Vrouwen kunnen altijd sex hebben.quote:
Man meldt ... oh wacht ik heb geen seksquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heerlijk toch...heb er alleen wel een man bij nodig
Ik een vrouw, en die liggen niet voor het oprapen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Och, dat regel je zo!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
It's good to be a womanquote:
Toch zou ik graag wel eens een man willen zijn. Lekker op de versiertour gaan, mooie vrouwen scorenquote:
Ik heb wel eens andere dingen gehoordquote:
Kan ook als vrouwquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch zou ik graag wel eens een man willen zijn. Lekker op de versiertour gaan, mooie vrouwen scoren
JIj hoeft alleen maar te knipogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch zou ik graag wel eens een man willen zijn. Lekker op de versiertour gaan, mooie vrouwen scoren
Leg mij dan eens uit wat er nog meer voor nodig isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voor de seks wel...voor een relatie is schijnbaar meer nodig
Als ik het antwoord had was ik nu ws geen single meer...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat er nog meer voor nodig is
het hebben van antwoorden is geen garantie voor uitvoeringquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ik het antwoord had was ik nu ws geen single meer...
Daar heb je als vrouw 50% aan bij te dragen ...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helaas is dat waar, en anders als je het wel had zou ik er veel geld voor vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als ik het antwoord had was ik nu ws geen single meer...
Helemaal mee eens hoor, dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb je als vrouw 50% aan bij te dragen ...
Wat is dan volgens jou aan de hand?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen...
Ook...misschien wat te kieskeurig (maar ik weet goed wat ik wel en niet wil)...en misschien ook gewoon nog niet lang genoeg single. Het komt ook vast wel weer...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou aan de hand?
Verkeerde mannen?
Doe eens een lijstje met do and dont'squote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook...misschien wat te kieskeurig (maar ik weet goed wat ik wel en niet wil)...en misschien ook gewoon nog niet lang genoeg single. Het komt ook vast wel weer...
Jij bent mod...quote:
Neen, dan gaat Cutch me slaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent mod...Voel je vrij om het te veranderen
Een tik op je billetjes is toch niet erg?quote:
Die is zo lastig...samengevat gaat het om de juiste klik op intellectueel, emotioneel en fysiek vlak. wat oa neerkomt op een bepaald soort humor, een beetje inhoud in de hersenpan, iemand die eerlijk en direct durft te zijn, open kunnen praten over alles, iemand die een innerlijke rust heeft (volwassenheid), iemand boven de 1.85 cm, ouder dan 26 en jonger dan 45 iig (liefst rond de 32), iemand met een eigen leven dus zelfstandig is, sociaal is etc etc.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doe eens een lijstje met do and dont's![]()
Eens kijken of ik überhaupt in aanmerking kom![]()
Alleen die 1.85 is een probleem....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die is zo lastig...samengevat gaat het om de juiste klik op intellectueel, emotioneel en fysiek vlak. wat oa neerkomt op een bepaald soort humor, een beetje inhoud in de hersenpan, iemand die eerlijk en direct durft te zijn, open kunnen praten over alles, iemand die een innerlijke rust heeft (volwassenheid), iemand boven de 1.85 cm, ouder dan 26 en jonger dan 45 iig (liefst rond de 32), iemand met een eigen leven dus zelfstandig is, sociaal is etc etc.....
Check, check, check en nog eens check.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die is zo lastig...samengevat gaat het om de juiste klik op intellectueel, emotioneel en fysiek vlak. wat oa neerkomt op een bepaald soort humor, een beetje inhoud in de hersenpan, iemand die eerlijk en direct durft te zijn, open kunnen praten over alles, iemand die een innerlijke rust heeft (volwassenheid), iemand boven de 1.85 cm, ouder dan 26 en jonger dan 45 iig (liefst rond de 32), iemand met een eigen leven dus zelfstandig is, sociaal is etc etc.....
En goed in bed!...en daarbuiten![]()
Ik ben 1.91quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1 meter 79 centimeter volgens paspoort.
Vier keer een 'check', dus niet goed in bed en daarbuiten, begrijp ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Check, check, check en nog eens check.
Hey, je wilt iemand die eerlijk, open en direct is!quote:
Dat moet je maar aan krengetje vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vier keer een 'check', dus niet goed in bed en daarbuiten, begrijp ik.
quote:
Dan ben ik graag 6 cm te kort....quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan moet het ook nog eens naar mijn maatstaven van goede seksquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie je Harajuku!quote:
Wanna try?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En dan moet het ook nog eens naar mijn maatstaven van goede seks
Wanneer is het goed volgens jou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Sekhmet het volgende:
En dan moet het ook nog eens naar mijn maatstaven van goede seks
Ik vind dat ook fijner om te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Hij knijpt want dat vind ik fijner.
Daarna nog drie dagen pijn, maar worth it hè.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind dat ook fijner om te doen.
Jij bent dan ook leuk om in te knijpen.
Tieten en een vag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Sekhmet het volgende:
But it takes two to tango...wat zoeken jullie dan in een vrouw?
En wanneer geniet je? Als je vastgebonden en geblinddoekt op alle mogelijke manieren wordt getergd? Of als jij bovenop zit en de lakens letterlijk en figuurlijk uitdeelt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
Variatie, ongeremd en heel erg genieten...
Ben geen licht uit, onder de dekens type
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Sekhmet het volgende:
But it takes two to tango...wat zoeken jullie dan in een vrouw?
Dat + nederigheid en gehoorzaamheid.quote:
Dat moet lukken lijkt mij...quote:
Daar komt die variatie en ongeremdheid weer om de hoek kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer geniet je? Als je vastgebonden en geblinddoekt op alle mogelijke manieren wordt getergd? Of als jij bovenop zit en de lakens letterlijk en figuurlijk uitdeelt?
Ik ben niet vies van een lekker potje neuqsexquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
jij bent ook lekker makkelijk...I like
Misschien had ik aan mijn lijstje don'ts "mensen die niet gewoon ABN kunnen schrijven/praten (mensen met een andere taal als hoofdtaal uitgezonderd)". Neuqsexquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een lekker potje neuqsex
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
Misschien had ik aan mijn lijstje don'ts "mensen die niet gewoon ABN kunnen schrijven/praten (mensen met een andere taal als hoofdtaal uitgezonderd)". NeuqsexVraag mij ineens af of je wel echt boven de 26 bent?
Ook een manier om "nee" te zeggenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien had ik aan mijn lijstje don'ts "mensen die niet gewoon ABN kunnen schrijven/praten (mensen met een andere taal als hoofdtaal uitgezonderd)". NeuqsexVraag mij ineens af of je wel echt boven de 26 bent?
Och, lighten up. Dat doen ze op FOK.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Schijnbaar houdt ze er toch bepaalde standaarden op na. Ik vind dat je dat haar niet kwalijk kan nemen. Hoe makkelijk ze eerder ook pretendeerde te zijn.quote:
Ik ben ook nog niet zo ervaren op dat gebiedquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och, lighten up. Dat doen ze op FOK.
Hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
De meesten zullen het irl niet zeggen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo ervaren op dat gebied
Ik heb nooit gezegd makkelijk te zijn...zie mijn 'wensenlijstje'quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schijnbaar houdt ze er toch bepaalde standaarden op na. Ik vind dat je dat haar niet kwalijk kan nemen. Hoe makkelijk ze eerder ook pretendeerde te zijn.
Dat zie je mij ook nergens zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb nooit gezegd makkelijk te zijn...zie mijn 'wensenlijstje'
Sure hope so!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De meesten zullen het irl niet zeggen hoor
Ligt eraanquote:
Daar is het ook wel heel ernstig, geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef -Engel- het volgende:
T.o.v. de huidige editor bij Nu.nl ben ik een taalnazi
Is het jullie ook al opgevallen dat ze zelfs de titels nog aanpassen ....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar is het ook wel heel ernstig, geef je groot gelijk.
Dat, echt om te huilen de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:09 schreef eefje801 het volgende:
Daar is het ook wel heel ernstig, geef je groot gelijk.
Niet nodigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, echt om te huilen de laatste tijd.
Eindbaasmedicijnen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, echt om te huilen de laatste tijd.
Ah, muziek..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef -Engel- het volgende:
Vast een zomerhitje... lekker voor het meeswingen tijdens het voetbal ofzo
ik vond het trouwens prima muziek voor tijdens het Arubaans Carnaval
Nice, maar dit is meer luistermuziek.... en tijdens voetbalkijken is dat niet handigquote:
Er is ook "een nieuwe":quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:22 schreef -Engel- het volgende:
Vast een zomerhitje... lekker voor het meeswingen tijdens het voetbal ofzo
ik vond het trouwens prima muziek voor tijdens het Arubaans Carnaval
Ik kijk wel vaker voetbalwedstrijden met mijn koptelefoon op. Heerlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nice, maar dit is meer luistermuziek.... en tijdens voetbalkijken is dat niet handig
Is dat muziek?quote:
komt dat uit Uzbekistan ofzo?quote:
quote:
Geen idee... Ik vind er weinig aanquote:
Hehehe ik dacht al....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Geen idee... Ik vind er weinig aan
Vooral die eerstequote:
Nein!quote:
Ach.... Moet kunnen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef -Engel- het volgende:
mag van mij wel... maar die gast is pas 22
Nog 1 dagje, en dan mag ik mijn lieve kindjes weer in mijn armen sluitenquote:
Oja! Jij hebt een tweeling hè? Hoe oud zijn ze nu?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje, en dan mag ik mijn lieve kindjes weer in mijn armen sluiten
Wordt mooi weer geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje, en dan mag ik mijn lieve kindjes weer in mijn armen sluiten
Bijna 6 alweer. Gaat hardquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja! Jij hebt een tweeling hè? Hoe oud zijn ze nu?
Ik ga met ze picknicken in het Amsterdamse Bos. Gezellig, met z'n drietjesquote:
Jemie, idd!quote:
Echt wel! Ik kan alleen al genieten van de interactie tussen die 2quote:
Jupquote:
Mooiste wat er isquote:
R-r-r-relatie?! Brrrr...quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
R-r-r-relatie?! Brrrr...
Jongens er komen 2 leuke vrijgezelle dames binnen en jullie komen met 'ik heb geen seks' en 'ik kan zo moeilijk vrouwen krijgen'. Wat gaat er mis.
Blijkbaar is dat een (nieuwe?) versier-techniek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
R-r-r-relatie?! Brrrr...
Jongens er komen 2 leuke vrijgezelle dames binnen en jullie komen met 'ik heb geen seks' en 'ik kan zo moeilijk vrouwen krijgen'. Wat gaat er mis.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer geniet je? Als je vastgebonden en geblinddoekt op alle mogelijke manieren wordt getergd?
quote:
Ik kom hier om te leren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een (nieuwe?) versier-techniek?
Het is nodig he...quote:
Ik weet nog wel iemand die het je kan leren...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is nodig he...
Wil ook FOK!-sters 'hosselen'.
Nee, goeiemorgenquote:
Laten we niet te hard van stapel lopen, we hebben elkaar net pas ontmoet.quote:
Geenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen, we hebben elkaar net pas ontmoet.
Nee, dat is niet wat ik wilquote:
Okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik wil
iig niet nu.
Nog, kom net van het terras afquote:
Morgen nachtdienst...vannacht vast voorbereidende maatregelen treffen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog, kom net van het terras af
HeerlijkThe good life
Jij?
Kudt...wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Morgen nachtdienst...vannacht vast voorbereidende maatregelen treffen.
Ziekenhuis...maar ook eerst overdag heerlijk van het zonnetje genieten. En vanaf zaterdag een weekje vakantiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kudt...wat voor werk doe je?
Ik werk morgen vanuit huis...uitslapen, douchen, ontbijtje, korte broek weer aan en lekker in de zon zitten
Je vergat de coke Godtquote:
Wauw, je bent een ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ziekenhuis...maar ook eerst overdag heerlijk van het zonnetje genieten. En vanaf zaterdag een weekje vakantie
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wauw, je bent een ziekenhuis![]()
Vakansie
nog 3 weekjes werken
alles is....best vermoeiend
Chronisch...gelukkig ben je een ziekenhuis dus ik ben veilig...quote:
So truequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Chronisch...gelukkig ben je een ziekenhuis dus ik ben veilig...
Nachtzuster, wat moet ik zonder jou beginnen?quote:
Deze patient gaat ook onder narcose. Trustequote:
Ik niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei
Ik heb het gevoel dat het al 5 uur smiddag is
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
3 dagen vrij.
Zon
Wijn
Gezelligheid
Bandje![]()
Vrienden![]()
dieren?quote:
ik ben al thuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
Bijna weekend, want ik ga om 11/12 uur naar huis
Coke snuivende wifebeater is dan wel de waarheid maar is ook weer zoveel tikwerk.quote:
Same here, 4 van de 8 vrij geven, netjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:19 schreef Kluts het volgende:
Aangezien ik de afgelopen dagen 4 dagen werk in 2 heb gepropt, ga ik vandaag maar eens lekker werkontwijkend gedrag vertonen zo voor het weekend.
Lang weekend straks!
Ik heb net een afspraak gemaakt met de kapper, EINDELIJK!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:19 schreef Kluts het volgende:
Aangezien ik de afgelopen dagen 4 dagen werk in 2 heb gepropt, ga ik vandaag maar eens lekker werkontwijkend gedrag vertonen zo voor het weekend.
Lang weekend straks!
kan je daarna mooi je fiets ophalenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb net een afspraak gemaakt met de kapper, EINDELIJK!
11:45 heb ik een afspraak, dus uiterlijk 11:15 hier weg
Nee, dat gebeurt dit weekend. Vanavond heb ik een bruiloft, dus moet weer op tijd weg...quote:
Die is zo mooiquote:
Welke jurk is het nu geworden? En welke schoenen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:45 schreef Kluts het volgende:
Bruiloften. Ik heb er volgende week een en zal blij zijn als al dat gedoe achter de rug is.
feestjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt dit weekend. Vanavond heb ik een bruiloft, dus moet weer op tijd weg...
schandalig mooiquote:
kitesurfen met oostenwind? wil je naar Engeland?quote:
IJsselmeerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kitesurfen met oostenwind? wil je naar Engeland?
En zo heerlijk onverstaanbaarquote:
geeft niet...Eddie verzint de 'tekst' vaak ter plekkequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke jurk is het nu geworden? En welke schoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er alleen nog ff een vestje op kopen, maar verder ben ik wel klaar.
Nu nog bedenken wat ik met mijn haar aan moet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
oh, dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
IJsselmeer
Er ligt een provincie tussen mij en Engeland.
I knowquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geeft niet...Eddie verzint de 'tekst' vaak ter plekke
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]Rood! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er alleen nog ff een vestje op kopen, maar verder ben ik wel klaar.
Nu nog bedenken wat ik met mijn haar aan moet.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
slim zegquote:
Ja, "officieel" mag het niet schijnt, maar je mag ook al geen wit, geen zwart, weet ik veel wat allemaal, de bruid zelf zei dat de dresscode feestelijk is, dus ik vond dit wel gepast.quote:
'Mag' dat niet? Te verleidelijk zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, "officieel" mag het niet schijnt, maar je mag ook al geen wit, geen zwart, weet ik veel wat allemaal, de bruid zelf zei dat de dresscode feestelijk is, dus ik vond dit wel gepast.
Duhquote:
"Ja, het valt teveel op op de foto's."quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Mag' dat niet? Te verleidelijk zeker?
Wit kan zelfs, als je maar niet met type trouwjurk aankomtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Ja, het valt teveel op op de foto's."
Ik weet het allemaal niet meer hoor, ik vond dit gewoon mooi.
Ja, dat zou ik voor de zekerheid gewoon niet genomen hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wit kan zelfs, als je maar niet met type trouwjurk aankomt
Dat is altijd belangrijk denk ik. En dat je niet de spotlight van de bruid af gaat halen door te overdressed te zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik voor de zekerheid gewoon niet genomen hebben.
Denk dat het belangrijker is dat je niet als een of andere sloerie in minijurk met giga-decolleté aan komt zetten dan wanneer ik in het rood gekleed kom.
Ja, idd. Maar dat ben ik niet vind ik met zo'n jurk, ik vind 'm erg netjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is altijd belangrijk denk ik. En dat je niet de spotlight van de bruid af gaat halen door te overdressed te zijn.
zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, idd. Maar dat ben ik niet vind ik met zo'n jurk, ik vind 'm erg netjes.
Collega van me had er vorige week een waar je overdag tenue de ville aan moest en 's avonds black tie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat ik een bruiloft heb waar het geen zak uitmaakt wat je aan hebtHoop ik
Pff wat een gedoe zeg. Lijkt me prima wat je hebt hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Collega van me had er vorige week een waar je overdag tenue de ville aan moest en 's avonds black tie.
Ik heb er al eeuwen over gedaan 1 outfit te vinden, laat staan 2!
Leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Collega van me had er vorige week een waar je overdag tenue de ville aan moest en 's avonds black tie.
Ik heb er al eeuwen over gedaan 1 outfit te vinden, laat staan 2!
Andere afspraak hebben, geen tijd meer hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Kluts het volgende:
Een afspraak met een collega hebben die dan niet op komt dagen en ws over een half uur aan komt schijten. ZO IRRITANT!
Ah ja, dat had ik al eens gezien. Bij Oprahquote:
Ik heb het ook wel eerder tegen ze gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andere afspraak hebben, geen tijd meer hebben.
Serieus.
Je moet ze opvoeden.
gewoon, niet.... Waarom moet dat worden opgevouwen?quote:
Ik dacht net hetzelfde!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon, niet.... Waarom moet dat worden opgevouwen?.
Same, maar het leek mij niet onbekend hoe/dat het ook netjes konquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Spankenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eerder tegen ze gezegd.
Dat ik er op zich geen probleem mee heb als iets uitloopt, maar dat ik er wel een hartgrondige hekel aan heb als mensen gewoon niks laten weten.
Ze luisteren niet naar me.![]()
Mijn moeder lukt dat. Mij nietquote:
Ik heb de afspraak nu gewoon naar dinsdag gezet. Jammerdan!quote:
Zolang jij wel tijd hebt op het moment dat ze wel komen opdagen, zullen ze het ook niet leren. Gewoon vasthouden aan de tijd en niet toegeven aan laatkomers.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb het ook wel eerder tegen ze gezegd.
Dat ik er op zich geen probleem mee heb als iets uitloopt, maar dat ik er wel een hartgrondige hekel aan heb als mensen gewoon niks laten weten.
Ze luisteren niet naar me.![]()
Ik ben soms wat te makkelijk in dat soort dingen, wil niet moeilijk doen zegmaar, maar je hebt gelijk hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang jij wel tijd hebt op het moment dat ze wel komen opdagen, zullen ze het ook niet leren. Gewoon vasthouden aan de tijd en niet toegeven aan laatkomers.
En nu doe je lastig voor jezelf. Je kan ze weer ruimte geven als 95% van de gevallen goed gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te makkelijk in dat soort dingen, wil niet moeilijk doen zegmaar, maar je hebt gelijk hoor!
Ja, je hebt ook gelijk hoor. Moet er ook strenger in zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu doe je lastig voor jezelf. Je kan ze weer ruimte geven als 95% van de gevallen goed gaat.
Hier gaat het redelijk maar op mijn vorige opdracht liep het de spuigaten uit.
Iemand te laat bij een team meeting... notulen maken.
5 minuten te laat bij een afspraak... cancel
Net als de rest van mn kleren, ik prop het in een plastic bak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik krijg al de hele week een preek dat ik toch echt eens een strijkplank moet gaan kopen en dat ik normaal moet leren vouwen en dat ik m'n kleren niet zo neer moet pleurenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als de rest van mn kleren, ik prop het in een plastic bak.
Ik strijk mijn kleren, indien nodig, vlak voordat ik ze aan doe. Veel makkelijker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik krijg al de hele week een preek dat ik toch echt eens een strijkplank moet gaan kopen en dat ik normaal moet leren vouwen en dat ik m'n kleren niet zo neer moet pleuren
Gewoon kleren kopen die dat niet nodig hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms wel nodig, anders loop je zo voor lul.
Idd, heel zonde, droge klerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Kleren gaan niet in de droger. Zonde van mijn kleren.
Alleen beddengoed en handdoeken.
De droger heeft niet echt een hele beste invloed op kleding.quote:
Dan koop je nieuwe, problemen maken die er niet zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De droger heeft niet echt een hele beste invloed op kleding.
Ik vind buiten laten drogen net zo fris, eigenlijk. Gaat wasgoed altijd zo lekker van ruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan koop je nieuwe, problemen maken die er niet zijn.
Eens!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Kleren gaan niet in de droger. Zonde van mijn kleren.
Alleen beddengoed en handdoeken.
Precies!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind buiten laten drogen net zo fris, eigenlijk. Gaat wasgoed altijd zo lekker van ruiken.
Eckte Fokkers komen niet buiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind buiten laten drogen net zo fris, eigenlijk. Gaat wasgoed altijd zo lekker van ruiken.
In de tuin he, met een heule hoge heg er omheen.quote:
en ophangen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
vrijdagmiddag en Singles heeft het over was opvouwen.
quote:
Altijd toch, ook als je aan de droogmolen hangtquote:
Harde handdoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond maar eens zo'n zak scoren voor de bbq:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
vrijdagmiddag en Singles heeft het over was opvouwen.
Ik zet jou liever op de drogerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd toch, ook als je aan de droogmolen hangt
je moet er iets voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch veel te warm met die warme lucht joh!
Toch zeker wel een nier, HW.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben hoor.
Tip 1: niet te hoog inzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch zeker wel een nier, HW.MissBukkake.
Die is kapotquote:
Ik blijf bezwaren hebben tegen die naam hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch zeker wel een nier, HW.MissBukkake.
Maar... het bekt zo lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf bezwaren hebben tegen die naam hoor
Nuhuhquote:
jaja, we hebben allemaal de foto's gezien hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf bezwaren hebben tegen die naam hoor
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jaja, we hebben allemaal de foto's gezien hoor.
Oke. Ik zag gisteren een mooi meisje, wauw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
84 uur geleden nog wel.
Nu gaat het (wat mij betreft) over vlees en wijven.
Een echt strand ofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
Gisteren naar het strand geweest, haar helemaal naar de tyfus, maar dat was het waard. Wat een weer
!
heiligschennisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Morgen weer m'n barbecue verkrachten met groenteburgers voor Miss Tuk.
Ik ook. Een stuk of vijftig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik zag gisteren een mooi meisje, wauw.
Echt, hoe hou je het met d'r uit...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan wederom aanhoren dat ik vooral mijn vleesch niet op 'haar kant' mag leggen.
Nee. Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn alleen nog maar mooie meisjes lijkt het wel met dit weer.
Forensen met de benenwagen van/naar werk, tussen de middag even over het Van Heekplein lopen en 's avonds een stuktje toeren.quote:
Nee idd. Veel te veel mensen met te veel vlees en te weinig kleding.quote:
Wat is dat dan voor jankerd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan wederom aanhoren dat ik vooral mijn vleesch niet op 'haar kant' mag leggen.
Vegameisje.quote:
The occasional blowjob, I guess...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, hoe hou je het met d'r uit...
Ja, ik ook. Maar dat kan me toch echt niks schelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vegameisje.
[..]
The occasional blowjob, I guess...
Da's ook vlees, dan moet ze niet zeuren als jouw bbq vlees tegen haar bbq bagger komtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vegameisje.
[..]
The occasional blowjob, I guess...
Niet haten op groenteburgersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's ook vlees, dan moet ze niet zeuren als jouw bbq vlees tegen haar bbq bagger komt
Juist wel haten op groenteburger, hoe ranzig kan eten wordenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel haten op groenteburger, hoe ranzig kan eten worden.
Je hoeft het toch niet te eten? Ik vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel haten op groenteburger, hoe ranzig kan eten worden.
Ja, maar ik mag er dan toch wel op haten, jij hoeft het niet te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te eten? Ik vind het wel lekker.
Als je het leuk vindt om te haten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag er dan toch wel op haten, jij hoeft het niet te doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Kluts het volgende:
Vegetariërs.
Neem me niet kwalijk hoor, maar er hopen daar hier een hoop van rond op werk, en ze zien er stuk voor stuk rete-ongezond en vaal uit.
Doe mij maar lekker vleesch.
Boeiend. Ik ben gewoon kerngezond, ik eet ook geen vlees, niemand die er last van heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:24 schreef Kluts het volgende:
Vegetariërs.
Neem me niet kwalijk hoor, maar er hopen daar hier een hoop van rond op werk, en ze zien er stuk voor stuk rete-ongezond en vaal uit.
Doe mij maar lekker vleesch.
Parmaham.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Lief heeft voor het weekend biefstuk gehaald hoorde ik net. En parmaham.
quote:
Anders neem je het ff lekker serieus ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ben gewoon kerngezond, ik eet ook geen vlees, niemand die er last van heeft.
Je kent me toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Parmaham.Dat vind ik zo ontzettend goor.
![]()
[..]
[..]
Anders neem je het ff lekker serieus ofzo.
Maar seriously, wat ik beschreef valt me wel vaak op aan vegetariërs. En dat veel van hen slank zijn, dat dan weer wel.quote:
Zou best kunnen, ik weet het niet. Ik eet gewoon gezond, zonder vlees en ik zie er prima uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar seriously, wat ik beschreef valt me wel vaak op aan vegetariërs. En dat veel van hen slank zijn, dat dan weer wel.
Maar goed, dan maar een dikke kont.
Het zijn ook vaak van die vegetariërs die niet alleen geen vlees eten, maar waarbij ALLES biologisch/rechtsdraaiend moet zijn die er zo uitzien. Bij mij op werk dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik weet het niet. Ik eet gewoon gezond, zonder vlees en ik zie er prima uit.
Er moet wel weer wat vanaf, maar goed, daar gaan we volgende week mee beginnen.
Oh, dat hoeft voor mij niet. Ik eet alleen geen vlees.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak van die vegetariërs die niet alleen geen vlees eten, maar waarbij ALLES biologisch/rechtsdraaiend moet zijn die er zo uitzien. Bij mij op werk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |