Nog wijzigingen voor de OP? Roep maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor! Daar is je vlos voor!
Eehm, fascinerendquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weetquote:
Dan denk ik dat die collega last heeft van een klok-klepel probleem, misschien dat er in sommige roomijssoorten zout zit - ik zou het zo niet weten - maar in waterijs in ieder geval niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
hahaha, nou lulverhaal de wereld uitgeholpen dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager
Je moet die houten stokjes ook uitspugenquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop verder voor jullie dat het nog een beetje vol te houden is met dit weer en dat jullie enkels niet al te vol zitten met vocht![]()
plus dat de werking van zout op je bloeddruk in elk geval niet zo groot is als altijd beweert werd..quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
Dus dat loopt wel los, dunkt mequote:Water, Suiker, Glucose-fructosestroop, Johannesbroodpitmeel (E410), Citroenzuur (E330), Bietenrood (E162), Paprika extract (E160c), Carotenoïden (E160), Curcumine (E100), Natuurlijk aroma
Serieusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn slippers gaan nog prima, iets anders niet geprobeerd de laatste dagen. Trouwring is al wel een aantal dagen af...
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Goed dat je het even laat checken Mango, ik hoop en duim op iets onschuldigs!
Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
Hier heb k mn ring nog steeds om mn middelvinger. Af en toe zit ie niet lekker en dan doe k m om mn ringvinger, maar t past nog wel gewoon.
Blijf t bizar vinden, voor.k ging afvallen had k m om mn ringvinger en toen zat ie daar dus niet lekker meer![]()
Vraag me ook af waar de kilo's zitten trouwens...want tis niet dat ij tonnetje rond geworden ben. Nja t zal wel![]()
Oh en ben mm kleur weer aan t bijwerkenkind is lekker vies aan t worden en ik zit er naast
net al boodschappen gedaan, dus hoef niks meer vandaag.
Mango, gefeliciteerd!
Oh en ik las over slecht slapen. Gelukkig niet veel last van. Inslapen gaat soms lastig en wordt wat vaker wakker, maar niet heel efg ofzo
En nu ga k de rest bijlezen
Oh had niet eens over jouw afvallen nagedachtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |