Beter kijken danquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Weinig van gezien tot nu toe.
maar pz is echt een heteboy, hij heeft ook wasbordjequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb niets te winnen door dat te doen.
Dat valt wel mee in het centrum, veel toeristen ja, maar tenminste niet vol met mocros en negers.quote:
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb niets te winnen door dat te doen.
Monkyyy heeft een vaatwasser, slechte hosselaarsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar pz is echt een heteboy, hij heeft ook wasbordje
stop volgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ze wel een reden voor hebben g
Mocros & negers > touristen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee in het centrum, veel toeristen ja, maar tenminste niet vol met mocros en negers.
Dat moet ik dan maar missen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar pz is echt een heteboy, hij heeft ook wasbordje
Ik zweer hetquote:
Maar niet gedaanquote:
Wat dan?quote:
Spuug door je vingers dan als je het zweert, en als je faalt met spugen dat het tegen je vingers aankomt moet je het wel ff zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zweer het
[..]
Maar niet gedaan
Oh wauw, dat is vet veel geld.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spuug door je vingers dan als je het zweert, en als je faalt met spugen dat het tegen je vingers aankomt moet je het wel ff zeggen
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel voor de dienst die geleverd wordt maar vooruit.
Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja heb je vriendje toegevoegd aan mijn facebook account
Sowiesoquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij moeten sws een keertje meeten op centraal ofzo
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
wat zijn jullie trouwens veeleisend voor uft.
ik ben jaloers op jou, ik wil nu ook drinkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo weer even een nieuw biertje gepakt, gewoon omdat het kan.
Haarkleur, kleur ogen, ras?quote:
Mooi, dan heb je een ander.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spuug door je vingers dan als je het zweert, en als je faalt met spugen dat het tegen je vingers aankomt moet je het wel ff zeggen
OAquote:
Ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |