Hoelang ben je weggeweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef moemoe het volgende:
* moemoe is weer terug in haar hometown
Wel echt een hernieuwde kennismaking. Wat is er veel veranderd.
Ja dat heb ik al gemerkt ja. Zelfs in het topic van Zwijndrecht wordt nog meer gereageerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Te weinig Fokkers uit Dordtdie hier reageren
Zijn beschrijving van sterrenburgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Geboren import Dordtenaar meldt zichWTF Giphart Dordtenaar
Daar heb ik gewoondquote:
quote:Ook schrijver Ronald Giphart vertelt in het boek over zijn oude wijk Sterrenburg in Dordrecht, waar hij een groot gedeelte van zijn jeugd heeft gewoond. Giphart: ,,Als er één wijk is waarop ik trots ben geweest, is het Sterrenburg, waar ik van mijn 2,5de tot mijn 12de heb gewoond.''
quote:Ronald Giphart groeide in de jaren '60 en '70 op in Dordrecht. ,,Hier heb ik leren schrijven, hier heb ik mijn stripverhalen getekend, hier ben ik voor het eerst grootsch en meeslepend verliefd geweest, en daarna nog vijftienhonderd keer. Hier kwam ik erachter dat niet iedereen op aarde in Sterrenburg woonde en dat Sterrenburg niet het centrum van de wereld was. Hier was ik geschokt toen bleek dat Dordrecht niet de grootste stad van Nederland was, hier was ik kwaad dat er ook mensen waren die Dordrecht geen mooie stad vonden.''
Sterrenburgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Sterrenburg verhuizen
[..]
Ik sla denk ik over dit jaar. Je mag geen eigen drank meer meenemen. Nou dan ga ik wel ergens anders moet vrienden zitten waar we wel onze eigen drank mee mogen nemen. Voor de muziek hoef je het ook niet echt te doen...quote:
ja dat is wel jammer idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik sla denk ik over dit jaar. Je mag geen eigen drank meer meenemen. Nou dan ga ik wel ergens anders moet vrienden zitten waar we wel onze eigen drank mee mogen nemen. Voor de muziek hoef je het ook niet echt te doen...
Wie staan er dit jaar? Misschien dat ik even langs wip als ik niets te doen hebquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer idd.
Programma vind ik btw wel super!
kijk even op wantijpop.nlquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie staan er dit jaar? Misschien dat ik even langs wip als ik niets te doen heb
Will do. En anders ga ik gewoon op mijn balkon zitten meeluisteren als het niets isquote:
Modeltreintjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef RobbieBoy het volgende:
Het hele weekend weer met de stoomtrein, en stoomboten mee. Whoehoe
Tofquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef flipsen het volgende:
Ooit in Dordt geboren en van mijn 16e tot 22e weer gewoond. Nu al jaren in Argentinie![]()
Vorig jaar met mijn Argentijnse vrouw door Europa gereisd en ze vond Dordrecht de mooiste stadNet zo mooi als Brugge, maar zonder die hordes toeristen
Bankastraat ken ik maar al te goed helaas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef flipsen het volgende:
Bankastraat bij mijn ouders, later een flatje in de Vogelbuurt.
Wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
Zonde dat Wantijpop helemaal verneukt is dit jaar......geen eigen eten/drinken, er moet wss entree betaald worden....Oftewel, dat is helemaal niets meer!
ze moeten toch wat doen om Wantijpop te behouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
Zonde dat Wantijpop helemaal verneukt is dit jaar......geen eigen eten/drinken, er moet wss entree betaald worden....Oftewel, dat is helemaal niets meer!
bronquote:Indrukwekkende programmering op 30 juni tijdens Wantijpop. Van 13.00 uur tot 23.00 uur treden Go Back To The Zoo, DI-RECT, Typhoon+band, Moss, Eefje de Visser, Laura Vane & The Vipertones en F op.
ik vind het ook een toffe programmering hoorquote:
Niks mis met Sterrenburg 3quote:Op zondag 3 juni 2012 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens, Sterrenburg vind ik maar een rare wijk. Die mensen die er vandaan komen denken echt dat alles om Sterrenburg draait.
En dan heb je nog Rashid de Koelie.²
Hoe verder van Dordt, hoe rotter het wordtquote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben vorig jaar vertrokken uit Dordt..... en nu mis ik het
Vogelbuurt?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:58 schreef flipsen het volgende:
Ik had er een krantenwijk (terwijl ik in de bankastraat woonde, aardig stukkie fietsen iedere ochtend)
Mijn ouders wonen er dat is al erg genoegquote:
Het is een narcistisch wijkje wat mij betreft.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen er dat is al erg genoeg
Geen idee, ben er later komen wonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een narcistisch wijkje wat mij betreft.²
Ik heb er op school gezeten en gevoetbald. Gasten uit die wijk vinden zichzelf helemaal geweldig.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ben er later komen wonen.
Welke school?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er op school gezeten en gevoetbald. Gasten uit die wijk vinden zichzelf helemaal geweldig.²
Stedelijk Dalton Lyceum.quote:
Ik op de Maurits Mavo in de vorige eeuwquote:
PMD toch? Bestaat niet meer volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik op de Maurits Mavo in de vorige eeuwTering ik word oud
Ja die is al een tijdje opgegaan in het Insula college.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
PMD toch? Bestaat niet meer volgens mij.²
Dordtenaren, verenigt u!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef FerryNL het volgende:
Zo dit topic is ineens tot leven geblazen.
Laat me raden met Wantijpop?quote:
PMD heb ik ook op gezeten (alleen eerste jaar). Wel was het toen 125jaar insula college feest. Dat was wel tofheidquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
PMD toch? Bestaat niet meer volgens mij.²
Welk jaar was dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
PMD heb ik ook op gezeten (alleen eerste jaar). Wel was het toen 125jaar insula college feest. Dat was wel tofheid
Toen was ik er al weg. Ik heb in 1999-2000 examen gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Volgens mij schooljaar 2001-2002
Welk jaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook op de PMD gezeten.
Sterrenburg is nog 1 van de beste wijken van Dordt samen met Dubbeldam, Oudelandshoek en delen van het centrum
Zelfde als jou, ik herken je foto's in je FoBo. Jij komt ook in Bibelotquote:
*checkt fobo* Man we hebben zelfs bij elkaar in de klas gezetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zelfde als jou, ik herken je foto's in je FoBo. Jij komt ook in Bibelot
Haha idd. Niet alle jaren toch? Wat brengt jou op FOK!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*checkt fobo* Man we hebben zelfs bij elkaar in de klas gezeten
Volgens mij wel. Van alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha idd. Niet alle jaren toch? Wat brengt jou op FOK!?
Haha sommige dingen uit het verleden ben ik een beetje vergeten. Wel tofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van alles eigenlijk.
Ja op de Staart in een flat met nog een ander oud klasgenoot die jij ook wel kent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha sommige dingen uit het verleden ben ik een beetje vergeten. Wel tofWoon je nog steeds in Dordt?
Wie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op de Staart in een flat met nog een ander oud klasgenoot die jij ook wel kent.
Emielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wie?Ik woon in de Hoeksche Waard tegenwoordig maar kom nog regelmatig (lees: paar keer per week) in Dordt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Emiel
Verder zie ik naast jou eigenlijk niemand meer van de PMD.
Ja, hij heeft werktuigbouwkunde gestuurd en werkt bij TNO.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die was toch zo goed met Natuurkunde enzo?
Ik ook niet echt. Heb er wel een hoop op Facebook. Sommige zie ik nog wel eens in Bibelot.
Gifwijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op de Staart in een flat met nog een ander oud klasgenoot die jij ook wel kent.
Ik ben aardig giftig soms dus dat komt goed uitquote:
Haha wel iets voor hem jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, hij heeft werktuigbouwkunde gestuurd en werkt bij TNO.
Ik niemand eigenlijk.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha wel iets voor hem jaDoe hem maar de groeten!
Crabbehof is toch wel een leuke wijk?quote:
Nouquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Crabbehof is toch wel een leuke wijk?²
Daaromquote:
Creepy.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
(ik krijg jou btw regelmatig als vriendschapsuggestie op fb)
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gezellig
(ik krijg jou btw regelmatig als vriendschapsuggestie op fb)
Crabbehof staat hoger aangeschreven dan Krispijn en de Staart.quote:
Of niet! Kom al mijn hele leven bij die patatzaak daar op het winkelcentrum.quote:
Ja die zijn lekker he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of niet! Kom al mijn hele leven bij die patatzaak daar op het winkelcentrum.²
Zeker!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker he.Ik kom daar ook al echt heel wat jaren.
Uhmm 25quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?²
Ben je bekend in Crabbehof?quote:
Nou, noem eens wat namen van bekenden rond jouw leeftijd?quote:
Lol zo bekend ben ik ook weer niet met alle mensen in Crabbehof. Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, noem eens wat namen van bekenden rond jouw leeftijd?²
Al op 8 april 2007 wijzigde deze [1] weer, waarbij in de spitsrichting vanaf het Ziekenhuis Amstelwijck via Drechtwerk naar Wielwijk (of andersom) gereden wordt. Met ingang van 27 april 2008 werd op zater- en zondag een 15-persoonsbus ingezet en in de zomer van 2009 gebeurde dit ook doordeweeks. Per 2 januari 2011 wordt de lijn volledig door een taxibedrijf gereden en werd de route in Dubbeldam ingekort. In de dienstregeling van 2012 werd lijn 1 opgeheven.quote:
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:12 schreef moemoe het volgende:
Nu rijden er nog maar 2 lijnen door de wijk. Een schande ik zeg het je!
Bekend met Rashid de Koelie?quote:
En terecht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.
Industriegebied? Dat is saai!!!quote:
Ik mis die bus ook wel hoor. Ik gebruikte hem altijd om naar mijn tante te gaan. Die bus reed rechtstreeks zo naar haar voordeurquote:
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.quote:
Ik weet nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef moemoe het volgende:
Daar wordt nu toch ergens een AC dinges gebouwd?
Daar net naast de MC Donald's.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik weet nietIk werk er pas 2 dagen nu.
![]()
Nee daarvoor nog. Ik moet daarvoor nog afslaan waar dat hoerenhuis zit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar net naast de MC Donald's.
En? Bevalt het? Postsorteerder?
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.
Hmm ok... nou zo erg is het nu niet meer hoor. Tenminste ik heb nu nog niet zoiets van, ik moet meteen weer weg hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef flipsen het volgende:
Toen ik echt geld nodig had ben ik daar ook eens geweest (toen was het nog gewoon een PTT-verzamelcentrum ofzo). Na 2 uurtjes heb ik tegen de "chef" gezegd dat ie een ander kon zoeken. Wat een debiele zooi daar zeg
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.²
Eind jaren '90. Ik vond dat zo saai dat het een feest was als ik naar het toilet ging.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.
Dat is wel ff een tijd geleden ja. Nou de sfeer is nu anders hoor. Bedoel je kan met iedereen praten als je maar wel gewoon een beetje door werkt, Radio staat aan en er hangt gelukkig geen super serieus sfeertje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind jaren '90. Ik vond dat zo saai dat het een feest was als ik naar het toilet ging.²
Krispijn en de Staart wil ik dan ook niet wonenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Crabbehof staat hoger aangeschreven dan Krispijn en de Staart.²
30 juni heb ik al een andere meet.quote:
Autobar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Laat ik nu vlakbij dat postsorteercentrum werken. Die ene koffiebranderij
Ja en neequote:
Autobar was een wilde gokquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en neeICS maar het moederbedrijf heet autobargroep
bijna goed gegokt dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Autobar was een wilde gok
Heb er ooit nog uitzendwerk gedaan.
Ik heb daar een tijde gewerkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Vanavond trouwens gegeten in Villa Augustus. Was mijn eerste keer daar, I like it.
is hier een favorietje van mijn vriend en mijquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Vanavond trouwens gegeten in Villa Augustus. Was mijn eerste keer daar, I like it.
quote:
Daar moet ik ook nog eens gaan etenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Dat was altijd drama zeg... Ik word nog steeds gillend wakker met het riedeltje "i feel good tadadadadadada" in mn hoofd!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Volgende week de kermis voor de deur. Vanaf morgen is de Spuiboulevard al afgesloten.
Herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat was altijd drama zeg... Ik word nog steeds gillend wakker met het riedeltje "i feel good tadadadadadada" in mn hoofd!
Ik woon zelf net aan de andere kant van het centrum, Voorstraat Noord. Die kermis heb ik niet zo'n last van, ik ga meestal wel eventjes kijken. Maar die dancetour die mogen ze van mij afschaffen. Ik kan best wel een beetje dance hebben, maar het opgefokte kutvolk wat er op afkomt is niet te nassen. Afgelopen koninginnedag gezellig heel de dag gefeest in Rotterdam, kom ik terug met de trein, precies als die dancetour zo'n beetje afloopt. Ik heb in die 15 minuten van het station naar huis 10x meer gezeik gezien dan de rest van de dag.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef L3viathan het volgende:
Ik woonde daar aan de boogjes en die kermis was echt het ergste wat je jaarlijks mee kon maken.. de dancetour met koninginnedag was ook niet mijn ding maar dat duurde tenminste maar een dag
klinkt herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik woon zelf net aan de andere kant van het centrum, Voorstraat Noord. Die kermis heb ik niet zo'n last van, ik ga meestal wel eventjes kijken. Maar die dancetour die mogen ze van mij afschaffen. Ik kan best wel een beetje dance hebben, maar het opgefokte kutvolk wat er op afkomt is niet te nassen. Afgelopen koninginnedag gezellig heel de dag gefeest in Rotterdam, kom ik terug met de trein, precies als die dancetour zo'n beetje afloopt. Ik heb in die 15 minuten van het station naar huis 10x meer gezeik gezien dan de rest van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |