Dit is geen lemming. Ik vraag me af waarom mensen er verdomme over zeiken, ze hoeven er niet aan mee doen. Hiermee hoop ik dat er geen facebook topics meer komen, en dit de laatste is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Alweer een lemming facebook klachttopic
Prima, dat mag.quote:
http://www.leestrainer.nl/Begrijpend%20lezen/index.htmquote:
Zal vast niet de laastste facebook klaagtoppic zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is geen lemming. Ik vraag me af waarom mensen er verdomme over zeiken, ze hoeven er niet aan mee doen. Hiermee hoop ik dat er geen facebook topics meer komen, en dit de laatste is.
Gr gr Argo.
"I Have a Dream"quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zal vast niet de laastste facebook klaagtoppic zijn
Maar waarom klaag je als je er niet aan mee doet? Dat mensen erover praten/reclame? Tja dan mag je klagen ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:04 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ik heb geeen Facebook en ik klaag er over. Mag dat wel?
Dat alles via Facebook gaat tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar waarom klaag je als je er niet aan mee doet? Dat mensen erover praten/reclame? Tja dan mag je klagen ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |