik wat over het hoofd maar met een degelijke healer erbij vind ik dorans juist prima op de ADs. Ook dan neem ik in sommige gevallen nog boots/pots trouwens, daar niet van.
Conscience do cost.
pi_112055927
Dorans Blade met healer is nog steeds bout. Soraka heeft een 20 sec CD en Taric, Kayle en Sona hebben simpelweg betere dingen te doen met hun mana dan je voor 450 dmg te healen tijdens de laning phase. Boots zorgen ervoor dat je minder skillshots (buckshot, volley, etc) hapt en meer CS kan pakken EN aan ganks kan ontkomen. Het moet wel een heel speciale setup zijn tegen een rare enemy team comp als je als AD carry met ene Dorans kans beginnen.
pi_112055962
Niet mee eens. Allemaal prima mogelijk met een doran's blade en wat common sense.
Conscience do cost.
pi_112058041
quote:

[..]

[..]

1800 elo, zonder rotexcuses over hoe goed ik ben aan de hand van Co-op vs AI Bots.

Als je denkt dat je botlane beter uit de voeten komt met een Dorans Blade op level 1 tegenover boots kom je echt van een koude kermis thuis.
pi_112058111
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:05 schreef Keselo het volgende:

[..]

1800 elo, zonder rotexcuses over hoe goed ik ben aan de hand van Co-op vs AI Bots.

Als je denkt dat je botlane beter uit de voeten komt met een Dorans Blade op level 1 tegenover boots kom je echt van een koude kermis thuis.
De enige die hier nog mee weg kan komen is graves door zijn zieke defense op level 1. Maar eerste item wat je dan daarna koopt zijn boots.
pi_112058187
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:07 schreef totalvamp het volgende:

[..]

De enige die hier nog mee weg kan komen is graves door zijn zieke defense op level 1. Maar eerste item wat je dan daarna koopt zijn boots.
Nou ja, je wint je trades op de lange termijn gewoon niet omdat diegenen die met Pots beginnen hun HP sneller terug krijgen. Vanaf dat punt snowballen de trades omdat de persoon met boots zal blijven winnnen. Als een AD carry met Dorans Blade begint en ik zit in het andere team als Lulu/Alistar/Blitzcrank/Leona/Taric maken ze geen schijn van kans.

Een ander voordeel is dat je makkelijker wegkomt van ganks met boots tegenover dorans blade.
pi_112058265
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Keselo het volgende:

[..]

Nou ja, je wint je trades op de lange termijn gewoon niet omdat diegenen die met Pots beginnen hun HP sneller terug krijgen. Vanaf dat punt snowballen de trades omdat de persoon met boots zal blijven winnnen. Als een AD carry met Dorans Blade begint en ik zit in het andere team als Lulu/Alistar/Blitzcrank/Leona/Taric maken ze geen schijn van kans.

Een ander voordeel is dat je makkelijker wegkomt van ganks met boots tegenover dorans blade.
Is ook zeker zo, maar als jij blitz/sona graves speelt ofzo, kom je er nog wel mee weg, maar kans is groot dat je gegankt wordt. Dan moet je echt voor first blood gaan
pi_112058328
Ik doe het altijd prima met doran's blade tegenover gasten met boots. Natuurlijk word ik weleens gepakt, maar ik pak ze vaak ook net zo hard terug. "geen schijn van kans" geloof ik dan ook geen reet van :P

En het gaat ook over trades, maar wie heeft het over trades? Je hoeft niet per sé te traden om damage te doen.

Al met al vind ik het nogal situationeel. Het hangt er dan ook meestal vanaf waar ik tegenover sta of ik wel of niet een doran's haal.
Conscience do cost.
pi_112058370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:15 schreef ems. het volgende:
Ik doe het altijd prima met doran's blade tegenover gasten met boots. Natuurlijk word ik weleens gepakt, maar ik pak ze vaak ook net zo hard terug. "geen schijn van kans" geloof ik dan ook geen reet van :P

En het gaat ook over trades, maar wie heeft het over trades? Je hoeft niet per sé te traden om damage te doen.
Als ik zie dat ik tegen iemand begint met een Dorans Blade, of ik nou support of AD ben, ga ik fucking aggressief spelen om zo snel mogelijk summoners te burnen en te zonen. Als AD heb ik daar graag een paar cs voor over, om zo 20 cs te denyen.

Ik heb trouwens al in meer dan 300 ranked games geen enkele AD zien beginnen met een Dorans Blade.
pi_112061780
Tsja, als ik met doran's begin ga ik uiteraar dook aggresief spelen en "zsm summoners burnen en zonen". :P
Conscience do cost.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:40:20 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112064751
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:50 schreef Hamilcar het volgende:
Dorans Blade met healer is nog steeds bout. Soraka heeft een 20 sec CD en Taric, Kayle en Sona hebben simpelweg betere dingen te doen met hun mana dan je voor 450 dmg te healen tijdens de laning phase. Boots zorgen ervoor dat je minder skillshots (buckshot, volley, etc) hapt en meer CS kan pakken EN aan ganks kan ontkomen. Het moet wel een heel speciale setup zijn tegen een rare enemy team comp als je als AD carry met ene Dorans kans beginnen.
oh, mijn heal refreshed elke 12 seconden anders, en healed iemand half zn hp terug @ soraka.

n.b. lvl ik mn heal dan ook met top prioriteit voor de ar buff, en lvl nooit q in laning phase, maar mischien vinden jullie q belangrijker, geen weet van. :')
pi_112066917
Joh, jij hebt 40% CDR op lvl1? Knap. Geen idee waarom ik er nog op in ga. Op Soraka max ik vaker m'n E over m'n W puur voor de harrass (door jou of via je carry).
pi_112067030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

oh, mijn heal refreshed elke 12 seconden anders, en healed iemand half zn hp terug @ soraka.

n.b. lvl ik mn heal dan ook met top prioriteit voor de ar buff, en lvl nooit q in laning phase, maar mischien vinden jullie q belangrijker, geen weet van. :')
Wat loop je nou weer superieur te doen en uit je nek te lullen? Heal heeft een base cd van 20 seconde, 15% cdr op lvl is is normaal als soraka, aka 17 seconde cd op level 1. Het healed maar voor 70/140/210 de eerste 3 levels. Naar mannetje ben jij, geen wonder dat niemand je hier mag met dat superieure kankergedrag van je, met je 1337 Intermediate bot skillzzzz.
pi_112072292
Waarom in vredesnaam reageren jullie nog op die troll? Iedereen kent toch dit plaatje onderhand?

zaterdag 26 mei 2012 @ 23:55:24 #103
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112072434
Leuke champ die Darius. 3 potjes op rij tegen gespeeld en hij ging respectievelijk 25-2 15-0 en 20-1. Niks mis mee.
pi_112072437
Soraka :')
pi_112072645
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:55 schreef Jajong het volgende:
Leuke champ die Darius. 3 potjes op rij tegen gespeeld en hij ging respectievelijk 25-2 15-0 en 20-1. Niks mis mee.
Jep, past prima thuis in het rijtje nieuwe champions are op :P Die ult is een beetje te goed imo :)

Maar goed, atm niet zoveel last van. Speel LoL alleen nog voor win of the day zodat als ik een 2de restart maak ik genoeg IP heb en dat doe ik dan nog tegen bots. Want voorlopig gaat de meeste gametijd op aan Diablo 3.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:00:18 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112072747
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:16 schreef Keselo het volgende:

[..]

Wat loop je nou weer superieur te doen en uit je nek te lullen? Heal heeft een base cd van 20 seconde, 15% cdr op lvl is is normaal als soraka, aka 17 seconde cd op level 1. Het healed maar voor 70/140/210 de eerste 3 levels. Naar mannetje ben jij, geen wonder dat niemand je hier mag met dat superieure kankergedrag van je, met je 1337 Intermediate bot skillzzzz.
1: wat mankeerd ongemanierde kutkinderen als jij toch met dat eindeloze gescheld met k elke keer als je het ergens niet mee eens bent.
2: ik heb CDR blues?
3: ik start met faery charm, 1vision, 2normal wards, 1 mana potion, build dan eerst phil stone en perma ward/c-ward. dan kage's/hogs, dan boots1 die ik al snel naar lucid boots upgrade voor max cdr.

12 sec heal.

En 4: Als je iemand wilt tegenspreken doe dat dan met argumenten ipv als een lompe infantiele stumper tracht de ander persoonlijk naar beneden te lullen, dat doe je maar in de disco tegen je guido vriendjes.

groetjes BG.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:01:30 #107
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112072823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Jep, past prima thuis in het rijtje nieuwe champions are op :P Die ult is een beetje te goed imo :)

Maar goed, atm niet zoveel last van. Speel LoL alleen nog voor win of the day zodat als ik een 2de restart maak ik genoeg IP heb en dat doe ik dan nog tegen bots. Want voorlopig gaat de meeste gametijd op aan Diablo 3.
Het is die ult en die passive is ook mega OP. Als die gast je 3 keer slaat bloed je de laatste 500hp gewoon leeg.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:07:18 #108
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112073176
Ben niet de enige die er zo over denkt iig:

http://www.reddit.com/r/l(...)_thoughts_on_darius/
pi_112073754
quote:
1: wat mankeerd ongemanierde kutkinderen als jij toch met dat eindeloze gescheld met k elke keer als je het ergens niet mee eens bent.
Opgekropte frustraties t.a.v. jouw gedrag gedurende ±10 topics.

Volg vanaf heden het advies van o.a. Cornelis83 op en negeer alles wat jij meldt, aangezien het altijd bullshit is.

Groet.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:25:01 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112074261
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef Keselo het volgende:

[..]

Opgekropte frustraties t.a.v. jouw gedrag gedurende ±10 topics.

Volg vanaf heden het advies van o.a. Cornelis83 op en negeer alles wat jij meldt, aangezien het altijd bullshit is.

Groet.
sneu, je hebt gewoon totaal geen tegenargumenten, wat moet het vervelend zijn om altijd zo boos te zijn als jij :/
pi_112074414
als ik kijk naar de toon die jij aanslaat lijk jij er anders ook niet heel koel onder te blijven. waarom kan je niet een discussie voeren zonder mensen te moeten beledigen?
  zondag 27 mei 2012 @ 00:33:31 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112074715
Ik zie niet waar ik mensen beledig, ik reageer enkel mischien wat defensief op infantiel gerage naar mijn kant uit.

Ik bedoel ik kan ook niks posten of het is zogenaamd elitair of superioriteitscomplex oid, en dan worden er weer dingen bijgehaald als dat ik veel vs ai speel de laatste tijd omdat ik geen zin heb met trollteams te soloqen en tussendoor echt wel normals speel met mensen uit mn friendlist en die bijna zo goed als altijd win, heb ik dan geen recht zoiets te zeggen? moet ik mezelf steeds nuanceren en op mn sokken lopen omdat een of andere haatpruik me anders elitair vind?

ga ergens anders jelly zijn damn.
  zondag 27 mei 2012 @ 01:38:33 #113
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112077734
Pando Media Booster wil niet downloaden bij mij, toch wele en essentieel deel om LoL te kunnen spelen. Iemand een oplossing? :*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_112078101
De leukste tip die ik er ooit over ben tegengekomen:

quote:
Here's how to deal with Pando Media Booster.

Go to programs, look for Pando Media Booster, and uninstall. Then reformat your hard-drive, remove it from your computer, spread the blood of lamb on the sides (sheep works too in a pinch), drive into the desert, bury it, and place the Mark of Christ upon the spot. For this blight upon the land is unholy ground, and only the power of Christ and the good will of the Lord can restrain the corruption buried beneath the sands.
Maar volgens mij werkt LoL wel zonder Pando (een poos geleden in ieder geval wel), ik zou het gewoon eens zo proberen.
  zondag 27 mei 2012 @ 01:58:00 #115
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112078391
Probleem is juist dat Pando zelf niet geïnstalleerd wilt worden, anyway dat is iets voor morgen.
Weltrusten! :)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_112078414
Dat bedoel ik, kun je de installatie daarvan niet gewoon overslaan? Ik heb er zelf geen idee van, mijn laatste installatie van LoL is alweer een jaar oud.
pi_112078655
3man premades die ineen keer disconnecten, wow triest :')
pi_112080733
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:38 schreef Euribob het volgende:
Pando Media Booster wil niet downloaden bij mij, toch wele en essentieel deel om LoL te kunnen spelen. Iemand een oplossing? :*
Ik heb hem geuninstalled, volgens mij heb je het helemaal niet nodig.

En BG, als je dingen zegt als "ik weet niet op welke ELO jij speelt" en dan met een compleet ONZINNIGE stelling komt (dat dorans meer sustain geeft dan boots 3), hoe kan het dan dat anderen niet ook met je ad hominems meedoen.
pi_112081928
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zie niet waar ik mensen beledig, ik reageer enkel mischien wat defensief op infantiel gerage naar mijn kant uit.

Ik bedoel ik kan ook niks posten of het is zogenaamd elitair of superioriteitscomplex oid, en dan worden er weer dingen bijgehaald als dat ik veel vs ai speel de laatste tijd omdat ik geen zin heb met trollteams te soloqen en tussendoor echt wel normals speel met mensen uit mn friendlist en die bijna zo goed als altijd win, heb ik dan geen recht zoiets te zeggen? moet ik mezelf steeds nuanceren en op mn sokken lopen omdat een of andere haatpruik me anders elitair vind?

ga ergens anders jelly zijn damn.
Het kan niet zijn dat je de laatste tijd bent gestart met spelen vs ai. Je hebt namelijk 1500+ gewonnen vs intermediate bots. In het vorige topic zei je dat je 3 tot 4 potjes speelt per dag. Simpele berekening toont dan aan dat je 400 tot 500 dagen hier voor nodig hebt. Als je dan nog mee rekent dat er ook wel is dagen zijn dat je meer gamed als normaal kun je er van uit gaan dat je minimaal 250 dagen nodig hebt om die wins te maken. Of er klopt iets niet in je eerdere posts, of je recente kloppen niet.

En je hebt wel elitair/superioriteitsgedrag, want je kunt geeneens de discussie goed aangoed omtrent het wel of niet starten met boots+3 pots of dorans blade. Het enige wat je zegt is, ik doe het want ik zit op high elo en iedereen doet dat daar.
  zondag 27 mei 2012 @ 10:48:00 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112082115
En zo is het gewoon, ik zuig dat niet uit mn duim, ik speel met 2k+ elos die gewoon beginnen met dorans blade, als dat zo slecht is waarom doen hun het dan en zijn ze 2k+? Calsot bijv, no.6 season 1 en atm 2.2k elo koopt als eerste dorans blade op trist/corki/graves-etc.
Jeg flaekker alt (2k): depends on support and jungler but mostly yes (dorans 1e item)
only against alistar jungle or ezreal i'd take boots.

jeez man ik post ook alleen maar wat ik zelf ervaar, ik zal wel niet meer posten van 2k+ elo's want anders ben ik superieur aan het doen qq.

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 27-05-2012 10:53:10 ]
pi_112082425
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
En zo is het gewoon, ik zuig dat niet uit mn duim, ik speel met 2k+ elos die gewoon beginnen met dorans blade, als dat zo slecht is waarom doen hun het dan en zijn ze 2k+? Calsot bijv, no.6 season 1 en atm 2.2k elo koopt als eerste dorans blade op trist/corki/graves-etc.
Jeg flaekker alt (2k): depends on support and jungler but mostly yes (dorans 1e item)

jeez man ik post ook alleen maar wat ik zelf ervaar, ik zal wel niet meer posten van 2k+ elo's want anders ben ik superieur aan het doen qq.
Bel anders even Stichting Korrelatie.
  zondag 27 mei 2012 @ 11:32:34 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112082995
:?
pi_112084322
quote:

Gelijk, iemand vraagt om jouw mening en gelijk.

Bla bla mijn 2k elo vrienden doen dit bla bla ik heb dus gelijk bla bla kijk eens hoe goed mijn vrienden zijn maar ik kan geen ranked doen want iedereen trollt mij bla bla.

Zielig mannetje.

Ik kijk zelf regelmatig streams en spectates en ik heb werkelijk nog nooit iemand met Dorans Blade zien beginnen :')
pi_112084724
pi_112084732
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef Cornelis83 het volgende:
[ afbeelding ]
IK PROBEER HET GODSAMME MAAR HET IS ZO MOEILIJK
pi_112087819
Zo, 7 potjes ranked op rij gewonnen (waarvan 6 met Udyr). Rawr, eindelijk weer 1400+ na een onvergetelijke woensdag met 8 losses in a row :')

zondag 27 mei 2012 @ 16:32:39 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112092069
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef Keselo het volgende:

[..]

Gelijk, iemand vraagt om jouw mening en gelijk.

Bla bla mijn 2k elo vrienden doen dit bla bla ik heb dus gelijk bla bla kijk eens hoe goed mijn vrienden zijn maar ik kan geen ranked doen want iedereen trollt mij bla bla.

Zielig mannetje.

hoe kan ik anders een referentie geven ffs, lees je je eigen posts wel??!
  zondag 27 mei 2012 @ 17:09:30 #128
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112093166
Nu weer een potje waarin ik gruwelijk harde lag heb terwijl er niks mis is met mijn internet maar ik gewoon met 1300 ping loop, zo kansloos :(.
pi_112093369
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:09 schreef Salamando het volgende:
Nu weer een potje waarin ik gruwelijk harde lag heb terwijl er niks mis is met mijn internet maar ik gewoon met 1300 ping loop, zo kansloos :(.
ms ligt eigenlijk altijd aan je eigen verbinding. Misschien iets op de achtergrond ? Dropbox of steam zorgt bij mij nogal eens voor lag in LoL.
pi_112093800
ja als steam opeens weer een update heeft voor een game :P
  zondag 27 mei 2012 @ 19:32:40 #131
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112097309
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:17 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

ms ligt eigenlijk altijd aan je eigen verbinding. Misschien iets op de achtergrond ? Dropbox of steam zorgt bij mij nogal eens voor lag in LoL.
internet was gewoon snel, kon de jungle camps niet eens zien als ik er langs liep :').
pi_112097521
quote:

Nooit en altijd zijn een beetje extreme begrippen, niet? Stelregel die ik de meeste streamers zie aanhouden is:
- Met healer erbij starten ze dorans blade, support zorgt dan voor sustain en Dorans zorgt ervoor dat je trades kan winnen en harder kan harassen
- Zonder healer erbij boots + 3 pots. Pots voor sustain en boots om aan early ganks en skillshots te ontsnappen.
Beide zijn prima viable, dus ga elkaar nou niet lopen afzeiken dat het ene beter is dan het andere. Het is een kwestie van voorkeur en bovendien afhankelijk van de support die je bij je hebt.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:59:19 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112101108
Ik zeik niks af ik zei dat het evenveel sustain heeft en wanneer ik met de mensen (ik zal de elo wel niet meer noemen anders gaan sommige mensen hier met spullen gooien) uit mn friendlist speel kopen ze altijd dorans blade eerst en hell mischien komt dat omdat ik soraka en taric voornamelijk speel, idc.

Ik post ook alleen maar wat ik letterlijk meemaak en als mensen constant overal een toon achter lezen en dat dan zien als elitisme oid dan is dat hun probleem.

Anyways, als iemand mee wilt doen met vs ai's samen met mij moet je het ff zeggen en je IGN pmen.

groetjes.
pi_112117224
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeik niks af ik zei dat het evenveel sustain heeft en wanneer ik met de mensen (ik zal de elo wel niet meer noemen anders gaan sommige mensen hier met spullen gooien) uit mn friendlist speel kopen ze altijd dorans blade eerst en hell mischien komt dat omdat ik soraka en taric voornamelijk speel, idc.

Ik post ook alleen maar wat ik letterlijk meemaak en als mensen constant overal een toon achter lezen en dat dan zien als elitisme oid dan is dat hun probleem.
maar het is een simpel rekensommetje. 3 HP's geeft je 450 HP. Met een attack damage van ~70 met je dorans blade moet je met 3% lifesteal maar liefst 200+ hits doen om zoveel HP erbij te krijgen! Dus OF je pusht je lane heel hard, OF je hebt echt veel minder sustain.

En dat jij alleen dorans ziet zal dan komen inderdaad doordat jij een healer speelt. Als je regelmatig streams kijkt van high elo ad carry spelers (chaox, aphromoo, doublelift bijv.) dan zul je zien dat die zonder healer bij zich 9/10x met boots + 3 pots zullen beginnen.
  maandag 28 mei 2012 @ 10:57:22 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112117953
Het is beiden situationeel, het geeft niet meer sustain dan anders, sustain is comp en play gebaseerd, niet op een paar hp pots of niet. Die hp die je erbij krijgt ken er net zo hard weer af, met 2 dorans blades en en een BF sword krijg je al heel wat meer hp terug dan die potjes ook.
pi_112118169
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is beiden situationeel, het geeft niet meer sustain dan anders, sustain is comp en play gebaseerd, niet op een paar hp pots of niet. Die hp die je erbij krijgt ken er net zo hard weer af, met 2 dorans blades en en een BF sword krijg je al heel wat meer hp terug dan die potjes ook.
Totaal andere situatie, ik heb nog nooit iemand zien beginnen met 2 dorans blades en een bf sword. Er wordt steeds gepraat over het starten met boots + 3 pot of 1 dorans blade. Oftewel, de early early gameplay.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:08:21 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112118236
haha dat zeg ik ook niet maar 2 dorans blades krijg je sneller als je al 1 doran blade hebt (_(-o-)_)
pi_112118327
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef BaajGuardian het volgende:
haha dat zeg ik ook niet maar 2 dorans blades krijg je sneller als je al 1 doran blade hebt (_(-o-)_)
Tja, zo kun je overal over redeneren.... Jij verandert de situatie van boots + 3 pots of 1 dorans blade naar het nut van pots wanneer je 2 dorans en een bf sword hebt, totaal anders.

BTW, servers down?
pi_112118874
Nog meer mensen die op dit moment niet in kunnen loggen?
pi_112118897
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef kossikvassik2 het volgende:
Nog meer mensen die op dit moment niet in kunnen loggen?
Ja!
pi_112118927
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Robbiee het volgende:

[..]

Ja!
kutzooi :(
  maandag 28 mei 2012 @ 11:34:54 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112118968
ik wel, net dominion met eve gedaan, kom ik er na achter dat het beginner was wtf...

dacht al wat een turbonoobs weer :/
pi_112119410
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wel, net dominion met eve gedaan, kom ik er na achter dat het beginner was wtf...

dacht al wat een turbonoobs weer :/
T is een vrije dag, zijn er altijd meer noobs online
  maandag 28 mei 2012 @ 11:51:38 #144
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112119496
Net ook een yi, ik zeg tegen em defend, rent ie letterlijk met zn q een 4 man intermediate bot groepje in.
(buiten de point uiteraard.. zucht)

niet een keer, maar elke keer.

zonet ff gereport als unskilled player, dan komt ie hopelijk met net zo slechte scrubs te qeuen.
waarom qeuen dat soort lui in godsnaam intermediate.
pi_112119608
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Net ook een yi, ik zeg tegen em defend, rent ie letterlijk met zn q een 4 man intermediate bot groepje in.
(buiten de point uiteraard.. zucht)

niet een keer, maar elke keer.

zonet ff gereport als unskilled player, dan komt ie hopelijk met net zo slechte scrubs te qeuen.
waarom qeuen dat soort lui in godsnaam intermediate.
quote:
Unskilled doesn't directly affect anything, it merely flags cases for review by Riot's matchmaking staff.
anders gezegd, het doet geen fuck.
quote:
Reporting for unskilled also has the effect of calming some irrationally angry players upset over what they perceive as a less skilled teammate. Sometimes I wonder if this is the real reason it is an option. I have never personally used it because I think the matchmaking system works pretty well. If I was really better than the people I play with and against I would not be matched up with them.
  maandag 28 mei 2012 @ 11:58:52 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112119706
nou sorry maar als je totaal niet defend en maar wat rondwandeld dood te gaan ben je imo unskilled, die mening over dat matchmaking goed werkt is volledig in tegenstelling tot de mening van duizenden anderen.

zover ik weet zet unskilled reports je in een andere qeue waardoor je met andere unskilled reported spelers qeued.
pi_112120012
Volgens mij komt het gevoel dat matchmaking kut is gewoon omdat niet veel mensen stabiel goed of slecht spelen. Ik heb dagen dat ik onwijs loop te kutten en andere dagen dat het super gaat.
Daarbij speel ik lang niet altijd met champ's waar ik goed mee ben gewoon omdat ik ook nog een beetje lol wil hebben. Wat dus ook voor de andere in je team geld.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:16:19 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112120261
nou dit zal wel weer als superieur derp elitist derp gezien worden maar ik speel consistent goed.
ik heb in mn hele speeltijd maar 1 x getrolled en dat was in vs ai met rammus lol, had ik 40 deaths oid.

en ik speel al sinds vladimir uitkwam.

Zelfs als ik nieuwe champs speel heb ik vaak amper deaths, karma, volibear, etc.
Mischien komt het omdat ik (te) veel ultima online heb gedaan op hoog niveau dat dat makkelijker voor me is maar ik heb echt geen moeite met nieuwe champs, ze moeten maar eens wat uitvinden wat echt moeite nodig heeft, beetje van het caliber annie voor een nieuwe speler die nog moet doorkrijgen hoe de passive counter werkt en hoe je dat fatsoenlijk in combo's kunt implementeren.

Ik speel nu al paar potjes eve in vs ai intermediate, en iedereen zegt altijd dat ze zo up is, merk er weinig van. ;o
Ik vind haar zelfs behoorlijk goed, haar burst is keihard.

Mischien vinden mensen dr klote omdat ze early game niet best farmed maar in dominion hoeft dat niet, ze is echt perfect voor die mode.. of mensen nu oracles hebben of niet je klapt ze zo tegen de grond als je tanky ad gaat (mallet, bers, sheen(tri), whisper, sunfire, guardians/guinsoos afhangend van hoe nodig het is tankier te zijn of niet)

Ik vind het leuk om champs te spelen die als up of underdog gezien worden, zo lachte iedereen me uit toen ik ap nasus support bot ging want 'je kunt dan niet farmen derp' maar beate wel de lane, en dat was tegen een 1900 speler terwijl mijn ad carry lag had.

Zelfde met trundle support vs urgot, mensen roepen te snel trollbuild sur.20 maar dit spel is nu eenmaal een spel van counters, en als het countered is het viable imo.

Doe ik in high stake matches niet natuurlijk, dan speel ik op safe en kies ik liever gewoon soraka of taric, janna of leona oid.

[ Bericht 75% gewijzigd door BaajGuardian op 28-05-2012 12:22:32 ]
pi_112120322
Meh, LoL loader doet het niet, EU west is down? En de service-status pagina laadt ook niet! Now what.. :O
Our character is what we do when we think that nobody is looking
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Having to live with idiots is the price one pays for being clever
pi_112120376
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:16 schreef BaajGuardian het volgende:
nou dit zal wel weer als superieur derp elitist derp gezien worden maar ik speel consistent goed.
ik heb in mn hele speeltijd maar 1 x getrolled en dat was in vs ai met rammus lol, had ik 40 deaths oid.

en ik speel al sinds vladimir uitkwam.
Wat is je gamertag? En "consistent goed spelen" is wat anders dan trollen denk ik..
----------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 28 mei 2012 @ 12:22:48 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112120464
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:20 schreef Spekjessoep het volgende:

[..]

Wat is je gamertag? En "consistent goed spelen" is wat anders dan trollen denk ik..
ihaveapotion
pi_112120658
Ik add je later ook wel voor een paar potjes ai, eerst nog even mijn tentamesn vlammen deze week :(
pi_112120784
Ik heb dit spel ooit eens tot lvl 5 gespeeld, vond het zwaar kut.

Echter, kom ik erachter dat 5 vrienden van mij het keihard spelen. Dus ik probeer mee te komen.
Zo erg is het spel niet wanneer je eraan gewend raakt en veigar vind ik best cool met zijn kosmologische krachten, kosmologie vind ik interessant. :P

Veigar is alleen wel lastig, zijn event horizon moet precies goed gemikt worden. :'(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_112120791
EU West unavailable. Ik wil Udyr spelen :'(
  maandag 28 mei 2012 @ 12:29:53 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112120798
Ik ga zo eerst 30km fietsen dus later in de middag pas weer spelen ;)
pi_112122698
Start league op
klik nerges op
en type 'thereisnourflevel'
dan springtie op online
Groetjes :)
pi_112122720
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef aktito het volgende:
Start league op
klik nerges op
en type 'thereisnourflevel'
dan springtie op online
Groetjes :)
Jup het werkt maar of zo alles sneller opgelost is...
pi_112123310
hij's weer online!

wait time.....
pi_112123878
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:32 schreef dustbrain het volgende:
hij's weer online!

wait time.....
Maar 6 minuten.. zucht :P
pi_112124087
hij doet het bij mij omdat ik deed wat aktito zei en kan ook gewoon in normal queue en spelen dus
  maandag 28 mei 2012 @ 15:53:23 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112128573
weird, ik had nergens last van.

maar goed ik net thuis, dus als iemand vs ai wilt spelen add me dan maar ff.
pi_112128802
telt vayne's w eigenlijk ook bij tornmail? nee toch?
pi_112132512
Bij nader inzien is veigar best wel kut. Het enige wat ie goed kan is bursten en de slagingskans van de gehele burst berust op de plaatsing van je even horizon.
Doe dan maar iets makkelijkers :(
  maandag 28 mei 2012 @ 17:47:48 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112132703
ik vind veigar ook kut maar omdat hij een eeuwigheid moet farmen, net als nasus top. te saai dat soort champs.
pi_112133103
Ja dat ook, en omdat ik weinig skill heb(ben net nieuw) lijkt het net of het allemaal voor niets was. voor niks 70 ability power gefarmed en alles op max. :'(

Ze moeten de moeilijkheidsgraad indicator van die character hoger zetten.
pi_112133337
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind veigar ook kut maar omdat hij een eeuwigheid moet farmen, net als nasus top. te saai dat soort champs.
'Moet' farmen? Double dorans -> DFG -> Rabaddons -> insta-gib AP/AD carry. De extra van z'n Q is nice, maar is meer een bijeenkomstigheid. Nasus moet z'n Q farmen, omdat hij anders nutteloos is. Veigar niet. Veigar tegen een double AP team is ook super nice, serieus ondergewaardeerde hero.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:13:42 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112133493
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

'Moet' farmen? Double dorans -> DFG -> Rabaddons -> insta-gib AP/AD carry. De extra van z'n Q is nice, maar is meer een bijeenkomstigheid. Nasus moet z'n Q farmen, omdat hij anders nutteloos is. Veigar niet. Veigar tegen een double AP team is ook super nice, serieus ondergewaardeerde hero.
Nasus is niet nutteloos zonder farm fyi, Ap nasus is vrij sterk maar is situationeel.
pi_112133717
Vind de rotation gewoon te moeilijk

E(event horison) > 1 > W > Q > R, en maar hopen dat E raakt anders kun je beter wegrennen, daarbij moet E tenminste level 3 zijn anders loopt de vijand gewoon weg.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:28:51 #169
148823 znarch
ondertitel
pi_112134014
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef dustbrain het volgende:

E(event horison) > 1 > W > Q > R, en maar hopen dat E raakt anders kun je beter wegrennen, daarbij moet E tenminste level 3 zijn anders loopt de vijand gewoon weg.
Smartcasten helpt een stuk, ook bij champions als LeBlanc waarbij het handig is je combo snel uit te kunnen voeren.
pi_112134079
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Q farmen hoort er wel bij, die extra 100 AP (130 met Rabadon) wat je in de laning phase erbij krijgt is simpelweg erg mooi meegenomen. Je hebt het ook nodig om in de laning phase een heel stuk beter te kunnen poken (waar het lange tijd een heel belangrijk deel van je totale AP is)
  maandag 28 mei 2012 @ 18:37:45 #171
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112134292
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:19 schreef dustbrain het volgende:

Het is toch niet zo lastig om met een level 1 event horizon je w- q - r combo te hitten? Zolang je niet te ver hoeft te lopen.
pi_112138223
Add Snauser ook even.
pi_112139026
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Salamando het volgende:

[..]

Het is toch niet zo lastig om met een level 1 event horizon je w- q - r combo te hitten? Zolang je niet te ver hoeft te lopen.
Het probleem is et lopen ja. Event horizon doet ook nog is niets wanneer de vijand de rand niet raakt. Soms zit er een goede speler tussen die in het midden blijft staan en dark matter gewoon ontwijkt vanwege de delay. Daarna word ik gewoon keihard gepownt. :(
pi_112139692
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Het probleem is et lopen ja. Event horizon doet ook nog is niets wanneer de vijand de rand niet raakt. Soms zit er een goede speler tussen die in het midden blijft staan en dark matter gewoon ontwijkt vanwege de delay. Daarna word ik gewoon keihard gepownt. :(
truc is dus ook om die event horizon precies zo neer te zetten dat hij meteen gestunned wordt. Dus niet zo dat hij precies in het midden van de cirkel staat. Is gewoon eventjes oefenen ;)
pi_112140989
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef apenkont het volgende:

[..]

truc is dus ook om die event horizon precies zo neer te zetten dat hij meteen gestunned wordt. Dus niet zo dat hij precies in het midden van de cirkel staat. Is gewoon eventjes oefenen ;)
Dat gaat nog best lastig. Je stuurt veigar naar een plaats waar dat ding moet komen, maar de vijand blijft in beweging en weet dat je hem gaat plaatsen.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:04:28 #176
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112141229
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat gaat nog best lastig. Je stuurt veigar naar een plaats waar dat ding moet komen, maar de vijand blijft in beweging en weet dat je hem gaat plaatsen.
En toch is het niet lastig als je het eenmaal doorhebt :D.
pi_112146161
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

De mooie blauwe rand zit erbij, is goed te doen. Maar als je net bent begonnen zijn wel meer champs om soortgelijke redenen moeilijk.
pi_112151180
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:31 schreef Adames het volgende:

[..]

Q farmen hoort er wel bij, die extra 100 AP (130 met Rabadon) wat je in de laning phase erbij krijgt is simpelweg erg mooi meegenomen. Je hebt het ook nodig om in de laning phase een heel stuk beter te kunnen poken (waar het lange tijd een heel belangrijk deel van je totale AP is)
Of course, maar een Veigar met items maar weinig Q farm fungeert nog. Nasus niet :p
  maandag 28 mei 2012 @ 23:57:50 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112151721
Ik heb robot amumu :D

(had emomumu ook al maar dit is gewoon een must buy etc)
pi_112152509
wat is Q farm?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:17:49 #181
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112152551
Iedere lasthit met Veigar's Q geeft hem 1 AP.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:27:41 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112152938
leuk, net sinds tijden weer een vs ai dominion verloren omdat 2 mensen expres gingen trollen en 1 '1st time dominion' was en meteen intermediate ging doen. alle punten rood, zelfs ik kon met morgana de boel niet meer redden....

>:(
pi_112153222
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:17 schreef Zeroku het volgende:
Iedere lasthit met Veigar's Q geeft hem 1 AP.
Ik heb aan end games maar 70 AP
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:18:05 #184
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112156738
http://www.lolking.net/summoner/euw/23549452

Not quite 1800 maar wel bijna
pi_112156860
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:18 schreef Jajong het volgende:
http://www.lolking.net/summoner/euw/23549452

Not quite 1800 maar wel bijna
Hij is het wel geweest in dit season (top rating 1832)
pi_112157590
\o/
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:20:09 #187
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_112157910
die rage die er zonet nog stond... heerlijk ! :D

kan hartelijk lachen om zulks volk, maargoed.

ook effe lolking gecheckt voor mezelf.

Best wel slecht als ik het zo zie, had minder losses verwacht eigenlijk ;(

http://www.lolking.net/summoner/euw/24578769

mja, ik queue bijna altijd solo normals,
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_112158817
Ik zocht mezelf daar ook laatst op, bleek ik meer losses dan wins te hebben. :{

Het scheelde niks (een tiental o.i.d., met een paar honderd gespeelde games), maar ik schrok wel even. De laatste tijd win ik meer dan ik verlies, maar dit had ik niet verwacht.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:53:40 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112158871
Die site is ten eerste niet echt up to date als je het mij vraagt, daarnaast had ik ook meer losses dan wins maar dat stamt mede uit de tijd dat ik nog met stonede/dronken/stronken mensen speelde en later soloqde. Dan heb je zelf ook amper controle over je game.
pi_112158914
Meh, ik queue gewoon veel met mijn broertje. Hartstikke leuk om te doen, maar je verliest er wel veel mee.

Met zijn glasscannon tryndamere of vier bloodthirster-teemo.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:57:06 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112158995
ik ook, maar ik doe enkel vs ai met mn broertje :D
durf nogsteeds niet met em normals in gezien hij nogsteeds veel fouten maakt, vooral wanneer wel en niet te initiaten en zn map awareness is ook nog niet best.

(wat ook de reden is dat ik de laatste tijd letterlijk enkel vs ai's speel, normaal gesproken speelde ik er maar 1 of 2 per dag en de rest normals, :P )

overigens had hij wel sneller dan mij de summoner spell flash door, ik vond die spell vroeger kut omdat ik maar niet begreep dat je naar je cursor flashte :')
Hij gebruikte het meteen goed. En hoe meer hij mij volgt hoe beter hij word, dat merk ik wel. Maar hij moet nog wel begrijpen dat als ik de bende tank hij rustig erbovenop kan springen ipv weg te rennen met half hp.
pi_112159082
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, ik queue gewoon veel met mijn broertje. Hartstikke leuk om te doen, maar je verliest er wel veel mee.

Met zijn glasscannon tryndamere of vier bloodthirster-teemo.
Lekker belangrijk. Ik heb ook meer losses dan wins maar ik heb niet het idee dat ik slechter ben dan de meeste fokkers die ik ben tegengekomen. Ik speelde toen ik begon meestal met mijn vriendin (die echt heel slecht is in deze game en ook vrij snel gestopt is) en een lvl 30 vriend van haar, toen werden we elke game gestompt waardoor ik een tijdje op -40 gestaan heb ofzo. Ik heb het nu bijna gelijk, maar dat gaat maar erg langzaam.
pi_112159176
Daarom, als je maar lol hebt tijdens het spelen. Dat lijkt mij wel redelijk belangrijk bij een spel.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:44:02 #194
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112160667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

klacht verstuurd naar yvonne, ik mag hopen dat ze nogsteeds de posts van die eikel kan zien en anders heb jij een probleem. Al helemaal gezien je mij pmed alsof ik er de hand in heb wat een losgeslagen troll hier doet.
Dude.

JIJ bent het probleem hier. JIJ.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 11:51:08 #195
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_112160911
quote:

[..]

klacht verstuurd naar yvonne, ik mag hopen dat ze nogsteeds de posts van die eikel kan zien en anders heb jij een probleem. Al helemaal gezien je mij pmed alsof ik er de hand in heb wat een losgeslagen troll hier doet.
Prima, ik wacht mijn straf af ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_112161058
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom, als je maar lol hebt tijdens het spelen. Dat lijkt mij wel redelijk belangrijk bij een spel.
Precies. Ik heb toch niet de illusie dat ik de 2k elo ga halen, dus gewoon voor de fun spelen. Wel is het zo dat het spel het leukste is als je je best een beetje doet, dus dat doe ik vrijwel altijd. Een van de weinige keren dat ik ben gaan trollen was toen ik tijdens de champ select al door 4 man werd uitgescholden. Vervolgens pickte ik revive/surge eve en ben ik gaan trollen.
pi_112161213
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Die site is ten eerste niet echt up to date als je het mij vraagt
Games staan er vrijwel direct nadat ze afgelopen zijn bij anders.

05/29/2012
04:37 AM
pi_112161461
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Doe rustig man, je gaat IP-ban krijgen
pi_112161533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

You gonna get a lot of spanking!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:34:06 #200
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_112162692
quote:

[..]

wow....echt ?

eerst de boel liggen verzieken, en dan wordt er eindelijk iets aan gedaan op een naar mijn mening heel correcte manier.

Om vervolgens als een klein jongetje naar de juf van de klas te rennen en te gaan huilen dat die anderen "straf" moeten krijgen ? echt ?

Tevens overtreedt je volgens mij 1 van de regels, namelijk het vermelden van iets wat per PM jou mede is gedeeld. Kan ik verkeerd hebben.

Triest, echt triest.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_112162996
Ik zie dat het topic niet vooruit is gegaan in mijn diablo 3 periode :P
Conscience do cost.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:48:44 #202
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_112163272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:41 schreef ems. het volgende:
Ik zie dat het topic niet vooruit is gegaan in mijn diablo 3 periode :P
:') :D
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:48:55 #203
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112163280
lol nieuw vs ai record :P

1806 in dominion intermediate
1st place
18/0/9
champ: evelynn
gg :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:51:13 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112163386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef jagga het volgende:

[..]

wow....echt ?

eerst de boel liggen verzieken, en dan wordt er eindelijk iets aan gedaan op een naar mijn mening heel correcte manier.

Om vervolgens als een klein jongetje naar de juf van de klas te rennen en te gaan huilen dat die anderen "straf" moeten krijgen ? echt ?

Tevens overtreedt je volgens mij 1 van de regels, namelijk het vermelden van iets wat per PM jou mede is gedeeld. Kan ik verkeerd hebben.

Triest, echt triest.
mieter toch op man ik verziek helemaal nergens iets, ik heb 2 x op die troll gereageerd, en dan nog volwassen. En die 'regel' die jij opnoemt bestaat niet.

mischien moet je maar weer over league of legends gaan praten zoals ik doe?
pi_112163722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef jagga het volgende:

[..]

wow....echt ?

Triest, echt triest.
Ik meende al tot 2x toe hier een plaatje gepost te hebben. Komt niet echt over.

Nou ja, dan nog maar een keer:

dinsdag 29 mei 2012 @ 13:14:39 #206
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_112164438
jij meent serieus dat jij en die andere de sfeer in dit topic niet hebt lopen vergallen ?

verbazingwekkend :')

Maargoed, genoeg daarover.

thoughts on darius anyone?

Heb daarstraks ergens uitleg van een van Riot gelezen, met uitleg over hoe en wat. best interessant
pi_112164794
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef jagga het volgende:
jij meent serieus dat jij en die andere de sfeer in dit topic niet hebt lopen vergallen ?

verbazingwekkend :')

Maargoed, genoeg daarover.

thoughts on darius anyone?

Heb daarstraks ergens uitleg van een van Riot gelezen, met uitleg over hoe en wat. best interessant
Is al een tijdje uit hoor ;) Nog nooit gezien eigenlijk, maar kan wel een leuke champ zijn, makkelijk penta's halen wanneer enemy team low is en hij zijn ult heeft
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:27:55 #208
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_112164955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:23 schreef jespertje het volgende:

[..]

Is al een tijdje uit hoor ;) Nog nooit gezien eigenlijk, maar kan wel een leuke champ zijn, makkelijk penta's halen wanneer enemy team low is en hij zijn ult heeft
ik heb em, en hij heeft 1 groot nadeel.

Eigenlijk alleen viable solo top, en heel misschien met een support bot, maar dan word je je lane outharassed vanwege de 99% kans dat je een ranged ad carry tegenover je hebt.

En godsamme, het is alsof mensen acuut naar jou switchen als je het beeld in komt sjokken. net zoals teemo nagenoeg instant aggro is, is er iets met darius waarbij mensen gelijk switchen en je meteen doodmeppen ;(
pi_112165015
Darius gaat generfed worden, net zoals Talon. Hogere mana-costs, misschien wat langere cooldowns of een beetje minder base damage op z'n abilities. Z'n ult laten ze wat het is.
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2012 @ 13:32:12 #210
230491 Zith
pls tip
pi_112165107
Ik zou niet zeggen dat hij OP is, hij haalt alleen wel veel kills. Dat zijn echter mensen die sowieso door je team gedood zouden worden, hij verzamelt dus de kills die je team zou maken. Leuk voor je stats, maar helpt het team niet echt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_112165442
Ja, dat is ook het probleem. Je wilt in teamfights het liefst je AD carry feeden, maar hij jat alles ook al verliest hij z'n lane. Daarnaast zijn gewoon z'n mana costs laag en bij heroes die overperformen tijdens release, zoals Talon, nerfen ze meestal eerst de mana costs en vervolgens verlagen ze de base damage iets.

Ik had net weer zo'n pipo-Darius in m'n team die gewoon continu alle kills steelt tijdens fights :')
pi_112172122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:39 schreef Hamilcar het volgende:
Ja, dat is ook het probleem. Je wilt in teamfights het liefst je AD carry feeden, maar hij jat alles ook al verliest hij z'n lane. Daarnaast zijn gewoon z'n mana costs laag en bij heroes die overperformen tijdens release, zoals Talon, nerfen ze meestal eerst de mana costs en vervolgens verlagen ze de base damage iets.

Ik had net weer zo'n pipo-Darius in m'n team die gewoon continu alle kills steelt tijdens fights :')
Heb Darius nog niet gespeeld, maar volgens mij wil je ook gewoon die ulti op iemand gooien wanneer je ziet dat hij laag is. Ik zou hetzelfde doen, krijg je zo'n gevoel van: Look @ me, im unstoppable ;)
pi_112172308
Ik heb nu eigenlijk een week of wat niet gespeeld. Spelen ze Darius vooral bruiser (lijkt me wel) of toch ook wel redelijk AD?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:24:37 #214
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112172523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb nu eigenlijk een week of wat niet gespeeld. Spelen ze Darius vooral bruiser (lijkt me wel) of toch ook wel redelijk AD?
Bruiser op top.
pi_112172718
Cho, GP en Yorick lijken me redelijke counters, of zie ik dat helemaal verkeerd?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:47:48 #216
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112173873
pi_112173992
Lang leve wiki(a)! :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:46:46 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112176697
nieuw record brahs.

2235

champ: trundle
26/1/25

jammer van die ene death :[
maar kwam omdat mensen bang deden :P

defende op het eind top singlehandedly tegen shen+ezreal+vlad :D alle 3 doooooood.
pi_112179268
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef BaajGuardian het volgende:
nieuw record brahs.

2235

champ: trundle
26/1/25

jammer van die ene death :[
maar kwam omdat mensen bang deden :P

defende op het eind top singlehandedly tegen shen+ezreal+vlad :D alle 3 doooooood.
Lieve BG,

Wil je alsjeblieft stoppen met het posten van je resultaten vs AI intermediate? Ik denk dat ik voor de rest van de lezers van dit forum spreek als ik zeg dat dat voor niemand boeiend is.

Groetjes,

nyny83
pi_112179368
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Lieve BG,

Wil je alsjeblieft stoppen met het posten van je resultaten vs AI intermediate? Ik denk dat ik voor de rest van de lezers van dit forum spreek als ik zeg dat dat voor niemand boeiend is.

Groetjes,

nyny83
pi_112179398
nyny, wat doe je nu jonguh! Nu wordt je gebanned van dit forum, kut, dat wil je toch niet jonguh!

:P
pi_112179649
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Cho, GP en Yorick lijken me redelijke counters, of zie ik dat helemaal verkeerd?
GP lijkt me niet direct een counter, omdat je toch in melee range moet komen om te farmen. Iets met een shield effect en die goed kan traden is sowieso lastig voor hem. Lee Sin en Udyr bijvoorbeeld. Je moet gewoon met die Darius midden in de wave traden zodat hij keihard pushed. Hij heeft geen escapes, dus als je jungler niet loopt te rukken tussen de wolven is dat een makkelijke gank.
pi_112179746
quote:

[..]

Lieve BG,

Groetjes,

nyny83
QFT
pi_112180418
Wie wil nu meedoen met een paar potjes?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:14:04 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112180637
quote:

[..]

Lieve BG,

Groetjes,

nyny83
Als je iets op een forum niet wilt lezen wat gewoon relevant is aan het topic raad ik je aan het simpelweg niet te lezen.
pi_112180998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef knight18 het volgende:
Wie wil nu meedoen met een paar potjes?
Count me in.
pi_112181010
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als je iets op een forum niet wilt lezen wat gewoon relevant is aan het topic raad ik je aan het simpelweg niet te lezen.
Of je opent gewoon je eigen topic.

"Lief dagboek,

Vandaag is het me gelukt om met Eve een score van 24/1/19 te halen tegen AI. Intermediate dan hè, want dan blijft de uitdaging er nog een beetje in. Ik ben echt supertrots op mezelf! Toen de Nexus down was heb ik nog even "HAHA, EASYYYY!" geschreeuwd, daar hadden die bots niet van terug, ghehe. Zometeen nog eens Trundle proberen."

Zoiets, en dan natuurlijk met print-screens er bij om het plaatje compleet te maken.
pi_112181046
Wat is je ingame name toverbami?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:29:20 #229
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112181418
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of je opent gewoon je eigen topic.

"Lief dagboek,

Vandaag is het me gelukt om met Eve een score van 24/1/19 te halen tegen AI. Intermediate dan hè, want dan blijft de uitdaging er nog een beetje in. Ik ben echt supertrots op mezelf! Toen de Nexus down was heb ik nog even "HAHA, EASYYYY!" geschreeuwd, daar hadden die bots niet van terug, ghehe. Zometeen nog eens Trundle proberen."

Zoiets, en dan natuurlijk met print-screens er bij om het plaatje compleet te maken.
Ik speelde gewoon voor de fun met een andere fok user intermediate, zie niet waarom ik dan een nieuw persoonlijk dominion record niet zou mogen melden, tenzij iedereen me hier oh zo haat maar hey:

"We hate some persons because we do not know them; and will not know them because we hate them." -charles colton.

groetjes Bg.

p.s. het was niet eve maar trundle waar ik mee speelde.
pi_112182012
Relevant of niet, niemand wil over je bot games lezen BG
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:47:29 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112182428
dan lees je het toch niet.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:00:23 #232
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112187384
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:06:49 #233
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112187910
Alex lijkt trouwens de laatste tijd voortdurend DFG te bouwen op nagenoeg iedere AP, nu op Morgana wat resulteert in EN een goede ult in teamfights EN een single-target nuke waar je ook bang van wordt, als hij z'n Q raakt. Ook op Kassadin straks instagibte hij ook bijna iedereen met complete combo.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:24:12 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112189016
is die match on of offline?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:28:02 #235
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112189271
Online.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:30:28 #236
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112189460
niet best, dan heeft m5 dus weer lag :'(

sigh.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:31:35 #237
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112189535
M5 heeft eerste potje al dik gewonnen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:32:59 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112189648
ach ze spelen dan ook niet tegen clgeu of aAa atm, dus tis niet dat 't ze moeilijk maakt al is die shen natuurlijk weer kah u thee.
pi_112190289
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef Zeroku het volgende:
http://fnatic.com/news/98(...)lol-vs-moscow-5.html

M5 vs Fnatic. Genja op Urgot _O_.
gosu pepper werd vanmiddag helemaal weggespeeld in een solo Q tegen Hotshot. sloeg ook nergens op hoe slecht hij speelde met zijn GP jungle
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:46:29 #240
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112190500
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:42 schreef Adames het volgende:

[..]

gosu pepper werd vanmiddag helemaal weggespeeld in een solo Q tegen Hotshot. sloeg ook nergens op hoe slecht hij speelde met zijn GP jungle
Ik snap ook zonder gein niet hoe hij zo hoog kan komen in soloqueue, hij speelt allemaal van die aparte dingen en helemaal niet zo goed. Als support vind ik 'm echter wel een van de betere, alleen af en toe iets te aggresive.
pi_112190755
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ik snap ook zonder gein niet hoe hij zo hoog kan komen in soloqueue, hij speelt allemaal van die aparte dingen en helemaal niet zo goed. Als support vind ik 'm echter wel een van de betere, alleen af en toe iets te aggresive.
ik volg het allemaal niet zo, maar vond het wel apart dat hij bij dat vorige toernooi van Corsair even kills neemt (en echt steelt). Al waren ze sowieso compleet dominant die game.

Deze commentator vind ik trouwens wel fijn, klinkt een beetje als een natuurdocumentaire, maar iig wel prettig om te luisteren
pi_112191214
Ik heb lux gekocht. :P Vond het wel een geinige character met die absurde range.
pi_112191598
gold niveau is ook precies geleijk, allebei 37.1 k :')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:11:20 #244
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112192205
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:50 schreef Adames het volgende:

[..]

ik volg het allemaal niet zo, maar vond het wel apart dat hij bij dat vorige toernooi van Corsair even kills neemt (en echt steelt). Al waren ze sowieso compleet dominant die game.

Deze commentator vind ik trouwens wel fijn, klinkt een beetje als een natuurdocumentaire, maar iig wel prettig om te luisteren
Ja, af en toe zie ik hem wel rare dingen doen inderdaad. Maar zijn alistar roam en Taric bot zijn gewoon wel sterk.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:25 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112192489
en shen is nogsteeds op.
pi_112192688
Karthus is ook weer populair, heb hem een tijdje niet gezien. Nu ook weer regelmatig op mid in SoloQ, al is hij daar minder. Dan is het Karthusje rapen met een Veigar.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:20:52 #247
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112192887
Karthus lategame is eigenlijk ook belachelijk, als AP kun je in een teamfight flashen, je E ophouden, om je heen Q'en en dan wachten tot je doodgaat, dan ga je daarmee verder en pop je nog een keer je ult :+.
Maarja, als je in je lane een beetje gefeed wordt en je hebt veel AP gestacked dan kan die ult gewoon 50% van enemy teams health doen.
pi_112193115
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Karthus lategame is eigenlijk ook belachelijk, als AP kun je in een teamfight flashen, je E ophouden, om je heen Q'en en dan wachten tot je doodgaat, dan ga je daarmee verder en pop je nog een keer je ult :+.
Maarja, als je in je lane een beetje gefeed wordt en je hebt veel AP gestacked dan kan die ult gewoon 50% van enemy teams health doen.
Alleen heeft Karthus in de laning phase zo belachelijk veel counters. Hij heeft geen defense en geen escape. Veigar, Galio, LeBlanc, Kassadin, allemaal rapen ze een karthus zonder veel problemen. Er is ook geen champ waar een Karthus eigenlijk nog vrij goed tegen is.
Al heeft hij natuurlijk wel zijn geniale ult. Als ik hem speel, is mijn voornaamste doel om niet dood te gaan. Als ik dat goed doe, dan kan de andere mid ook zijn lane niet uit en pak ik ondertussen assists met mijn ulti.
pi_112193165
Toffe muziek trouwens bij deze stream, die mis ik vaak genoeg.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:27:40 #250
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112193353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Alleen heeft Karthus in de laning phase zo belachelijk veel counters. Hij heeft geen defense en geen escape. Veigar, Galio, LeBlanc, Kassadin, allemaal rapen ze een karthus zonder veel problemen. Er is ook geen champ waar een Karthus eigenlijk nog vrij goed tegen is.
Al heeft hij natuurlijk wel zijn geniale ult. Als ik hem speel, is mijn voornaamste doel om niet dood te gaan. Als ik dat goed doe, dan kan de andere mid ook zijn lane niet uit en pak ik ondertussen assists met mijn ulti.
Dat is het hele punt inderdaad, vorig potje zag je ook dat Alex met Morgana gewoon iedere keer als hij zijn Q raakte Karthus killde, als je dat niet weet tegen te houden dan mag je hopen dat er überhaupt een echte lategame komt inderdaad :P.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:31:16 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112193599
ik snap niet dat ze shen niet bannen, heb nognooit een tourney potje gezien waarin het team met shen verloor.

Mag hopen dat ze dat zometeen wel doen..

anyways, ik heb de stream op mute zolang de match niet begonnen is. :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:32:15 #252
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112193662
Normaal boeit me die muziek ook niet, maar dit luistert prima weg op de achtergrond.
pi_112193706
Weet er trouwens iemand de link naar de stream van die fokker met 2k nogwat elo?

Die was nog niet eens oninteressant om te zien.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:33:22 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112193723
nou sorry vind het nergens naar klinken.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:36:36 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112193961
thank the gods, shen is gebanned.. door fnatic zelf maar toch.
pi_112194000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
thank the gods, shen is gebanned.. door fnatic zelf maar toch.
Was hij het eerste potje gepicked door M5?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:37:49 #257
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112194047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Adames het volgende:

[..]

Was hij het eerste potje gepicked door M5?
Nope, Jax was toen top en Lee Sin jungle.
pi_112194084
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nope, Jax was toen top en Lee Sin jungle.
omdat die kerel zei dat hij beide potjes is gepicked.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:39:34 #259
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112194152
En nu weer Darien's Jax _O_. Als hij lategame komt is het eigenlijk zo belachelijk dat hij gewoon 1 vs 5 kan gaan voor een tijd :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef Adames het volgende:

[..]

omdat die kerel zei dat hij beide potjes is gepicked.
Volgens mij bedoelde hij of gepicked of gebanned. Zover ik me kan herinneren was hij in 't eerste potje niet gepicked. Olaf/Jax top en Nautilus/Lee Sin jungle voor beide teams :).
pi_112194190
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Zeroku het volgende:
En nu weer Darien's Jax _O_. Als hij lategame komt is het eigenlijk zo belachelijk dat hij gewoon 1 vs 5 kan gaan voor een tijd :D.

[..]

Volgens mij bedoelde hij of gepicked of gebanned. Zover ik me kan herinneren was hij in 't eerste potje niet gepicked. Olaf/Jax top en Nautilus/Lee Sin jungle voor beide teams :).
ah ok
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:42:39 #261
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112194346
ik snap die mvp verloting niet, dat is gewoon een fanboyfest die gaan allemaal op hun favo streamer stemmen, alsof die eerlijk naar de match kijken.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:54:39 #262
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112194978
Hier ook weer, Alex maakt een best goede play met z'n flash ult en het enige wat xPeke hoeft te doen is op z'n R te gaan liggen en die kill op te rapen.
pi_112195454
Shen gabanned? Waarom nerfen ze champs niet gewoon?
pi_112195588
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef dustbrain het volgende:
Shen gabanned? Waarom nerfen ze champs niet gewoon?
omdat het niet zijn cijfertjes zijn die zo goed zijn. Hij rendeert ook tien keer zo goed in een samenwerkend team met Vent dan bij een Solo Q. Daar is hij gewoon goed.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:07:24 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112195634
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Adames het volgende:

[..]

omdat het niet zijn cijfertjes zijn die zo goed zijn. Hij rendeert ook tien keer zo goed in een samenwerkend team met Vent dan bij een Solo Q. Daar is hij gewoon goed.
1: hij is een dikke tank.
2: hij hit zo hard als een ad carry.
3: hij kan elke lane 3v2 maken in the blink of an eye.

tis alsof ze rammus dikke lifeleech geven en zn auto attack als de nete buffen en zn ult global maken oid.
pi_112195688
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

1: hij is een dikke tank.
2: hij hit zo hard als een ad carry.
3: hij kan elke lane 3v2 maken in the blink of an eye.
Ja goed, maar in Solo Q speel ik net zo graag Rammus. Het zijn die perfecte combinaties zoals Warwick Ult + Shen Ult die een Shen pas echt geniaal maakt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:09:17 #267
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112195728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Adames het volgende:

[..]

Ja goed, maar in Solo Q speel ik net zo graag Rammus. Het zijn die perfecte combinaties zoals Warwick Ult + Shen Ult die een Shen pas echt geniaal maakt.
Probeer shen + tf.

elke lane 4v2/1

moest ik een keer tegen spelen, kon niks doen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:10:30 #268
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112195797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Probeer shen + tf.

elke lane 4v2/1

Jawel, beide lanes gepusht houden en TF permganken.
pi_112195887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Probeer shen + tf.

elke lane 4v2/1

ja dat is een mooie :')
Maar een nerf zoals Corki is generfed is niet zo goed mogelijk. Bij corki waren het de cijfers (en de belachelijke Valkerie) die hem zo sterk maakten. Bij Shen is het zijn ult. Als je hem nerft krijg je een enorm zwakke champion die eigenlijk alleen nog maar werkt bij dit soort teams. Een remake is dan beter, net zoals ze bij Heimerdinger hebben gedaan (die sloeg echt nergens op :'). Alleen is het de vraag wat voor remake je wilt.
pi_112195914
Arme M5 trouwens, die worden nu heel hard gepakt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:13:23 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112195947
niet mee eens, ze moeten shen zn ult niet nerfen maar zn damage, dat is het probleem, hij hoort een global support tank te zijn maar na zn "buff" was hij opeens een ad carry+tank
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:14:21 #272
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_112196001
Of die ult gewoon net als iedere andere global ult een kortere range geven.
pi_112196014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef BaajGuardian het volgende:
niet mee eens, ze moeten shen zn ult niet nerfen maar zn damage, dat is het probleem, hij hoort een global support tank te zijn maar na zn "buff" was hij opeens een ad carry+tank
Zijn Q? Verder heeft hij toch geen damage. Zonder autoattack damage wordt het wel heel zielig.
pi_112196078
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Of die ult gewoon net als iedere andere global ult een kortere range geven.
Om een of andere reden wilden ze dat niet, maar als je het bij Panth en TF doet, dan mag je het ook bij Shen doen. Alleen GP heeft een Ult die echt global hoort te zijn (en natuurlijk Ashe en Ezreal op hun manier)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:16:44 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112196137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Zijn Q? Verder heeft hij toch geen damage. Zonder autoattack damage wordt het wel heel zielig.
zn passive, doh. ;l
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:25:25 #276
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112196594
wat een scheitpotje, maar het was wel te verwachten gezien het online is en m5 dan lagged als de nete, dat geeft nogal een handicap.
pi_112196660
Jezus man, 24/9. Nunu en ashe die totaal geen bijdrage hebben kunnen leveren. En dat zonder echt zware fouten, al vond ik die Lee Sin toch behoorlijk tegen vallen.
pi_112196710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zn passive, doh. ;l
Ja goed, maar lost dat het probleem shen echt op?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:34:30 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112197030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Ja goed, maar lost dat het probleem shen echt op?
denk het wel, dat is toch zn kracht, die passive heeft tevens een belachelijk lage cooldown, zorgt ervoor dat hij met het grootste gemak kan farmen, scaled met hp.. .
Ik speelde shen veel voor zn buff, toen iedereen hem up vond, en toen was hij al sterk, gewoon sleeper dus, net als karma en wel meer champs die niemand speelt.
Ik speelde hem overigens top als tanky dps en je wilt niet weten hoe hard je dan klapt, ik won mn lane van poppys en ww's, toen al.. dorans x 2, bers, mallet, atmas, wits end. en dan dorans vervangen voor tank items zoals warmogs en aegis.

En dat was dus voor de buff. Nu zou ik atmas niet meer doen overigens.

Hij had nooit gebuffed hoeven/moeten worden.
pi_112197461
Gister weer eens potje met karma gedaan. Leuke champ maar haar korte range maakt haar niet bepaald ideaal als support (wat ze wel is dus)
En zo zijn er helaas een groot aantal champs. Leuk om te spelen maar andere vaak niet de beste keus.

Maar goed, daar is meta meta voor :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 23:50:12 #281
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112197873
Mensen die Darius feeden :).

Mensen die Darius feeden en dan gaan zeggen dat ie OP is :').
pi_112198416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Opscheppen over scores in botgames, wat je in ongeveer 1 van je 3 posts doet als je even terugleest, vindt niemand boeiend om te lezen. En ik zie ook niet zo goed wat er relevant aan is. Iedereen weet dat je bots met je ogen dicht nog hoort te kunnen verslaan. Post liever zoals je hierna doet over de stream e.d. Hoewel ik het lang niet altijd met je eens ben zijn dat imo WEL relevante posts.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:28:36 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112199684
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Gister weer eens potje met karma gedaan. Leuke champ maar haar korte range maakt haar niet bepaald ideaal als support (wat ze wel is dus)
En zo zijn er helaas een groot aantal champs. Leuk om te spelen maar andere vaak niet de beste keus.

Maar goed, daar is meta meta voor :P
haar W maakt range een non issue tho :)
En dr mantra + E is behoorlijk sterk en heeft gigantische range.
  woensdag 30 mei 2012 @ 00:29:30 #284
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112199721
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Opscheppen over scores in botgames, wat je in ongeveer 1 van je 3 posts doet als je even terugleest, vindt niemand boeiend om te lezen. En ik zie ook niet zo goed wat er relevant aan is. Iedereen weet dat je bots met je ogen dicht nog hoort te kunnen verslaan. Post liever zoals je hierna doet over de stream e.d. Hoewel ik het lang niet altijd met je eens ben zijn dat imo WEL relevante posts.
geef mij je IGN en ik inv je voor een intermediate, eens kijken hoe makkelijk je die bots verslaat, dat zal je nog tegenvallen, het zijn geen walkovers zoals de oude bots hoor, ze ganken en CCen alsof je tegen echte spelers speelt.
pi_112200526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

geef mij je IGN en ik inv je voor een intermediate, eens kijken hoe makkelijk je die bots verslaat, dat zal je nog tegenvallen, het zijn geen walkovers zoals de oude bots hoor, ze ganken en CCen alsof je tegen echte spelers speelt.
:') Nee.
Er is nooit een jungler, en de ganks beginnen zodra ze level 6 zijn. De enige manier waarop je kan verliezen is als je als je alle vijf met een nieuwe champ speelt, of als iemand echt loopt te feeden. Maar als je een bot wil feeden moet je echt kansloos spelen.
Extremistisch gematigd.
pi_112200544
quote:

[..]

De bots zijn vrij goed inderdaad (voor bots), maar dan nog blijven het bots. Posts over echte scores boeit niemand al wat, laat staan over bot scores. Ik ben net ook 9/0 met Ashe gegaan, maar ook dat zegt helemaal niks over hoe goed ik ben. Het ligt ook aan de tegenstander.
Ik moet zeggen, als je je posts laat over het zoveelste potje tegen bots en het constante gezeik over 2k spelers, ben je eigenlijk best een toevoeging aan deze reeks. Alleen maken die 2 punten die ik net zei, je een beetje vervelend.
pi_112201207
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef knight18 het volgende:
Wat is je ingame name toverbami?
Snauser
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:22:02 #288
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_112201346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:53 schreef P8 het volgende:

[..]

:') Nee.
Er is nooit een jungler, en de ganks beginnen zodra ze level 6 zijn. De enige manier waarop je kan verliezen is als je als je alle vijf met een nieuwe champ speelt, of als iemand echt loopt te feeden. Maar als je een bot wil feeden moet je echt kansloos spelen.
dominion jongen.
pi_112201445
Ik kan me niet voorstellen dat als de AI op SR zo voorspelbaar is, het zoveel moeilijker moet zijn om de AI te doorgronden op dominion.
Extremistisch gematigd.
pi_112201609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 00:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

haar W maakt range een non issue tho :)
En dr mantra + E is behoorlijk sterk en heeft gigantische range.
Hoe maakt de mogelijkheid om sneller te gaan haar attack/heal range een non issue ? Dat slaat nergens op.
Haar heal is praktisch een skillshot wat dus automatisch betekend dat je deze kan missen. Verder moet ze stil staan om deze te gebruiken. Wat haar nog een makkelijker target maakt.
Om nog maar niet te spreken van teammates die wegrennen uit je heal range.

Blijf erbij dat ze een leuke champ is en ze heeft zeker haar sterke punten. Als puur support blijft echter toch Sona of Soraka heersen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 02:23:13 #291
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112202157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:26 schreef P8 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat als de AI op SR zo voorspelbaar is, het zoveel moeilijker moet zijn om de AI te doorgronden op dominion.
Wel fijn als je Ashe speelt... En je Zilean support gaat met je vechten om CS, koopt 0 wards, en als je team dan verliest is t mijn schuld omdat ik niet genoeg dmg doe kakaka. Kan niet wachten tot ik 2400 ELO ben dan gaat t vast minder gay

[ Bericht 2% gewijzigd door Morpheus2002 op 30-05-2012 09:42:45 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 02:24:20 #292
107445 Jajong
Hadouken!
pi_112202166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:33 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Hoe maakt de mogelijkheid om sneller te gaan haar attack/heal range een non issue ? Dat slaat nergens op.
Haar heal is praktisch een skillshot wat dus automatisch betekend dat je deze kan missen. Verder moet ze stil staan om deze te gebruiken. Wat haar nog een makkelijker target maakt.
Om nog maar niet te spreken van teammates die wegrennen uit je heal range.

Blijf erbij dat ze een leuke champ is en ze heeft zeker haar sterke punten. Als puur support blijft echter toch Sona of Soraka heersen.
Niet op hem ingaan. Karma is een slechte champ. Net als Evelynn, die hij ook ´mained´. De beste support atm is Janna denk ik samen met Soraka. Nieuwe meta zoals blitz en alistar support doen t vaak ook goed, en met Taric kan je eigenlijk ook nooit echt fout gaan.
pi_112202235
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Salamando het volgende:
Mensen die Darius feeden :).

Mensen die Darius feeden en dan gaan zeggen dat ie OP is :').
ik kan bijna niks tegen hem op wukong ;(

laatst wel eens voor de gein blitzcrank darius op bot gedaan, als je een beetje noobs tegen je hebt worden ze helemaal gek, echt lachen is dat :')
pi_112202399
Sejuani is zo slecht nog niet.
pi_112203012
Neem toch liever een leonasupport die het kan, killlanes > farmlanes bot
pi_112203237
Meh, gisteravond mocht ik met Yorick tegen Darius lanen. Mijn eerste indruk is vooralsnog dat hij erg sterk maar niet OP is. Of zie ik dat nu helemaal verkeerd en speelde ik gewoon tegen een sukkel?

Vanzelf, de low-healths smolten tegen hem weg, maar voor de rest viel zijn ult wel redelijk mee.
pi_112203271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 03:39 schreef Skillstorm het volgende:
Sejuani is zo slecht nog niet.
Ben je al wereldberoemd door je lasthitting guide? Hier is hij nog steeds erg populair!
pi_112203283
quote:

[..]

PublicPervert. Maar de laatste tijd amper online geweest want Diablo 3.
pi_112204774
Nieuwe champ: Draven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')