Dit is geen lemming. Ik vraag me af waarom mensen er verdomme over zeiken, ze hoeven er niet aan mee doen. Hiermee hoop ik dat er geen facebook topics meer komen, en dit de laatste is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Alweer een lemming facebook klachttopic
Prima, dat mag.quote:
http://www.leestrainer.nl/Begrijpend%20lezen/index.htmquote:
Zal vast niet de laastste facebook klaagtoppic zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is geen lemming. Ik vraag me af waarom mensen er verdomme over zeiken, ze hoeven er niet aan mee doen. Hiermee hoop ik dat er geen facebook topics meer komen, en dit de laatste is.
Gr gr Argo.
"I Have a Dream"quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zal vast niet de laastste facebook klaagtoppic zijn
Maar waarom klaag je als je er niet aan mee doet? Dat mensen erover praten/reclame? Tja dan mag je klagen ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:04 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ik heb geeen Facebook en ik klaag er over. Mag dat wel?
Dat alles via Facebook gaat tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar waarom klaag je als je er niet aan mee doet? Dat mensen erover praten/reclame? Tja dan mag je klagen ja!
Dus Faceboek zelf is het feest?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima, dat mag.
[..]
http://www.leestrainer.nl/Begrijpend%20lezen/index.htm
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat dit FOK! is; dus zeiken mensen het af.
Was je ook boos toen mensen stopten met rondbellen en begonnen met mailen? En toen mensen stopten met brieven schrijven maar begonnen met bellen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Dat alles via Facebook gaat tegenwoordig.
- In plaats van dat bedrijven nieuwtjes op hun website plaatsen komt het op Facebook.
- Groepscommunicatie door halve zolen die niet meer aan email doen maar Facebook gebruiken zodat ik zaken niet eens meer mee krijg. Ja OOK best belangrijke zaken en te achterlijk zijn om even te mailen of bellen als ik niet reageer!
agreed. Klagen en janken over hoe kut het wel niet is, maar er zelf wel 1 hebben. Irriteer je je eraan. delete je accountquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:46 schreef Argo het volgende:
Je hoeft geen facebook aan te maken? Het is vrijwillig, je kan mensen die je niet mag eruit schoppen. Waarom klaagt iedereen hier toch zo veel over. Zeg dan gewoon je account af of stop met huilen.![]()
Klacht: Huilebalken die klagen over facebook maar wel mee doen aan het feest.
Jup, elke dag gebruiken. En wat zie je dan voorbij komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso mensen die Facebook intensief gebruiken
Ja het is gewoon onzin allemaal. Als je iemand nodig hebt kan je toch gewoon bellen? Ik snap al dat populaire aandachtsgeouwehoer niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup, elke dag gebruiken. En wat zie je dan voorbij komen?
13.00 : "Ah net ff boodschappen gedaan"
13.30 : "toch maar even TV kijken"
14.00 : "Ik pak een koekje"
15.00 : "oh ik ben toch nog iets vergeten tijdens het boodschappen doen"
16:00 : "ah ik kwam die en die nog tegen, dus maar meteen ff naar het terras geweest"
17.00 : "Godver, ben ik nog steeds niet terug naar de supermarkt gegaan"
Yeah, zelf verder niks tegen FB ofzo. Maar dat aandacht trekken is wel een beetje gayquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het is gewoon onzin allemaal. Als je iemand nodig hebt kan je toch gewoon bellen? Ik snap al dat populaire aandachtsgeouwehoer niet.
Vooral, en als je eens wat anders schrijft, een stuk van een gedicht of een gevat citaat, begrijpt niemand er wat van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup, elke dag gebruiken. En wat zie je dan voorbij komen?
13.00 : "Ah net ff boodschappen gedaan"
13.30 : "toch maar even TV kijken"
14.00 : "Ik pak een koekje"
15.00 : "oh ik ben toch nog iets vergeten tijdens het boodschappen doen"
16:00 : "ah ik kwam die en die nog tegen, dus maar meteen ff naar het terras geweest"
17.00 : "Godver, ben ik nog steeds niet terug naar de supermarkt gegaan"
Als dat niet het geval zou zijn, had ik allang mijn account verwijderd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:15 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Dat alles via Facebook gaat tegenwoordig.
- In plaats van dat bedrijven nieuwtjes op hun website plaatsen komt het op Facebook.
- Groepscommunicatie door halve zolen die niet meer aan email doen maar Facebook gebruiken zodat ik zaken niet eens meer mee krijg. Ja OOK best belangrijke zaken en te achterlijk zijn om even te mailen of bellen als ik niet reageer!
Ook leuk: uitnodigingen alleen via facebook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:46 schreef PietPossum het volgende:
Ik heb geen FB en klaag er ook over, omdat je tegenwoordig bijna geen normale site meer kan bekijken zonder je eerst in te moeten loggen met je Facebook. Ik heb verdomme helemaal geen zin mijn persoonlijke gegevens aan elke site die ik bekijk te koppelen.
Of als iedereen je verjaardag vergeetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook leuk: uitnodigingen alleen via facebook.
"Waarom was je niet op mijn feestje?"
"eh....had je een feestje?"
"Ja, ik heb iedereen op facebook uitgenodigd!"
Ik ben morgen jarig en niemand feliciteert mij ermeequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of als iedereen je verjaardag vergeet
Dat ookquote:
Daar heb je die kalenderdingen in de wc toch voor?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ookAls je geen facebook/hyves hebt dan heeft niemand meer een verjaardagskalender en geen flauw idee wanneer je jarig bent.
Deze man!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom klagen? Omdat je er mee doodgegooid worden in de samenleving (vrienden, tv, nieuws, internet, etc.) zonder dat je er zelf om vraagt.
Oprotten met die kutsite!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |