Vind het leuk om voor mezelf bij te houden wat ik gedaan heb. Moet alleen nog een boekje kopen.quote:
Nou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dat is geen antwoord op de vraag, ezelltje
prima spel, behalve als bert je bondscoach isquote:
Schoolvoetbal op de basisschool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
prima spel, behalve als bert je bondscoach is
Nee, niet echt. Maar ja, het was gewoon steeds al die ballen afpakken en wegschoppen. Ging in m'n eentje verdedigen omdat de rest steeds met z'n allen op een kluitje bij het doel stond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
genot
kon je er wat van?
hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ja, het was gewoon steeds al die ballen afpakken en wegschoppen. Ging in m'n eentje verdedigen omdat de rest steeds met z'n allen op een kluitje bij het doel stond.
Tegen die meiden wil je gewoon een bal schoppen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha
toch wel respect, meeste dames gingen altijd zo met een groepje staan te kletsen en moeilijk hard gillen als er een bal in de buurt kwam
Hippie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik heb wel een keer meegedaan aan een straatvoetbal schooltoernooi ofzo. we wonnen een zilveren duimvet hip.
nooo in groep zeven was niks me te gekquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kb, jij ging sowieso gillen als een bal in je buurt kwam en 'm dan wegpunteren
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:14 schreef Ezell het volgende:
Ik was een gevreesde tegenstander. Zo'n klasgenootje van mij: "Ja, ik wil nog niet tegen jou spelen. Ik ga eerst trainen door tegen andere mensen te spelen. En dan ga ik jou verslaan!"
Nee, we gaan dammen. KB is dan scheidsrechter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
oke, wij gaan dus voetballen op onze meet
ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, we gaan dammen. KB is dan scheidsrechter.
er zit een verschil tussen de regeltjes weten en het daadwerkelijk goed kunnen, meskequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou niet schakenwij leerden dat in groep 6
Wij leerden dammen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou niet schakenwij leerden dat in groep 6
nerd kom niet pratenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen de regeltjes weten en het daadwerkelijk goed kunnen, meske
sjoelen = baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
Sjoelen op de basisschool was trouwens ook stoer. Daar won ik ook prijzen mee.
out of the blue weer zo'n vage reactiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |