Streepje dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom noem je dat shag?Zo'n streepje is normaal best sexy maar door het shag te noemen laat je het zo walgelijk lijken.
Arm broertje.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef monkyyy het volgende:
Beste moment van je verjaardag is wanneer je je broertje volknalt met paintballen.
Doe je ook aan snowballen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef monkyyy het volgende:
Beste moment van je verjaardag is wanneer je je broertje volknalt met paintballen.
Viespeukquote:
Dan moet je afkoelen.quote:
Lekker seksen in de zee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neeveelte warm voor klef gedoe.
ZEG DAT JE JE BEDACHT HEBT EN DAT JE DE FIETS NODIG HEBT OM NAAR CHINA TE FIETSEN VOOR THEEquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb net toegezegd aan iemand een fiets te verkopen voor 350 euro, belt een half uur later iemand die 400 biedt
Iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk best ranzig nu ik het zo zie.
Haal het wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom scheer ik het altijd weg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ZEG DAT JE JE BEDACHT HEBT EN DAT JE DE FIETS NODIG HEBT OM NAAR CHINA TE FIETSEN VOOR THEE
Ik haat spiegelbeeld, kun je die spiegeling van foto's als je met je camera aan de voorkant foto's maakt ook uitzetten bij iPhone?quote:
Geen idee. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat spiegelbeeld, kun je die spiegeling van foto's als je met je camera aan de voorkant foto's maakt ook uitzetten bij iPhone?
Duh.. noobvraagquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, meer in het algemeen dan. Geven jullie aliens elk afzonderlijk coördinaten of niet?
Nee ik opende afbeelding in een nieuw tabblad voor het geval dimens het weg zou halen. Dan heb ik altijd de foto nog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je probeerde zijn shag op te slaan?
Als je er maar niet op gaat soppen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik opende afbeelding in een nieuw tabblad voor het geval dimens het weg zou halen. Dan heb ik altijd de foto nog.
Om mocht hij het weghalen alsnog op te soppen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ik opende afbeelding in een nieuw tabblad voor het geval dimens het weg zou halen. Dan heb ik altijd de foto nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |