Nog 4/5 dagen is de ramadam afgelopen, mag je weer normaal eten en dan ijl je tenminste niet zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef KoningStoma het volgende:
Tussen mensen die opzettelijk grammaticale fouten in hun posts verwerken en mensen die dat doen, omdat ze niet niet weten hoe het wel hoort?
ahaaahaahah watr een grappen jasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Nog 4/5 dagen is de ramadam afgelopen, mag je weer normaal eten en dan ijl je tenminste niet zo.
Dit is een stijlfout. Je bent het voegwoord vergeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Nog 4/5 dagen is de ramadam afgelopen, mag je weer normaal eten en dan ijl je tenminste niet zo.
Zakaria zemmel tauchmeister en salahdin stoma boterham jammerdan ramadanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahaaahaahah watr een grappen jas
Terminaal van Terminal, gadverdamme zeg campers only daar, spawns kloppen daar helemaal niet en de eerste spawn is al beslissend voor het einde van het potje DOM.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
De helft van de Maps die ik tegenwoordig speel, komt Terminal naar voren
Wat een campers zijn daar zeg
Lekkere map om te snipen, eigenlijk zouden ze nog meer oude maps in het spel moeten doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
De helft van de Maps die ik tegenwoordig speel, komt Terminal naar voren
Wat een campers zijn daar zeg
Crash vond ik altijd een toffe map, in MW2 dan, das de enige CoD die ik hiervoor heb gespeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Lekkere map om te snipen, eigenlijk zouden ze nog meer oude maps in het spel moeten doen.
Crash in COD 4quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Crash vond ik altijd een toffe map, in MW2 dan, das de enige CoD die ik hiervoor heb gespeeld.
Favela + shotgunquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Lekkere map om te snipen, eigenlijk zouden ze nog meer oude maps in het spel moeten doen.
Ander spel kopen moehahahahaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef spierbal het volgende:
Heb hem ook binnen voor de xbox whoehoe. Nu ben ik niet echt goed maar sta elke keer 1e van het team waar ik ingeplaatst word haha. Meestal 21-9 ofzo. Tips om beter te worden ?
Heb hem pas 10uur grrrr.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ander spel kopen moehahahaha
Wat heb jij op je MK14?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |