quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in een vorig leven was ik dus homo he. en dan wilde ik zo een stoere vent in zijn kontje neuken, en dan ging ie mij neuken. maar hey joh neger dat was de afspraak niet
daarom dus
hoe weet jij die shit?quote:
DV vond haar ook wel leuk en die schijnt smaak te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 21:33:26 ]
ik ben een soort hitler. half joods maar wil jullie best leiden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een über mensch. Net als ik ariër dus.
Ariërs.
Haha, jij bent vernedert in je vorige levenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in een vorig leven was ik dus homo he. en dan wilde ik zo een stoere vent in zijn kontje neuken, en dan ging ie mij neuken. maar hey joh neger dat was de afspraak niet
daarom dus
Het beste ras inderdaad. Alle andere rassen zijn minderwaardig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een über mensch. Net als ik ariër dus.
Ariërs.
Ik klikte op je naam, en toen zag ik zaandam staan, ik zat op Pacal college bij de Mac daarzo in zaandam op school en fitness nog steeds in zdamquote:
ik ben mijquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
DV vond haar ook wel leuk en die schijnt smaak te hebben.Ik heb dezelfde smaak als DV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
DV vond haar ook wel leuk en die schijnt smaak te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
true story.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, jij bent vernedert in je vorige leven
LOL, ik woon in 't kalf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik klikte op je naam, en toen zag ik zaandam staan, ik zat op Pacal college bij de Mac daarzo in zaandam op school en fitness nog steeds in zdam
Ik train bij jagersplas, Miller sportquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LOL, ik woon in 't kalf.
ben vandaag natuurlijk nog ff in de pauze naar de mac geweest
dat is niets. als je had geweten dat ik aids heb had je wel een condoom omgedaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik verneder jou nog regelmatigLekker ding
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dv heeft geen smaak maar wel een vagina en daarom heeft ze altijd gelijk. op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |