abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111981668
Zwangerschap & geboorte deel 966

02 juni: thistleweed
12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 24-05-2012 19:46:38 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111981700
Ik sloot em hiermee:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor! Daar is je vlos voor! :*
Nog wijzigingen voor de OP? Roep maar :)
pi_111981719
Ik heb gisteren een lijstje gekregen met wanneer je naar de VK moet bellen. Bloedverlies staat daar ook bij. Ik zou altijd bellen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111981844
Ik heb de indruk dat het een contactbloeding is. Het waren maar een paar druppels. En de baby is gewoon druk.
Dus ik maak me nog geen zorgen, maar hou het wel ff in de gaten. Thanks :*
pi_111981949
Hi, kun je mijn datum veranderen in 12 juni? Weet nu even niet wie het was met bloed. Als je zorgen maakt bellen!

Hier weer goed gekeurd door de vk. Bloeddruk wel wat omhoog gegaan, maar binnen de norm. Wel moet ik voor de zekerheid toch maar een liggingsecho.
pi_111982504
Zo vandaag weer een dagje gewerkt (enige dag deze week ;)). Gewoon nog maar 4 dagen werken, of eigenlijk 3,5 dag.
En wat een warmte binnen pfff.
Nu lekker buiten. Voeten zijn wel iets dikker, maar niet extreem gelukkig

Enfermera, stom van je coördinator zeg. En goed aan jezelf en baby denken hoor!

Mango ook al bloedverlies, bah. Idd als je t niet vertrouwd gewoon bellen!
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:21:52 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111984046
Mango fijn :* daar gaan we maar vanuit idd! :*

Adesse fijn dat alles goed was :) Zijn ze bang dat ie in stuit ligt dan?

Sonnetje: Thx :* idd ja! :) Zo, dus jij hebt ook al snel verlof?? Lekker!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111986048
Sorbo jij past nog slippers!!! En nog mooie ook! *ik is jaloers!*

Kenkels whehe, grappig... Not :P

Kersjes wat een rotopmerkingen van de moeder van je baas zeg. Waar bemoeit ze zich mee! Alsof 'ziekgemeld' meteen betekend dat je er bleek/misselijk/beroerd uit moet zien! Zet het maar snel van je af hoor, stom mens!

Mango als je je zorgen maakt gewoon je vk bellen. :*

Bah, sorry hoor maar ik vind dit weer nu echt even niet leuk. Ik ben er wel weer klaar mee. Kan het niet gaan vriezen ofzo?
pi_111986570
Heuj Bijtje }:| niks niet vriezen! Ga even in de koelkast zitten? :P
pi_111986747
*O* zo mooi topic om weer proberen aan te sluiten.

Son, bijna verlof! Wauw, lekker zeg. Dat is nou iets waar ik echt naar uit ga kijken! En ik ga proberen 6 maanden verlof te krijgen met wat ouderschapsverlof (=duur) en vakantiedagen.

Mangostine, fijn als het maar een contactbloeding is.

Hier geen last van dikke enkels, maar hee, wat niet is kan nog komen he. Ben wel heel benieuwd hoe ik het, in augustus, met 20 weken op de camping in Zuid Frankrijk vind. En ik ben enorm bang voor een zwangerschapsmasker, kan je daar gewoon tegen smeren?

Gister weer 3D echo gehad, was weer tof. De mini zit in het 'kippenstadium' met beentjes en armpjes maar nog geen handen en voeten. En hij bewoog!! Ben nu pas 8 weken 4 dagen, tijd kruipt vind ik.

Wat betreft rustig aan doen tijdens zwangerschappen, dat ken ik dus echt niet. Ik kan me dan ook niet voorstellen hoe het is om in een vroeg stadium (dus voor het enorme buikstadium) stappen terug te doen. Las ook ergens dat je vanaf het begin van de zwangerschap niet meer dan 10 kilo mag tillen :o Vorige zwangerschap heb ik helemaal niets gelaten en ben twee keer verhuisd en huis gedeeltelijk verbouwd, toen nergens last van gehad. Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat, de enorme vermoeidheid wordt al minder gelukkig en ik kijk uit naar veel energie en leuke dingen doen. *O* *O*
pi_111986864
Smeren is sowieso goed, maar vorige keer heb ik het toch gekregen, ondanks super goed smeren en zon in mijn gezicht vermijden ;) neem een hoedje ofzo mee! Dit keer vergeet ik steeds te smeren, heb al meer zon meegepakt dan de vorige keer en nagenoeg niks nu! O+
  donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:19 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111986972
Iemand een
?
:Y)
pi_111987051
Sonnetje fijn dat je bijna verlof hebt!

En sterrenmunt .. tja ik denk: zolang het goed voelt is het okay, toch?

Ik meende hier met hemelvaart ook van alles te doen maar 's avonds werd ik terug gefloten door mijn lijf .. Nou prima, maar anders ga ik ook gewoon door.
Je lijf zal het denk ik wel aangeven als je een stapje terug moet doen.
pi_111987145
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
pi_111987423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
Eehm, fascinerend :?
pi_111987969
Dat bedoel ik, geen idee wanneer mijn lichaam me terugfluit. Ik heb wel eens ergens last van maar nooit op een dusdanige manier dat mijn lichaam zegt 'doe eens niet meer'. Daarbij zit het ook niet in me, het heeft ook wel met mijn opvoeding te maken hoor. Ik ga alleen lekker op tijd naar bed, heerlijk, I love slapen. Helaas heeft de oudste dat gen niet van mij ge-orven.

Gerbera, ik smeer dochters zonnebrand op gezicht, de rest van mijn lichaam kan toch met gewone creme? Ga ook een strohoedje scoren bij de H&M maar ben bang dat die door dochter wordt ingepikt ;)
pi_111988128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Eehm, fascinerend :?
tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet ;) ). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
pi_111988399
Sinds een week of wat merk ik dat ik meer moeite krijg met het lopen met zware dingen, ik kan m'n buikspieren niet meer echt inzetten voor steun volgens mij.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:22 schreef sterrenmunt het volgende:

[..]

tja, ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest (is een collega die denkt dat ze alles weet ;) ). Geen idee of het waar is. Heb er niet naar gezocht, zelf last van lage bloeddruk.
Dan denk ik dat die collega last heeft van een klok-klepel probleem, misschien dat er in sommige roomijssoorten zout zit - ik zou het zo niet weten - maar in waterijs in ieder geval niet.
pi_111988595
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager :')
pi_111988743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes en mijn bloeddruk is constant 110/75 of zelfs lager :')
hahaha, nou lulverhaal de wereld uitgeholpen dus.
Fijn voor iedereen hier die van ijsjes houdt (ehm wie niet?) :9~
pi_111988864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou Ster, ik vreet me lek aan ijsjes
Je moet die houten stokjes ook uitspugen ;)
pi_111988934
Serieus :o is de oplossing zó simpel? :o
pi_111989133
@enferma ze kon het niet echt goed voelen. Vorige week wist ze het zeker en nu niet omdat er een gedeelte achter m'n rib zat. Dus voor de zekerheid :) ach kunnen we haar nog een keer bekijken.
pi_111989695
:W

Hallo dames,

Ik kom nog even een foto spammen want dat was nog niet gebeurd, en dan ga ik door naar het babytopic. Allemaal heeeeel veel succes straks met de bevalling en even voor degenen die ook voor het eerst gaan bevallen: echt waar het is het allemaal waard :Y O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop verder voor jullie dat het nog een beetje vol te houden is met dit weer en dat jullie enkels niet al te vol zitten met vocht ;(
pi_111989832
Covie, wat een beauty! O+

ik ga chillen in bed, trusten!
pi_111991547
Covie O+
pi_111991750
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef sterrenmunt het volgende:
Nou enfermera, doe maar! Hoorde trouwens ook van de week dat ijsjes veel zout bevatten en dat dat dus slecht is voor je bloeddruk.
plus dat de werking van zout op je bloeddruk in elk geval niet zo groot is als altijd beweert werd..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_111992159
Covie wat een schatje O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:05:33 #29
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111992355
Covie, mooi meisje! O+
pi_111992360
Covie wat een mooierd!!
pi_111992536
Covie, wat een droppie O+ O+ O+

Zonder verder bij te lezen een crosspost vanuit een ander topic:

Ik leef nog!! Heb doorgewerkt tot 19 uur om alles af te krijgen (en nu bedenk ik me natuurlijk nog van alles), en daarna zijn we een hapje gaan eten in t centrum. Nu gaaaaaar, maar ik heb wel verlof!!! *O*

Morgen ga ik hier wel bijlezen, heb nu toch alle tijd :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 24 mei 2012 @ 22:13:41 #32
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111993188
Ijsjes? Zout? Seriously? :o :?
Nouja, mijn bloeddruk is toch erg laag en soms iets té laag, als ik snel opsta gaat het niet goed :') Dus wat zout extra voor mij mag best :7

Oh, en volgens google zit dit in een raketje:
quote:
Water, Suiker, Glucose-fructosestroop, Johannesbroodpitmeel (E410), Citroenzuur (E330), Bietenrood (E162), Paprika extract (E160c), Carotenoïden (E160), Curcumine (E100), Natuurlijk aroma
Dus dat loopt wel los, dunkt me :D :Y)

Adesse: ah oke :) Idd, lijkt me handig! En idd, kijken = leuk O+

Covie wat een popje :o O+ Ik smelt!

Phaidra wat fiijjjjnnn!! Eindelijk verlof! Geniet er lekker van joh! :* *O* :D
pi_111993233
Oe ze is O+ covie!

En een *O* voor Phaidra!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111994730
Och Covie, wat een heerlijkheid O+

Nou, de baby heeft mijn navel bereikt hoor. Toch wel een apart gevoel, gepor bij je navel :D
pi_112005589
Covie O+ O+ wát doe je! OMG wat een poppetje, en wat een heldere blik O+

Phaidra verlof *O*

Gek hè, Mango? Ik zit nu in de fase dat als ik iets teveel op mijn buik lig met slapen (zij/buik zeg maar, lig echt niet meer helemaal plat op mijn buik :D) dat er heel demonstratief een handje van boven naar beneden gaat :') en als ik dan niet snel genoeg anders ga liggen volgen er nog een paar poffen achteraan :')

Precies haar zus :{w als die eens tussen ons in slaapt is ze de halve nacht meneer op zijn ogen aan het poffen in haar slaap O-) (en mij komt ze dan lief kriebelen, dat dan weer wel :'))

Nou, 2,5 uur slaap gehad vannacht :O hondsmoe maar viel gewoon maar niet in slaap :? en toen ik sliep de meest rare dromen..... en toen had het muppetje een nare droom denk ik, ergens rond half 4, dus die tussen ons in gebonjourd... en je raadt het al... zij en meneer liggen nu echt ontzettend lekker tegen elkaar in te snurken in het grote bed en ik ben er maar uit gegaan :')

Hoef je een keer niet 50.000 keer naar de wc, kun je gewoon niet slapen :') het lot van een zwangere /hebmedelijden
pi_112005626
Buhh... ik had ook een baggernacht. Maar:

Gefeliciteerd met mij :)
pi_112005640
Gefeliciteerd! *O*
pi_112005660
Gefeliciteerd Mango!

En yeah,lekker verlof Phaidra!
pi_112005889
Mango gefeliciteerd *O*

*ook bagger geslapen heeft :{
pi_112005991
Gefeliciteerd Mango
pi_112006228
Gefeliciteerd met je verjaardag mango

Fijn dat je verlof hebt phaidra
*poef* nu is het weg
pi_112006243
Joepie Phaidra verlof! *O*

Covie wat een lekker ding O+

Gerb ik moet altijd zo lachen om jouw beschrijvingen :') .. Pof haha.

Mango gefeliciteerd!! *O*

Laatste dagje werken van deze week en ik heb geen zin (misschien ook wel omdat ik niks te doen heb ..). Omdat ik aan het begin van de week wat uurtjes heb over gewerkt kan ik gelukkig (hopelijk!) voor de Pinksterdrukte weer richting huis.
pi_112006329
Guten morgen bollies

Mango, gefeliciteerd! Ik zal een beetje mangoijs eten op je verjaardag!

Covie, wat een schatje. We willen nog wel een foto mét haar zien hoor!

En verder weet ik het niet meer.
pi_112006331
Je bent zelf een bollie! :6
pi_112006343
Daarom mag ik het ook zeggen.
pi_112006348
Ik ben nog niet (meer dan dat ik al was) bollie
*poef* nu is het weg
pi_112006409
Wie de schoen past... :P
pi_112006457
Ik pas nog prima in mijn schoenen :P
pi_112006482
Ik gisteren niet meer, vandaag wel. :)
pi_112006525
Mijn slippers gaan nog prima, iets anders niet geprobeerd de laatste dagen. Trouwring is al wel een aantal dagen af...
*poef* nu is het weg
pi_112007067
goedemorgen allen,

Mango, van harte!
Verlof voor Phaidra, fijn hoor.

Ik geloof dat ik zo ontzettend veeeeeel geluk heb, ik denk dat ik nog nooit zo veel heb geslapen als in mijn zwangerschap. Heb precies 1 week gehad dat ik niet kon slapen en toen had ik enorm veel medelijden met mezelf. Normaal heb ik heel veel last van "night terrors" en had verwacht dat dit wel erger zou worden in de zwangerschap maar dat is dus niet zo :D Ook de hele nacht er uit om te plassen herken ik gelukkig niet. Nouja, heel veel sterkte voor de dames die daar wel last van hebben want het lijkt me niet zo fijn.
pi_112007079
trouwring heb ik maar af gedaan een tijdje terug, gewoon voor de zekerheid, pas hem nog wel maar het lijkt me zo naar als je hem niet meer af krijgt
pi_112007124
Joehoeee! Ik heb nog niet gekotst sinds gisteravond *O*
Voel me wel wat wazig maar dat kan ook door de 30 graden en geen zuchtje wind hier op kantoor komen :P
pi_112007147
Fijn Estrys!
pi_112007182
Covie! Wat een mooi tevreden meisje! O+
Mango, gefeliciteerd! *O*

Ik ga zo een babytje knuffelen van 3 weken oud O+ Ik hoop dat ik de mijne er niet uit rammel!
pi_112007230
Jeuj Estrys!

Gefeliciteerd met jou Mango! ;) *O*

Ik heb inmiddels mijn ringen, horloge en armbandje af. Normaal heb ik kindermaatjes, ja dat wil natuurlijk niet nu :D
pi_112007622
Mango, subtiele verjaardagshint :D Gefeliciteerd!! *O* En volgende week trouwen, gaat hard dan he?

Ik ben bijgelezen, ik las veel vervelende verhalen... -O- Voor iedereen die het kan gebruiken: :* :* :*

Vocht, check! Het lijkt erop dat het gewacht heeft tot mijn verlof. Sinds een paar dagen had ik wel wát last, maar nog niet zo erg. Sinds gisteravond heb ik echter worstvingers en dikke pootjes die zelfs vanochtend nog niet waren bijgetrokken. Maar gister was ik ook zo druk, misschien heb ik wel wat te weinig gedronken (wel sowieso 2 liter, maar misschien had ik beter het dubbele kunnen drinken :@) dus dat gaan we vandaag gewoon anders doen.

Bedankt nog voor alle jompels! Ik ben best trots dat ik het gewoon tot 36 weken volgehouden heb. Heb me niet hoeven ziekmelden (ok, dat is ook gewoon een beetje mazzel ;)), hoewel het de laatste weken wel echt zwaar werd. Ik ga mijn lieve collega's wel heel erg missen :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:39:05 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112007703
Oooow Covie, wat een schatje O+

Gefeliciteerd Mango! Je laatste verjaardag als niet-mama.

Phaidra, geniet van je verlof!
.... met gevoel voor drama....
pi_112008709
Covie! O+ Wat een mooierd!
Fijne verjaardag Mango en n fijn verlof Phaidra!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112009171
Phaidra, verlof,zo fijn, geniet ervan! *O*

Mango, van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag, zulk mooi weer!

Covie, wat een schatje zeg,mzo lief O+ O+

Ik geniet zo van me verlof, gister wezen bbqen in t park, zaterdag feestje, zondag bbq! Nu ik niet werk heb ik veel meer energie voor leuke dingen *O*!
pi_112009469
Heerlijk Katy!

Trouwring heb ik nog om .. Nog geen last van vochtophoping maja .. ben dan ook nog in een redelijk pril stadium :)

Zelfs slapen met deze hitte gaat me goed af!

Merk wel dat mijn buikJE al een beetje in de weg gaat zitten met bukken, opstaan uit bed, in en uit de auto stappen :D

Gelukkig geen schoenen met veters :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:51:34 #62
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112009715
Nog 'maar' 6 weekjes werken *O* omgerekend is dat dan nog 29 dagen O+ (alleen nog het stukje wat je ziet als je op de maand Juni gaat staan op de pc maandkalenders _O- )
Zo voelt het iig wel beter behapbaar :@

Covie wat n lief gebakske hebt ge gebakken :D
Phaidra verlof *O*

en alle anderen die t kunnen gebruiken :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112009751
Lekker aan het aftellen dus :D Komt me wel bekend voor hoor maffemuts, dat aftellen ging mij bij ook zo.
pi_112009788
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 08:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn slippers gaan nog prima, iets anders niet geprobeerd de laatste dagen. Trouwring is al wel een aantal dagen af...
Serieus :o
Hier heb k mn ring nog steeds om mn middelvinger. Af en toe zit ie niet lekker en dan doe k m om mn ringvinger, maar t past nog wel gewoon.
Blijf t bizar vinden, voor.k ging afvallen had k m om mn ringvinger en toen zat ie daar dus niet lekker meer :')
Vraag me ook af waar de kilo's zitten trouwens...want tis niet dat ij tonnetje rond geworden ben. Nja t zal wel ;)

Oh en ben mm kleur weer aan t bijwerken :D kind is lekker vies aan t worden en ik zit er naast :D net al boodschappen gedaan, dus hoef niks meer vandaag.

Mango, gefeliciteerd!

Oh en ik las over slecht slapen. Gelukkig niet veel last van. Inslapen gaat soms lastig en wordt wat vaker wakker, maar niet heel efg ofzo

En nu ga k de rest bijlezen :P
pi_112009993
Oh en vergeet k de baby van covie helemaal! Wat een prachtig meisje heb je zeg! en wat kijkt ze al helder uit dr oogjes O+
pi_112010364
Ik heb toch maar even de vk gebeld (geen gehoor) en gesmst, want het bloeden was even gestopt maar ik verloor net weer wat druppels.
pi_112010752
Jeetje Mango, dat is niet zo leuk. Goed dat je de vk even hebt gebeld. Hopen dat ze snel terug belt. Baby wel actief?
pi_112011032
Tja. Ik maak me nu zorgen, dus de baby is me sowieso te rustig.
Mag plasje laten checken bij de huisarts, daarna komt de vk nog even langs.
pi_112011115
Spannend Mango .. Hoop dat het allemaal gewoon goed is! En dat je snel weer gerust gesteld kan worden.
pi_112011194
Fijn dat de vk even langs komt Mango. Als je nog tijd hebt kun je ook even lekker gaan liggen en rustig met de baby gaan praten, misschien dat je je dan beter gaat voelen en wie weet reageert de baby er ook wel op. :*
pi_112011596
Goed dat je het even laat checken Mango, ik hoop en duim op iets onschuldigs! :*
pi_112011678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Goed dat je het even laat checken Mango, ik hoop en duim op iets onschuldigs! :*
Dat dus!
pi_112012406
Fijn dat ze even langskomt Mango.

Morgen mijn ouders inlichten. De eerste keer vond ik het doodeng en moest ik heel hard huilen bij mijn ouders op de bank, alsof ik een tiener was die per ongeluk zwanger was geworden :{w nu toch ook wel weer spannend. Morgenochtend maar eens gebak halen, dan raden ze het zelf meteen al denk ik. Seb weet het eigenlijk ook nog helemaal niet :D
pi_112012416
Mango, fijn dat ernaar gekeken wordt. Hopelijk is t niets :*.

Maffe ook aan t aftellen tot verlof, nog effies!

Ik wilde net typen dat mijn buikbeeb ook erg rustig is, maar nu is ie weer gezellig aan t schuiven O+ :'). Vanmiddag sowieso weer check-up time, dat is wel fijn!

Estrys, veel plezier! Blijft speciaal en spannend denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112012614
Zit nu bij de huisarts. Plasje liet geen duidelijke infectie zien dus word zo toch nog even door de arts onderzocht.

Viel hier net iemand flauw. Wat een dag.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:14:06 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112012840
Mango gefeliciteerd! :* *G*

IK heb best aardig geslapen, gelukkig O+ Het was wel megawarm, dus heb in de ochtend ff het raam open gezet. Die zetten we nu niet open ivm de muggen, maar... het ongelofelijke is gebeurd, realiseerde ik me gister; ik ben nog HELEMAAL niet gestoken!! :o Normaal ben ik de eerste ergens in februari al :') Blijkbaar stink ik nu voor de muggen? YES! *O* :D

Twinkle succes met je dagje werken, hoop ook voor je dat je wat eerder naar huis kan! :*

Mijn ringen zitten nog niet strak, maar ben dan ook nog niet zo ver.. Buik begint idd meer te bepalen, vooral als ik vanuit bank-hang-stand van de bank af wil komen lijkt het beter zijwaarts te gaan dan recht om hoog te komen en dan mn buikspieren te gebruiken :') Die zijn al lekker aan het wegschuiven :+

Mango! He bah, wat een narigheid! :o :* Hoop dat het gewoon iets onschuldigs is idd!
pi_112012911
Ik baal een beetje dat ik niemand net op mijn verjaardag ongerust wil maken, dus zit hier nu in mn eentje nerveus te wezen. Scheelt dat ik het hier kwijt kan...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:27:41 #78
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112013419
Oh Mango toch... daar zit je dan in je eentje te stressen op je verjaardag.... Dikke :* voor jou, het is vast gewoon onschuldig!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:29:38 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112013490
En ik ben ook nog niet te grazen genomen door de muggen, yayyy!

Ben zo gaar vandaag, heb net 2 uur liggen pitten en mezelf er met veel moeite uit weten te slepen. MOE, met hoofdletters ja.
pi_112013606
Estrys spannend!!

Ja balen Mango .. Dat je het verder met niemand kunt delen om die reden. Maar des te meer succes wens ik jou toe! :*

Ik neem over een uurtje zomervrij O-)

En mijn mannetje heeft dit weekend verplicht rust want er is iets mis gegaan met wisselen van de containers waardoor hij dit weekend niet het zwarte zand kan gaan kruien uit de tuin wat ie eigenlijk wel van plan was O-) .. Belde hem straks al op: sorry schat je zult het toch met ons moeten doen dit weekend :+ :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:35:15 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112013696
He jeetje Mango, wat vervelend.. Snap het gevoel dat je niemand ongerust wil maken :* Gelukkig kan je hier nu ff spuien!
pi_112014423
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Serieus :o
Hier heb k mn ring nog steeds om mn middelvinger. Af en toe zit ie niet lekker en dan doe k m om mn ringvinger, maar t past nog wel gewoon.
Blijf t bizar vinden, voor.k ging afvallen had k m om mn ringvinger en toen zat ie daar dus niet lekker meer :')
Vraag me ook af waar de kilo's zitten trouwens...want tis niet dat ij tonnetje rond geworden ben. Nja t zal wel ;)

Oh en ben mm kleur weer aan t bijwerken :D kind is lekker vies aan t worden en ik zit er naast :D net al boodschappen gedaan, dus hoef niks meer vandaag.

Mango, gefeliciteerd!

Oh en ik las over slecht slapen. Gelukkig niet veel last van. Inslapen gaat soms lastig en wordt wat vaker wakker, maar niet heel efg ofzo

En nu ga k de rest bijlezen :P
Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.
*poef* nu is het weg
pi_112014916
Mag door naar de gyn. Toen heb ik mn ma maar ff gebeld (en daarbij kwamen de traantjes wel), want wil niet in mn 1tje gaan. Ze is zo hier.
pi_112015142
Oehw.. Maar meer voor extra controle of omdat men echt heel bezorgd is om iets?
Goed dat je toch je moeder hebt gebeld hoor!

Sterkte! :*
pi_112015206
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Tis wel een nieuwe trouwring hoor... Mijn oude kan ik niet meer om. Die verloor ik steeds.
Oh had niet eens over jouw afvallen nagedacht :D
Nu verklaart t wel dat ik dat op fb een keer langs zag komen *lol*
T was meer dat ik verbaast was aangezien mijn ring nog prima zit en kwa termijn enzo ;) (hoewel natuurlijk nadat ik dat gezegd had mm ring natuurlijk amper meer van mn vinger afging :') :D dus die zit nu om mm ringvinger :D)

Mango, goed dat je toch gebeld heb dus. Fijn dat je moeder meekan naar de gyn! :*
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:18:23 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112015237
He gats Mango, narigheid! Sterkte, en goed dat je je moeder idd ff gebeld hebt.. :* Steun is heel belangrijk!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:27:54 #87
100412 mefke79
komt goed!
pi_112015602
over vocht vasthouden: ik hield beide zwangerschappen flink vocht vast, al was het bij Tienus minder door de steunkousen. Treurige mededeling: het is terug. En nee, ben niet zwanger. Ik hoop voor jullie dat het bij een zwangerschapskwaal blijft. En voor diegenen die, los van het weer, nu al opzwellen en nog een hele tijd moeten kan ik je de steunkous aanbevelen. Het zijn geen sexy dingen, maar het heeft een kilootje of zes/zeven en straie op mijn benen bespaart, dat was het, ondanks de hitte, waard.

Mango, sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112015703
Och Mango :* Fijn dat je moeder met je mee gaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112016008
Bah Mango. En dat op je verjaardag. Prettig inderdaad dat je moeder mee gaat! :*
pi_112016110
Ik zwel ook elke zomer op, heeft ook niks met de zwangerschap te maken. Het is nu wel wat meer.

Fijn dat je moeder meegaat Mango.. :*
*poef* nu is het weg
pi_112016350
Een extra controle, omdat het vaginaal bloedverlies is icm verminderd leven voelen.
pi_112016587
Fijn dat je moeder mee gaat mango, hoop dat je bij de gyn zit en een prachtige ctg hebt. :*
pi_112018495
Sterkte mango, hopelijk is alles prima zo, goed dat ze t checken. :*

Ik heb al m'n ringen gewoon om, nooit bedacht ook dat ik die af zou moeten doen. Ik ga weer naar het balkon 8-)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 14:50:47 #94
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112018525
Sterkte mango! Ik hoop dat alles goed is. :*
A grand adventure has begun.
pi_112018897
Sterkte Mango :*
Inderdaad niet leuk op je verjaardag.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:09:44 #96
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112019114
Mango, ik denk aan je!

En nu heb ik zin in mango maar ik heb 2 exemplaren liggen die nog niet rijp zijn -O-
Misschien zo maar even de sorbetvariant halen bij de Appie :9~
pi_112019278
Sterkte mango, hoop dat alles goed is.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 15:33:33 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112019979
Veel sterkte Mangostine! Ik hoop dat alles goed is.

Ik ben hier al een tijdje niet geweest :@ maar ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sinds gister ongeveer (ben nu 31 w 4 d) heb ik af en toe een steek helemaal onderin, alsof iemand met iets scherps vanuit binnenuit 'down under' zit te steken. Doet soms venijnig zeer. Herkent iemand dit?
pi_112020059
Klinkt als of je kleine aan het indalen is.
pi_112020155
Ik meen ij te herinneren dat Zoe dat ook had .. alleen weet ik niet of dat al in dit stadium was waarin jij nu zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')