Zoals in dat 2de filmpje hoor je te snipen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef Timmos het volgende:
Ik moest wel ff op mn kop krabben bij die 2e kill.. Wtf.. Most lucky snipershot?
En nog even een momentje in spawn van enemy.. Ben nog altijd groot fan van het horen van de enemy bij een kill..
Quickdraw?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef Timmos het volgende:
Loop er een beetje mee te kloten op dropzone maar ik snap nog altijd niet hoe mensen kunnen quickscopen of zo ziekelijk snel kunnen aimen..
Herkenbaar, voel me af en toe onoverwinnelijk tot ik écht goede gasten tref.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef Timmos het volgende:
Loop er een beetje mee te kloten op dropzone maar ik snap nog altijd niet hoe mensen kunnen quickscopen of zo ziekelijk snel kunnen aimen..
Op xdoos heb je geen hackers, dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Speel op de x360 nu bij een vriend thuis, jezus, wel anders dan de PC. Veel meer spelers die er gewoon niks van kunnen, regelmatig 4/1 kd gehaald.
Ja, maar dit is de eerste keer dat ik het speel op de x360 hé. ADS vind ik nog al tricky, maar er zitten volop campers op vaak hele andere plekken dan op de PC.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef Timmos het volgende:
Veel meer spelers die er niks van kunnen? Volgens mij haal je elke PC game een 7/1 KD ofzo?
Nee, lelijk dat je niet zag dat hij naar beneden viel.quote:
Ik zou de intro uit korte filmpjes laten. Je intro is net zo lang als de rest.quote:
Mja, ik keek snel links en had het écht niet gezien, was ook laatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, lelijk dat je niet zag dat hij naar beneden viel.
Dat is je goedrecht! Maar voor Domination op Hardhat is dit gewoon de manier om MOAB's te halen. Richting C rushen heeft geen zin omdat je dan toch de spawns flipped. Nogmaals, het is je goedrecht om het geen flikker aan te vinden, anderen vinden het wel weer leukquote:Op zondag 22 juli 2012 15:48 schreef Lastpost het volgende:
Kunstig hoor om het te halen,dat moet ik wel zeggen, maar wat een monotone saaie clips zijn dit zeg.
1/50e van het level gebruiken en een beetje campen op de beste plek voor zo'n MOAB is in ieder geval niet mijn ding.
Ren dan gewoon als een malle rond, als je het dan haalt is het toch net even wat kunstiger en natuurlijk begrijp ik ook wel dat het met al die fijne campers, last stand idioten en nóg meer campers dan bijna godsonmogelijk is, maar hier is echt geen hol aan om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |