En groot gelijk heeft zequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal je zien dat haar dochter later met een Nederlander er vandoor gaat.
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Bah ik krijg de kriebels van Marokkaansekip in dit topic.
Andersom weten we dat bepaalde mensen liever het agrarische ras willen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarom zou je het afkeuren als je kinderen verliefd worden op een Nederlander?
Ja. Dat zijn de regels van je ouders. Ben je het daar niet mee eens; ga dan weg van je ouders en leef je maar uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is gewoon niet oké dat het verboden is om met mensen van een ander geloof of zelfs een andere nationaliteit een relatie te hebben.
Dat is niet ingeburgerd, maar gewoon hartstikke ouderwets.
Wat nou als je als Marokkaans meisje stapelverliefd wordt op een Nederlandse jongen die niet moslim is? Dan moet je dus gewoon de ware laten lopen omdat het geen (Marokkaanse) moslim is?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Andersom weten we dat bepaalde mensen liever het agrarische ras willen.
Je hoort zelf te kunnen beslissen met wie je een relatie wil, niet je ouders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn de regels van je ouders. Ben je het daar niet mee eens; ga dan weg van je ouders en leef je maar uit.
Als ie moslim is, be my guestquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal je zien dat haar dochter later met een Nederlander er vandoor gaat.
Maar wat nu als het een verstokte atheïst was, die wel alles van de religie van je dochter accepteert, zolang hij er maar zelf niet aan mee hoeft te doen? En dochter blijft bij haar keuze, no matter what? Wat zijn dan de gevolgen?quote:
Are u serious? Marokkaanse meisjes zijn nog sletteriger dan Nederlandse meisjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
Jammer is dat. Marokkaanse meisjes zijn erg mooi, terwijl die een stuk lastiger zijn om te krijgen en je dan met zo'n Nederlandse boerin zit opgescheept.
Ik bekeer me wel tot de Islam en laat een baard staan.
Ben ik mee eens, maar onder het dak van je ouders gelden hun regels.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil.
[..]
Je hoort zelf te kunnen beslissen met wie je een relatie wil, niet je ouders.
Ik zou er alles aan doen om d'r over te halen, maar zo niet is het haar keus en het blijft gwn m'n dochter.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Maar wat nu als het een verstokte atheïst was, die wel alles van de religie van je dochter accepteert, zolang hij er maar zelf niet aan mee hoeft te doen? En dochter blijft bij haar keuze, no matter what? Wat zijn dan de gevolgen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:04 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Are u serious? Marokkaanse meisjes zijn nog sletteriger dan Nederlandse meisjes![]()
Ze spelen alleen heilig naar de buitenwereld toe, maar je moest eens weten wat ze allemaal uitspoken (eigen ervaring + ervaringen van vrienden)
Ook wel eens met Nederlandse jongens, of hou je het bij Marocs?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen ideeeeeee waar jij 't over hebt
Ik val niet op NL'ers sry.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ook wel eens met Nederlandse jongens, of hou je het bij Marocs?
jevaitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
sorry?dat moet je toch lekker zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |