Idd, heel zonde, droge klerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Kleren gaan niet in de droger. Zonde van mijn kleren.
Alleen beddengoed en handdoeken.
De droger heeft niet echt een hele beste invloed op kleding.quote:
Dan koop je nieuwe, problemen maken die er niet zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De droger heeft niet echt een hele beste invloed op kleding.
Ik vind buiten laten drogen net zo fris, eigenlijk. Gaat wasgoed altijd zo lekker van ruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan koop je nieuwe, problemen maken die er niet zijn.
Eens!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Kleren gaan niet in de droger. Zonde van mijn kleren.
Alleen beddengoed en handdoeken.
Precies!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind buiten laten drogen net zo fris, eigenlijk. Gaat wasgoed altijd zo lekker van ruiken.
Eckte Fokkers komen niet buiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind buiten laten drogen net zo fris, eigenlijk. Gaat wasgoed altijd zo lekker van ruiken.
In de tuin he, met een heule hoge heg er omheen.quote:
en ophangen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
vrijdagmiddag en Singles heeft het over was opvouwen.
quote:
Altijd toch, ook als je aan de droogmolen hangtquote:
Harde handdoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond maar eens zo'n zak scoren voor de bbq:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
vrijdagmiddag en Singles heeft het over was opvouwen.
Ik zet jou liever op de drogerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd toch, ook als je aan de droogmolen hangt
je moet er iets voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch veel te warm met die warme lucht joh!
Toch zeker wel een nier, HW.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben hoor.
Tip 1: niet te hoog inzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch zeker wel een nier, HW.MissBukkake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |