Olum bak gitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:58 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
komen jullie ook naar de fok meeting ?
Al zou hij het niet tof vinden, gewoon gaan!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee als hij niet zou goedkeuren, dan zou ik niet gaan. Liefde is.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Al zou hij het niet tof vinden, gewoon gaan!!
Het is echt verschrikkelijk goed weer.Ik ben echt weer super bruin geworden vandaag door alleen maar te zwemmen en in de zon te liggen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Laten we gaan zwemmen dan.We gaan paintballen in amsterdam (meet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Jouw keuze. Ik zou daar echt niet naar 'luisteren'quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee als hij niet zou goedkeuren, dan zou ik niet gaan. Liefde is.....
heerlijk weer he, insaAllah zal het zo volgende week blijven
Atma sakirquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil dan ook over het algemeen niet gevonden worden. Niet op FOK!, niet op Facebook, niet op het internet. Niet dat het een probleem wordt als ik gevonden - want hé, ik ben IRL en online min of meer hetzelfde - maar val me gewoon niet lastig online. Online is leuk als IRL er helemaal niets mee te maken heeft, want ik krijg sterk het idee dat het een keer hoe dan ook tegen je zal/kan keren. Sowieso kun je veel over me vinden als je weet dat ik op het internet ronddwaal onder de nickname zarGon. Als ik gevonden wil worden, kunnen de mensen me wel vinden. En anders vind ik ze.
Is het geen bestaand complex?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:10 schreef zarGon het volgende:
http://www.eurovision.tv/esctv.
Hoeveel geld kost zo'n circus eigenlijk?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:58 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
komen jullie ook naar de fok meeting ?
Neuh, deze niet iigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Dat is precies wat ik ne voorstel bij een fokmeet ja!
quote:
En da's het gebouw alleen.quote:Baku Crystal Hall: 400 million (approx. ¤ 150 million)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Baku_Crystal_Hall.
Zulke bedragen zullen wel normaal zijn in dat wereldje, maar ik vind het dus best veel. 250.000 euro. Dayumm.quote:De Tros moet jaarlijks een slordige 250.000 euro neertellen voor de uitzendrechten van het Eurovisie Songfestival, bovenop de organisatiekosten voor zowel de nationale variant als de Nederlandse delegatie die jaarlijks afreist naar het gastland. Deze kosten worden deels ook met geld van de ledenvereniging betaald.
Bron: http://www.televizier.nl/(...)urovisiesongfestival.
Oldtimers!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gister op werk, deze auto
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk ding!
Nice.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gister op werk, deze auto
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk ding!
Op de ^ aan de rechterbovenkant van de post klikken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef Levolution het volgende:
20 keer, wtf.
Mijn FB wordt vol gespamd door een Turk, ik denk dat hij een virus te pakken heeft, maar kun je zoiets niet blokkeren?
Sorry, wil er geen FB hulptopic van maken, maar ik heb alleen een kruisje bij de post.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op de ^ aan de rechterbovenkant van de post klikken.
Alleen als je 20x stemt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik mijn telefoon van de zaak gebruiken om te stemmen?
DM eens een screenshot. Ik maak ook even een screenshot voor je.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sorry, wil er geen FB hulptopic van maken, maar ik heb alleen een kruisje bij de post.
Waarom stem je?quote:
7 euro overmaken naar mij, dan stem ik. Heb je geen 14 euro over voor Turkije? HEquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:20 schreef Ayca het volgende:
20x is maar 7 euro. Hebben jullie geen 7 euro over voor turkije? HE
twitter:FemkeHalsema twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 23:01:34Voor mij is het duidelijk: Turkije! Ik bedoel, wie kan nu een zinkende boot uitbeelden? #esf reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |