quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom stem je?
Ik stemde alleen in 2003, ten tijde van Sertab. En dat was omdat Turkije toen uitblonk. Nu is het gewooon weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
DM eens een screenshot. Ik maak ook even een screenshot voor je.
Zie je, dabedoelik, wij maken meteen :seeeeeeeeeeeeeeeliem van.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heet je Ihsan?. Hahaha, nooit verwacht. Nederlanders kunnen Turkse namen niet uitspreken, dus dat ze Ihsan niet kunnen uitspreken ligt niet aan je naam. Zelfs een simpele 'Selim' wordt 'Seylim/Sélim'.
. Hngg, klemtonen.
Je krijgt zo antwoord, eerst de puntentelling.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je, dabedoelik, wij maken meteen :seeeeeeeeeeeeeeeliem van.
Hoe spreek je het wel uit? Kort toch?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
Haha, doet me denken aan iets van vandaag. Mijn opa haat AKP en al helemaal Erdogan. Ik troll hem zo: "opa, kun je in Turkije mijn stem aan AKP geven?" Zijn reactie: "Siçim AKpartine".
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:
Oké, even serieus, Turkije gaat best lekker. Leuk en aardig allemaal, maar dat nummer was toch echt slecht?
WTF man.quote:
Heb de andere nummers gehoord?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:
Oké, even serieus, Turkije gaat best lekker. Leuk en aardig allemaal, maar dat nummer was toch echt slecht?
50% is juryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF man..
Waarom zo weinig? Het is dat Amenië niet meedoet, dus ik vraag me af wie de 12 punten krijgen.
Edit: Zweden.
Sowieso komt er amper goede muziek langs op deze yarisma, maar er waren echt wel betere. Zweden vond ik trouwens ook kut zeg, heel creatief allemaal met dat Kate Bush-wannabe dansje, maar echt zo'n 10 jaar oud Trance-beatje eronder.quote:
Komt door Erdogan, hij wilde geen betrekkingen meer met Frankrijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF man..
Waarom zo weinig? Het is dat Amenië niet meedoet, dus ik vraag me af wie de 12 punten krijgen.
Edit: Zweden.
Andersom, Sarkozy wilde geen betrekkingen met Turkije.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Komt door Erdogan, hij wilde geen betrekkingen meer met Frankrijk
Levo, ik ben het met je eens hoor, krijg hoofdpijn van dat nummer
De meeste nummers eigenlijk
Sowieso wel gay dat we dit zowaar volgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Komt door Erdogan, hij wilde geen betrekkingen meer met Frankrijk
Levo, ik ben het met je eens hoor, krijg hoofdpijn van dat nummer
De meeste nummers eigenlijk
Hayirquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Andersom, Sarkozy wilde geen betrekkingen met Turkije.
Ja, ik schaam mij een beetje, mijn IRL vrinden weten niet dat ik kijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso wel gay dat we dit zowaar volgen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef zarGon het volgende:
10 naar Bosna, 12 naar Azerbaycan. Whehehe.
quote:
quote:
Sowieso, als mensen hierover gaan praten, ga ik zeggen dat ik niet heb gekeken omdat ik hout moest hakken en een wild zwijn moest doden met mijn blote handen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik schaam mij een beetje, mijn IRL vrinden weten niet dat ik kijk
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso, als mensen hierover gaan praten, ga ik zeggen dat ik niet heb gekeken omdat ik hout moest hakken en een wild zwijn moest doden met mijn blote handen.
Ze hebben er 5quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef zarGon het volgende:
Denemarken na 25 landen nog steeds op 0 punten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |