Beetje aparte gedachte, als iemand er gewoon goed voorstaat door de zenuwen geen 5,5 haalt, dan is die persoon achterlijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, je bent goed achterlijk als je voor al je examens totaal gemiddeld geen 5,5 haalt. Maakt niet uit op welk niveau.
Trolololo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, je bent goed achterlijk als je voor al je examens totaal gemiddeld geen 5,5 haalt. Maakt niet uit op welk niveau.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Daarom bestaan er herkansingen. En als ze de plannen doorzetten straks de zomerlessenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:23 schreef Nutkicker22 het volgende:
Waarom niet gewoon standaard 4 CE's in verschillende periodes verdelen. Bijvoorbeeld een CE eind 4vwo, 5vwo, begin 6vwo en eind van 6vwo. Dat lijkt me een beter idee. Je zal maar net een slecht periode achter de rug hebben waardoor je slecht het CE maakt. Het is maar een momentopname.
Echter heb je maar 1 herkansingquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom bestaan er herkansingen. En als ze de plannen doorzetten straks de zomerlessen
Ga terug naar je SC dan, daar kom ik nietquote:
"ff een 8-9 halen"quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Simpel, je haalt gewoon 8-9'tjes op de vreemde talen, zijn toch maar leestekstjes.
'maar leestekstjes'quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Simpel, je haalt gewoon 8-9'tjes op de vreemde talen, zijn toch maar leestekstjes.
Dat dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Rezania het volgende:
Het is gewoon een terechte regel, scholen konden veel te makkelijk de slagingspercentages beïnvloeden toen die regel er nog niet was. En het vermindert het verschil tussen het staatsexamen en het regulier examen.
Mee eens, desalniettemin maak ik me zorgen haha.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:20 schreef Rezania het volgende:
Het is gewoon een terechte regel, scholen konden veel te makkelijk de slagingspercentages beïnvloeden toen die regel er nog niet was. En het vermindert het verschil tussen het staatsexamen en het regulier examen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |