Jep hier ookquote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef Stevenzenl het volgende:
Ennn de servers zijn weer down op de pc. zucht
Uhuh de MSR is de beste sniper hands down!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt nog altijd de mooiste met je quickscopen is skill
Quadfeeds kan iedere zemmel halen
barrettquote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Uhuh de MSR is de beste sniper hands down!
Of was het nou de Barret?
Wannabee maroc Zemmel
Barret is helemaal debiel makkelijk want je kan hem als shotgun gebruiken. Maar jij speelt dit spel wel nog? Nog vette 720 Nosc gemaakt?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Uhuh de MSR is de beste sniper hands down!
Of was het nou de Barret?
Wannabee maroc Zemmel
ik heb het gedrag geimplementeerd in mn sexleven.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barret is helemaal debiel makkelijk want je kan hem als shotgun gebruiken. Maar jij speelt dit spel wel nog? Nog vette 720 Nosc gemaakt?
Aight kijk je boy shinenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef BzP het volgende:
[..]
ik heb het gedrag geimplementeerd in mn sexleven.
Nieuwe naam?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou, AK47 MOAB, in KC dan?
Was vrij lucky een paar keer(Die barrett headshot) Maar gezien de pech die ik heb gehad met de AK47 is het wel terecht dat ik er eindelijk één heb.
Af en toe een anderequote:
Wss een nieuwe release op MPGH.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Af en toe een andere
Edit; Andere PC spelerts misschien ook opgevallen dat er weer ergens een paar blikken wallhackers zijn opengetrokken? Zit er helemaal vol mee.
Hoe kan dat nou? Op 3:23 heb je nog een PPM901 en dan op 3:25 heb je een AK47... mistte ik iets?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou, AK47 MOAB, in KC dan?
Was vrij lucky een paar keer(Die barrett headshot) Maar gezien de pech die ik heb gehad met de AK47 is het wel terecht dat ik er eindelijk één heb.
Ik heb dit bij Infectedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:19 schreef Seamonkey- het volgende:
Na een tijdje dit spel niet meer gespeeld te hebben het vandaag eindelijk maar weer eens in mn ps3 gedaan. En ik snap meteen weer waarom ik gestopt was ben denk ik 7 van de 10 potjes host geweest waardoor ik gewoon echt niet kan spelen. Wat een debiel systeem word er echt gruwelijk chagarijnig van
Herkenbaar, speel nu maar gewoon de oudere CoD versies.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:19 schreef Seamonkey- het volgende:
Na een tijdje dit spel niet meer gespeeld te hebben het vandaag eindelijk maar weer eens in mn ps3 gedaan. En ik snap meteen weer waarom ik gestopt was ben denk ik 7 van de 10 potjes host geweest waardoor ik gewoon echt niet kan spelen. Wat een debiel systeem word er echt gruwelijk chagarijnig van
Die PP90M1 pakte ik volgens mij rond 1 minuut 30 ofzo al op van de grond, is vaak zo tijdens mijn moab's, dat ik mijn secondary verwissel met een wapen van de grond.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Op 3:23 heb je nog een PPM901 en dan op 3:25 heb je een AK47... mistte ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |