Onze buren leefden vorig jaar het hele weekend op lachgas. Lijkt me echt niet gezond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef julian6 het volgende:
Mag je een slagroomspuit+lachgas meenemen in je koffer?
je kan hoogstens een beetje hoofdpijn krijgen of misselijk worden. Dan stop je vanzelf welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze buren leefden vorig jaar het hele weekend op lachgas. Lijkt me echt niet gezond.
Ik heb ¤ 210 betaald.............................quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Wij hebben ¤ 185,00 betaald (incl. ¤ 10,00 servicekosten).
Ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik. Wil. Totally Enormous Extinct Dinosaurs...
kofferquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:32 schreef julian6 het volgende:
Mag je een slagroomspuit+lachgas meenemen in je koffer?
In de UK touren ze wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand enig idee of Saint Etienne nog rond tourt?
Nieuw album is weer erg fijn!
Te grote naam voor de vroege middag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
The Tallest Man On Earth zou ik ook een mooie naam vonden voor in de vroege middag!
quote:Bij Lowlands University word je eens even lekker intellectueel bijgespijkerd. De docerende wetenschappers worden als ware rocksterren onthaald bij hun colleges over alles wat de leergierige Lowlander maar bezighoudt: van nanotechnologie tot evolutie en van zwaartekracht tot duurzaamheid.
Prof. dr. Erik Verlinde – Hoogleraar Theoretische Fysica laat de wetenschap op zijn grondvesten schudden als hij Newton en Einstein tegenspreekt en beweert dat zwaartekracht geen fundamentele kracht is.
Herman Wijffels – Hoogleraar Duurzaamheid en Maatschappelijke Verandering wijdt uit over onhoudbare schuldposities, verspilling en overbelasting van onze ecosystemen. Maar er gloort hoop aan de horizon!
Hoe kom je zo snel mogelijk van de Alpha naar de Charlie, en kan je onderweg nog een patatje pakken en een biertje halen, zonder dat je je vrienden kwijtraakt? Prof. dr. Lex Schrijver – Hoogleraar Discrete Wiskunde en Optimalisering vertelt over het ontwerpen van algoritmen voor het klassieke handelsreizigerdilemma.
Albert van den Berg – Hoogleraar Sensorsystemen voor Biomedische en Milieutoepassingen brengt je de ins en outs van de nanotechnologie bij.
Nico van Straalen – Hoogleraar Dierecologie en evolutiebioloog vertelt alles over zijn zoektocht naar het wezen van de mens. Ik Lowlander, Jij Jane.
Ah, de dag dat Stone Roses en Afghan Whigs in NL spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Dinsdag nieuwe namen Lowlands
Bron: Bente Bolleman @ 3FM
Ja, dat zou ik ook wel lekker vindenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:34 schreef Dikketroela het volgende:
Ik hoop Florence&The Machine, Justice, Deadmau5, The Chemical Brothers
ticketmaster.nlquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:25 schreef Perquisite het volgende:
Op welke site worden zo die laatste kaartjes verkocht? Gewoon lowlands.nl?
idemquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef Extrawelt het volgende:
Kan er wel selecteren maar krijg dan A technical error occurred
Reference number is %REFERENCE_NUMBER%
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
weet iemand of het al uitverkocht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |