abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111981668
Zwangerschap & geboorte deel 966

02 juni: thistleweed
12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 24-05-2012 19:46:38 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111981700
Ik sloot em hiermee:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor! Daar is je vlos voor! :*
Nog wijzigingen voor de OP? Roep maar :)
pi_111981719
Ik heb gisteren een lijstje gekregen met wanneer je naar de VK moet bellen. Bloedverlies staat daar ook bij. Ik zou altijd bellen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111981844
Ik heb de indruk dat het een contactbloeding is. Het waren maar een paar druppels. En de baby is gewoon druk.
Dus ik maak me nog geen zorgen, maar hou het wel ff in de gaten. Thanks :*
pi_111981949
Hi, kun je mijn datum veranderen in 12 juni? Weet nu even niet wie het was met bloed. Als je zorgen maakt bellen!

Hier weer goed gekeurd door de vk. Bloeddruk wel wat omhoog gegaan, maar binnen de norm. Wel moet ik voor de zekerheid toch maar een liggingsecho.
pi_111982504
Zo vandaag weer een dagje gewerkt (enige dag deze week ;)). Gewoon nog maar 4 dagen werken, of eigenlijk 3,5 dag.
En wat een warmte binnen pfff.
Nu lekker buiten. Voeten zijn wel iets dikker, maar niet extreem gelukkig

Enfermera, stom van je coördinator zeg. En goed aan jezelf en baby denken hoor!

Mango ook al bloedverlies, bah. Idd als je t niet vertrouwd gewoon bellen!
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:21:52 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111984046
Mango fijn :* daar gaan we maar vanuit idd! :*

Adesse fijn dat alles goed was :) Zijn ze bang dat ie in stuit ligt dan?

Sonnetje: Thx :* idd ja! :) Zo, dus jij hebt ook al snel verlof?? Lekker!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111986048
Sorbo jij past nog slippers!!! En nog mooie ook! *ik is jaloers!*

Kenkels whehe, grappig... Not :P

Kersjes wat een rotopmerkingen van de moeder van je baas zeg. Waar bemoeit ze zich mee! Alsof 'ziekgemeld' meteen betekend dat je er bleek/misselijk/beroerd uit moet zien! Zet het maar snel van je af hoor, stom mens!

Mango als je je zorgen maakt gewoon je vk bellen. :*

Bah, sorry hoor maar ik vind dit weer nu echt even niet leuk. Ik ben er wel weer klaar mee. Kan het niet gaan vriezen ofzo?
pi_111986570
Heuj Bijtje }:| niks niet vriezen! Ga even in de koelkast zitten? :P
pi_111986747
*O* zo mooi topic om weer proberen aan te sluiten.

Son, bijna verlof! Wauw, lekker zeg. Dat is nou iets waar ik echt naar uit ga kijken! En ik ga proberen 6 maanden verlof te krijgen met wat ouderschapsverlof (=duur) en vakantiedagen.

Mangostine, fijn als het maar een contactbloeding is.

Hier geen last van dikke enkels, maar hee, wat niet is kan nog komen he. Ben wel heel benieuwd hoe ik het, in augustus, met 20 weken op de camping in Zuid Frankrijk vind. En ik ben enorm bang voor een zwangerschapsmasker, kan je daar gewoon tegen smeren?

Gister weer 3D echo gehad, was weer tof. De mini zit in het 'kippenstadium' met beentjes en armpjes maar nog geen handen en voeten. En hij bewoog!! Ben nu pas 8 weken 4 dagen, tijd kruipt vind ik.

Wat betreft rustig aan doen tijdens zwangerschappen, dat ken ik dus echt niet. Ik kan me dan ook niet voorstellen hoe het is om in een vroeg stadium (dus voor het enorme buikstadium) stappen terug te doen. Las ook ergens dat je vanaf het begin van de zwangerschap niet meer dan 10 kilo mag tillen :o Vorige zwangerschap heb ik helemaal niets gelaten en ben twee keer verhuisd en huis gedeeltelijk verbouwd, toen nergens last van gehad. Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, de enorme vermoeidheid wordt al minder gelukkig en ik kijk uit naar veel energie en leuke dingen doen. *O* *O*
pi_111986864
Smeren is sowieso goed, maar vorige keer heb ik het toch gekregen, ondanks super goed smeren en zon in mijn gezicht vermijden ;) neem een hoedje ofzo mee! Dit keer vergeet ik steeds te smeren, heb al meer zon meegepakt dan de vorige keer en nagenoeg niks nu! O+
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:19 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111986972
Iemand een
?
:Y)
pi_111987051
Sonnetje fijn dat je bijna verlof hebt!

En sterrenmunt .. tja ik denk: zolang het goed voelt is het okay, toch?

Ik meende hier met hemelvaart ook van alles te doen maar 's avonds werd ik terug gefloten door mijn lijf .. Nou prima, maar anders ga ik ook gewoon door.
Je lijf zal het denk ik wel aangeven als je een stapje terug moet doen.
pi_111987145
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
pi_111987423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
Eehm, fascinerend :?
pi_111987969
Dat bedoel ik, geen idee wanneer mijn lichaam me terugfluit. Ik heb wel eens ergens last van maar nooit op een dusdanige manier dat mijn lichaam zegt 'doe eens niet meer'. Daarbij zit het ook niet in me, het heeft ook wel met mijn opvoeding te maken hoor. Ik ga alleen lekker op tijd naar bed, heerlijk, I love slapen. Helaas heeft de oudste dat gen niet van mij ge-orven.

Gerbera, ik smeer dochters zonnebrand op gezicht, de rest van mijn lichaam kan toch met gewone creme? Ga ook een strohoedje scoren bij de H&M maar ben bang dat die door dochter wordt ingepikt ;)
pi_111988128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Eehm, fascinerend :?
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet ;) ). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
pi_111988399
Sinds een week of wat merk ik dat ik meer moeite krijg met het lopen met zware dingen, ik kan m'n buikspieren niet meer echt inzetten voor steun volgens mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef sterrenmunt het volgende:

[..]

tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet ;) ). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
Dan denk ik dat die collega last heeft van een klok-klepel probleem, misschien dat er in sommige roomijssoorten zout zit - ik zou het zo niet weten - maar in waterijs in ieder geval niet.
pi_111988595
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager :')
pi_111988743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager :')
hahaha, nou lulverhaal de wereld uitgeholpen dus.
Fijn voor iedereen hier die van ijsjes houdt (ehm wie niet?) :9~
pi_111988864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes
Je moet die houten stokjes ook uitspugen ;)
pi_111988934
Serieus :o is de oplossing zó simpel? :o
pi_111989133
@enferma ze kon het niet echt goed voelen. Vorige week wist ze het zeker en nu niet omdat er een gedeelte achter m'n rib zat. Dus voor de zekerheid :) ach kunnen we haar nog een keer bekijken.
pi_111989695
:W

Hallo dames,

Ik kom nog even een foto spammen want dat was nog niet gebeurd, en dan ga ik door naar het babytopic. Allemaal heeeeel veel succes straks met de bevalling en even voor degenen die ook voor het eerst gaan bevallen: echt waar het is het allemaal waard :Y O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop verder voor jullie dat het nog een beetje vol te houden is met dit weer en dat jullie enkels niet al te vol zitten met vocht ;(
pi_111989832
Covie, wat een beauty! O+

ik ga chillen in bed, trusten!
pi_111991547
Covie O+
pi_111991750
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
plus dat de werking van zout op je bloeddruk in elk geval niet zo groot is als altijd beweert werd..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_111992159
Covie wat een schatje O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:05:33 #29
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111992355
Covie, mooi meisje! O+
pi_111992360
Covie wat een mooierd!!
pi_111992536
Covie, wat een droppie O+ O+ O+

Zonder verder bij te lezen een crosspost vanuit een ander topic:

Ik leef nog!! Heb doorgewerkt tot 19 uur om alles af te krijgen (en nu bedenk ik me natuurlijk nog van alles), en daarna zijn we een hapje gaan eten in t centrum. Nu gaaaaaar, maar ik heb wel verlof!!! *O*

Morgen ga ik hier wel bijlezen, heb nu toch alle tijd :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:13:41 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111993188
Ijsjes? Zout? Seriously? :o :?
Nouja, mijn bloeddruk is toch erg laag en soms iets té laag, als ik snel opsta gaat het niet goed :') Dus wat zout extra voor mij mag best :7

Oh, en volgens google zit dit in een raketje:
quote:
Water, Suiker, Glucose-fructosestroop, Johannesbroodpitmeel (E410), Citroenzuur (E330), Bietenrood (E162), Paprika extract (E160c), Carotenoïden (E160), Curcumine (E100), Natuurlijk aroma
Dus dat loopt wel los, dunkt me :D :Y)

Adesse: ah oke :) Idd, lijkt me handig! En idd, kijken = leuk O+

Covie wat een popje :o O+ Ik smelt!

Phaidra wat fiijjjjnnn!! Eindelijk verlof! Geniet er lekker van joh! :* *O* :D
pi_111993233
Oe ze is O+ covie!

En een *O* voor Phaidra!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111994730
Och Covie, wat een heerlijkheid O+

Nou, de baby heeft mijn navel bereikt hoor. Toch wel een apart gevoel, gepor bij je navel :D
pi_112005589
Covie O+ O+ wát doe je! OMG wat een poppetje, en wat een heldere blik O+

Phaidra verlof *O*

Gek hè, Mango? Ik zit nu in de fase dat als ik iets teveel op mijn buik lig met slapen (zij/buik zeg maar, lig echt niet meer helemaal plat op mijn buik :D) dat er heel demonstratief een handje van boven naar beneden gaat :') en als ik dan niet snel genoeg anders ga liggen volgen er nog een paar poffen achteraan :')

Precies haar zus :{w als die eens tussen ons in slaapt is ze de halve nacht meneer op zijn ogen aan het poffen in haar slaap O-) (en mij komt ze dan lief kriebelen, dat dan weer wel :'))

Nou, 2,5 uur slaap gehad vannacht :O hondsmoe maar viel gewoon maar niet in slaap :? en toen ik sliep de meest rare dromen..... en toen had het muppetje een nare droom denk ik, ergens rond half 4, dus die tussen ons in gebonjourd... en je raadt het al... zij en meneer liggen nu echt ontzettend lekker tegen elkaar in te snurken in het grote bed en ik ben er maar uit gegaan :')

Hoef je een keer niet 50.000 keer naar de wc, kun je gewoon niet slapen :') het lot van een zwangere /hebmedelijden
pi_112005626
Buhh... ik had ook een baggernacht. Maar:

Gefeliciteerd met mij :)
pi_112005640
Gefeliciteerd! *O*
pi_112005660
Gefeliciteerd Mango!

En yeah,lekker verlof Phaidra!
pi_112005889
Mango gefeliciteerd *O*

*ook bagger geslapen heeft :{
pi_112005991
Gefeliciteerd Mango
pi_112006228
Gefeliciteerd met je verjaardag mango

Fijn dat je verlof hebt phaidra
*poef* nu is het weg
pi_112006243
Joepie Phaidra verlof! *O*

Covie wat een lekker ding O+

Gerb ik moet altijd zo lachen om jouw beschrijvingen :') .. Pof haha.

Mango gefeliciteerd!! *O*

Laatste dagje werken van deze week en ik heb geen zin (misschien ook wel omdat ik niks te doen heb ..). Omdat ik aan het begin van de week wat uurtjes heb over gewerkt kan ik gelukkig (hopelijk!) voor de Pinksterdrukte weer richting huis.
pi_112006329
Guten morgen bollies

Mango, gefeliciteerd! Ik zal een beetje mangoijs eten op je verjaardag!

Covie, wat een schatje. We willen nog wel een foto mét haar zien hoor!

En verder weet ik het niet meer.
pi_112006331
Je bent zelf een bollie! :6
pi_112006343
Daarom mag ik het ook zeggen.
pi_112006348
Ik ben nog niet (meer dan dat ik al was) bollie
*poef* nu is het weg
pi_112006409
Wie de schoen past... :P
pi_112006457
Ik pas nog prima in mijn schoenen :P
pi_112006482
Ik gisteren niet meer, vandaag wel. :)
pi_112006525
Mijn slippers gaan nog prima, iets anders niet geprobeerd de laatste dagen. Trouwring is al wel een aantal dagen af...
*poef* nu is het weg
pi_112007067
goedemorgen allen,

Mango, van harte!
Verlof voor Phaidra, fijn hoor.

Ik geloof dat ik zo ontzettend veeeeeel geluk heb, ik denk dat ik nog nooit zo veel heb geslapen als in mijn zwangerschap. Heb precies 1 week gehad dat ik niet kon slapen en toen had ik enorm veel medelijden met mezelf. Normaal heb ik heel veel last van "night terrors" en had verwacht dat dit wel erger zou worden in de zwangerschap maar dat is dus niet zo :D Ook de hele nacht er uit om te plassen herken ik gelukkig niet. Nouja, heel veel sterkte voor de dames die daar wel last van hebben want het lijkt me niet zo fijn.
pi_112007079
trouwring heb ik maar af gedaan een tijdje terug, gewoon voor de zekerheid, pas hem nog wel maar het lijkt me zo naar als je hem niet meer af krijgt
pi_112007124
Joehoeee! Ik heb nog niet gekotst sinds gisteravond *O*
Voel me wel wat wazig maar dat kan ook door de 30 graden en geen zuchtje wind hier op kantoor komen :P
pi_112007147
Fijn Estrys!
pi_112007182
Covie! Wat een mooi tevreden meisje! O+
Mango, gefeliciteerd! *O*

Ik ga zo een babytje knuffelen van 3 weken oud O+ Ik hoop dat ik de mijne er niet uit rammel!
pi_112007230
Jeuj Estrys!

Gefeliciteerd met jou Mango! ;) *O*

Ik heb inmiddels mijn ringen, horloge en armbandje af. Normaal heb ik kindermaatjes, ja dat wil natuurlijk niet nu :D
pi_112007622
Mango, subtiele verjaardagshint :D Gefeliciteerd!! *O* En volgende week trouwen, gaat hard dan he?

Ik ben bijgelezen, ik las veel vervelende verhalen... -O- Voor iedereen die het kan gebruiken: :* :* :*

Vocht, check! Het lijkt erop dat het gewacht heeft tot mijn verlof. Sinds een paar dagen had ik wel wát last, maar nog niet zo erg. Sinds gisteravond heb ik echter worstvingers en dikke pootjes die zelfs vanochtend nog niet waren bijgetrokken. Maar gister was ik ook zo druk, misschien heb ik wel wat te weinig gedronken (wel sowieso 2 liter, maar misschien had ik beter het dubbele kunnen drinken :@) dus dat gaan we vandaag gewoon anders doen.

Bedankt nog voor alle jompels! Ik ben best trots dat ik het gewoon tot 36 weken volgehouden heb. Heb me niet hoeven ziekmelden (ok, dat is ook gewoon een beetje mazzel ;)), hoewel het de laatste weken wel echt zwaar werd. Ik ga mijn lieve collega's wel heel erg missen :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:39:05 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112007703
Oooow Covie, wat een schatje O+

Gefeliciteerd Mango! Je laatste verjaardag als niet-mama.

Phaidra, geniet van je verlof!
.... met gevoel voor drama....
pi_112008709
Covie! O+ Wat een mooierd!
Fijne verjaardag Mango en n fijn verlof Phaidra!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112009171
Phaidra, verlof,zo fijn, geniet ervan! *O*

Mango, van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag, zulk mooi weer!

Covie, wat een schatje zeg,mzo lief O+ O+

Ik geniet zo van me verlof, gister wezen bbqen in t park, zaterdag feestje, zondag bbq! Nu ik niet werk heb ik veel meer energie voor leuke dingen *O*!
pi_112009469
Heerlijk Katy!

Trouwring heb ik nog om .. Nog geen last van vochtophoping maja .. ben dan ook nog in een redelijk pril stadium :)

Zelfs slapen met deze hitte gaat me goed af!

Merk wel dat mijn buikJE al een beetje in de weg gaat zitten met bukken, opstaan uit bed, in en uit de auto stappen :D

Gelukkig geen schoenen met veters :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:51:34 #62
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112009715
Nog 'maar' 6 weekjes werken *O* omgerekend is dat dan nog 29 dagen O+ (alleen nog het stukje wat je ziet als je op de maand Juni gaat staan op de pc maandkalenders _O- )
Zo voelt het iig wel beter behapbaar :@

Covie wat n lief gebakske hebt ge gebakken :D
Phaidra verlof *O*

en alle anderen die t kunnen gebruiken :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112009751
Lekker aan het aftellen dus :D Komt me wel bekend voor hoor maffemuts, dat aftellen ging mij bij ook zo.
pi_112009788
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn slippers gaan nog prima, iets anders niet geprobeerd de laatste dagen. Trouwring is al wel een aantal dagen af...
Serieus :o
Hier heb k mn ring nog steeds om mn middelvinger. Af en toe zit ie niet lekker en dan doe k m om mn ringvinger, maar t past nog wel gewoon.
Blijf t bizar vinden, voor.k ging afvallen had k m om mn ringvinger en toen zat ie daar dus niet lekker meer :')
Vraag me ook af waar de kilo's zitten trouwens...want tis niet dat ij tonnetje rond geworden ben. Nja t zal wel ;)

Oh en ben mm kleur weer aan t bijwerken :D kind is lekker vies aan t worden en ik zit er naast :D net al boodschappen gedaan, dus hoef niks meer vandaag.

Mango, gefeliciteerd!

Oh en ik las over slecht slapen. Gelukkig niet veel last van. Inslapen gaat soms lastig en wordt wat vaker wakker, maar niet heel efg ofzo

En nu ga k de rest bijlezen :P
pi_112009993
Oh en vergeet k de baby van covie helemaal! Wat een prachtig meisje heb je zeg! en wat kijkt ze al helder uit dr oogjes O+
pi_112010364
Ik heb toch maar even de vk gebeld (geen gehoor) en gesmst, want het bloeden was even gestopt maar ik verloor net weer wat druppels.
pi_112010752
Jeetje Mango, dat is niet zo leuk. Goed dat je de vk even hebt gebeld. Hopen dat ze snel terug belt. Baby wel actief?
pi_112011032
Tja. Ik maak me nu zorgen, dus de baby is me sowieso te rustig.
Mag plasje laten checken bij de huisarts, daarna komt de vk nog even langs.
pi_112011115
Spannend Mango .. Hoop dat het allemaal gewoon goed is! En dat je snel weer gerust gesteld kan worden.
pi_112011194
Fijn dat de vk even langs komt Mango. Als je nog tijd hebt kun je ook even lekker gaan liggen en rustig met de baby gaan praten, misschien dat je je dan beter gaat voelen en wie weet reageert de baby er ook wel op. :*
pi_112011596
Goed dat je het even laat checken Mango, ik hoop en duim op iets onschuldigs! :*
pi_112011678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Goed dat je het even laat checken Mango, ik hoop en duim op iets onschuldigs! :*
Dat dus!
pi_112012406
Fijn dat ze even langskomt Mango.

Morgen mijn ouders inlichten. De eerste keer vond ik het doodeng en moest ik heel hard huilen bij mijn ouders op de bank, alsof ik een tiener was die per ongeluk zwanger was geworden :{w nu toch ook wel weer spannend. Morgenochtend maar eens gebak halen, dan raden ze het zelf meteen al denk ik. Seb weet het eigenlijk ook nog helemaal niet :D
pi_112012416
Mango, fijn dat ernaar gekeken wordt. Hopelijk is t niets :*.

Maffe ook aan t aftellen tot verlof, nog effies!

Ik wilde net typen dat mijn buikbeeb ook erg rustig is, maar nu is ie weer gezellig aan t schuiven O+ :'). Vanmiddag sowieso weer check-up time, dat is wel fijn!

Estrys, veel plezier! Blijft speciaal en spannend denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112012614
Zit nu bij de huisarts. Plasje liet geen duidelijke infectie zien dus word zo toch nog even door de arts onderzocht.

Viel hier net iemand flauw. Wat een dag.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:14:06 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112012840
Mango gefeliciteerd! :* *G*

IK heb best aardig geslapen, gelukkig O+ Het was wel megawarm, dus heb in de ochtend ff het raam open gezet. Die zetten we nu niet open ivm de muggen, maar... het ongelofelijke is gebeurd, realiseerde ik me gister; ik ben nog HELEMAAL niet gestoken!! :o Normaal ben ik de eerste ergens in februari al :') Blijkbaar stink ik nu voor de muggen? YES! *O* :D

Twinkle succes met je dagje werken, hoop ook voor je dat je wat eerder naar huis kan! :*

Mijn ringen zitten nog niet strak, maar ben dan ook nog niet zo ver.. Buik begint idd meer te bepalen, vooral als ik vanuit bank-hang-stand van de bank af wil komen lijkt het beter zijwaarts te gaan dan recht om hoog te komen en dan mn buikspieren te gebruiken :') Die zijn al lekker aan het wegschuiven :+

Mango! He bah, wat een narigheid! :o :* Hoop dat het gewoon iets onschuldigs is idd!
pi_112012911
Ik baal een beetje dat ik niemand net op mijn verjaardag ongerust wil maken, dus zit hier nu in mn eentje nerveus te wezen. Scheelt dat ik het hier kwijt kan...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:27:41 #78
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112013419
Oh Mango toch... daar zit je dan in je eentje te stressen op je verjaardag.... Dikke :* voor jou, het is vast gewoon onschuldig!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:29:38 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112013490
En ik ben ook nog niet te grazen genomen door de muggen, yayyy!

Ben zo gaar vandaag, heb net 2 uur liggen pitten en mezelf er met veel moeite uit weten te slepen. MOE, met hoofdletters ja.
pi_112013606
Estrys spannend!!

Ja balen Mango .. Dat je het verder met niemand kunt delen om die reden. Maar des te meer succes wens ik jou toe! :*

Ik neem over een uurtje zomervrij O-)

En mijn mannetje heeft dit weekend verplicht rust want er is iets mis gegaan met wisselen van de containers waardoor hij dit weekend niet het zwarte zand kan gaan kruien uit de tuin wat ie eigenlijk wel van plan was O-) .. Belde hem straks al op: sorry schat je zult het toch met ons moeten doen dit weekend :+ :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:35:15 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112013696
He jeetje Mango, wat vervelend.. Snap het gevoel dat je niemand ongerust wil maken :* Gelukkig kan je hier nu ff spuien!
pi_112014423
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Serieus :o
Hier heb k mn ring nog steeds om mn middelvinger. Af en toe zit ie niet lekker en dan doe k m om mn ringvinger, maar t past nog wel gewoon.
Blijf t bizar vinden, voor.k ging afvallen had k m om mn ringvinger en toen zat ie daar dus niet lekker meer :')
Vraag me ook af waar de kilo's zitten trouwens...want tis niet dat ij tonnetje rond geworden ben. Nja t zal wel ;)

Oh en ben mm kleur weer aan t bijwerken :D kind is lekker vies aan t worden en ik zit er naast :D net al boodschappen gedaan, dus hoef niks meer vandaag.

Mango, gefeliciteerd!

Oh en ik las over slecht slapen. Gelukkig niet veel last van. Inslapen gaat soms lastig en wordt wat vaker wakker, maar niet heel efg ofzo

En nu ga k de rest bijlezen :P
Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.
*poef* nu is het weg
pi_112014916
Mag door naar de gyn. Toen heb ik mn ma maar ff gebeld (en daarbij kwamen de traantjes wel), want wil niet in mn 1tje gaan. Ze is zo hier.
pi_112015142
Oehw.. Maar meer voor extra controle of omdat men echt heel bezorgd is om iets?
Goed dat je toch je moeder hebt gebeld hoor!

Sterkte! :*
pi_112015206
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.
Oh had niet eens over jouw afvallen nagedacht :D
Nu verklaart t wel dat ik dat op fb een keer langs zag komen *lol*
T was meer dat ik verbaast was aangezien mijn ring nog prima zit en kwa termijn enzo ;) (hoewel natuurlijk nadat ik dat gezegd had mm ring natuurlijk amper meer van mn vinger afging :') :D dus die zit nu om mm ringvinger :D)

Mango, goed dat je toch gebeld heb dus. Fijn dat je moeder meekan naar de gyn! :*
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:18:23 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112015237
He gats Mango, narigheid! Sterkte, en goed dat je je moeder idd ff gebeld hebt.. :* Steun is heel belangrijk!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:27:54 #87
100412 mefke79
komt goed!
pi_112015602
over vocht vasthouden: ik hield beide zwangerschappen flink vocht vast, al was het bij Tienus minder door de steunkousen. Treurige mededeling: het is terug. En nee, ben niet zwanger. Ik hoop voor jullie dat het bij een zwangerschapskwaal blijft. En voor diegenen die, los van het weer, nu al opzwellen en nog een hele tijd moeten kan ik je de steunkous aanbevelen. Het zijn geen sexy dingen, maar het heeft een kilootje of zes/zeven en straie op mijn benen bespaart, dat was het, ondanks de hitte, waard.

Mango, sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112015703
Och Mango :* Fijn dat je moeder met je mee gaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112016008
Bah Mango. En dat op je verjaardag. Prettig inderdaad dat je moeder mee gaat! :*
pi_112016110
Ik zwel ook elke zomer op, heeft ook niks met de zwangerschap te maken. Het is nu wel wat meer.

Fijn dat je moeder meegaat Mango.. :*
*poef* nu is het weg
pi_112016350
Een extra controle, omdat het vaginaal bloedverlies is icm verminderd leven voelen.
pi_112016587
Fijn dat je moeder mee gaat mango, hoop dat je bij de gyn zit en een prachtige ctg hebt. :*
pi_112018495
Sterkte mango, hopelijk is alles prima zo, goed dat ze t checken. :*

Ik heb al m'n ringen gewoon om, nooit bedacht ook dat ik die af zou moeten doen. Ik ga weer naar het balkon 8-)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 14:50:47 #94
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112018525
Sterkte mango! Ik hoop dat alles goed is. :*
A grand adventure has begun.
pi_112018897
Sterkte Mango :*
Inderdaad niet leuk op je verjaardag.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:09:44 #96
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112019114
Mango, ik denk aan je!

En nu heb ik zin in mango maar ik heb 2 exemplaren liggen die nog niet rijp zijn -O-
Misschien zo maar even de sorbetvariant halen bij de Appie :9~
pi_112019278
Sterkte mango, hoop dat alles goed is.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:33:33 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112019979
Veel sterkte Mangostine! Ik hoop dat alles goed is.

Ik ben hier al een tijdje niet geweest :@ maar ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sinds gister ongeveer (ben nu 31 w 4 d) heb ik af en toe een steek helemaal onderin, alsof iemand met iets scherps vanuit binnenuit 'down under' zit te steken. Doet soms venijnig zeer. Herkent iemand dit?
pi_112020059
Klinkt als of je kleine aan het indalen is.
pi_112020155
Ik meen ij te herinneren dat Zoe dat ook had .. alleen weet ik niet of dat al in dit stadium was waarin jij nu zit.
pi_112020240
Ja kan wel hoor, had/heb ik ook al een hele poos en de kleine lag toen met 32 wk ingedaald.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:41:50 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112020273
Oké, dat zou inderdaad wel eens kunnen. Ik had het gevoel van indalen alleen anders verwacht :@. Dit is af en toe best naar. Het wordt niet erger gelukkig en het is ook niet constant. M'n kleine beweegt ook gewoon volgens haar eigen ritme. Ik blijf het even in de gaten houden.
Dank jullie in ieder geval voor het meedenken! En echt, nog 2 weekjes werken dan ga ik het hier weer wat beter bijhouden.
pi_112020408
Nou, moeder en kind zijn ok! /zucht

Mag over anderhalve week terug naar het zkh voor een echo om de ligging vd placenta te checken, want is onduidelijk waar bloeding vandaan komt.
Kweekjes afgenomen, word ik nog over teruggebeld.

Zo die arts roste de eendebek wel ff naar binnen :{ heb ik dáár zometeen een bloeding van. :')

Iedereen dank voor het medeleven :*
En nou ben ik moeee.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:46:12 #104
100412 mefke79
komt goed!
pi_112020451
pfff mangostine, dat valt gelukkig mee. Wel raar, maar ja, alles is zo goed doorbloed...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112020452
Gelukkig Mango, ben blij te horen dat alles goed is met jullie, lekker rustig aan nu! En genieten van je verjaardag.
pi_112020470
lekker dan, Wat krijg je voor je verjaardag? Een eendebek. Fijn dat iedereen ok is. En toch gefeliciteerd met je verjaardag .
pi_112020517
Mwa, zou ik mezelf nog ff trakteren op een knipbeurt bij de kapper?
pi_112020565
Als je daar zin in hebt zou ik dat zeker doen Mango!
pi_112020575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef Mangostine het volgende:
Mwa, zou ik mezelf nog ff trakteren op een knipbeurt bij de kapper?
de bovenkant bedoel je toch he O-)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:51:26 #110
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112020627
Doen Mango,mee kan jezelf niet genoeg verwennen, tis immers je verjaardag en je bent zwanger! :D

Fijn dat alles goed is!

Tante soesa, ik heb hetzelfde hoor,ook al paar weken terug, indalen denk ik :)
pi_112020641
De onderkant kan ik zelf nog prima bij, dankuwel :P
pi_112020642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Die eendenbek zal toch niet zo veel gesloopt hebben dat er een kapper aan te pas moet komen om dat weer te fatsoeneren, haha
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:52:10 #113
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112020661
Fijn te horen Mango!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:52:14 #114
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112020664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nu klinkt mijn 'jezelf verwennen' ineens heel anders :')
pi_112020726
Ik krijg ineens google ads over vroegtijdige zaadlozing :X
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:56:07 #116
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112020808
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Ik krijg ineens google ads over vroegtijdige zaadlozing :X
:D
pi_112020959
Mijn baas belt net om me te feliciteren, dus die is gelijk op de hoogte. Altijd fijn, een betrokken werkgever :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:02:44 #118
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112021049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef Mangostine het volgende:
Mijn baas belt net om me te feliciteren, dus die is gelijk op de hoogte. Altijd fijn, een betrokken werkgever :)
En het beste cadeau'tje is natuurlijk wel dat alles ok lijkt met je beeb :) (nog van harte met je verjaardag, ben even kwijt of ik dat nou al wel of niet gedaan had |:( :*
Gewoon n stuiterballetje
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:03:06 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112021062
Mango wat fijnnn dat alles goed is! Gelukkig! Fijn dat je ook nog een extra echo krijgt binnenkort :)

Oh gats, geen subtiele arts dus -O-

Whaha lekker de beentjes omhoog enzo meis! :*

Die google ads :') Whaha. XD
En wat fijn van je werkgever!
pi_112022602
Ahh fijn Mango dat alles toch goed lijkt te zijn!
pi_112023445
Jemig zeg, ik heb echt energie voor 10 vandaag. Ik denk dat ik vandaag meer heb gedaan dan in deze hele week bij elkaar. Echt super lekker.
pi_112023470
Mango gefeliciteerd met je verjaardag en wat een schrik, fijn dat je moeder mee kon met je en dat alles verder goed is.
pi_112023613
Covie, wat een mooierd! Gefeliciteerd :)
Mango, gelukkig alles goed en gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier een baaldag, zo'n dag waarop alles fout gaat. Lang verhaal onder spoiler :p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zullen de hormonen wel zijn ;) straks een Festini aardbeien ijsje, de laatste doos waterijsjes zonder geknetter of ander gek spul. Hele vriesvak waterijsjes was leeg joh!
pi_112024114
SE :* zo'n dag dat het allemaal tegen zit is ook niet leuk.
pi_112024757
Mango; fijn dat je even gecheckt bent en dat het in orde is! Wel rottig zeg op je verjaardag.
Gefeliciteerd in ieder geval! w/ En volgende week trouwen? Of heb ik dat nou verkeerd onthouden?

SE; balen hoor zo'n rotdag :*

Had ook een rare dag vandaag
SPOILER
En vanmorgen weer bij de fysio geweest, was erg prettig en 't gaat al een stuk beter.

Hoe is het verder qua warmte vandaag? Hier waait het behoorlijk hard, geeft wel een beetje verkoeling.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112025338
Zo emotionele uitbarsting hier. Ik ben werkelijk zo duf als een konijn. De hele dag al eigenlijk. Op de fiets gegaan, vanmorgen wel lekker maar terug wind tegen, kwam niet vooruit. Moest ik ook nog langs de AH. Omrijden dus. In de AH heb ik 20 minuten rondgelopen, ik had vijf dingen bij de kassa. Om 17:45 eindelijk thuis. Blijkt mijn man al vanaf half 5! thuis te zijn. Hij was naar de tandarts en ook nog even bij de
Etos geweest. En niet op het idee gekomen om mij even te sms'en goh schat heb je nog iets nodig voor het eten? De ETOS zit bij de AH in! Nee meneer heeft een uur zitten computeren natuurlijk. Schoot ik me uit mijn slof. :( Dat had ik ook zonder hormonen gedaan denk ik. Nu is hij naar de snackbar :P

Maar nee deze dag ben ik klaar mee eigenlijk.
pi_112025355
Sorry beetje lang verhaal geworden :P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:33:07 #128
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112026259
SE jij ook al zo'n baaldag, vervelend he, als alles zo tegenzit en niet gaat zoals je wil :*
Whaha ja al het ijs was op he _O-

Lenehe jij ook een :*!
Fijn dat alles goed is met je moeder!!

Estrys jij ook al! Nou zeg :* vervelend meis.. heb jij 'm naar de snackbar gestuurd? :+

Ik had ook enigzins een baaldag, maar niet zo erg als jullie hoor. gewoon wat sacherijnig door mijn hormonen, heb mn benen geschoren maar die zijn het er niet mee eens, foto:
SPOILER
-O- Auw.
Verder wel lekker in de zon gezeten maar niet te lang, en als ik dan ga koken krijg ik weer een harde buik? :?
Uk ligt ook meer naar rechts zo te voelen, onderin is het links zacht en kan ik het ver induwen maar rechts echt totaal niet :')
Mja.
pi_112026364
Jep hij wist niet hoe snel hij weg moest komen :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:38:37 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112026485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef Estrys het volgende:
Jep hij wist niet hoe snel hij weg moest komen :D
Whehe :') _O-
pi_112028219
Oeh Estrys, gelijk heb je!

Enf, ziet er niet fijn uit idd :N
I found myself alone,
  † In Memoriam † vrijdag 25 mei 2012 @ 19:58:58 #132
309370 Nanadu
pi_112029636
Mango gefeliciteerd met je verjaardag *O* en wat fijn dat alles toch in orde lijkt te zijn en dat het in ieder geval goed gaat met de baby. Nu lekker genieten van je verjaardag, als je dat niet al aan het doen bent :)

Covie wat een mooie foto O+

Verder een :* voor iedereen met hormonale buien of een slechte dag.

Ik heb verder geprobeerd bij te lezen, maar veel helaas niet kunnen onthouden. Ik ben echt kapot :O Gisteren van 8.30 tot 21.30 gewerkt (ik had 's avonds nog een cursus) en 's ochtends 1u en 40min over gedaan om op mijn werk te komen doordat alles vast stond op de a10 :( Vandaag vroeg moeten beginnen (7.45), maar wel vroeger gestopt (14.30) Bij de verloskundige was het helemaal goed. Mijn bloeddruk was weer helemaal goed tijdens controle *O* en hartje goed te horen. Baby ligt helemaal bovenin (dit voelde ik zelf ook al) met zijn hoofdje tegen mijn ribben en billen naar beneden. Dit was nog helemaal niet erg zei de verloskundige, want de baby heeft nog alle tijd om te draaien. Wel extra bloed moeten prikken, omdat mijn ijzer nog niet was gestegen tijdens de vorige meting. Als de uitslag niet goed was zou ze mij bellen in de avond en dan moet ik aan een ijzerinfuus, maar ik denk dat het wel goed zit. Nu heerlijk relaxen tijdens pinkster weekend.
pi_112030442
Haha Estrys, en gelijk heb je! Zou ook uit mijn slof geschoten zijn hoor :( :D
pi_112030852
*O* Nanadu goedgekeurd! En hopelijk kun je lekker bijkomen dit weekend.

:o :@ Ik lees/kijk helemaal over Covie haar beauty heen! Wat een moppie O+
I found myself alone,
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:31:05 #135
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112031140
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef LeNeHe het volgende:
Oeh Estrys, gelijk heb je!

Enf, ziet er niet fijn uit idd :N
Nee, is ook wel beetje auw. Mja. -O-
pi_112032806
Mango gelukkig is alles goed!

Verder lees ik een hoop baaldingen, vandaag is geen dag voor zwangere duidelijk. :* voor iedereen die m kan gebruiken!

Enf... Auw. Oud mesje gebruikt ofzo? Ik heb gisteren mn benen met de epilator gedaan. Anders moet ik me om de dag scheren en ik kan er eigenlijk gewoon niet meer bij. Dus eens in de drie weken even de epilator er overheen, ideaal!

Mijn voeten zijn weer formaatje olifant :X en ik zie net dat het morgen 27 graden wordt... Ik denk dat ik maar bij dochter in het badje plof hihi.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:12:57 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112032889
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef bijtje84 het volgende:
Mango gelukkig is alles goed!

Verder lees ik een hoop baaldingen, vandaag is geen dag voor zwangere duidelijk. :* voor iedereen die m kan gebruiken!

Enf... Auw. Oud mesje gebruikt ofzo? Ik heb gisteren mn benen met de epilator gedaan. Anders moet ik me om de dag scheren en ik kan er eigenlijk gewoon niet meer bij. Dus eens in de drie weken even de epilator er overheen, ideaal!

Mijn voeten zijn weer formaatje olifant :X en ik zie net dat het morgen 27 graden wordt... Ik denk dat ik maar bij dochter in het badje plof hihi.
Nee, maar niet onder de douche gedaan, en blijkbaar kunnen mijn benen dat toch niet hebben.. Mja. :+ Het gaat nu wel weer.
Ja, daar heb ik ook over zitten denken, maar weet niet of ik daar al aan toe ben :X :@ Lijkt me zo pijnlijk... Men zegt dat je eraan went maar is dat echt zo?
pi_112034195
Oeh niet onder de douche... Wel met scheerschuim gedaan dan hoop ik? ;)

Nou, ik heb hem vorig jaar gekocht. De eerste keer dacht ik echt 'waar ben ik in vredesnaam aan begonnen?! Auw auw auw auw!'.
Maar ik geef niet zo snel op, na een week nog een keer, en toen was het al stukken minder pijnlijk, en met elke keer werd het steeds minder. Dus ja dat is echt écht waar :)
En nu hoef ik dus maar eens per drie weken even dat ding er overheen te halen. En ik moest dus eigenlijk om glad te blijven elke dag scheren. Dikke en donkere haren had ik altijd. Dus ik ben absoluut fan!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:12:23 #139
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112035258
En zijn ze dan al die tijd echt glad?? Dan wil ik 't ook wel proberen. Hou echt echt echt niet van stoppels... :X
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:13:02 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112035284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef bijtje84 het volgende:
Oeh niet onder de douche... Wel met scheerschuim gedaan dan hoop ik? ;)

Nou, ik heb hem vorig jaar gekocht. De eerste keer dacht ik echt 'waar ben ik in vredesnaam aan begonnen?! Auw auw auw auw!'.
Maar ik geef niet zo snel op, na een week nog een keer, en toen was het al stukken minder pijnlijk, en met elke keer werd het steeds minder. Dus ja dat is echt écht waar :)
En nu hoef ik dus maar eens per drie weken even dat ding er overheen te halen. En ik moest dus eigenlijk om glad te blijven elke dag scheren. Dikke en donkere haren had ik altijd. Dus ik ben absoluut fan!
Ja, heb zo'n ding met al zeep eromheen, maar enorm gevoelige huid al.. Nouja. :+
Oke mooi :) Dan moet ik er toch maar eens aan denk ik.. :P En dan doe je alleen je benen neem ik aan? :+
pi_112035990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef __Isis__ het volgende:
En zijn ze dan al die tijd echt glad?? Dan wil ik 't ook wel proberen. Hou echt echt echt niet van stoppels... :X
stoppels krijg je sowieso niet meer als je epileert. Bij mij blijven de haartjes zo'n 1.5 week weg. De haargroei is wel minder geworden nu ik het zo'n jaar doe.
pi_112036179
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, heb zo'n ding met al zeep eromheen, maar enorm gevoelige huid al.. Nouja. :+
Oke mooi :) Dan moet ik er toch maar eens aan denk ik.. :P En dan doe je alleen je benen neem ik aan? :+
ik doe benen + oksels. Sommige vrouwen doen ook hun bikinilijn, maar dat is mij te pijnlijk :X
pi_112036441
Het klinkt erg interessant, dat epileren. Heb ook een hekel aan stoppels en kan steeds minder goed bij de beentjes vanwege buikbaby. Maar zit even te kijken, die dingen die draadloos zijn en onder de douche kunnen zijn best prijzig... Of ben ik te veeleisend :@
pi_112036527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef SupremeEvil het volgende:
Het klinkt erg interessant, dat epileren. Heb ook een hekel aan stoppels en kan steeds minder goed bij de beentjes vanwege buikbaby. Maar zit even te kijken, die dingen die draadloos zijn en onder de douche kunnen zijn best prijzig... Of ben ik te veeleisend :@
ze zijn idd niet goedkoop. Maar ze gaan lang mee! (meerdere jaren)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:42:35 #145
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112036563
Hmm, wel interessant... Kooptips anyone?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:44:51 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112036645
Ja precies, ze gaan wel vrij lang mee. Ik ben ook ff aan het kijken, ik heb inlogcodes van de consumentenbond dus ik kijk ff of er daar wat over staat ;) Als er iets leuks staat zal ik het hier posten!
pi_112036682
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:51:20 #148
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112036911
Wauw goede reviews ook zeg en groot voordeel dat je 'm twee maanden op proef kunt nemen. Gaat op m'n verlanglijstje! :s) Thx!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:53:24 #149
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112037013
Thanks voor de link skoap!
Op de site van de consumentenbond staat niet veel, ze hebben die dingen niet getest dus helaas.
Ik ga ook ff kijken naar die van philips, die zien er ook goed uit, anders ga ik idd ook voor een braun :)
Magoed... teveel offtopic :+
pi_112037236
Mjaa...offtopic it is... Maar ik ga morgen wel even kijken bij de mediamert, leuke vakantiegeldacties

On topic, mijn buik 'golft' soms aan de buitenkant als baby beweegt. Ziet er grappig uit. Ben zo benieuwd wat ze dan allemaal aan het doen is, zou zo graag weer even kijken O+
pi_112044501
Mn zus had ooit ook zo'n ding. Ooit s gebruikt, kreeg er allemaal ingegroeide haren van..niet echt een succes hier dus.
pi_112044506
Goedemorgen!
Gisteren heerlijk op stap geweest met een vriendin + 3 weken oude baby (nouja, terrasje, klein stukje lopen, terrasje, etc :P ) was erg gezellig en heel erg leuk om haar baby te knuffelen :) Waren beide wel heel erg moe toen we thuis waren, maar het was het waard!
Gisteren begon er al een beetje keelpijn door te komen, maar vandaag is het helemaal niet leuk meer. Ik ben bang dat ik (weer) verkouden ben. Hallo nog meer slapeloze nachten! Zo fijn. }:|
pi_112044626
goedemorgen,

blugh, ik zeg nooit meer dat ik zo goed slaap. Wat een rotnacht. Nu ben ik moeoeoeo. en ik heb het warm, en mijn voeten doen pijn. blugh

Zo, einde klaagpost.

Leuk marjolijntje, kon je alvast een beetje wennen aan het leven met een baby :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:06:21 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112044829
Goedemorgen :O

Hier ook een matige nacht gehad met beweeglijke en warme peuter bij ons in bed. En manlief moest vroeg beginnen met werken (wekker ging om 5 uur) en daarna heb ik niet meer kunnen slapen }:|
Maar ik voel me qua misselijkheid niet slecht vandaag! Eens kijken wat ik met de jongens ga doen vandaag...
pi_112052428
Zo wat een rust hier .. Iedereen zeker aan het genieten van het mooie weer!

Ik heb mij vanmorgen 2 mega stevige sportbh's aan laten meten.
Die meegroeibh's van de hema zijn leuk voor 2 weken .. maar daarna was de rek er compleet uit en boden ze in mijn ogen veel te weinig stevigheid!

Heb nu mijn 'oude' sportbh aan, alleen is die eigenlijk te klein .. maar nood breekt wet, beter dan die meegroeidingen.

Ik keek straks eens even goed in de spiegel van het pashokje en ik dacht holy moly wat zijn mijn tieten groot!!! Afgelopen tijd niet helemaal in de gaten gehad dat ze zo huge zijn geworden haha.
pi_112055868
Nah, vooral in mn bed aan het liggen. Keelpijn hakt erin. Samen met slecht slapen zorgt het ervoor dat ik helemaal niet happy ben :')
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 18:12:03 #157
309370 Nanadu
pi_112056558
balen marjolijntje dat je je zo voelt met dit weer, beterschap :*

thistleweed en kersjes ik hoop dat jullie vannacht een betere nacht hebben :*

Wij zijn vandaag naar het dolfinarium geweest en het was heerlijk, lekker weer 8-) en onze peuter deed het ook super :Y Ik ben nu wel helemaal gesloopt, maar dat heb ik graag voor zo'n dagje over.
Vanavond rustig avondje en morgen denk ik ergens naar een strandje toe.
pi_112060509
Hoi vanuit het ziekenhuis op vakantie bestemming -O- harde buiken/weeën om de 5 min.. Dus het hele circus in gang... OPname en de hele rambam..

Blijk in elk geval blaasontsteking te hebben.. Dus die nu behandelen en straks weer controle of de weeën niet doorzetten of ontsluiting veroorzaken..

Pethidine gehad tegen de pijn en nu maar hopen dat de blaasontsteking de enige oorzaak is van de harde buiken/weeën...

Heerlijk zo'n weekend weg :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:23:56 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112060704
Gerbera, wat doe je nou :o :o :o
Och jeetje, wat een stress!
Hou je taai meis, ik duim op een goede afloop :*
pi_112060759
Nee he Gerberaatje! Wat k*t! Ik leef haske met je mee en hoop dat het door de blaasontsteking komt. Sjonge, ik duim dat de weeën snel stoppen en dat het met een sisser afloopt. Dikke zoen.
pi_112060774
jeetje Gerbra... wat klote zeg!! Hele dikke kus en ik duim heel hard!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2012 @ 20:34:33 #162
309370 Nanadu
pi_112061163
Dat is schrikken gerberaatje!! Ik hoop dat de weeën snel stoppen en de pijn minder wordt. Veel sterkte !
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:43:23 #163
265732 Keshet
pi_112061587
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoi vanuit het ziekenhuis op vakantie bestemming -O- harde buiken/weeën om de 5 min.. Dus het hele circus in gang... OPname en de hele rambam..

Blijk in elk geval blaasontsteking te hebben.. Dus die nu behandelen en straks weer controle of de weeën niet doorzetten of ontsluiting veroorzaken..

Pethidine gehad tegen de pijn en nu maar hopen dat de blaasontsteking de enige oorzaak is van de harde buiken/weeën...

Heerlijk zo'n weekend weg :')
Uh, doe 's niet! :o
Hopelijk zakt 't zo allemaal af! :*
pi_112061931
Ik moet zeggen dat er een blaasontsteking is gevonden dat dat al rust geeft... In elk geval iets wat het kan zijn..

Net de uitleg van longrijping, weeën remmers, alles rondom vroeggeboorte werd ik niet vrolijk van ;(

Pethidine werkt nu in elk geval goed tegen de pijn, zo stoned als weet ik het :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:52:18 #165
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112062033
Och jeetje Gerberaatje, dat is schrikken. Sterkte meis en hopelijk blijft ze nog even zitten :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:53:11 #166
265732 Keshet
pi_112062077
Nee logisch dat je daar niet vrolijk van werd. Ik hoop echt dat het door de blaasontsteking kwam en dat alles zo afzakt. :*
Heb je al wel de 1e longrijpingsspuit gehad?
pi_112062122
Gerberaatje hopen dat het allemaal niet nodig is en dat de blaasontsteking is! Heftig zeg. Sterkte!
pi_112062245
Gerbera doe eens niet :o Ik hoop dat ze nog lekker even blijft zitten!
pi_112062363
Oei das schrikken.. zeker als ze gaan praten over spuiten voor longrijping en zulks. Rustig asn meid! Duim voor je dat het weer snel wat rustiger wordt.
pi_112062460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Keshet het volgende:
Nee logisch dat je daar niet vrolijk van werd. Ik hoop echt dat het door de blaasontsteking kwam en dat alles zo afzakt. :*
Heb je al wel de 1e longrijpingsspuit gehad?
Nee omdat alles nog potdicht zit.. Ze kijken zo weer cervix na, als blijkt dat die wel korter wordt dan gaan ze prikken en remmen... Grote kans dat het nu door antibiotica gaat afnemen allemaal, daar hopen we maar op...
pi_112062525
Gerberaatje, jouw meisje mag echt nog niet buiten komen spelen hoor! Ik hoop dat de AB snel aanslaat en dat die blaasontsteking het enige is wat er nu aan de hand is. :* Beterschap!!
pi_112062791
Sjees Gerb! Je laat me schrikken. Hopelijk is het inderdaad 'slechts' een BO. Neem aan dat ze je hydro's ook wel gecheckt hebben? Fijn dat je in ieder geval een fatsoenlijke pijnstiller hebt gekregen. Zit je zo ver weg dat je niet naar het Flevo kon eigenlijk?
pi_112062998
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]
Grote kans dat het nu door antibiotica gaat afnemen allemaal, daar hopen we maar op...
Hier hopen we heel hard op!

Blijf nog even lekker bij mama zitten meisje!!!
Met een meidenkwartet
pi_112063290
Jeetje meis wat eng! Hopelijk komt het enkel door de blaasontsteking!
pi_112063309
Gerberaatje
Hoop dat je meisje nog even blijft zitten! & dat alles goed gaat!
pi_112063866
oh, wat een rotnieuws na zo'n leuke dag.
Hoop dat het goed komt! Sterkte!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:28:20 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112064046
Marjolijn en Thistle, vervelend joh :* hoop dat jullie je snel beter voelen!

Gerbera jeutje :o Wat heftig! Hoop idd dat de ab aanslaat en uk lekker blijft zitten nog! :*

Hier heerlijk dagje gehad met vriendin (geshopt), en later ook nog met manlief en haar kleintje van 10 maanden O+ Hij vond gras best een beetje raar in het begin maar vond het daarna geweldig :D Whehe. O+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:29:43 #178
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_112064120
Gerb, sterkte meis! Hopelijk ligt het allemaal aan de blaasontsteking en blijft je meissie nog even lekker in je hotelletje logeren!!!
pi_112064581
Ow jee gerberaa! Wat schrikken! Hopelijk is de blaasontsteking de veroorzaker en neemt het nu snel af!
pi_112066166
Gerbera ik schrik me rot. Sterkte meis :* ik hoop echt dat het door de blaasontsteking komt.
pi_112066385
Oh jeetje Gebra. Ik hoop dat het komt door de blaasontsteking en dat alles snel weer rustig is.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:06:19 #182
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_112066442
zo gerbera dat is even flink schrikken zeg
hopelijk blijft je mini voorlopig nog even binnen zitten
heel veel strekte en succes
W
Z
E
pi_112066636
Wat schrikken Gerberaatje!! Hopelijk komt het van de blaasontsteking en neemt alles nu af!! Ik duim voor je! :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:12:18 #184
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112066779
:o Gerberaatje, wat doe je nu :{ Sterkte ! En hopenlijk blijft de kleine nog een tijdje in je buik !
pi_112067676
Gerbera, noes :o Je meisje moet nog even blijven zitten hoor!! Gelukkig nog geen ontsluiting en goed dat er een mogelijke oorzaak gevonden is. Ik duim voor jullie dat de AB aanslaat en de weeënactiviteit afneemt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:40:51 #186
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112068368
Gerbera, heb je al wat meer gehoord?
Ik zit echt helemaal in de spanning om je :{
pi_112069450
He gets Gerbera, wat een narigheid! :o
Hopelijk gaat de ab z'n werk doen en neemt het allemaal weer af. Duim voor jullie dat je kleine meid nog even lekker blijft zitten :* :* en heel veel sterkte.
I found myself alone,
pi_112070915
8-) Gerberaatje.... :*
pi_112071667
Gerbera does ff niet joh... Zit hier gewoon met een brok.... Hoop dat alles heel snel afzwakt en de blaasonsteking de oorzaak is! Je meiden moeten gewoon lekker samen hun verjaardag kunnen vieren hoor!

:*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112073562
Gerberaatje; houd je kleine meisje nog maar even binnen hoor! Veel te vroeg om buiten te spelen. Sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis met baby in je buik :*
pi_112073621
Shit Gerb, schrik me rot! Das nog echt te vroeg! Hoop dat de ab aanslaat joh, en dat de weeën afnemen. Dikke :*
  zondag 27 mei 2012 @ 00:20:26 #192
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112073975
o nee, jakkes wat eng gerbera! sterkte ermee, ik hoop dat de AB heel snel z'n werk doet. pff! zitten jullie ver van huis?
in de haak.
  zondag 27 mei 2012 @ 00:40:11 #193
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112075012
*geeft een kurk aan gerberaatje, hups zitten laten, je staat nog niet nummer 1 :6 *
Serieus, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het alleen die blaasontsteking is die je zo aan het klieren is! knap maar gauw op en neem je rust :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_112080057
Jeetje Gerberaatje, dat is flink schrikken. Hopelijk lig je nu lekker te slapen op de pethidine. Kleine beeb moet nog wel even blijven zitten.

Hier nogmaals wakker. Wel redelijk geslapen maar werd wakker van enorme maagzuur. Veel te ongezond en veel te veel gegeten gisteravond. Nu kwam het zuur letterlijk helemaal omhoog. Bleg. Maar eventjes rechtop zitten en daarna proberen te slapen. Heb het ook verschrikkelijk warm. Van mij mag het best wel een beetje gaan afkoelen.
pi_112080411
Jullie zijn lief :*

Nacht was onrustig maar oké. Harde buiken/weeën lijken afgezakt maar buik is nog steeds erg gevoelig/pijnlijk... Straks weer controle en benieuwd of ik weg mag vandaag.. Hoop het wel, maar is afwachten..

Ik zit niet heel ver van huis, Apeldoorn, maar er was gisteren best wat 'spoed' dus een uur naar huis rijden durfden we niet aan...

Beeb is weer aardig druk nu pethidine uitgewerkt is. Dat is pijnlijk ;) maar wel fijn...
pi_112080428
Inderdaad hopen dat je zo meteen lekker naar huis kunt, ligt toch vast een stuk prettiger. Fijn om te horen het het allemaal wat afgezakt lijkt te zijn.
Ook wel fijn dat de pethidine is uitgewerkt gok ik zo, tenminste, ik werd er zo naar en vaag van. Ook fijn dat je de baby lekker voelt.

Ik ben hier mijn nachtelijke uurtjes maar goed aan het gebruiken door eindelijk eens een fotoboek van een jaar geleden af te maken. Ik ga nooit meer zo veel en vet eten, wat een ellende, voel me nog steeds een beetje raar. Zo maar kijken of ik nog wat kan slapen want ben toch wel erg moe.
pi_112080451
De pethidine was erg welkom ;) werd pas naar toen de werking minder werd maar ook weinig gegeten van alle spanning enzo ;)

Ga jij idd nog even lekker proberen te slapen? :* veel en vet eten kan best :P eerder op de dag al eten ;)
pi_112080595
Gerbera wat fijn dat de weeën weg zijn!! Hopelijk mag je zo naar huis.
pi_112080613
Gerb, fijn om te horen dat het allemaal wat afgezwakt is. Hopelijk mag je lekker nasr huis straks en blijft de kleine meid je nog lekker ín je buik vermaken.
Ben echt blij om dit te lezen, moest veel aan je denken. :*

Thustle; hopelijk kun je nog een paar uurtjes slaap pakken :*

En Marjolijntje, ook beterschap he? Balen dat je ziek bent met dit mooie weer.
I found myself alone,
  zondag 27 mei 2012 @ 08:43:21 #200
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112080710
Jemig Gerberaatje, wat een spanning allemaal! Fijn om te lezen dat het weer wat afgezwakt is. Hoop dat het echt door de blaasontsteking kwam en dat je gauw weer lekker naar huis kan.
pi_112080857
Fijn Gerberaatje dat het afgezwakt is! Ik hoop dat je lekker naar huis mag vandaag.

Keelpijn is hier flink heftiger dan gisteren, niet tof. Enorm slecht geslapen ook. En het is zo enorm balen dat nu niks lijkt te helpen tegen de pijn en de dingen die wel helpen, die mogen niet.
Straks foto's maken van mn buik, maar ik heb er weinig zin in eigenlijk. Maargoed, we gaan toch. Het is nu of niet meer.
pi_112081140
Ik hoop dat je snel naar huis mag Gerberaatje! In dat ziekenhuis ben ik trouwens bevallen van Isa!
  zondag 27 mei 2012 @ 09:42:34 #203
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112081216
Oh Gerbera, dat klinkt al een stuk beter gelukkig!
Hopelijk is alles okay bij de controle en word je straks gewoon ontslagen.
Jemig zeg, wat moeten jullie geschrokken zijn daar "in den vreemde"...
Dikke :* voor de schrik.

Marjolijntje, balen dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk kun je toch nog een beetje plezier beleven tijdens de fotosessie.
  zondag 27 mei 2012 @ 09:46:36 #204
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112081245
Jeetje, Gerbera! Wat een schrik! Gelukkig neemt het af en hebben ze die blaasontsteking ontdekt. Hopelijk mag je zo het ziekenhuis verlaten. Bah, wat een narigheid zo, in jullie weekendje weg. :*

Marjolijn, keelpijn is echt heel rottig. Wel heel leuk, zo'n fotosessie! Geniet ervan, ondanks de pijn.
pi_112081720
Ik mag naar huis ctg van net was keurig! Dikke antibiotica kuur mee...

Was me het dagje wel weer...
pi_112081726
*O* Gelukkig!!!
  zondag 27 mei 2012 @ 10:30:20 #207
258612 nytar
boys boys boys
pi_112081789
fijn geberaatje! Dat moet een spannende tijd zijn geweest!
pi_112081823
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:25 schreef Gerberaatje het volgende:

oh wat fijn *O*
pi_112082332
Ahh fijn dat je naar huis mag Gerb :)
pi_112082738
quote:

*O* Lekker thuis bijkomen van de schrik! :*
pi_112082765
Oh gelukkig Gerb!!
pi_112083987
quote:

Pfoe, wat een opluchting! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112085499
Jeetje, Gerbera, das schrikken! Gelukkig mag je weer naar huis
pi_112085502
Zo, val ik middenin de goede afloop... fijn dat alles ok is Gerb, maar jeetje wat een stressmolen ineens! :*
  zondag 27 mei 2012 @ 13:09:59 #215
265732 Keshet
pi_112085670
Gelukkig, een goede afloop! Jammer van jullie weekendje weg natuurlijk, maar ik hoop dat je thuis even kunt bekomen van alle stress. :*
pi_112085731
Pfff wat een schrik opeens gerbera! Gelukkig met goede afloop. Nu lekker niks gaan doen! Wat dat betreft heeft muppet een slechte timing om te gaan lopen, nu kun je niet achter dr aan hollen :D

Hier gaat alles zn gangetje, geniet lekker van t mooie weer. Lief is nu boodschappen doen voor de bbq :+ ik ben maar niet meegegaan, vorige keer dat k zwanger met Pinksteren die supermarkt inging ging.k op mn plaat, dus ik vermijd m nu maar ;)

Marjolijn, balen,dat je je zo rot voelt! Hopelijk is de keelpijn snel over. Lekker ijsjes eten ;)
pi_112086423
Fijn dat je naar huis mag gerberaatje! :*

Marjolijntje
Beterschap :*
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2012 @ 14:19:17 #218
309370 Nanadu
pi_112087954
Wat fijn dat je naar huis mag, maar wat balen van jullie weekendje weg.

Marjolijntje nog steeds niet beter.ik hoop dat je toch nog wat plezier beleeft aan de fotosessie.

Ik werd vanochtend door het ziekenhuis gebeld dat de uitslag van mijn bloed niet goed was en ijzer niet gestegen. Ik doe morgen dus een dagje ziekenhuis, want moet aan ijzerinfuus. We waren juist van plan om morgen naar het strand te gaan, maar dat moet dus een andere keer
pi_112089146
Ik zit weer in het huisje hoor ;) of ik hier nou relax of thuis :P

Muppet doet het juist goed want hoef nu niet te tillen, zo snel gaat ze nog niet ( ze wijkt ook af naar links of rechts dus heel ver komt ze rechtuit nog niet :D

Wel weer prut internet hier dus ik sluit hem maar weer af..... :*
pi_112089500
:D dat scheelt weer *lol*
Heb je ook gelijk in ;)
pi_112089976
Fijn Gerb! Nu lekker genieten *O*

Marjolijntje, hopelijk Ondanks dat je niet lekker bent, de fotosessie toch leuk is. :*

Nanadu, wat balen dat je morgen aan 't infuus moet, succes alvast :*
Hopelijk kun je je stranddagje snel een keer inhalen.
I found myself alone,
  zondag 27 mei 2012 @ 15:27:26 #222
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112090131
Gerb fijn dat het afgezakt is! :* Super dat je naar huis mag!! *O*

Marolijn jeetje, wat vervelend die keelpijn -O- Je mag idd weinig medicijnen, balen is dat he.

Nanadu vervelend dat je morgen int ziekenhuis moet zitten.. -O- Konden ze het niet dinsdag plannen? :+ (geintje :P)

Hier gelukkig alles nog rustig. Heb vandaag weer wat meer gedaan om te kijken of mijn buik daarop reageert, en dat is toch wel een beetje zo.. Heb wat schoongemaakt (denk een uurtje ofzo), en voel toch af en toe mn buik weer samenkrampen. Uk is ook behoorlijk beweeglijk en kan soms erg naar voren liggen, maar dat is een ander gevoel heb ik gemerkt. Dan kan ik mn buik nog gewoon induwen en is ie minder hard en minder gevoelig.
Ben benieuwd hoe het werken gaat dinsdag, we gaan het zien :) En hoe het bij de bedrijfsarts is :+
Verder ben ik heerlijk van het zonnetje aan het genieten en me vooral niet te druk aant maken O+
pi_112090228
Gerb, wat fijn dat het allemaal goed is afgelopen en dat je weer naar huis mag! :)

Vriendin van me is vannacht bevallen van een zoontje: 4400 gram! :o :D

Enf, heb je dinsdag meteen een afspraak bij de bedrijfsarts al?
  zondag 27 mei 2012 @ 15:31:58 #224
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112090263
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gerb, wat fijn dat het allemaal goed is afgelopen en dat je weer naar huis mag! :)

Vriendin van me is vannacht bevallen van een zoontje: 4400 gram! :o :D

Enf, heb je dinsdag meteen een afspraak bij de bedrijfsarts al?
Wow! Wat een reus! :o En gefeliciteerd he :* Is verder alles goed gegaan (ook met haar enzo :+)

Ja man, dat wilde mn leidinggevende :') Zei ze vorige week donderdag al. Nou, best hoor :+ Vertel ik ook even aan de arts dat ik haar reactie niet tof vond. :6
pi_112090814
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wow! Wat een reus! :o En gefeliciteerd he :* Is verder alles goed gegaan (ook met haar enzo :+)

Ja man, dat wilde mn leidinggevende :') Zei ze vorige week donderdag al. Nou, best hoor :+ Vertel ik ook even aan de arts dat ik haar reactie niet tof vond. :6
Op zich wel. Bevalling was zwaar en meneer bleek in het vruchtwater gepoept te hebben, dus moe(s)t in de couveuse. Maar in principe alles ok met hem.

Zij was dusdanig ingescheurd dat ze geopereerd moest worden. Details weet ik nog niet. Maar ze whatsapt alweer, dus dat is een goed teken ;)

Hmm, ok, ben benieuwd wat de bedrijfsarts te zeggen heeft dan.
  zondag 27 mei 2012 @ 15:54:08 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112090976
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Op zich wel. Bevalling was zwaar en meneer bleek in het vruchtwater gepoept te hebben, dus moe(s)t in de couveuse. Maar in principe alles ok met hem.

Zij was dusdanig ingescheurd dat ze geopereerd moest worden. Details weet ik nog niet. Maar ze whatsapt alweer, dus dat is een goed teken ;)

Hmm, ok, ben benieuwd wat de bedrijfsarts te zeggen heeft dan.
Oh... ja precies. Fijn :)
He gats :X dat is idd minder. Oh hihi idd :D

Ja idd. Ik ook :+ Joh, we gaan het zien. Alsof ik dit expres doe ofzo :') Ik wil heus wel werken, alleen als ik nu al enigzins gevoelige krampen onderin mn buik krijg kan ik maar beter rustig aan doen lijkt me, ook al kan het wellicht toch iets anders zijn, better safe than sorry..
  zondag 27 mei 2012 @ 16:27:08 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112091873
quote:
11s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

4400 is geen reus :6
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 27 mei 2012 @ 17:57:22 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112094455
Yay Gerbera, lekker terug in je huis ver van thuis *O*

Nanadu, wat rot zeg -O- Maar er komen nog genoeg mooie stranddagen, echt waar!

En ik vind 4400 voor een pasgeborene ook niet shocking, het is maar net wat je gewend bent ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 22:13:20 #229
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112104359

Gerbera gats wat een schrik! En marjolijntje rot dat je je niet goed voelt, hopelijk zijn de foto's leuk! :D

Hier het aan een aantal mensen verteld dit weekend, eigenlijk reageerde iedereen leuk behalve 1 (was ingecalculeerd) die kwam niet verder dan "nou ja als jij het leuk vindt dan ik ook wel" :+

Verder heb ik het idee dat ik mn buik niet meer echt helemaal in kan houden :') dus ik denk steeds "straks zien ze het! :o " :') vandaag rustig dagje thuis relaxen gehad O+ veeeeeel te warm :P
Als je dacht alles gezien te hebben...
  zondag 27 mei 2012 @ 22:19:13 #230
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112104620
oh enfermera, zijn ze niet echt meevoelend op je werk? -O-

Hier zou ik eind juni een halfjaarcontract krijgen (mn derde) dus ik zou in theorie tijdens mn verlof (begin ervan) einde contract hebben en dan dus eventueel een vast contract... Dus ik was een beetje bang dat ze dan zouden zeggen "doei doei :W "

Geven ze me van de week al een jaarcontract! :o _O_
Omdat ze kennelijk liever geen vast contract geven in december denk ik? (om wat voor reden dan ook), maar voor mij is het natuurlijk een uitkomst! Ook omdat ik dan iig niet tegen de tijd dat het verlengd zou worden eventueel moet liegen over een zwangerschap/verzwijgen dat ik zwanger ben :D

Dus ik was echt superblij *O*
  zondag 27 mei 2012 @ 22:24:24 #231
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112104850
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef Susie het volgende:

[..]

4400 is geen reus :6
Oh sorry :+ :P
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef peace-lover het volgende:

Gerbera gats wat een schrik! En marjolijntje rot dat je je niet goed voelt, hopelijk zijn de foto's leuk! :D

Hier het aan een aantal mensen verteld dit weekend, eigenlijk reageerde iedereen leuk behalve 1 (was ingecalculeerd) die kwam niet verder dan "nou ja als jij het leuk vindt dan ik ook wel" :+

Verder heb ik het idee dat ik mn buik niet meer echt helemaal in kan houden :') dus ik denk steeds "straks zien ze het! :o " :') vandaag rustig dagje thuis relaxen gehad O+ veeeeeel te warm :P
Whaha wat een reactie :')
Ghehe grappig dat gevoel he :P Wacht maar, je kan 'm steeds minder inhouden, en ik moet persoonlijk zeggen, heb er ook steeds minder zin in XD :P
Heerlijk! O+
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef peace-lover het volgende:
oh enfermera, zijn ze niet echt meevoelend op je werk? -O-

Hier zou ik eind juni een halfjaarcontract krijgen (mn derde) dus ik zou in theorie tijdens mn verlof (begin ervan) einde contract hebben en dan dus eventueel een vast contract... Dus ik was een beetje bang dat ze dan zouden zeggen "doei doei :W "

Geven ze me van de week al een jaarcontract! :o _O_
Omdat ze kennelijk liever geen vast contract geven in december denk ik? (om wat voor reden dan ook), maar voor mij is het natuurlijk een uitkomst! Ook omdat ik dan iig niet tegen de tijd dat het verlengd zou worden eventueel moet liegen over een zwangerschap/verzwijgen dat ik zwanger ben :D

Dus ik was echt superblij *O*
Nou nee, ineens niet dus. Mn collega's zijn schatten, echt waar, maar mn leidinggevende zat ineens moeilijk te doen, ik weet serieus niet waar het vandaan komt :?
Echt joh!! Wat gaaf! :o *O* Gefeliciteerd met je jaarcontract!! :D
  zondag 27 mei 2012 @ 22:27:32 #232
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112105016
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh sorry :+ :P
Ik zou ook (als ik mag kiezen :+ ) iets kleiner willen hoor :P
quote:
Whaha wat een reactie :')
Ghehe grappig dat gevoel he :P Wacht maar, je kan 'm steeds minder inhouden, en ik moet persoonlijk zeggen, heb er ook steeds minder zin in XD :P
Heerlijk! O+

Ja zodra iedereen het weet ga ik hem ook niet meer inhouden O+ Als ik al op de bank lig/zit denk ik "wow wat een buik met vet heb ik al :+ "
quote:
Nou nee, ineens niet dus. Mn collega's zijn schatten, echt waar, maar mn leidinggevende zat ineens moeilijk te doen, ik weet serieus niet waar het vandaan komt :?
Echt joh!! Wat gaaf! :o *O* Gefeliciteerd met je jaarcontract!! :D
oh dat is wel echt rot... -O- Wat wil ze dat je bij de arboarts gaat doen dan? Wat niet kan dat kan niet lijkt me?

tnx, ben echt zoooooo blij *O*
  zondag 27 mei 2012 @ 22:33:43 #233
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112105336
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Ik zou ook (als ik mag kiezen :+ ) iets kleiner willen hoor :P

[..]

Ja zodra iedereen het weet ga ik hem ook niet meer inhouden O+ Als ik al op de bank lig/zit denk ik "wow wat een buik met vet heb ik al :+ "

[..]

oh dat is wel echt rot... -O- Wat wil ze dat je bij de arboarts gaat doen dan? Wat niet kan dat kan niet lijkt me?

tnx, ben echt zoooooo blij *O*
Whaha :P ach ja, het geeft ook eik niet. Ze zeggen dat uitscheuren niet afhangt van hoe groot het kind is maar meer hoe het hoofdje geboren wordt e.d. :)

Leuk!! O+ Whehe :') Ja dat dacht ik ook in het begin. Zag laatst een foto terug van 9 weken, en toen dacht ik al; WOW, wat een BULT! En nu ben ik bijna 19 weken, damn, hij is echt minimaal 2x zo groot voor mn gevoel, vooral 's avonds XD En ik ben pas (of al) op de helft!

Ja idd... Whaha weet ik het :') Ik heb geen idee. Ik luister vrij goed naar mn lichaam en ik denk niet dat iemand een zwangere gaat tegenspreken over harde buiken :P Nee precies... dat lijkt me ook. Dus ik maak me niet zoveel zorgen :)

Jaaa te tof joh *O* :D
  zondag 27 mei 2012 @ 22:44:51 #234
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112105963
Maar goed ik ga maar eens te bed :W
pi_112110894
Onverwacht een ontzettend leuke en gezellige dag gehad.

Hoop dat marjolijntje een fijne shoot heeft gehad ondanks haar keel. Ik had dat met vijf weken zwangerschap ook en heb toen een abkuur gehad die wel mocht icm zwangerschap. alleen geen idee meer hoe het goedje heet.

Enf goed naar je lijf luisteren hoor! Pech voor je baas maar jij hebt er niks aan als je kindje straks te vroeg komt omdat je zo hard werkt.

Woow en 4400 gram klinkt bij mij wel als huge in de oren eigenlijk

En de muggen steken mij helemaal lek. Ik kan daar de laatste jaren niet goed meer tegen.. word er soms echt ziek van. Heb nu al hele grote pijnlijke plakaten op mijn lijf.. nie zo fijn maja.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:17:54 #236
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112111370
Ik zie dat iemand zich afvraagd waarom ze naar de arbo arts moet.
Langs de arbo arts als je je ziek meldt is de gebruikelijke gang van zaken. tevens kan je werkgever dan ook een ziektewetuitkering voor je aanvragen als de arbo zegt dat je minder of niet mag werken.

Ik vind het trouwens niet zo gek dat een baas waar je zwanger binnen komt bij je nieuwe baan zonder weet van zijn kant nu wat stug doet.
Kijk bot en empathieloos zijn is onnodig maar niet zo happy om binnen een paar maanden je nieuwe werknemer thuis te hebben zitten is niet zo gek in deze vind ik.

Hoe dan ook, de afspraak bij de arbo arts is een verstandige route van de werkgever. Hij is zelf geen arts dus hij laat de beoordeling aan de juiste mensen over en kan dan dat advies volgen en met jou afspraken maken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 28-05-2012 07:16:08 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112116145
Goedemorgen allen,

Gerbera wat fijn dat je weer gewoon lekker het ziekenhuis uit kon. Nu lekker rustig aan doen want die baby moet nog wel even blijven zitten.

:* voor iedereen die het kan gebruiken

Hier gelukkig wel ok geslapen. Heb geen enkels meer, gek is dat, nog nooit mee gemaakt.
pi_112116393
Poeh, wat een rare dagen ineens met dat warme weer!! we zijn alleen maar buiten aan het spelen, heerlijk hoor! maar gister dikke enkels gekregen, ik vond het al zo lang duren...
Voel me nu echt goed zwanger, heb ook weer een groeispurt gehad.
Voor mijn verjaardag een tablet gekregen, dus nu kan ik ook fijn in bed op internet, wat een luxe!

ben niet heel goed bij gelezen, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen of dat alles snel weer goed komt!
pi_112116430
Blij om te lezen dat je weer naar je huisje mocht Gerbera ^O^ Voel je je weer beter ondertussen?

Ik ben zo blij dat mijn enkels nog gewoon zichzelf zijn :s) En ik begin mini ook eindelijk duidelijker te voelen O+ De kuitkramp heb ik daarentegen wel ontdekt geloof ik... Maar goed, je kunt niet alles hebben.

4400 gram is gewoon lekker stevig, niet huge O+
pi_112116548
G'morgen :W

Troeta, gefeliciteerd nog met je verjaardag en wat een gaaf cadeau!

Ik had een heerlijke vrijgezellendag zaterdag: een high tea (sandwiches, scones, prachtig gebak en alles vers en a la minute bereid) in een mooi ingerichte (koele!) gewelfde kelder van een koffiehuis. Daarbij was ook een visagie- en manicurehoekje ingericht, dus tussen elke gang door konden we om beurten daar plaatsnemen. Lekker tutten, heerlijk gegeten en goed gelachen, van 12 tot 4. 's Avonds een lichte maaltijd want we hadden genoeg naar binnen gestouwd, en daarna op stap geweest en het volgehouden tot half 4! (toen had ik een klotsbuik van al het water).

Had een loeistrak en diep uitgesneden topje aan, mijn vriendinnen vonden dat ik nu toch echt gebruik kon maken van mijn pluspunten :D en daaronder, voor de oplettende kijker, kwam mijn buikje dan mooi uit O+

Gister heb ik dus geen zak gedaan :')
De baby is wel weer helemaal zijn drukke zelf. De bewegingen worden nu ook krachtiger, en er wordt al gereageerd op voelen van buitenaf.
pi_112116768
Klinkt als een heerlijke zaterdag Mango O+
pi_112116816
Fijn dat je zo'n tof vrijgezellenfeest hebt gehad Mango!
pi_112116973
Klinkt als een leuke dag mango!
En ook erg vermoeiend.

Troeta nog gefeliciteerd! Goed kado heb je gehad!

Ik ben gaar, tot 1 uur in de tuin zitten is geloof niet zo aan mij meer besteed :')
Nou hielp t niet mee dat dreumes om half 6 wakker werd en ik daarna niet echt lekker in slaap kwam. Toen werd ie om 7uur weer wakker, maar lief zou eruit gaan, maar hij was iedere keer wel rustig, dus lief was weer in slaap gevallen en ik ook wel, maar heel onrustig. Iedere roep van mn zoon hoor ik :') en dat terwijl hij op zolder ligt en met 2 deuren dicht...nja om half 9 was ie t echt zat en toen is.lief eruit gegaan met m en ik kon nog.een uurtje slapen. Maar toen moest.k eruit, omdat mm vader zo komt om aan de babykamer te werken.
Verder wel een lekker dagje gehad gisteren, lekker gebbq-ed.
Vanavond weer barbecuen met mm ouders, dus ook gezellig, mja heel vroeg kan k er dus ook niet in. Morgen weer werken, maaaaaar das mn 1 na laatste dinsdag. Dus deze week alleen, dinsdag, woensdagochtend en donderdag werken en de week erna op dinsdag nog en dan verlof O+
pi_112117119
Bedankt! Ben er zeker erg blij mee!
Klinkt gezellig mangostine!

Hier word er nu ook geklust aan de babykamer, gipsplaten op het plafond en misschien behangen als het niet te warm word. Anders komt dat een ander keertje.
Over 3 weekej sook verlof, ben ik ook wel aan toe, lekker nog even met mijn mannetje van de zomer genieten.
pi_112117236
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:17 schreef Troeta het volgende:
Bedankt! Ben er zeker erg blij mee!
Helemaal overheen gelezen :@
Nog gefeliciteerd! (dat kado staat ook op mijn wishlist :D )
pi_112117288
Bedankt!! En goed plan om dat ook te vragen!
pi_112117297
:W afscheid genomen vn het huisje, nu zo nog een high tea in de buurt en dan zit het er weer op :)

Ik ben echt volledig klaar met het zwanger zijn.. Door de gevoeligheid in de buik speelt de hydro ook weer extra op.. Ondanks dat ik zielsgelukkig ben dat ik 2 keer zwanger heb mogen worden, ben ik blij dat het straks echt klaar is. Zwanger worden was drama, zwanger zijn ook. Gelukkig is het resultaat het echt helemaal waard.

/klaagzang ;)

Buiten dat gaat het prima! Ik lees vanavond even goed bij, amper internet gehad dus alleen vluchtig kunnen lezen hier en daar. Muppet heeft in 2 dagen het lopen echt helemaal onder de knie! Timing, she has it :D
pi_112117858
Oohw, ik ben zo blij met mijn man. Ik heb nu echt weer sinds een paar dagen de rennies nodig. Was ik ze vergeten in mijn tas te doen, en ben aan het werk. Had ik op fb gezet. Biedt hij aan om ze te komen brengen.. O+ O+ Nu heb ik dus rennies. Ik denk dat ik ze maar op mijn werk laat. Had ik de vorige keer ook, en dat beviel goed.

Ook zo schattig dat Sofietje op de gallerij op me af kwam rennen: mama!! O+ Ze wilde niet met N mee. Ze was het er dan ook niet mee eens dat ik hier bleef en zij met N mee moest :')
*poef* nu is het weg
pi_112117904
Hmm ik begin me serieus ziekerig te voelen van die muggensteken. Heb ik sinds een jaar of 3 last van .. Een harde, warme, rode plek die best gevoelig is/pijn doet en daarbij jeukt als een gek.

Maja moet ik hier nu voor naar de huisarts rennen ivm zwangerschap? Medicatie zal ik er toch niet voor krijgen want je mag nu bijna niks :')

Iemand ervaring?
pi_112118099
Ik smeer altijd mentolgel, helpt tegen de jeuk en voorkomt dat ik het helemaal stuk krab. Ik reageer alleen op een bepaald soort steekvliegen en het gebeurd misschien drie keer per jaar. Ik kan me er wel goed ziek\ beetje koortsig van voelen inderdaad. Naar de huisarts kan sowieso geen kwaad lijkt me.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 11:03:14 #251
309370 Nanadu
pi_112118119
Mango dat klinkt als een fijne dag en wat heb je het lang volgehouden!

Troeta gefeliciteerd!

Gerberaatje ik kan mij goed voorstellen dat je klaar bent met zwanger zijn. Wel fijn dat je muppet nu kan lopen.

Kj wat fijn zo'n man!

Ik heb net ctg gehad en lig nu aan infuus voor anderhalf uur. Daarna gaan ze weer ctg maken en dan moet ik volgende week nog een keer.
pi_112118273
Twinkle, als je er ziekig van wordt met koorts enzo, zou ik toch even bellen met de huisarts. Wie weet kan je toch iets van antihistamine krijgen.

Mango, klinkt als een heerlijk veijgezellenfeest!! Het avondprogramma had ik echt niet zo lang volgehouden, respect :D.

Gerbera, veel plezier nog vanmiddag en sterkte met de laatste weken van de zwangerschap :*.

Sonnetje ook bijna verlof *O*

Troeta nog gefeliciteerd *O*

Hier gisteravond nog een strandwandeling gemaakt, ca 40 min, heerlijk! Maar wel vermoeiend :')
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 mei 2012 @ 11:15:10 #253
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112118374
Twinkle wat leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad :D Wat heb je gedaan? ^^

Hihi idd. :D

DML: maar is dat gebruikelijk als je je voor de 1e keer al ziek meldt nav je zwangerschap? Ik dacht dat dat pas later was. :)
En wat ik vooral gek vond was dat ze in eerste instantie helemaal enthousiast waren dat ik zwanger was toen ik het vertelde, en nu dus wat minder. Ik snap het wel, maar het contrast is erg groot, dat snap ik niet goed. Ik was ook zenuwachtig om het te vertellen omdat ik er idd nog niet zo lang zat, maar de reactie toen was echt super, had niet beter kunnen zijn.

Wat leuk Mango O+ Heerlijk! :D

Gerb fijn dat het goed gaat :* En wat leuk dat je meid aan het lopen is!! :D Geweldig!

Gisteraaf hebben wij heerlijk in de tuin van schoonmoeder gebivakkeerd en geBBQ't (wie niet :')), was heerlijk!! O+ En vandaag nog zo'n geweldig dagje.. Vriendin komt langs met kleine O+ dus we gaan lekker in de tuin zitten!
pi_112118723
Hello ladies, daar ben ik weer even :D

Hoe is het hier?

BBQ koorts is er geloof ik wel, jullie ook fijne dagen gehad?

We zijn hier begonnen met het schuren van de kledingkast (wordt ander kleurtje voor babykamer) en gaan rustig aan mijn kantoor uitruimen om plaats te maken voor ons kindje. Begin het nu wel spannend te vinden:D
Je vader
  maandag 28 mei 2012 @ 11:30:55 #255
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112118829
Nog gefeliciteerd Troeta

Marjo, hoop dat je snel weer beter voelt

Gebra fijn dat je weer thuis bent!

Mango, wat leuk dat je een gave dag hebt gehad

Nanadu, succes en sterkte:D
Enf, succes dinsdag

:* voor alle andere dames :D

Donderdag hoef ik pas weer naar de verlos, voor het eerst in tijden vandeweek wel weer een astma aanval gehad en had natuurlijk geen medicijnen omdat het al zo'n tijd geleden was. Dus helaas ff langs de dok.
Blij dat de productie weer achter de rug is, was een leuke maar hectische 2 weken. We gaan nu rustig aftellen tot verlof:) Gelukkig kunnen we die al op 2 handen tellen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Loodje op 28-05-2012 11:36:04 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_112119809
Troeta, nog gefeliciteerd!

Gerberaatje, je kleine meid wordt nu echt groot! Precies op tijd voor een nieuwe kleine dus :)

Mango, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

Nanadu, ik denk dat ik het gemist heb, waarom moet je aan de CTG? Of wacht, iets met je ijzer toch? Ik hoop dat het snel allemaal weer goed is! :*

Hier is de verloskundige net langsgeweest, bloeddruk is nog steeds hoog (140/90). Als het doorstijgt moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze mn baby halen.. Woensdag weer controle.
Net dus maar mijn ziekenhuistas volledig ingepakt en ga zo de enveloppen schrijven. Als het zo doorgaat, ben ik bang dat ik 26 juni niet ga halen. Maar ze moet echt nog minstens een goede week binnen blijven hoor, ik wil sowieso die 37 weken wel halen.. :(
Fotoshoot was leuk gisteren, erg gezellig :) Wel enorm vermoeiend (en warm!). Op een gegeven moment was ik echt stuk. De eerste twee foto's heb ik al gehad, die staan in het buikentopic :) De rest zal nog wel even duren, die waren meer werk qua nabewerking. Ik ben benieuwd!
En verder nog steeds beroerd en keelpijn enzo ;(
  maandag 28 mei 2012 @ 12:15:24 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112120238
Marjolijntje, jouw lichaam werkt ook al niet mee :o
Ik duim met je mee voor minstens 37 weken :*

Gerbera, wat goed van je muppet ^O^

Troeta, gefeliciteerd nog.

Succes vandaag Nanadu!

Mango, klinkt als een perfecte dag.

KJ, gewoon zorgen dat je ze overal hebt liggen. Stripje in je tas, stripje in de auto, op je nachtkastje...
Hier komt het zuur me inmiddels ook de oren uit, blegh...

Verder heb ik weinig te vertellen. Behalve dan dat ik steeds meer en meer naar mijn baby verlang O+ Ben ook echt klaar met dat zwanger zijn, van mij mag het al best half juli zijn!

Een kennisje die ik vorige week nog gezien had is een paar dagen na mij uitgerekend van een tweeling. Ze ligt nu voor de 4e dag in het ziekenhuis, de kinderen willen eruit :o
Voor zover ik weet zijn ze nog niet geboren, maar spannend is het zeker....
pi_112120721
He gatsie Marjolijntje .. het zit je ook niet helemaal mee he .. Ik hoop dat je lichaam het allemaal toch op de een of andere manier onder controle weet te houden. Zal zo eens gaan spieken naar je buikfoto's O+

En juillie brachten me laatst op het idee van etiketten schrijven. Ik ga maar eens wat adressen verzamelen zo langzamerhand. Durut nog wel efkes natuurlijk, maar je kunt ze maar vast hebben he!

En op deze laatste mooie lentedag van deze week hadden we toch niks beters te doen :)

Kersjes ik kan me jouw verlangen goed voorstellen hoor! Maar je moet toch echt nog even geduld hebben, toch? Als ik zo de OP goed gelezen heb.

Gister kraamfeest gehad van mijn beste vriendin die nu een dikke anderhalve maand geleden bevallen is denk ik. Niet helemaal mijn ding, veel te veel drukte. Maar iedereen kende mekaar daar en dat maakte het dan toch weer beregezellig. Uiteindelijk zijn we met een hele club op het terras van een restaurant beland .. heerlijk gegeten en daarna nog door naar het terras van een ander cafe tot in de late uurtjes.

Terwijl ik me de dag zo toch echt niet voorgesteld had :')

Heerlijk ook dat ik die energie weer heb dat ik dat kan doen!

Ik heb het kindje vandaag al regelmatig voelen schoppen.. Echt grappig! Is het alleen zo dat het kindje met bijna 18 weken horizontaal ligt, of hoort ie dan al steeds meer verticaal te gaan liggen? Want ik voel vooral schopjes richting linkerlies en richting rechterlies. O nou voel ik hem de hele tijd schoppen hahaha echt grappig :+

En vanmiddag verjaardag schoonzus .. Mannetje is nog druk bezig in onze jungle tuin. Maar ik weet dat ik over een maand ee ncompleet aangelegde tuin heb (en geen zand meer door het hele huis heen!!).. nog eventjes geduld!

Fijn dagje allemaal!
pi_112121331
Marjolijntje :o Dat is vast even schrikken! Sterkte, hopelijk zakt je bloeddruk nog wat en blijft je beeb nog eventjes zitten. :*

Met 18 weken kan je buikbeeb nog alle kanten op :Y. Bij mij heeft 'ie ook nog een tijd horizontaal gelegen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 mei 2012 @ 12:45:56 #260
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112121450
@Enferma bij ons is het wel gangbaar, niet alleen bij zwangerschap overigens maar ook bij andere ziekmeldingen die langdurig kunnen worden mits er niet ingegrepen wordt.
Wat ik je wel kan adviseren is de eerst volgende keer een verklaring van je VK/Gyn waarin duidelijk staat wat zij verstandig/onverstandig achten. Dit heeft mij persoonlijk ook al een paar keer 'gered' de keren dat het dan wel lukt worden gewaardeerd, terwijl je niet afgeslacht wordt als het niet lukt.
Ik ben bij 20w zwangerschap van D aangenomen bij dit bedrijf, maar heb wel vanaf het begin open kaart gespeeld, wat bij mijn vorige werkgever een reden was om het contract niet te verlengen (vruchtbaarheidsbehandelingentraject etc).
Nu merk ik dat ik weer een stapje terug zal moeten doen, dus ga ik morgen weer in overleg om wat meer vloeruren om te zetten in adminwerk.

Verder allen een zo fijn mogelijke dag gewenst, ik ga na een lange ochtend werk nog even wat slaap vatten voor kids weer thuis komen van hun (mist)strand-avontuur met papa.
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 28 mei 2012 @ 13:23:50 #261
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112122907
Ja bij zwangerschap is dat gebruikelijk omdat je uiterst voorzichtig wilt zijn en je werkgever er vergoeding voor kan krijgen van het UWV.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 28 mei 2012 @ 15:02:15 #262
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112126859
Marjo sterkte! Probeer ontspanningsoefeningen te doen, misschien daalt je bloeddruk dan weer. Hoop dat het dus niet verder stijgt maar lekker daalt tot een normaal niveau.

Wij hebben net de kinderwagen gekocht en mijn mannetje is heerlijk de auto wassen ^O^
Vanavond maar lekker koken dan en nog even in onze tuin genieten van de laatste mooie warme lentedag deze week. Al hoop ik dat er meer aan komen :D
  maandag 28 mei 2012 @ 15:25:13 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112127628
Marjolijn, wat vervelend zeg van je bloeddruk.. -O- Bah! Hoop dat uk gewoon nog even blijft zitten, elke dag is er één! :)

Twinkle: ik voel 'm ook steeds ergens anders hoor, meest rechts, maar ook wel eens in het midden of links, of dan is ie weer aan het draaien (wat ik noem; tornado :')). Dus ja :+

Maffemuts: oh thanks voor de tip, das idd een goeie, zo'n verklaring van de vk.... :)
DML: ok thx :)
  maandag 28 mei 2012 @ 16:08:27 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112129125
Zooooo, net klaar met babykleertjes uitzoeken. Zoveel herinneringen kleven er aan al die kleine pakjes... ik zit helemaal in zwijmelmodus O+ O+ O+
Intussen was baby lekker om zich heen aan het trappelen. Volgens de gemiddelden zou hij nu 40 centimeter zijn en 2000 gram. Mijn kleine lieve baby waar ik nu al zoveel van hou :Y
pi_112129645
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Kersjes het volgende:
Zooooo, net klaar met babykleertjes uitzoeken. Zoveel herinneringen kleven er aan al die kleine pakjes... ik zit helemaal in zwijmelmodus O+ O+ O+
Intussen was baby lekker om zich heen aan het trappelen. Volgens de gemiddelden zou hij nu 40 centimeter zijn en 2000 gram. Mijn kleine lieve baby waar ik nu al zoveel van hou :Y
O+ O+
pi_112129753
Kamertje is in de pocket! Kon er toevallig eentje overnemen van de zus van mijn schoonzusje. Ziet er allemaal prima uit (hang/legkast, ledikantje, brede commode met lades, een klein kastje en een wandrekje) en van goed spul :)

Van de week gaan we boven alle kamers omgooien (zitten in een verbouwing, en hebben tijdelijk op twee kamertjes boven 'gewoond', nu is boven alles af, qua kamers, dus we kunnen alles weer terugzetten) en dan kan ik die babymeubeltjes tenminste fatsoenlijk kwijt :)

Verder sowieso alles prima hier :)
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 16:28:41 #267
309370 Nanadu
pi_112129881
Zo weer terug uit het ziekenhuis, eindelijk! Het was een lange saaie dag. Infuus eerste keer niet goed geprikt, maar de tweede keer aan de andere kant was het wel raak. Ik zit dus nu met twee gevoelige handen, maar dat zal morgen vast beter zijn ;) Verder duurde het uitstapje nog iets langer dan verwacht, omdat mijn bloeddruk toch weer licht verhoogd was (130/90). Bloed laten prikken en urine inleveren weer om vervolgens na 3 uur ctg en infuus nog een uur wachten op uitslag bloed. Gelukkig was alles goed en omdat het niet ernstig verhoogd was hoef ik niet nog een keer langs te komen. Het was dus een leuk dagje zo ;)

Marjolijntje wat vervelend van je bloeddruk :*
pi_112132232
Marjolijn, laat je dametje inderdaad nog maar even zitten.... :Y wel goed dat ze je in de gaten houden!

Nanadu, fijn dat alles goed is, zonde van de uren ziekenhuis weer ;)

Kers, gezien je eerdere bully's zal dat gemiddelde wel al hoger liggen, toch? :P de mijne was al dik 1900 gram 3 (!!) weken geleden (volgens de meting dan zal vast wel wat afwijken ;)) dus die zal nu ook al richting de 2,5 kilo gaan?

Hoe is het eigenlijk met Bijtje? Beebs nog binnen? Of heb ik er overheen gelezen dat ze zich melde? Ondanks geen 37weken is ze eigk wel al llm :P?
pi_112133214
Ho mensen, gaan we ineens allemaal naar het ziekenhuis?! Rustig aan dames.

Hier mijn ouders ingelicht en onverwacht ook een oom en tante van mijn man waar we op visite waren en Seb ineens begon te vertellen dat hij ook een baby heeft. Waar is die baby dan? vraagt oom. In mama's buik. Dusss tot zover het nog even stil houden :D
pi_112134879
haha Estrys, dat is wel heel schattig! Seb vind ik ook echt een leuke naam!

Nanadu, gelukkig was alles goed!

Coco, ik ben benieuwd naar je kamertje. Wat heb je voor iets?

Marjolijntje, veel sterkte meis!

Ok ik ben weer een nieuw stadium ingegaan van mijn zwangerschap geloof ik. Ten eerste een belangrijke mijlpaal van 24 weken! *O* Levensvatbaar buiten de baarmoeder :Y
En ik heb de eerste melk al gespot! :D :'( :D Tuurlijk ben ik blij dat alles goed werkt. Maar damn, nu al aan de zoogcompressen. En toch wel even griezelen, er komt spul uit mijn tepels :o ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 19:22:18 #271
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112135970
Kwisted gefeliciteerd!

Morgen ben ik 25 weken en donderdag terug naar de vk.
Net even langs schoonouders geweest, die zijn druk bezig met onze bedjes, kast enz dus we laten ze nog even lekker werken :D Donderdag komen ze de spullen brengen, wij zullen dus ook nog een hoop moeten gaan doen, maar het is wel leuk om ermee bezig te zijn!

En enorm blij met de nieuwe kinderwagen :D
  maandag 28 mei 2012 @ 19:25:16 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112136094
Ouch Nanadu, dat misgeprikte infuus :X

Haha Seb, was je zo trots?

Gerbera, ik verwacht inderdaad ook dat deze bovengemiddeld gaat zijn qua gewicht. Mijn jongens zijn niet zo zeer spekkig als ze geboren worden, maar ze zijn behoorlijk lang. Als het goed is krijg ik bij de volgende controle weer een groeiecho, ik ben benieuwd....
  maandag 28 mei 2012 @ 19:26:43 #273
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112136159
Kwisted, dat spul uit je tepels went gauw genoeg :D
  maandag 28 mei 2012 @ 19:27:56 #274
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112136219
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef Kersjes het volgende:
Kwisted, dat spul uit je tepels went gauw genoeg :D
Blij dat ik dat nog niet heb, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zeker weet of ik borstvoeding ga geven.
pi_112136353
Lekker Kwisted! Ben toch wel blij dat ik in de zwangerschap nooit gelekt heb (nu ook nog niet) maar ondanks wat overproductie bij muppetje, waren mijn borsten eigk ook vrij snel 'zindelijk'...

Seb O+ haha wel super cute!
  maandag 28 mei 2012 @ 19:55:33 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112137574
Nanadu fijn dat het meeste weer goed was vandaag :* succes met je handen!

Kwisted wat tof, 24 weken!! :D
Whihi melk :D jaaa, leuk die zoogcompressen :+

Ik stortte net ineens in, zoveel had ik toch niet gedaan vandaag. :o Nouja. Had gelukkig een lekkere kop cappuchino die goed heeft gewerkt c_/
pi_112140174
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Kwisted het volgende:
Ok ik ben weer een nieuw stadium ingegaan van mijn zwangerschap geloof ik. Ten eerste een belangrijke mijlpaal van 24 weken! *O* Levensvatbaar buiten de baarmoeder :Y
En ik heb de eerste melk al gespot! :D :'( :D Tuurlijk ben ik blij dat alles goed werkt. Maar damn, nu al aan de zoogcompressen. En toch wel even griezelen, er komt spul uit mijn tepels :o ;)
Mijlpaal! *O* En joh, dat lijkt me ook zo bizar als er ineens echt melk uit komt :D Uiteraard is dat ook de bedoeling, mtoch. Wazig lijkt het me wel :D

Kamertje is gewoon simpel, witte meubeltjes. En hebben 1 groene muur en de rest is wittig,
pi_112140217
Loodje, wat voor kinderwagen hebben jullie gehaald? Is fijn he, spulletjes verzamelen voor de beeb straks :)
pi_112140271
Enf, gek is dat he? Dat je soms je eigen lijf zo voorbij kunt rennen. Heb dat nu ook een paar keer gehad, normaal stop ik voor weinig, maar nu moet ik mezelf echt dwingen om mn rust te nemen.
pi_112140807
Ja, het is soms opeens over met de energie, bizar.

Lektetten, nu al joh? Ik heb er nog geen last van gehad (weet ook dat dat niets hoeft te zeggen over melkproductie NA de geboorte)...

Coco, leuk!! Hier is ook weer flink geklust (niet door mij, ik heb een halve dag nodig gehad om het huis een beetje aan te vegen :')) en de commode is naar boven gesleept. Nu kan ik kleertjes gaan wassen enzo O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112140988
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef Phaidra het volgende:
Ja, het is soms opeens over met de energie, bizar.

Coco, leuk!! Hier is ook weer flink geklust (niet door mij, ik heb een halve dag nodig gehad om het huis een beetje aan te vegen :')) en de commode is naar boven gesleept. Nu kan ik kleertjes gaan wassen enzo O+.
Oh, het klussen laat ik ook echt over aan de mannen :+ Al heb ik vandaag best veel gedaan (beneden ramen gewassen, keuken gepoetst, paar wasmachines gedraaid, wc gepoetst, gestofzuigd, en een rondje IKEA. Op 2e pinksterdag, the horror! :X )

Wanneer gaan ze bij jullie de dakkapel nu plaatsen? Of is dat waar ze mee bezig zijn geweest?

Zooo leuk trouwens, al die kleine kleertjes O+
pi_112141268
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, het klussen laat ik ook echt over aan de mannen :+ Al heb ik vandaag best veel gedaan (beneden ramen gewassen, keuken gepoetst, paar wasmachines gedraaid, wc gepoetst, gestofzuigd, en een rondje IKEA. Op 2e pinksterdag, the horror! :X )

Wanneer gaan ze bij jullie de dakkapel nu plaatsen? Of is dat waar ze mee bezig zijn geweest?

Zooo leuk trouwens, al die kleine kleertjes O+
Nee, we weten nog niet wanneer de dakkapel komt. Vorige week was de fabriek nog dicht. We maken het kamertje nu maar af zonder dakkapel en dan zien we wel. We hebben aangegeven dat we liever wat langer wachten met de plaatsing als het niet meer voor half juni gaat lukken. Hopelijk horen we deze week nog wat :).

Haha, naar Ikea, helden!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 mei 2012 @ 21:13:50 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112141742
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, gek is dat he? Dat je soms je eigen lijf zo voorbij kunt rennen. Heb dat nu ook een paar keer gehad, normaal stop ik voor weinig, maar nu moet ik mezelf echt dwingen om mn rust te nemen.
Ja, dat is best bizar :o :+ Niet dat ik enorm goed geslapen heb ook vannacht, en die warmte helpt ook niet :P Magoed.
Precies... :)
pi_112141799
Bedankt voor de felicitaties!Wat lief!
En kersjes wat klink je heerlijk verliefd!

Wat is iedereenlekker aan het klussen vandaag.
Marjolijn sterkte!

Wij zouden vandaag na het klussen lekker bbqen en in het zwembadje gaan'dus ik heelmoeilijk mijn bikinilijn bijwerken....is het hartstikke koud!
  maandag 28 mei 2012 @ 21:15:26 #285
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112141832
Idd Ikea met pinksteren, petje af voor jullie!

@coco we hebben gekozen voor een easywalker:)
We wilden eerst voor een mountain buggy gaan, deze kwamen we toen tegen en is soort gelijke wagen. Makkelijk inklapbaar, voor alle terreinen (voor ons erg handig) licht, neemt niet veel ruimte in beslag en nieuw zonnescherm voor onze lieve kater...

Het is inderdaad erg leuk om dingetjes bij elkaar te zoeken voor de beebee, begin het nu echt leuk te vinden. Heb dat eerder in de zwangerschap niet zo gehad, maakte me daar ook wel een beetje zorgen om, maar gelukkig komt dat nu beetje bij beetje en komt de moeder in mij los:D

[ Bericht 13% gewijzigd door Loodje op 28-05-2012 21:20:34 ]
pi_112144118
Ja Bijtje hebben we ook nog niet gespot vandaag volgens mij!! Hmm ... Waar zou ze zijn?

Ik straks toch maar even de HAP gebeld .. Omdat ik me echt ziekig begon te voelen door die muggen (wat ik dus sinds een jaar of 3 heb als ik geprikt word door muggen).

Advies: koelen en mentholgel idd. Mentholgel kan ik morgen pas scoren als alles weer open is. MAar de rest van de dag wel met natte theedoeken over alle plekken heen en dat geeft wel eits verlichting. Desnoods moet ik er morgen op kantoor ook maar zo bij zitten :')

Als ik me nog zieker zou voelen of het gevoel had dat ik van mijn gaatje af zou gaan of zou gaan braken ofzo, weer terug bellen. Maar zover is het gelukkig (nog) niet gekomen :)

Kutmuggen :( :( :(

Twinkletje gaat lekker slapen nu en deze week maar 3 dagen werken voor de boeg *O*

Ik heb de rest allemaal wel bijgelezen maar ben eigenlijk helemaal op. Dus geen enrgie meer om te reageren.

Hoop in ieder geval dat de bloeddrukken gewoon lekker laag/normaal blijven en de babietjes nog even binnen bij wie dat nog even zo moet zijn :*

En babyschopjes zijn cool O+

En Kersjes uitspraak heel mooi O+ O+

En Coco fijn dat je je kamertje nu ook in de pocket hebt! Dat alles maar gauw op zijn plek mag staan :)
  maandag 28 mei 2012 @ 22:12:43 #287
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112145033
Volgensmij is hier in mijn buik de EK al begonnen ;)

Hoop dat je snel weer beter voelt Twinkle:D Beterschap
  maandag 28 mei 2012 @ 22:28:40 #288
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112145897
Even kort, marjolijntje, jeminee, misschien de baby al halen. Even schrikken zeg. :o

Geeberaatje, fijn dat t zo goed is afgelopen, wat een stress ineens zeg.

[ Bericht 9% gewijzigd door KatyM op 28-05-2012 22:39:41 ]
pi_112146265
Ziek van muggebulten? En waarom bel je daar de hap voor als ik vragen mag? Dat had toch wel tot morgen kunnen wachten? Maar sterkte met de jeuk!

Komt helemaal goed Loodj dat moedergevoel,vooral in je verlof,lekker tutten in de babykamer enzo.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:45:59 #290
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112146922
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Troeta het volgende:
Ziek van muggebulten? En waarom bel je daar de hap voor als ik vragen mag? Dat had toch wel tot morgen kunnen wachten?
+1.

[ Bericht 0% gewijzigd door KatyM op 28-05-2012 22:52:37 ]
pi_112149167
Euh volgens kan het gaan beginnen. Week 40 en een half, slijmverlies en krampen die komen en gaan. Vriendin is aardig rustig en ik eigenlijk ook wel. Als ze ligt doet het meer pijn. Spannend!!!
pi_112150823
Oeh,spannend handheld! Succes!
pi_112155302
Handheld, daar gaan jullie :% :% :% succes!
pi_112155349
Jeetje wat een schrik Marjolijntje! Wanneer wordt je bloeddruk weer gemeten? Gek idee he, dat ze er deze week al kan zijn?

Balen van de dag Nanadu! Zulk mooi weer en dan de hele dag in het ziekenhuis. Heb je nog veel last van je handen? Wanneer checken ze ijzerwaarde weer?

Succes Handheld!
pi_112155364
Handheld, succes voor jou en de aanstaande mama!! :%
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:05:05 #296
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112155474
Succes Handheld!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_112155624
Ik kom even binnen vallen. Ik mag me vanaf nu mee komen kletsen. Geen idee hoe vaak want soms heel druk, maar ik doe mijn best
pi_112155791
Gefeliciteerd As! *O*
pi_112155794
Handheld, succes!

As gefeliciteerd en welkom!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 07:58:29 #300
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112155812
Hee As, wat leuk! Gefeliciteerd!

Handheid, succes!
pi_112155959
Handheld, succes!

As, gefeliciteerd!

Bedankt voor al jullie reacties! Was voor ons ook even flink schrikken ja. We gingen er allebei vanuit dat ik wel overtijd zou lopen, maar die kans lijkt nu steeds kleiner te worden.. Resultaat is wel dat we gisteren gelijk mijn vluchttas hebben ingepakt, dat alle enveloppen nu geschreven zijn en dat de box staat. Wat dat betreft is alles nu klaar. Maar echt, ze moet gewoon echt nog een week blijven zitten (en het liefst nog iets langer hoor!)
Morgenmiddag weer terug voor controle. Zo lang het zo hoog blijft moet ik 2-3x per week terug. Vandaag nog even naar het centrum voor nog een pyjama en verder zo min mogelijk doen.

Wel even een *O* voor de mijlpalendag! Kary en ik alweer 36 weken! En nog veel meer meiden ook weer een weekje verder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')