Nog wijzigingen voor de OP? Roep maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor! Daar is je vlos voor!
Eehm, fascinerendquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weetquote:
Dan denk ik dat die collega last heeft van een klok-klepel probleem, misschien dat er in sommige roomijssoorten zout zit - ik zou het zo niet weten - maar in waterijs in ieder geval niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
hahaha, nou lulverhaal de wereld uitgeholpen dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager
Je moet die houten stokjes ook uitspugenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop verder voor jullie dat het nog een beetje vol te houden is met dit weer en dat jullie enkels niet al te vol zitten met vocht![]()
plus dat de werking van zout op je bloeddruk in elk geval niet zo groot is als altijd beweert werd..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
Dus dat loopt wel los, dunkt mequote:Water, Suiker, Glucose-fructosestroop, Johannesbroodpitmeel (E410), Citroenzuur (E330), Bietenrood (E162), Paprika extract (E160c), Carotenoïden (E160), Curcumine (E100), Natuurlijk aroma
Serieusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn slippers gaan nog prima, iets anders niet geprobeerd de laatste dagen. Trouwring is al wel een aantal dagen af...
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Goed dat je het even laat checken Mango, ik hoop en duim op iets onschuldigs!
Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
Hier heb k mn ring nog steeds om mn middelvinger. Af en toe zit ie niet lekker en dan doe k m om mn ringvinger, maar t past nog wel gewoon.
Blijf t bizar vinden, voor.k ging afvallen had k m om mn ringvinger en toen zat ie daar dus niet lekker meer![]()
Vraag me ook af waar de kilo's zitten trouwens...want tis niet dat ij tonnetje rond geworden ben. Nja t zal wel![]()
Oh en ben mm kleur weer aan t bijwerkenkind is lekker vies aan t worden en ik zit er naast
net al boodschappen gedaan, dus hoef niks meer vandaag.
Mango, gefeliciteerd!
Oh en ik las over slecht slapen. Gelukkig niet veel last van. Inslapen gaat soms lastig en wordt wat vaker wakker, maar niet heel efg ofzo
En nu ga k de rest bijlezen
Oh had niet eens over jouw afvallen nagedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.
de bovenkant bedoel je toch hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:48 schreef Mangostine het volgende:
Mwa, zou ik mezelf nog ff trakteren op een knipbeurt bij de kapper?
Die eendenbek zal toch niet zo veel gesloopt hebben dat er een kapper aan te pas moet komen om dat weer te fatsoeneren, hahaquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Ik krijg ineens google ads over vroegtijdige zaadlozing
En het beste cadeau'tje is natuurlijk wel dat alles ok lijkt met je beebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef Mangostine het volgende:
Mijn baas belt net om me te feliciteren, dus die is gelijk op de hoogte. Altijd fijn, een betrokken werkgever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het zullen de hormonen wel zijnstraks een Festini aardbeien ijsje, de laatste doos waterijsjes zonder geknetter of ander gek spul. Hele vriesvak waterijsjes was leeg joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanmorgen weer bij de fysio geweest, was erg prettig en 't gaat al een stuk beter.
Hoe is het verder qua warmte vandaag? Hier waait het behoorlijk hard, geeft wel een beetje verkoeling.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw.
Verder wel lekker in de zon gezeten maar niet te lang, en als ik dan ga koken krijg ik weer een harde buik?
Uk ligt ook meer naar rechts zo te voelen, onderin is het links zacht en kan ik het ver induwen maar rechts echt totaal niet
Mja.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef Estrys het volgende:
Jep hij wist niet hoe snel hij weg moest komen
Nee, is ook wel beetje auw. Mja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef LeNeHe het volgende:
Oeh Estrys, gelijk heb je!
Enf, ziet er niet fijn uit idd
Nee, maar niet onder de douche gedaan, en blijkbaar kunnen mijn benen dat toch niet hebben.. Mja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:11 schreef bijtje84 het volgende:
Mango gelukkig is alles goed!
Verder lees ik een hoop baaldingen, vandaag is geen dag voor zwangere duidelijk.voor iedereen die m kan gebruiken!
Enf... Auw. Oud mesje gebruikt ofzo? Ik heb gisteren mn benen met de epilator gedaan. Anders moet ik me om de dag scheren en ik kan er eigenlijk gewoon niet meer bij. Dus eens in de drie weken even de epilator er overheen, ideaal!
Mijn voeten zijn weer formaatje olifanten ik zie net dat het morgen 27 graden wordt... Ik denk dat ik maar bij dochter in het badje plof hihi.
Ja, heb zo'n ding met al zeep eromheen, maar enorm gevoelige huid al.. Nouja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef bijtje84 het volgende:
Oeh niet onder de douche... Wel met scheerschuim gedaan dan hoop ik?
Nou, ik heb hem vorig jaar gekocht. De eerste keer dacht ik echt 'waar ben ik in vredesnaam aan begonnen?! Auw auw auw auw!'.
Maar ik geef niet zo snel op, na een week nog een keer, en toen was het al stukken minder pijnlijk, en met elke keer werd het steeds minder. Dus ja dat is echt écht waar
En nu hoef ik dus maar eens per drie weken even dat ding er overheen te halen. En ik moest dus eigenlijk om glad te blijven elke dag scheren. Dikke en donkere haren had ik altijd. Dus ik ben absoluut fan!
stoppels krijg je sowieso niet meer als je epileert. Bij mij blijven de haartjes zo'n 1.5 week weg. De haargroei is wel minder geworden nu ik het zo'n jaar doe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef __Isis__ het volgende:
En zijn ze dan al die tijd echt glad?? Dan wil ik 't ook wel proberen. Hou echt echt echt niet van stoppels...
ik doe benen + oksels. Sommige vrouwen doen ook hun bikinilijn, maar dat is mij te pijnlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n ding met al zeep eromheen, maar enorm gevoelige huid al.. Nouja.![]()
Oke mooiDan moet ik er toch maar eens aan denk ik..
En dan doe je alleen je benen neem ik aan?
ze zijn idd niet goedkoop. Maar ze gaan lang mee! (meerdere jaren)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef SupremeEvil het volgende:
Het klinkt erg interessant, dat epileren. Heb ook een hekel aan stoppels en kan steeds minder goed bij de beentjes vanwege buikbaby. Maar zit even te kijken, die dingen die draadloos zijn en onder de douche kunnen zijn best prijzig... Of ben ik te veeleisend
Uh, doe 's niet!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Hoi vanuit het ziekenhuis op vakantie bestemmingharde buiken/weeën om de 5 min.. Dus het hele circus in gang... OPname en de hele rambam..
Blijk in elk geval blaasontsteking te hebben.. Dus die nu behandelen en straks weer controle of de weeën niet doorzetten of ontsluiting veroorzaken..
Pethidine gehad tegen de pijn en nu maar hopen dat de blaasontsteking de enige oorzaak is van de harde buiken/weeën...
Heerlijk zo'n weekend weg
Nee omdat alles nog potdicht zit.. Ze kijken zo weer cervix na, als blijkt dat die wel korter wordt dan gaan ze prikken en remmen... Grote kans dat het nu door antibiotica gaat afnemen allemaal, daar hopen we maar op...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Keshet het volgende:
Nee logisch dat je daar niet vrolijk van werd. Ik hoop echt dat het door de blaasontsteking kwam en dat alles zo afzakt.![]()
Heb je al wel de 1e longrijpingsspuit gehad?
Hier hopen we heel hard op!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Grote kans dat het nu door antibiotica gaat afnemen allemaal, daar hopen we maar op...
oh wat fijnquote:Op zondag 27 mei 2012 10:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik mag naar huis ctg van net was keurig! Dikke antibiotica kuur mee...
Was me het dagje wel weer...
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Pfoe, wat een opluchting!quote:Op zondag 27 mei 2012 10:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Wow! Wat een reus!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gerb, wat fijn dat het allemaal goed is afgelopen en dat je weer naar huis mag!
Vriendin van me is vannacht bevallen van een zoontje: 4400 gram!![]()
Enf, heb je dinsdag meteen een afspraak bij de bedrijfsarts al?
Op zich wel. Bevalling was zwaar en meneer bleek in het vruchtwater gepoept te hebben, dus moe(s)t in de couveuse. Maar in principe alles ok met hem.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow! Wat een reus!En gefeliciteerd he
Is verder alles goed gegaan (ook met haar enzo
)
Ja man, dat wilde mn leidinggevendeZei ze vorige week donderdag al. Nou, best hoor
Vertel ik ook even aan de arts dat ik haar reactie niet tof vond.
Oh... ja precies. Fijnquote:Op zondag 27 mei 2012 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op zich wel. Bevalling was zwaar en meneer bleek in het vruchtwater gepoept te hebben, dus moe(s)t in de couveuse. Maar in principe alles ok met hem.
Zij was dusdanig ingescheurd dat ze geopereerd moest worden. Details weet ik nog niet. Maar ze whatsapt alweer, dus dat is een goed teken
Hmm, ok, ben benieuwd wat de bedrijfsarts te zeggen heeft dan.
4400 is geen reusquote:Op zondag 27 mei 2012 15:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow! Wat een reus!En gefeliciteerd he
Is verder alles goed gegaan (ook met haar enzo
)
Ja man, dat wilde mn leidinggevendeZei ze vorige week donderdag al. Nou, best hoor
Vertel ik ook even aan de arts dat ik haar reactie niet tof vond.
Oh sorryquote:
Whaha wat een reactiequote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef peace-lover het volgende:
Gerbera gats wat een schrik! En marjolijntje rot dat je je niet goed voelt, hopelijk zijn de foto's leuk!
Hier het aan een aantal mensen verteld dit weekend, eigenlijk reageerde iedereen leuk behalve 1 (was ingecalculeerd) die kwam niet verder dan "nou ja als jij het leuk vindt dan ik ook wel"
Verder heb ik het idee dat ik mn buik niet meer echt helemaal in kan houdendus ik denk steeds "straks zien ze het!
"
vandaag rustig dagje thuis relaxen gehad
veeeeeel te warm
Nou nee, ineens niet dus. Mn collega's zijn schatten, echt waar, maar mn leidinggevende zat ineens moeilijk te doen, ik weet serieus niet waar het vandaan komtquote:Op zondag 27 mei 2012 22:19 schreef peace-lover het volgende:
oh enfermera, zijn ze niet echt meevoelend op je werk?
Hier zou ik eind juni een halfjaarcontract krijgen (mn derde) dus ik zou in theorie tijdens mn verlof (begin ervan) einde contract hebben en dan dus eventueel een vast contract... Dus ik was een beetje bang dat ze dan zouden zeggen "doei doei"
Geven ze me van de week al een jaarcontract!![]()
Omdat ze kennelijk liever geen vast contract geven in december denk ik? (om wat voor reden dan ook), maar voor mij is het natuurlijk een uitkomst! Ook omdat ik dan iig niet tegen de tijd dat het verlengd zou worden eventueel moet liegen over een zwangerschap/verzwijgen dat ik zwanger ben
Dus ik was echt superblij
Ik zou ook (als ik mag kiezenquote:
Ja zodra iedereen het weet ga ik hem ook niet meer inhoudenquote:Whaha wat een reactie![]()
Ghehe grappig dat gevoel heWacht maar, je kan 'm steeds minder inhouden, en ik moet persoonlijk zeggen, heb er ook steeds minder zin in XD
Heerlijk!
oh dat is wel echt rot...quote:Nou nee, ineens niet dus. Mn collega's zijn schatten, echt waar, maar mn leidinggevende zat ineens moeilijk te doen, ik weet serieus niet waar het vandaan komt![]()
Echt joh!! Wat gaaf!![]()
Gefeliciteerd met je jaarcontract!!
Whahaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ik zou ook (als ik mag kiezen) iets kleiner willen hoor
[..]
Ja zodra iedereen het weet ga ik hem ook niet meer inhoudenAls ik al op de bank lig/zit denk ik "wow wat een buik met vet heb ik al
"
[..]
oh dat is wel echt rot...Wat wil ze dat je bij de arboarts gaat doen dan? Wat niet kan dat kan niet lijkt me?
tnx, ben echt zoooooo blij
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Kersjes het volgende:
Zooooo, net klaar met babykleertjes uitzoeken. Zoveel herinneringen kleven er aan al die kleine pakjes... ik zit helemaal in zwijmelmodus![]()
![]()
![]()
Intussen was baby lekker om zich heen aan het trappelen. Volgens de gemiddelden zou hij nu 40 centimeter zijn en 2000 gram. Mijn kleine lieve baby waar ik nu al zoveel van hou
Blij dat ik dat nog niet heb, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zeker weet of ik borstvoeding ga geven.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:26 schreef Kersjes het volgende:
Kwisted, dat spul uit je tepels went gauw genoeg
Mijlpaal!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Kwisted het volgende:
Ok ik ben weer een nieuw stadium ingegaan van mijn zwangerschap geloof ik. Ten eerste een belangrijke mijlpaal van 24 weken!Levensvatbaar buiten de baarmoeder
![]()
En ik heb de eerste melk al gespot!![]()
![]()
Tuurlijk ben ik blij dat alles goed werkt. Maar damn, nu al aan de zoogcompressen. En toch wel even griezelen, er komt spul uit mijn tepels
![]()
Oh, het klussen laat ik ook echt over aan de mannenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef Phaidra het volgende:
Ja, het is soms opeens over met de energie, bizar.
Coco, leuk!! Hier is ook weer flink geklust (niet door mij, ik heb een halve dag nodig gehad om het huis een beetje aan te vegen) en de commode is naar boven gesleept. Nu kan ik kleertjes gaan wassen enzo
.
Nee, we weten nog niet wanneer de dakkapel komt. Vorige week was de fabriek nog dicht. We maken het kamertje nu maar af zonder dakkapel en dan zien we wel. We hebben aangegeven dat we liever wat langer wachten met de plaatsing als het niet meer voor half juni gaat lukken. Hopelijk horen we deze week nog watquote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, het klussen laat ik ook echt over aan de mannenAl heb ik vandaag best veel gedaan (beneden ramen gewassen, keuken gepoetst, paar wasmachines gedraaid, wc gepoetst, gestofzuigd, en een rondje IKEA. Op 2e pinksterdag, the horror!
)
Wanneer gaan ze bij jullie de dakkapel nu plaatsen? Of is dat waar ze mee bezig zijn geweest?
Zooo leuk trouwens, al die kleine kleertjes
Ja, dat is best bizarquote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Enf, gek is dat he? Dat je soms je eigen lijf zo voorbij kunt rennen. Heb dat nu ook een paar keer gehad, normaal stop ik voor weinig, maar nu moet ik mezelf echt dwingen om mn rust te nemen.
+1.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef Troeta het volgende:
Ziek van muggebulten? En waarom bel je daar de hap voor als ik vragen mag? Dat had toch wel tot morgen kunnen wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |