Ik begrijp ook wel dat dit de makkelijkste en misschien ook wel de enige manier is om een MOAB te halen in dat level bij domination.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat is je goedrecht! Maar voor Domination op Hardhat is dit gewoon de manier om MOAB's te halen. Richting C rushen heeft geen zin omdat je dan toch de spawns flipped. Nogmaals, het is je goedrecht om het geen flikker aan te vinden, anderen vinden het wel weer leuk
Nee hoor, ik speel regelmatig met randoms.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Timmos het volgende:
Je team vindt het leuk.. Hier komen in principe gewoon steeds dezelfde filmpjes voorbij..
Misschien dat je deze MOAB beter kan waarderen, iig meer agressive dan dat ik normaal speel, vaak net teveel op safequote:Op zondag 22 juli 2012 16:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat dit de makkelijkste en misschien ook wel de enige manier is om een MOAB te halen in dat level bij domination.
Doe het je niet na trouwens, ik krijg al klamme handjes wanneer ik de 15 kills nader, maar ik zie persoonlijk liever filmpjes wanneer je 'normaal' speelt en geen MOAB haalt maar wel aan het ownen bent door te rushen door het gehele level.
Die laatstequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef Skiet het volgende:
Gast op Erosion stuurde een berichtje dat hij wilde quickscopen. Dus ik quickscope met mijn RPG. Vond ie niet leuk. Andere is gewoon een faal van die gast.
mooi avatar, verdre niet egt onder in druk slecht score beest modus marja dat is mij persoonlijken mening dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Ben vandaag maar weer met de Assault Strike Package gaan spelen, ging wel lekker!
Tfoe swa..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuw MP7 filmpje van StevenZemmelNL
Op de PC zeker? Hacked lobby's all over the place.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Naaaait93 het volgende:
Speelde ik net even een potje MW3, FFA om precies te zijn. kom ik ineens in een spel met 17 anderen; dus totaal 18!(!!!!!!) Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Ik won ze wel *slijm*, maar het was echt een regelrechte ramp, en duren maar rond de 2 minuten. als je met je ogen knippert nadat je respawnt was je alweer dood.
Is er iemand die dit ook weleens gebeurt is?
Aha, dus ik kan daar zomaar in terecht komen? Ja, dat was op de pc!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:45 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Op de PC zeker? Hacked lobby's all over the place.
Yep, sommige zijn nog kutter en passen ook iets aan in je .cfg waarna je die eerst moet verwijderen om weer normaal te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:55 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan daar zomaar in terecht komen? Ja, dat was op de pc!
Haha jij bent vet grappigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
mooi avatar, verdre niet egt onder in druk slecht score beest modus marja dat is mij persoonlijken mening dus
Mja ik ook niet echt. Beetje te veilig gespeeld en waarom speel ik nooit tegen zulke noobsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
mooi avatar, verdre niet egt onder in druk slecht score beest modus marja dat is mij persoonlijken mening dus
Jammer van het einde zonder fade out voor de rest best tofquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef Stevenzenl het volgende:
een montage die ik een paar dagen geleden gemaakt heb!
Hehe nee doe ik regelmatig zodat ik het begin van de muziek/gameplay beter kan afstemmenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:36 schreef BzP het volgende:
Wat dacht je steven, doe eens lekker rebels en begin met een aftiteling
"thanks for watching..."
Hoi BZP wat vind je van de nieuwe call of duty black ops 2 filmpjes? mij lijkt het echt tof om een keer black ops 2 te spelen met je over 4 maanden maar ik heb geen ps3quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:01 schreef BzP het volgende:
Was echt de beste editie mang, aanrader voor volgend jaar.
Zeker als je van een dubplaatje houdt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoi BZP wat vind je van de nieuwe call of duty black ops 2 filmpjes? mij lijkt het echt tof om een keer black ops 2 te spelen met je over 4 maanden maar ik heb geen ps3
Ik snap niet wat jullie grappig hieraan vinden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoi BZP wat vind je van de nieuwe call of duty black ops 2 filmpjes? mij lijkt het echt tof om een keer black ops 2 te spelen met je over 4 maanden maar ik heb geen ps3
Misschien volgend jaar weer. Zoveel toffe dubstep dj's kwamen er toch niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:01 schreef BzP het volgende:
Was echt de beste editie mang, aanrader voor volgend jaar.
Zeker als je van een dubplaatje houdt
Flux Pavellion, Feed Me, DJ Freshquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar weer. Zoveel toffe dubstep dj's kwamen er toch niet?
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie grappig hieraan vinden?
Komen jullie hier op klaar?
Is dit jullie fetish?
Waarom heb je niet opzettelijk spelfouten gemaakt?
Is dat al niet meer cool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |