waaromquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
KLAP HEM!!!!!! KOM WE KLAPPEN HEM!!!!
quote:
Mag ik bij jullie vriendenkringetje horen? jullie hebben altijd van die interessante dingen te delenquote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nou zo te lezen zijn we weer niet door naar de finale van het songfestival
Balen zeg. Maar help mij met mijn vraag!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee, hij is helemaal glad, maar heeft wel bruin haar op z'n hoofd en blauwe ogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik maakte grapje. vlas baardje. enough said huh.
help!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
Help, zo'n meid vraagt wat ik van het songfestival vind. Ik had tijdje terug wat gezegd dat ik die van Nederland wel goed vond.Geen idee waarom.
Maar ik kijk dat nooit. Wat moet ik zeggen op de vraag:
''Wie was het beste?'' en dan met reden. Beter kijken er naar hier!
En als we door waren, wat zou dat voor winst maken voor de Nederlander?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
die uit Turkije omdat de achtergronddanseressenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
Help, zo'n meid vraagt wat ik van het songfestival vind. Ik had tijdje terug wat gezegd dat ik die van Nederland wel goed vond.Geen idee waarom.
Zeggen dat je niet gekeken hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
dat bedoelde ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, hij is helemaal glad, maar heeft wel bruin haar op z'n hoofd en blauwe ogen.
ja hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Mag ik bij jullie vriendenkringetje horen? jullie hebben altijd van die interessante dingen te delen
Niks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En als we door waren, wat zou dat voor winst maken voor de Nederlander?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Mag ik bij jullie vriendenkringetje horen? jullie hebben altijd van die interessante dingen te delen
Oh jij hebt gekeken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die uit Turkije omdat de achtergronddanseressen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |