Gossamme.........ik heb ook een goed gevoel opeensquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef grazz het volgende:
Joan gaat naar de finale ik heb er zo'n goed gevoel bij KOM OP VERD****** het moet!!!![]()
![]()
of inquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Quarant het volgende:
Verander de titel svp in : ' En het gaat beginnen' , of zoiets
quote:
Nou, het was best onzuiver af en toe. En dat terwijl ze tot nu toe steeds zo zuiver zong. Misschien toch zenuwen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Maartel het volgende:
Ze zag er iiguit.
Dat onzuivere vond ik trouwens ook wel meevallen.
Was wel blij dat die indiaantjes er niet om heen dansten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond haar goedniet zuiver, maar het kwam perfect over op het beeld. Toch miste ik de oude achtergrond beelden uit NSF
dat was juist wel erg jammer!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was wel blij dat die indiaantjes er niet om heen dansten.
Dat vond ik ook echt jammer, die vond ik veel leuker dat dat bandje. Zo nep.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat was juist wel erg jammer!
Ik vind het een hartstikke leuk liedje en ik denk echt dat we een kansje maken. Iig door naar de finalequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:32 schreef VeX- het volgende:
Godver, ik heb dat nummer nu voor het eerst gehoord en ik snap niet hoe Nederland dacht hiermee te kunnen winnen.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een hartstikke leuk liedje en ik denk echt dat we een kansje maken. Iig door naar de finale
vanwege die kots volendammers hoop je al dat ze laatste wordtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]naïef. zoals gewoonlijk wint zo'n kutland weer, allemaal doorgestoken kaart joh.
Ik zou dan eerder hopen dat Joan het vele malen beter doet dan alle Sienekes, Toppers en Js in de wereld!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vanwege die kots volendammers hoop je al dat ze laatste wordt
Ja, de sfeer kwam helemaal over en het einde vond ik weer hartstikke leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond haar goedniet zuiver, maar het kwam perfect over op het beeld. Toch miste ik de oude achtergrond beelden uit NSF
Dit dus... mensen moeten echt iets aan hun oren laten doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:29 schreef marcodej het volgende:
Sorry, ik kan het echt niet vals vinden.
Of het doorgaat is weer een ander verhaal.
Niet serieus te nemen, die Jan Smitquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Arcee het volgende:
Jan Smit met z'n commentaar over zuiver zingen. Luister je optreden bij de DWDD-recordings nog een keer terug, Jan.:')
Dit klinkt best goed toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:47 schreef hole1988 het volgende:
hier Joan's optreden van vanavond http://tmblr.co/Z5ZjtvM3k53J
Yeahhhquote:
Ja, super.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Steve het volgende:
Dit klinkt best goed toch?
Ik vind het leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |