Ewa Swa, nee liever niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die rapidfire erop doen spange boy
Sehhhhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sebbie deze boy heeft geen swag
Daarom, BOquote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er meer mensen die sinds een tijdje compleet gestoord worden van de matchmaking? Ik word rustig tot 15 keer toe in dezelfde lobby geknikkerd waar ik net uit was gegaan.
Eerder niet zo erg meegemaakt, maar ik krijg nu iedere keer de neiging de controller naar de tv te gooien.
PS3 trouwens.
Sinds kort ook een nieuwe internet provider met goeie download en redelijke upload snelheid waardoor ik regelmatig host ben, wat er direct voor zorgt dat het voor mij onspeelbaar wordt omdat ik alle kanten op lag
Ik ben bijna altijd de host maar geen problemen mee gehad, alleen dat iedereen gaat campen wanneer je lekker bezig bent mjaaaaa die shit blijf je houwe ouwe.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er meer mensen die sinds een tijdje compleet gestoord worden van de matchmaking? Ik word rustig tot 15 keer toe in dezelfde lobby geknikkerd waar ik net uit was gegaan.
Eerder niet zo erg meegemaakt, maar ik krijg nu iedere keer de neiging de controller naar de tv te gooien.
PS3 trouwens.
Sinds kort ook een nieuwe internet provider met goeie download en redelijke upload snelheid waardoor ik regelmatig host ben, wat er direct voor zorgt dat het voor mij onspeelbaar wordt omdat ik alle kanten op lag
BO al helemaal kapot gespeeld dat het niet meer leuk is.quote:
Dat dacht ik ook tot ik een beter verbinding 2 maanden geleden aanschafte en helemaal lijp werd van de lag comp die mw3 te bieden heeft.quote:[..]
BO al helemaal kapot gespeeld dat het niet meer leuk is.
Ja? Is het toch wel vervelend?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik een beter verbinding 2 maanden geleden aanschafte en helemaal lijp werd van de lag comp die mw3 te bieden heeft.
Gister in dezelfde match 4 x op een rij 1 kill voor mn doggies neergehaald
Zodra ik host ben verlies ik nagenoeg alle 1 op1 gunfights en krijg ik gigantisch veel hitmarkers. Ik heb dan potjes waarin ik meer assists dan kills hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:14 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd de host maar geen problemen mee gehad, alleen dat iedereen gaat campen wanneer je lekker bezig bent mjaaaaa die shit blijf je houwe ouwe.
Elke keer als ik BO speel haal ik in de eerste 3 potjes zeker Blackbird, chopper, doggies. Lage killstreaks..........quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik een beter verbinding 2 maanden geleden aanschafte en helemaal lijp werd van de lag comp die mw3 te bieden heeft.
Gister in dezelfde match 4 x op een rij 1 kill voor mn doggies neergehaald
MW3 is gemaakt voor noobsquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Elke keer als ik BO speel haal ik in de eerste 3 potjes zeker Blackbird, chopper, doggies. Lage killstreaks..........
edit: MW3 gaat lekker vandaag, alleen maar dikke potjes in anderhalf uur.
260 kills 53 deaths kd 4.91
Daarom, op elk hoekje een headglitcher in elke donkere corner een fag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het is allemaal zo easy dat bitches moeten gaan campen om kans te maken.
Denk eraan om BO1 weer te kopen had vroeg op wii (ja weetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Daarom, op elk hoekje een headglitcher in elke donkere corner een fag.
supports streaks, etc. etc.
Speelde gister nog ff dome 24-7, Na mn predator missle behaald te hebben had ik zonder gunkills mn reaper en AC130 binnen geharkt.
In BO moet je het tenminste zelf doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whaaaat?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Denk eraan om BO1 weer te kopen had vroeg op wii (ja weet) MW3 is verneukt door een heleboel bullshit deaths,
MW3 beloont noobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BO beloont de betere spelers
Het is gewoon een feit
Deathstreaks
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |