abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112038259
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Schamen zegt ie :'). Berberpride ditdat.

Ben trouwens heiliger dan maagd Maria dus nie denken. :{w
Hey marokkaansekip _O_
pi_112038313
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Schamen zegt ie :'). Berberpride ditdat.

Ben trouwens heiliger dan maagd Maria dus nie denken. :{w
Ja, is toch een normale vraag?

Dus je bent Berber? :+
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:27:28 #128
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112038352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Hey marokkaansekip _O_
Abe lan!
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Ja, is toch een normale vraag?

Dus je bent Berber? :+
Van de ekte uit de bergen.
pi_112038486
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Abe lan!

[..]

Van de ekte uit de bergen.
Ben je het met me eens dat Marokkaanse meisjes sletteriger zijn dan Nederlandse :+
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:32:11 #130
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112038526
En toch waardeer ik de eerlijkheid van MarokkaanseKip
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:32:29 #131
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112038536
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Ben je het met me eens dat Marokkaanse meisjes sletteriger zijn dan Nederlandse :+
Das echt niet waar hoor :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:33:18 #132
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112038560
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:31 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Ik zeg niet sletteriger, ik zeg dat er idd Marokkaanse sletten tussen zitten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En toch waardeer ik de eerlijkheid van MarokkaanseKip
:*
pi_112038732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Das echt niet waar hoor :')
Jawel. Misschien zijn mijn ervaringen niet representatief, maar ik hoor het ook van andere jongens :')

Sletterig is misschien niet het juiste woord. Maar ze zijn wel wilder en n**ken erop los :X
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:40:38 #134
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112038805
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:38 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Sletterig is misschien niet het juiste woord. Maar ze zijn wel wilder en n**ken erop los :X
Dat lijkt alleen maar zo omdat ze 't niet mogen dan valt het meer op :6
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:45:26 #135
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112038957
Erg jammer dit, weet uit ervaring dat er ook neven/nichten/vrienden uit Marokko en Turkije overgehaald moeten worden. Waarom niet in Marokko blijven? Hier valt toch niet zo veel meer te halen.

Marokkanen en Turken zijn gewoon fokvee op deze manier. Ze roepen op een manier dingen als Wilders zelf op hen af.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:46:32 #136
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112038995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef Mishu het volgende:
Erg jammer dit, weet uit ervaring dat er ook neven/nichten/vrienden uit Marokko en Turkije overgehaald moeten worden. Waarom niet in Marokko blijven? Hier valt toch niet zo veel meer te halen.

Weet je hoe moeilijk dat wel niet is tegenwoordig. Dus zomaar gaat dat niet.
pi_112039153
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dat lijkt alleen maar zo omdat ze 't niet mogen dan valt het meer op :6
Ik vind het niet erg hoor?

Ik probeer alleen te zeggen dat die meiden niet zo heilig zijn als de buitenwereld denkt. Ze gaan natuurlijk niet aan hun (Marokkaanse) roddelvriendinnen vertellen dat ze s*x heeft :') Dan kan ze haar eigen graf gaan graven.

Maar jongens onderling vertellen wel alles en die meiden hebben echt een "reputatie" (8>
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:04:47 #138
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112039823
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg hoor?

Ik probeer alleen te zeggen dat die meiden niet zo heilig zijn als de buitenwereld denkt. Ze gaan natuurlijk niet aan hun (Marokkaanse) roddelvriendinnen vertellen dat ze s*x heeft :') Dan kan ze haar eigen graf gaan graven.

Maar jongens onderling vertellen wel alles en die meiden hebben echt een "reputatie" (8>
Ja tuurlijk zijn ze er maar je hoeft niet te generaliseren.
pi_112041129
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Wat als een Nederlandse geen relatie mag aangaan met een Marokkaan van d'r familie? Sorry maar dat wel/niet mogen heeft niks te maken met geïntegreerd zijn of niet. Ik keur het ook af als mijn kinderen dat later willen maar dat maakt mij niet minder geïntegreerd. :') Dat is gewoon een kwestie van familiare/culturele waarden en verder hebben buitenstaanders er geen last van.
Alleen heb je geen sodemieter over je kinderen te zeggen als ze eenmaal volwassen zijn, deal with it.

Verder (terugkomend op andere opmerking van je) zijn er genoeg meiden die zich gewoon gedragen in kroegen en leuk kunnen omgaan met andere mannen zonder gelijk met ze naar bed te willen, te pijpen, trekken of breezersletje uit te hangen. Wereld is groter dan je die van je eigen hea
pi_112041196
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Weet je hoe moeilijk dat wel niet is tegenwoordig. Dus zomaar gaat dat niet.
En terecht.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:47:55 #141
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112041211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:44 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Alleen heb je geen sodemieter over je kinderen te zeggen als ze eenmaal volwassen zijn, deal with it.

Verder (terugkomend op andere opmerking van je) zijn er genoeg meiden die zich gewoon gedragen in kroegen en leuk kunnen omgaan met andere mannen zonder gelijk met ze naar bed te willen, te pijpen, trekken of breezersletje uit te hangen. Wereld is groter dan je die van je eigen hea
Ik zeg niet dat dan gebeurt maar ik keur 't gewoon af voor mijn future children om zulke plekken te bezoeken.
pi_112041244
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dat is weer een ander verhaal. Long story short, familie-eer wordt aangetast als meisje relatie neemt (laat staan met niet-moslim) en familie doet er alles aan dat te voorkomen.
Familie eer, fuck that. Dat is gewoon kortzichtig gedrag.
Veel Nederlandse jongens of andere niet marokaanse jongens gedragen zich beter dan Marokaanse jongens. En dan zouden die jongens beter zijn voor je dochter? Right, hoe verschrikkelijk dom kan je zijn :')

Gevolgen van kortzichtig gedrag:

http://dokument.ncrv.nl/n(...)c-code-rood-eerwraak

http://dokument.ncrv.nl/n(...)ode-rood-eerwraak-ii
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:55:02 #143
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112041393
Eerwraak is sowieso een belachelijk iets.

Dit is echt gebeurd:
"Mijn dochter is op haar 19e zwanger geraakt van haar vriendje zonder dat ze getrouwd was, daardoor heeft ze de familie te schande gemaakt.
Mijn neef heeft haar toen overgoten met benzine en in brand gestoken, waardoor ze zwaargewond in het ziekenhuis ligt.
Nu hebben wij onze eer terug."

En de mensen zeggen ook nog: "arme familie." Dus niet "arme meid, die met afschuwelijke pijn in het ziekenhuis ligt door haar eigen familie, alleen omdat ze ongehuwd zwanger raakte."

Hoe krom is dat? :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:56:57 #144
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112041433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Familie eer, fuck that. Dat is gewoon kortzichtig gedrag.
Veel Nederlandse jongens of andere niet marokaanse jongens gedragen zich beter dan Marokaanse jongens. En dan zouden die jongens beter zijn voor je dochter? Right, hoe verschrikkelijk dom kan je zijn :')

Gevolgen van kortzichtig gedrag:

http://dokument.ncrv.nl/n(...)c-code-rood-eerwraak

http://dokument.ncrv.nl/n(...)ode-rood-eerwraak-ii
Take a chillpill!
In het Midden-Oosten en omstreken speelt familie gewoon een veel belangrijke rol dan hier. Beslissingen worden genomen op basis van familie en word je minder als "individualist" gezien en vandaar dat ze veel meer geven om familie-eer etc.
Ik zeg niet dat er geen slechte Nederlandse jongens ofzo zijn, integendeel ken er genoeg die aardig zijn. ik zeg alleen dat ik liever heb dat mijn dochter ervandoor gaat met een islamitische jongen omdat dat nou eenmaal een regel is.
En dat eerwraakgedoe speelt niet bij alle hoor :) Ik vind dat zelf ook belachelijk en absoluut niet kunnen.
pi_112041543
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Take a chillpill!
In het Midden-Oosten en omstreken speelt familie gewoon een veel belangrijke rol dan hier. Beslissingen worden genomen op basis van familie en word je minder als "individualist" gezien en vandaar dat ze veel meer geven om familie-eer etc.
Ik zeg niet dat er geen slechte Nederlandse jongens ofzo zijn, integendeel ken er genoeg die aardig zijn. ik zeg alleen dat ik liever heb dat mijn dochter ervandoor gaat met een islamitische jongen omdat dat nou eenmaal een regel is.
En dat eerwraakgedoe speelt niet bij alle hoor :) Ik vind dat zelf ook belachelijk en absoluut niet kunnen.
Juist in M.O. en omstreken, hou het dan ook daar.
Hier in NL beslissen we zelf, kunnen ouders adviseren hooguit.
Wat doe je dan in een land als Nederland als je niet kan leven met de regels en normen/waarden die we hier hebben?

quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dan gebeurt maar ik keur 't gewoon af voor mijn future children om zulke plekken te bezoeken.
Misschien moet je niet zo bevooroordeeld zijn en het leven een kans geven en je dochters ook om die te vertrouwen dat ze doen wat goed is.
Verbied ze iets en ze zullen alles eraan doen om het juist te doen.
juist het verboden is aan het aantrekkelijkst.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:06:33 #146
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112041623
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Juist in M.O. en omstreken, hou het dan ook daar.
Hier in NL beslissen we zelf, kunnen ouders adviseren hooguit.
Wat doe je dan in een land als Nederland als je niet kan leven met de regels en normen/waarden die we hier hebben?
Dus "trouwen met een Nederlander" hoort bij de normen en waarden? Ik vind dat niet van belang, ik vind dat je in een land kunt thuishoren als je je gewoon aan de wettelijke regels houdt en mensen geen last van je hebben. Moet je nou per se alles overnemen van de cultuur? Je moet wel realistisch bekijken he, dat gebeurt nooit, in geen elk land niet. In elk land vind je wel mensen die hun eigen cultuur hebben behouden.
quote:
[..]

Misschien moet je niet zo bevooroordeeld zijn en het leven een kans geven en je dochters ook om die te vertrouwen dat ze doen wat goed is.
Verbied ze iets en ze zullen alles eraan doen om het juist te doen.
juist het verboden is aan het aantrekkelijkst.
Ik kies ervoor om mijn kinderen islamitisch op te voeden. Ik ga niet ultrastreng doen ik wil ze gewoon andere normen en waarden bijbrengen op dat gebied. Waarom moet je PER SE je kinderen zulke plekken toelaten? En genoeg Nederlandse ouders die dat ook afkeuren dus snap niet waarom "wij" dan per se moeten veranderen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:16:20 #147
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112041844
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kies ervoor om mijn kinderen islamitisch op te voeden. Ik ga niet ultrastreng doen ik wil ze gewoon andere normen en waarden bijbrengen op dat gebied. Waarom moet je PER SE je kinderen zulke plekken toelaten? En genoeg Nederlandse ouders die dat ook afkeuren dus snap niet waarom "wij" dan per se moeten veranderen.
Ik heb medelijden met je kinderen en de kinderen van die Nederlandse ouders :{
Als ik later kinderen heb, dan mogen ze doen wat ze willen. Ze mogen ook trouwen met moslims en ze mogen homo zijn enzo. Daar heb ik totaal geen moeite mee. Als ik daar wel moeite mee zou hebben, dan ben ik mijn inziens aan het discrimineren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112041846
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dus "trouwen met een Nederlander" hoort bij de normen en waarden? Ik vind dat niet van belang, ik vind dat je in een land kunt thuishoren als je je gewoon aan de wettelijke regels houdt en mensen geen last van je hebben. Moet je nou per se alles overnemen van de cultuur? Je moet wel realistisch bekijken he, dat gebeurt nooit, in geen elk land niet. In elk land vind je wel mensen die hun eigen cultuur hebben behouden.

[..]

Nee , het vrijlaten van je kinderen om zelf hun weg te gaan.

Ik zeg niet dat iets moet, ik zeg juist dat je niet kan verbieden. (even zo omschreven om het makkelijk te vergelijken met je eigen woorden)
want waar jij nu tegen ingaat is eigenlijk precies wat je zelf wel doet.

want je kind moet PER SE niet naar die plekken.
Want je kinderen moeten PER SE met een moslim trouwen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:22:48 #149
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_112042013
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Nee , het vrijlaten van je kinderen om zelf hun weg te gaan.

Ik zeg niet dat iets moet, ik zeg juist dat je niet kan verbieden.
want waar jij nu tegen ingaat is eigenlijk precies wat je zelf wel doet.

want je kind moet PER SE niet naar die plekken.
Want je kinderen moeten PER SE met een moslim trouwen.
Ik ga gewoon voorkomen dat ze zulke plekken willen bezoeken.

Wat ik belachelijk vind ik dat er steeds meer "excuses" worden bedacht om te kunnen zeggen "kijk, zij zijn niet genoeg geïntegreerd en horen hier daarom niet thuis". Er zal altijd verschil blijven bestaan in opvoeding/visie op dingen, ik deel "jullie mening" in dit geval niet, maar daarom hoeft het niet onmogelijk te zijn om mee te kunnen doen aan de samenleving hier.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:24:05 #150
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112042051
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik ga gewoon voorkomen dat ze zulke plekken willen bezoeken.
Hoe ga je dat precies doen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')