Vraag aan DV die weet alles.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet in de letterlijke betekenis.
Maar over je zusje....wanneer wordt ze 17.
Mijn leven is relax.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
Leven van anderen ziet er altijd zo interessanter uit
Of is dit een gras aan de overkant lijkt groener geval
quote:
ja net zoals iemand vast jaloers is op jouw leven. Dat is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
Leuke ondertitel.quote:
Ik wou opzoeken maar ik ben typisch zn naam vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
DV, zeg eens meer over zn zusje, wanneer wordt ze 17?
was ik maar als jij dan zag ik elke dag weer spannends op de weg en boeiende verhalen van zeemannen en geile chicks die maanden op zee hebben gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
Daarom als familie toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb al dibs op dalando. afblijven
Ja als vriendje had ook gekund, maar dan heb ik problemen met DV.quote:
Wie is er nou jaloers op mijn leven..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja net zoals iemand vast jaloers is op jouw leven. Dat is nou eenmaal zo.
Kunnen we samen in bad zonder dat iemand 't erg vindquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom als familie toch.
[..]
Ja als vriendje had ook gekund, maar dan heb ik problemen met DV.Dan maar als broertje. Dan kan ik ook van je houden. Wel op een andere manier, maar hey.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar smoof, z'n zusje is al 7 maand bezet.
Bij sommige magazijnen word je als stront behandel, zeg je gedag word er niks terug gezegd..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar als jij dan zag ik elke dag weer spannends op de weg en boeiende verhalen van zeemannen en geile chicks die maanden op zee hebben gezeten
Kindjes in afrika of misschien iemand die er van droomt om net zoals jij vrachtwagens te kunnen besturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wie is er nou jaloers op mijn leven..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar smoof, z'n zusje is al 7 maand bezet.
Het is waarheid.quote:
Precies je snapt hetquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kunnen we samen in bad zonder dat iemand 't erg vind
HIHIHIHHAUUAAHAquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan maar weer uft lastigvallen op wa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |