Als in 5 dagen volle speeltijd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk laat ik ook eens iets in elkaar knallen.![]()
Na 21 dagen in mw2 en 5 dagen in mw3 is er eindelijk iemand door mijn carepackage geraakt.![]()
Ingame speeltijd ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als in 5 dagen volle speeltijd?
Ik had 'm redelijk snel, speelde als noobie met die carepackage en een andere noob schoot mij dood, toen ik erop zat te wachten en hij ging op de smoke ding zitten
Ja je had ook 3 potjes dropzone kunnen doen. Maak je geregeld een kill met carepackagequote:
Ja dat zou idd kunnen maar ik vind dropzone toch wel zo'n chaos game mode.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja je had ook 3 potjes dropzone kunnen doen. Maak je geregeld een kill met carepackage
Bijna vergelijkbaar niveau als Kiparis best SMG?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk laat ik ook eens iets in elkaar knallen.![]()
Na 21 dagen in mw2 en 5 dagen in mw3 is er eindelijk iemand door mijn carepackage geraakt.![]()
Niet eens een beetje manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar niveau als Kiparis best SMG?
Verveel die speelstijl niet na een tijdje?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Voor de mensen die nog nooit moab's hebben gehaald, speel zo op Hardhat en gegarandeerd dat je er vanzelf één krijgt.
Zolang het werkt is het goed toch... Als ik mw3 speel gebruik ik ook alleen de MP7 en ACR/Scar omdat het de beste wapens zijn en er al zoveel bs in het spel zit. In BO gebruikte ik alle wapens in de AR en SMG's omdat ze daar te gebruiken waren. In mw3 is dit gewoon niet het geval.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Verveel die speelstijl niet na een tijdje?
Nee joh, ik speel de laatste tijd écht met een heel arsenaal aan wapens(AK47/MSR/Barrett/Type95/ACR) alleen haal ik daar geen moab's mee, wel vaak close enzo maargoed. Af en toe pak ik de MP7 op en daar haal ik dan een MOAB mee, en die blijf ik uploadenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Verveel die speelstijl niet na een tijdje?
Niemand speelt dit spel nog. Het is dan ook pure kletsquote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef BzP het volgende:
Ik had het over het constante patrouilleren van een kleine gedeelte van de map, op elk hoekje steeds ADS'en, heel cautious spelen etc.
Bij mij is dat gewoon heel snel gaan vervelen, nu ren ik alleen nog als een malloot rond zoekend naar actie.
Eigenlijk speel ik helemaal bijna niet meer lol, maar ik had het niet over de mp7
1 speler 2 moabs bedoel je toch hoop ik lolquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Timmos het volgende:
2 spelers een moab in 1 domination game.. Tegen watvoor zieltjes speel je dan..
Op 3:05 is er een moab van iemand en daarna haalt Stevenz zn moab ook nog..quote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef BzP het volgende:
[..]
1 speler 2 moabs bedoel je toch hoop ik lol
Oh je hebt t over t filmpje hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Op 3:05 is er een moab van iemand en daarna haalt Stevenz zn moab ook nog..
Wordt tijd voor een MOAB met een echte gunquote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee joh, ik speel de laatste tijd écht met een heel arsenaal aan wapens(AK47/MSR/Barrett/Type95/ACR) alleen haal ik daar geen moab's mee, wel vaak close enzo maargoed. Af en toe pak ik de MP7 op en daar haal ik dan een MOAB mee, en die blijf ik uploaden
Hm ja, zit er ingebakken door Counterstrike, komt er ook niet meer uit. Toen ik begon met spelen had ik ook de grootste moeite met ADS'en.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef BzP het volgende:
Ik had het over het constante patrouilleren van een kleine gedeelte van de map, op elk hoekje steeds ADS'en, heel cautious spelen etc.
Bij mij is dat gewoon heel snel gaan vervelen, nu ren ik alleen nog als een malloot rond zoekend naar actie.
Eigenlijk speel ik helemaal bijna niet meer lol, maar ik had het niet over de mp7
Het hoeft niet altijd aan de tegenstander te liggen vriendquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Timmos het volgende:
2 spelers een moab in 1 domination game.. Tegen watvoor zieltjes speel je dan..
AK47 Moab en Barrett Moab niet goed genoeg?!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een MOAB met een echte gun
Waar is je Bolt Action MOAB dan jong?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
AK47 Moab en Barrett Moab niet goed genoeg?!
Ik had je die MOAB echt niet laten halenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd aan de tegenstander te liggen vriend
Tja, dat zeggen mensen vaker, maar meestal komen ze die MOAB dan brengenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik had je die MOAB echt niet laten halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |