Tik 'm aan lotgenoot. Heb je de syllabus? Scheelt al zo'n 400 pagina's leerwerkquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef WJE11 het volgende:
Ik heb morgen MaWDramavak, maar een 4,2 is voldoende.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
Raar man, ben ik toch weer in een instinker getrapt. Het ging in die alinea er toch over dat het aantal geslaagden op de uni maar met 1% ofzo was gestegen? En dan is het antwoord C ''massive increase in university degrees''.
ging vooral over voorgaande jaren (die ene school ewrd universitair en die Tony Blair ging iets doen ofzoietsquote:
Wij hebben een goede SV gekregen van onze leraar, dus dat is wel chill. Je moet geloof ik veel functies weten en citeren als de motherfucker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Tik 'm aan lotgenoot. Heb je de syllabus? Scheelt al zo'n 400 pagina's leerwerk
Ik had eerst dat je wel terugkreeg, maar daardoor dus niet. Heb die dus wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef metanite het volgende:
Jongens ik heb volgens mij een fout in het examen ontdekt er word gezegd dat je al je geld wat je hebt geinvesteerd terug krijgt maar even later in de tekst staat dit: Please note that the return of capital is
not guaranteed. It is possible for you to
get back less than your original
investment at the end of the seven-year
term or if you cash your investment early wat vinden jullie?
Dat is geen fout, dat is een marketingpraatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef metanite het volgende:
Jongens ik heb volgens mij een fout in het examen ontdekt er word gezegd dat je al je geld wat je hebt geinvesteerd terug krijgt maar even later in de tekst staat dit: Please note that the return of capital is
not guaranteed. It is possible for you to
get back less than your original
investment at the end of the seven-year
term or if you cash your investment early wat vinden jullie?
Met functies bedoel je zeker dat je al die rijtjes uit je hoofd moet leren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Wij hebben een goede SV gekregen van onze leraar, dus dat is wel chill. Je moet geloof ik veel functies weten en citeren als de motherfucker.
Ja politieke functies, functies van media etc (waakhond/spreekbuis etc) En natuurlijk de leuke theorieën.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Met functies bedoel je zeker dat je al die rijtjes uit je hoofd moet leren?
Hoe bedoel je, er staat nergens zwart op wit dat je je geld terug krijgt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Dat is geen fout, dat is een marketingpraatje
Dit lijkt mij te impliceren dat het de bedoeling is dat je alles terugkrijgt, maar er staat dus niet dat je het zeker weten terugkrijgt!quote:The fund is designed to return 100% of
your capital after seven years via AArated or better loan notes
Er stond 'The fund is designed to return 100% ofquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef metanite het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, er staat nergens zwart op wit dat je je geld terug krijgt?
Ja, daarom, want ze laten het lijken dat het wel zo is. Zie de tekst: er staat designed to return 100% en niet 100% money back guaranteed, is dus marketingpraatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef metanite het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, er staat nergens zwart op wit dat je je geld terug krijgt?
Haha ik hoop echt dat ze veel bronnen vragen. Van die functies moet je er altijd 6 noemen en dan kom ik niet verder dan 3quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja politieke functies, functies van media etc (waakhond/spreekbuis etc) En natuurlijk de leuke theorieën.
Dat was na vraag 1 veruit de makkelijkstequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Zamorak het volgende:
Ik was wel flink gebrainfucked bij die vraag over Taylor Pool Products hoor
Maar hier staat dat je inderdaad niet altijd alles terug krijgt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef metanite het volgende:
It is possible for you to get back less than your original investment at the end of the seven-year term, or if you cash your investment early.
Examenblad.nl en dan vwo en dan engels, staat alles incl. correctiemodelquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef JoelBaka het volgende:
Ik heb het examen niet gemaakt dus ik weet niet waar ik over praat
[..]
Maar hier staat dat je inderdaad niet altijd alles terug krijgt?
(Kan iemand anders ff de vraag geven, dan kan ik wat inhoudelijker antwoorden xD)
Volgens het model is punt 2 bij vraag 2 ook "niet" hoor. Dus klopt gewoon denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef metanite het volgende:
En volgens het model dus wel: klagen mensen!
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Examenblad.nl en dan vwo en dan engels, staat alles incl. correctiemodel
Het correctiemodel klopt daar inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Volgens het model is punt 2 bij vraag 2 ook "niet" hoor. Dus klopt gewoon denk ik
punt 2quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Tekst 2 en vraag 2, en dan is het een van die 4 punten, weet zo niet welke.
Gevondenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Tekst 2 en vraag 2, en dan is het een van die 4 punten, weet zo niet welke.
norm 0.5-1.5quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Gaijin het volgende:
Engels redelijk gemaakt wel:
33 punten, tussen een 6,6 en 7,6. via examenklacht.nl. Hoe rekenen ze daar ook alweer?
N term tussen 0,5 en 1,5 maar ik denk niet dat die hoog uitvalt dit jaar. Maar één iemand die 'm moeilijk vond hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Gaijin het volgende:
Engels redelijk gemaakt wel:
33 punten, tussen een 6,6 en 7,6. via examenklacht.nl. Hoe rekenen ze daar ook alweer?
It was pure on feeling bro, nee even serieus gister of eergister zat ik wel te spotten om dat vmbo examen maar engels zeker niet mijn sterkste vak , desondanks wel 29 puntosquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
N term tussen 0,5 en 1,5 maar ik denk niet dat die hoog uitvalt dit jaar. Maar één iemand die 'm moeilijk vond hier.
Ik ook, had eerst het goede antwoord, maar toen dacht ik bij mezelf daar klopt helemaal niks vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Zamorak het volgende:
Ik was wel flink gebrainfucked bij die vraag over Taylor Pool Products hoor
Ja zeker op fok zitten volgens mij vooral intellectuele mensen die lui zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:57 schreef WalterMelon het volgende:
Het fok gemiddelde ligt alleen wel wat hoger dan het landelijke gemiddelde
Ik ook man, zat te twijfelen tussen A en B. Werd uiteindelijk dus A.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had AVond ik wel mooi passen.
Hier nog een. Ik heb ook bij 17 een andere zin geciteerd, die ik ook goed vind, maar het correctiemodel niet D=quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb bij de allerlaatste vraag 'although' weggelaten, omdat die te verwaarlozen valt.
Ik had 'in a..' geciteerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:04 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Hier nog een. Ik heb ook bij 17 een andere zin geciteerd, die ik ook goed vind, maar het correctiemodel niet D=
Ik ook, maar volgens mij wordt dat ook goed gerekend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb bij de allerlaatste vraag 'although' weggelaten, omdat die te verwaarlozen valt.
Ik heb bij de allerlaatste vraag de hele zin geciteerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Epic failquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef Nutkicker22 het volgende:
21 punten maar voor engels ... De meerkeuze vragen van het Citodoen mij echt de das om ..
Ik had "Beyond War". Ik vind jouw zin ook goed, maar dat is maar een schrale troost.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had 'in a..' geciteerd.
idd, terwijl ik ook nog Cambridge heb gehadquote:
daar zat ik ook over te denken idd. dat was de enige andere mogelijkheid. maar kheb um toch goed..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Ik had "Beyond War". Ik vind jouw zin ook goed, maar dat is maar een schrale troost.
Ja, ik ook! Dat vond ik gewoon een positieve zin en ook echt een zin die je achter op een boek ploft.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Ik had "Beyond War". Ik vind jouw zin ook goed, maar dat is maar een schrale troost.
35 punten, ik heb een Anglia Proficiency diploma.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
idd, terwijl ik ook nog Cambridge heb gehad
Ja, ik had iets van 20 punten meer voor Cambridge dan iemand, maar die heeft nu echt een punt of zo hoger dan mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
idd, terwijl ik ook nog Cambridge heb gehad
precieeees hetzelfde probleem hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Niles-Crane het volgende:
Overigens was die vraag over die slavenimmigratie wel naaiend. Ik zat te twijfelen tussen audacious en disastrous. Mijn Woordenboeken vertaalde audacious als vermetel wat moedig, maar onvoorzichtig zou betekenen. Daarom voor dat antwoord gekozen. Maar dat is dus fout
Ik had ook beyond war!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:07 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dat vond ik gewoon een positieve zin en ook echt een zin die je achter op een boek ploft.
Die zin die zij geven is niet eens echt positief. Alleen dat het gepassioneerd is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:07 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dat vond ik gewoon een positieve zin en ook echt een zin die je achter op een boek ploft.
Die was niet zo positief.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:10 schreef DianaHorizon het volgende:
laten we massaal klagen over Beyond war. Vond dat zeeeeker betere zin.
Dus Zamorak heeft gelijk. Ik heb de zin erna geciteerd, vond dat wel lekker reviewend en positiefquote:
ik ben degene met 26 punten hier. kben mongool:(quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dus Zamorak heeft gelijk. Ik heb de zin erna geciteerd, vond dat wel lekker reviewend en positief
Ik ben echt een mongool, maar ik vind hem nog steeds goed.
Ja, heb ik ook last van gehad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:14 schreef dramatic het volgende:
precies zoals verwacht heb ik overal dingen geimpliceerd ipv gekeken wat er letterlijk in staat..
Er staat "Beyond War will reassure anyone who would like to think humans incapable of peace."quote:
het vertrouwen teruggeven dat ze het NIET kunnen zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Er staat "Beyond War will reassure anyone who would like to think humans incapable of peace."
Dus:Het boek zal iedereen het vertrouwen teruggeven (=reassure) dat mensen wél vredig kunnen zijn.
waar is dat NIET dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
het vertrouwen teruggeven dat ze het NIET kunnen zijn
Nee, iedereen die zou denken dat ze het niet kunnen krijgt weer vertrouwen dat ze het wel kunnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
het vertrouwen teruggeven dat ze het NIET kunnen zijn
Dus POSITIEF bitches!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Er staat "Beyond War will reassure anyone who would like to think humans incapable of peace."
Dus:Het boek zal iedereen het vertrouwen teruggeven (=reassure) dat mensen wél vredig kunnen zijn.
Wat is reassure letterlijk vertaald?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
incapable. positief zou moeten zijn: capable
Jupquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef DianaHorizon het volgende:
Heeft iemand 32 goed,
Britains pledge?
jah die welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef DianaHorizon het volgende:
Heeft iemand 32 goed,
Britains pledge?
yes!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef DianaHorizon het volgende:
Heeft iemand 32 goed,
Britains pledge?
Geruststellen staat hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:20 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Wat is reassure letterlijk vertaald?
Ik was na anderhalf uur klaar. Tot ik begon te twijfelen over die pledge. Heb tot het eindeee gezeten door die tekst.. alsnog fout. xDquote:
Altijd wiskundequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:16 schreef DianaHorizon het volgende:
ik heb ook geeeenidee of ik die 5.5 haal.
zou ook niet weten wat ik moet herkansen als ik het niet haal.
nu moet k 9 halen voor frans om et zeker te halen..haha.
dus iedereen wordt gerustgesteld (je mag je mening houden) dat mensen geen vrede kunnen hebben.quote:
Die zin is echt heel vaag o.oquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef Maxinator het volgende:
[..]
ja nu is ie lekker met een slash int middenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Die zin is echt heel vaag o.o
Beyond War will reassure anyone who would like to think that humans are incapable/capable of peace.
Zo.
Die zin klopt grammaticaal echt voor geen reet anders xD
Anders krijg ik weer een hele discussie welk woord jullie willen gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja nu is ie lekker met een slash int midden
gewoon de woorden die in de tekst staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Anders krijg ik weer een hele discussie welk woord jullie willen gebruiken
Oke, ik heb m veranderdquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
gewoon de woorden die in de tekst staan
idd niet de review stijl. daargelaten of de zin nu positief of negatief isquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Beyond War will reassure anyone who would like to think that humans are incapable/capable of peace.
This is a passionate book containing a tidy account of systems of war and peace
Vergelijk die twee eens met een paar reviews die bijv. gebruikt woorden voor een willekeurig boek, zoals.. De Koning - Kader Abdolah:
- Een uitermate interessant boek, boeiend en goed geschreven.
- ‘Zo intens en zo puur.’
- ‘Een aanwinst in je boekenkast.’
- ‘Prachtige bewoordingen, beschrijvingen van een wereld zo anders dan de mijne.’
en vertel me dan nog eens waarom Beyond War een betere zin is dan This is.
Reassure moet je gewoon niet letterlijk nemen hier..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:24 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Oke, ik heb m veranderdMaar stond die zin serieus zo krom in het examen of is het gewoon lelijk over getypt?
het gaat om de eerstmogelijke niet om de beste. maar die van jou is helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
'In a..or more' is het juiste antwoord op die vraag man. De zin legt het boek reviewend goed uit en met het oog op de titel en ondertitel van het boek ('beyond war' en 'the human potential of peace') is dit, moreel gezien, een erg positieve zin. Of je moet zo'n sadistische, verzuurde bitchtard zijn die wél zoveel mogelijk oorlog in de wereld wil hebben.
Zelfs al zou je daar niet op letten, is ie nog goed, puur om het feit dat Beyond War een negatieve zin is, maar wel een zware instinkerzinquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
This is a passionate book containing a tidy account of systems of war and peace
Vergelijk die twee eens met een paar reviews die bijv. gebruikt woorden voor een willekeurig boek, zoals.. De Koning - Kader Abdolah:
- Een uitermate interessant boek, boeiend en goed geschreven.
- ‘Zo intens en zo puur.’
- ‘Een aanwinst in je boekenkast.’
- ‘Prachtige bewoordingen, beschrijvingen van een wereld zo anders dan de mijne.’
en vertel me dan nog eens waarom Beyond War een betere zin is dan This is.
Deze zin komt voor die andere heurquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef dramatic het volgende:
[..]
het gaat om de eerstmogelijke niet om de beste. maar die van jou is helemaal niks
Maar het stelt de zin in een goed daglicht en dat was het enige dat moest.quote:Reassure moet je gewoon niet letterlijk nemen hier..
De zin bedoelt dat je, áls je je druk maakt over de gedachtegang dat mensen niet zonder oorlog kunnen leven, het boek je dan geruststelt. In andere woorden: het boek laat zien dat mensen wél zonder oorlog kunnen.
maar zoals lilliesleaf al zegt, is dit geen goede zin voor in een review.
Seriously?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:28 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik nou weten wat de 'recensiestijl' is?
niet elke zin quote je uit een review als ie toevallig positief is..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:28 schreef Maxinator het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik nou weten wat de 'recensiestijl' is?
[..]
HEt
[..]
Maar het stelt de zin in een goed daglicht en dat was het enige dat moest.
Sorry, dat bedoelde ik niet te typen, maar alles wat ik al had getypt en toen weer had weggeklikt om nieuwe reacties te lezen had ik per ongeluk laten staan.quote:
Idd, ik vind de vraagstelling niet zó vaag..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef MarjoleinK het volgende:
Het gaat om een algemene positieve beoordeling van het boek voor een citaat. De zin 'This is' geeft dit heel duidelijk dat positieve aan.
van andere vragen wel, thoquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Unsub het volgende:
[..]
Idd, ik vind de vraagstelling niet zó vaag..
Het is lullig omdat je de 'eerste' moet kiezen die een 'gunstige' beoordeling geeft. Dat is redelijk vaag, omdat je niet weet wanneer iets boven de - volgens de normen van Cito - grens van 'gunstig' is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef MarjoleinK het volgende:
Het gaat om een algemene positieve beoordeling van het boek voor een citaat. De zin 'This is' geeft dit heel duidelijk dat positieve aan.
Maar er staat weer 'een zo gunstig mogelijk daglicht komt te staan', dus eigenlijk moet je het beste citaat uit de tekst halen. Maar dan vragen ze juist de 'eerste zin die voor dit doel gebruikt kan worden'. Dus wat ze vragen is dat je de eerste zin moet citeren die het boek in een ZO gunstig mogelijk daglicht weet te brengen, maar tegelijkertijd moet dit de eerste zin zijn die voor het doel gebruikt kan worden. Lekker paradoxaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:30 schreef MarjoleinK het volgende:
Die had ik goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vaag was vooral die op 1 na laatste vraag over welke personen bij welke uitspraak. Het feit alleen al dat ze eronder moesten zetten: Let op! Het kan dus voorkomen dat er meerdere personen bij 1 stelling horen. .. Ik had toen gelijk zoiets van: oh oh, dit wordt weer zo'n rommelvraag.
Ja, maar zegt die zin (Beyond..) iets over een positieve beoordeling in het algemeen? 'This is' gaat écht over het boek zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Het is lullig omdat je de 'eerste' moet kiezen die een 'gunstige' beoordeling geeft. Dat is redelijk vaag, omdat je niet weet wanneer iets boven de - volgens de normen van Cito - grens van 'gunstig' is.
Beyond is het sowieso niet omdat dat een negatieve zin is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ja, maar zegt die zin (Beyond..) iets over een positieve beoordeling in het algemeen? 'This is' gaat écht over het boek zelf.
Ik weet niet hoe ik het aan je moet uitleggen, maar voor mij is het duidelijk dat 'Beyond..' het niet is.
Ja, idd. Dus ik snap al helemaal niet waarom mensen die hebben gekozen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Beyond is het sowieso niet omdat dat een negatieve zin is.
NIET, KIJK MIJN UITLEG EEN PAAR POSTS TERUG!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Beyond is het sowieso niet omdat dat een negatieve zin is.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef Baalhaar het volgende:
Ik moest meteen denken aan een passie volle vrijpartij en dat is ook iets positiefs.
Je moet uit de beste zinnen de eerste kiezen ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Maar lees die vraag dan!!!!!!!
Citeer de eerste twee woorden van de eerste zin waarbij het boek in een zo gunstig mogelijk daglicht komt te staan. Dus eigenlijk moet je de beste zin uit de tekst selecteren.kutcito
Dit hadden ze beter kunnen stellen, kijk hoeveel mensen hier problemen mee hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je moet uit de beste zinnen de eerste kiezen ja.Ik vond hem niet zo moeilijk, op zich. Ik had eerst die zin aan het begin van alinea 1 maar later toch alinea 2 gekozen.
Die had ik allemaal foutquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vaag was vooral die op 1 na laatste vraag over welke personen bij welke uitspraak. Het feit alleen al dat ze eronder moesten zetten: Let op! Het kan dus voorkomen dat er meerdere personen bij 1 stelling horen. .. Ik had toen gelijk zoiets van: oh oh, dit wordt weer zo'n rommelvraag.
Wat heb je dit toch weer keurig onderbouwd met geldige argumenten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Niemand luistert ook naar elkaar hier..Kamp 'This is' blijft roepen: Het gaat om passionate/het is geen review/bla bla, Kamp 'Beyond War' blijft roepen: maar het ging om de eerste zin/slecht gesteld/niet duidelijk/blabla
Het punt is wel: Kamp 'This is' heeft gewoon gelijk.
wtf?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Dennisweb het volgende:
In de Leeuwarder Courant is dit te lezen:
Ongeldig
Alle havo-leerlingen in Nederland moeten het examen economie overdoen, zo bepaalde de onderwijsinspectie vandaag na lang beraad. Na een lawine aan klachten uit alle hoeken van het land over de onduidelijke tijdsduur en andere onregelmatigheden zag de inspectie zich genoodzaakt alle examens ongeldig te verklaren. Sommige leerlingen hadden te veel tijd gekregen, anderen te weinig. Weer anderen wilden ter plekke bijles of hadden zich mateloos geïrriteerd aan medeleerlingen en surveillanten die een groen Campina-petje droegen, waardoor ze te vroeg of te laat hun examen inleverden. Bovendien gingen er geruchten dat er in het Verre Oosten op de examenuitslagen zou worden gegokt.
Bron: Leeuwarder Courant
Dat is echter uit de duim gezogen. Alleen voor zeven leerlingen uit Harlingen geldt dat ze hem over moeten doen. Dat je het even weet.
Goed bezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Die had ik allemaal foutToch minimaal 35 punten, is genoeg voor een 6.5 ;D
Iedere school moet de resultaten van de eerste 5 (alfabetische) leerlingen invoeren in WOLF.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Hoe wordt de normering eigenlijk bepaald?
Denkt cito als er weinig klachten zijn van: Oh, dan zal het wel makkelijk zijn geweest --> lage normering?
Ja, simpel gezegd wel. Ze laten zich ook beïnvloeden door commissies voor bepaalde vakken, en individuele feedback van docenten tijdens het nakijken. Op basis van het landelijke gemiddelde bepalen ze ook de normering.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Hoe wordt de normering eigenlijk bepaald?
Denkt cito als er weinig klachten zijn van: Oh, dan zal het wel makkelijk zijn geweest --> lage normering?
Dat is toch ook niet echt representatief..quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef Unsub het volgende:
[..]
Iedere school moet de resultaten van de eerste 5 (alfabetische) leerlingen invoeren in WOLF.
Wel als honderden scholen hun resultaten van de eerste 5 leerlingen inzendenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet echt representatief..
Steekproef van 5 per school. Stel dat er 500 scholen zijn, dan is het zo dat- volgens de regels van de normaalverdeling- dit een goede steekproef is, omdat 2500 examens echt wel een representatief gemiddelde kunnen bepalen. We laten een significantieniveau even buiten beschouwing.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet echt representatief..
Zie vooral mijn post over de vergelijking met 'De Koning' van Kader Abdolah en de teksten op de achterkant daarvan, 1-2 pagina's terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat heb je dit toch weer keurig onderbouwd met geldige argumenten.
Ja, maar het blijft natuurlijk een streekproef. Ik zou zeggen, alle cijfers sturen, dat is vele representatieverquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Steekproef van 5 per school. Stel dat er 500 scholen zijn, dan is het zo dat- volgens de regels van de normaalverdeling- dit een goede steekproef is, omdat 2500 examens echt wel een representatief gemiddelde kunnen bepalen. We laten een significantieniveau even buiten beschouwing.
Want een paar reviews over één boek is natuurlijk representatief voor alle reviews.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zie vooral mijn post over de vergelijking met 'De Koning' van Kader Abdolah en de teksten op de achterkant daarvan, 1-2 pagina's terug.
Kun je mooi wachten tot de volgende ijstijd voordat je de uitslag terugkrijgt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft natuurlijk een streekproef. Ik zou zeggen, alle cijfers sturen, dat is vele representatiever
Zou je toch niet moeten verwachten met deze informatiemaatschappij waarin gegevens snel verwerkt moeten worden. Maarja, ze zijn niet zo slim bij de overheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kun je mooi wachten tot de volgende ijstijd voordat je de uitslag terugkrijgt.
Jammer dat reviews meningen zijn, en het aantal gescoorde punten dikke feitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Want een paar reviews over één boek is natuurlijk representatief voor alle reviews.
Of je er nu 5 per klas of 20 verstuurd, bij zo'n grote populatie zal de verdeling praktisch hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft natuurlijk een streekproef. Ik zou zeggen, alle cijfers sturen, dat is vele representatiever
Nee joh, er zit iemand van de overheid handmatig bij L1 en L2 die lijsten in te vullen in zijn grafische rekenmachinequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Zou je toch niet moeten verwachten met deze informatiemaatschappij waarin gegevens snel verwerkt moeten worden. Maarja, ze zijn niet zo slim bij de overheid
Dit. En als ze iedereen ipv de eerste 5 moeten gaan checken dan moeten we nog langer wachten op de uitslagquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:55 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Of je er nu 5 per klas of 20 verstuurd, bij zo'n grote populatie zal de verdeling praktisch hetzelfde zijn.
Blijft toch weer jammer hoe CITO vragen stelt hoor. Dit kan veel beter. Hoe moet je weten wat 'positief' is. Dat is toch heel erg relatief, vooral als een instelling die norm bepaalt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:54 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Jammer dat reviews meningen zijn, en het aantal gescoorde punten dikke feiten
Ik vind CITO sowieso een beetje (heel erg) kutquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Blijft toch weer jammer hoe CITO vragen stelt hoor. Dit kan veel beter.
Vond hem ook wel te doen. heb denk zo rond de 6.5-7quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef laucas het volgende:
Lekker laat, maar wat vonden jullie havisten van MAW? Vond dat het wel goed te doen was en het niveau leek echt veeeeeel lager te liggen tijdens de SE's... maar onze leraar maakte ook achterlijke SE's met +40 vragen die je nooit op tijd afkreeg.
Vertalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Latijn.. Heb er eigenlijk best zin in.![]()
Volgens mij schat iedereen het ieder jaar weer heel erg moeilijk in, maar eerlijk gezegd.. Gewoon een beetje het verhaal kennen, de belangrijke passages uit je hoofd weten.. en goed lezen. Komt wel goed, schatje.
Ik heb echt zoiets van: Ik ga uit van een 4, dan ben ik blij. Dan heb ik een mooie 6 op m'n diploma en nu met 2x een mooie 8 op Engels en Duits meer dan genoeg compensatie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:00 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Vertalen![]()
![]()
teksten maak ik me geen zorgen om, haal ik altijd bijna alle punten voor
Ik heb de praefatio en ho5 er goed inzitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb echt zoiets van: Ik ga uit van een 4, dan ben ik blij. Dan heb ik een mooie 6 op m'n diploma en nu met 2x een mooie 8 op Engels en Duits meer dan genoeg compensatie.
leuk toch dat er iemand flink veel vertrouwen heeft!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Unsub het volgende:
Huilen uiteraard... wordt zo klote.
vandaag nog 3 vertaallessen gehad, zonder enige progressie
En de lerares maar roepen dat ik een 7 kan halen!
Ja echt hequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
en waarom is latijn nou weer in de ochtend?
ik heb moeite met opstaan... en ik vergeet altijd te eten in de ochtendquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja echt heIk heb al moeite om voor een examen te eten, en dan moet het ook nog zo vroeg
Gelukkig wel, bij ons is het stikheet 's middags in de examenzaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
en waarom is latijn nou weer in de ochtend?
dat is wel faktap, maar ik kan echt niet zo vroegquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:37 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Gelukkig wel, bij ons is het stikheet 's middags in de examenzaal.
ik moet het ook nog leren hihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:41 schreef Vegaburger het volgende:
HALLO
ik moet me HELE PENSUM NOG LEREN DOOR DE LUIHEID EN DIT FUCKING FOK FORUM![]()
![]()
dus ik ga weer, dagdag en succes morgen
Dat duurt niet zo langquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Vegaburger het volgende:
maar ik moet ook het eurovisiesongfestival kijken, wat een dilemma hier
dat was wel m'n bedoeling maar daar kom ik vannacht rond een uurtje of 4 pas aan toe denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef m4urit5 het volgende:
Wat doen jullie met de laatste paar teksten (Horatius, Cloelia etc.) ? Hebben jullie daarvan het Latijn helemaal geleerd?
Hahah nou good luck i.i.g.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:42 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dat was wel m'n bedoeling maar daar kom ik vannacht rond een uurtje of 4 pas aan toe denk ik
dankje, beter krijg ik even telepatsiche krachten en leer ik gewoon precies alleen de 2 teksten die ze gaan vragenquote:
gaan ze maar 2 teksten vragen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dankje, beter krijg ik even telepatsiche krachten en leer ik gewoon precies alleen de 2 teksten die ze gaan vragenNOU TOI TOI TOI!
Dat hoop ik ook. Beter zijn ze gewoon een keer aardig en doen ze alleen maar Lucretia ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
dankje, beter krijg ik even telepatsiche krachten en leer ik gewoon precies alleen de 2 teksten die ze gaan vragenNOU TOI TOI TOI!
ahh dankje voor deze confidence-boost!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:48 schreef fixatoman het volgende:
4 op de 10 haalt een onvoldoende voor het Latijn CE
DAT IS 40% IK GA HUILEN WANT DAAR BEHOORT 98% VAN FOK OOK BIJquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahh dankje voor deze confidence-boost!
Anders wordt je misschien nog luiquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahh dankje voor deze confidence-boost!
Op fok lopen nogal wat slimmeriken rond als je het zo mag gelovenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
DAT IS 40% IK GA HUILEN WANT DAAR BEHOORT 98% VAN FOK OOK BIJ![]()
GODDANKquote:
je moest de eerste 2 woorden van de eerste zin citeren die positief was he, dus kan best begrijpen dat sommigen hem fout hadden...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef Fox. het volgende:
Vonden jullie vraag 17 bij vwo Engels ook nogal vaag? Stond gewoon letterlijk "Citeer de eerste twee woorden van de eerste zin uit deze recensie". Bizar als je dit fout zou hebben.
Vocational university ( wat in het engels ook een degree geeft ) resulteerd in het Nederlands niet in een universitaire graad, maar een HBO diploma. Zou nogal raar zijn als ze verwachten dat 50% van de bevoling een universitaire graad zal behalen.quote:Opmerking
Aan het antwoord dient geen scorepunt toegekend te worden wanneer één
van de onderdelen: 50%, jonger dan 30, universitaire graad, ontbreekt.
Ik had 'slagen aan de universiteit' of zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Fox. het volgende:
Overigens staat in antwoordmodel van vraag 37 volgens mij een fout.
[..]
Vocational university ( wat in het engels ook een degree betreft ) is in het Nederlands geen universitaire graad, maar een HBO diploma. Zou nogal raar zijn als ze verwachten dat 50% van de bevoling een universitaire graad zal behalen.
Ik heb geantwoord met 'diploma'. Vond het moeilijk om 't echt goed te vertalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Fox. het volgende:
[..]
Vocational university ( wat in het engels ook een degree betreft ) is in het Nederlands geen universitaire graad, maar een HBO diploma. Zou nogal raar zijn als ze verwachten dat 50% van de bevoling een universitaire graad zal behalen.
Hier hebben we vanmiddag echt een heel lange discussie over gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:07 schreef Fox. het volgende:
Vonden jullie vraag 17 bij vwo Engels ook nogal vaag? Stond gewoon letterlijk "Citeer de eerste twee woorden van de eerste zin uit deze recensie". Bizar als je dit fout zou hebben.
Verder in het specifiek over het Britse onderwijssysteem:quote:In academic degree is a college or university diploma, often associated with a title and sometimes associated with an academic position
Ik heb er dan ook "hogere vormen van educatie" van gemaakt, oftewel HBO danwel universiteit. Zou natuurlijk ook nooit kunnen dat meer dan 39.8% van de mensen onder 30 jaar een universitaire diploma heeft in Groot-Brittannië.quote:A foundation degree can be awarded for having completed two years of study in what is usually a vocational discipline. The foundation degree is comparable to an associate's degree in the United States, and can be awarded by a university, or college of higher education.
Ik had diploma.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Fox. het volgende:
Je moet het antwoord in het Nederlands geven dus het direct vertalen van 'degree' naar 'universitaire graad' is nogal dubieus. Zie bijvoorbeeld wikipedia: Academic Degree
[..]
Verder in het specifiek over het Britse onderwijssysteem:
[..]
Ik heb dan ook er "hogere vormen van educatie" gemaakt, oftewel HBO danwel universiteit. Zou natuurlijk ook nooit kunnen dat meer dan 39.8% van de mensen onder 30 jaar een universitaire diploma heeft in Groot-Brittannië.
Hoi summer,quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef SummerSunshine het volgende:
Hey ik had een vraagje aan de mensen met Latijn
Een 'bijzin in de ACI' is dat hetzelfde als 'bijzin in de indirecte rede'
ik dacht van wel sinds aci 9 van de 10 x indirecte rede is maar toch even zeker weten.
Vaak wel idd, omdat, zoals je zelf al aangeeft, de indirecte rede vrijwel altijd met een aci gepaard gaat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef SummerSunshine het volgende:
Hey ik had een vraagje aan de mensen met Latijn
Een 'bijzin in de ACI' is dat hetzelfde als 'bijzin in de indirecte rede'
ik dacht van wel sinds aci 9 van de 10 x indirecte rede is maar toch even zeker weten.
Ik heb inderdaad ook hoger onderwijs gezegd, ben benieuwd of het goedgerekend wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef Fox. het volgende:
Je moet het antwoord in het Nederlands geven dus het direct vertalen van 'degree' naar 'universitaire graad' is nogal dubieus. Zie bijvoorbeeld wikipedia: Academic Degree
[..]
Verder in het specifiek over het Britse onderwijssysteem:
[..]
Ik heb dan ook er "hogere vormen van educatie" gemaakt, oftewel HBO danwel universiteit. Zou natuurlijk ook nooit kunnen dat meer dan 39.8% van de mensen onder 30 jaar een universitaire diploma heeft in Groot-Brittannië.
Ik heb geantwoord met 'afgestudeerden'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef Fox. het volgende:
[..]
Vocational university ( wat in het engels ook een degree geeft ) resulteerd in het Nederlands niet in een universitaire graad, maar een HBO diploma. Zou nogal raar zijn als ze verwachten dat 50% van de bevoling een universitaire graad zal behalen.
Gewoon de syllabus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik! Heeft iemand nog handige links/samenvattingen?
Ho wacht ho, je hebt je hiervoor geregistreerd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik moet toch heel eerlijk zeggen dat ik nerdylittlesecrets haar diploma niet gun..
Zit in 6 vwo net als ik, dus aps 17 of 18? En het loopt werkelijk waar elke dag te zeuren dat ze erg geen zin in heeft:P? Begraaf jezelf gewoon als je niks wil?
Als je iets wil in het leven moet je ervoor knokken..
misschien is het maar coole praat van je dat je niks doet, maar als het echt zo is ben je wel een beetje een dooie plant... nja t zal wel coole praat zijn, want er zal toch niemand zijn die om half 9 nog moet beginnen aan latijn tenzij je echt dom bent... wss ben je iemand die dan 8en haalt zonder zogenaamd te leren xd... sorry dit moest er even uit:p
http://www.scholieren.com/werkstukken/inhoud?userid=39262quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik! Heeft iemand nog handige links/samenvattingen?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik moet toch heel eerlijk zeggen dat ik nerdylittlesecrets haar diploma niet gun..
Zit in 6 vwo net als ik, dus aps 17 of 18? En het loopt werkelijk waar elke dag te zeuren dat ze erg geen zin in heeft:P? Begraaf jezelf gewoon als je niks wil?
misschien is het maar coole praat van je dat je niks doet, maar als het echt zo is ben je wel een beetje een dooie plant... nja t zal wel coole praat zijn, want er zal toch niemand zijn die om half 9 nog moet beginnen aan latijn tenzij je echt dom bent... wss ben je iemand die dan 8en haalt zonder zogenaamd te leren xd... sorry dit moest er even uit:p
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Kutleven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef SummerSunshine het volgende:
Latijn en Maatschappijwetenschappen morgen achter elkaar =\
LOLquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Mwah dat ook weer niet hahaquote:
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef metanite het volgende:
Zijn er mensen die serieus het songfestival willen zien, neem aan dat dat trolls zijn, the dark knight is ook op tv
Ik had er vandaag 2, ben nog meer verbrand dan gister.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mwah dat ook weer niet hahawel een kutperiode D:
Daarna kan je ook nog even doorhalen want tot 2 uur 's nachts is de batman film met jack nicholson als the joker op tv, hoewel er dan ook andere interessante programmering is.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef SummerSunshine het volgende:
dark knight op tv?! aawww moet ik dat missen T_T
dankjewel. voel je je nu beter?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik voorspel dat we net als vorig jaar laatste wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Rummikub het volgende:
Ik voorspel dat we de finale niet halen
#firstworldproblemsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Zamorak het volgende:
Het punt is dat ik een best wel grote TV heb voor zo'n kleine kamer als deze, dus dan wordt het alleen maar warmer als ik hem aanzet
engels en ak zeker? Ik hoorde dat AK redelijk te doen was?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had er vandaag 2, ben nog meer verbrand dan gister.
Ah die moet ik nog een keer zien, maar not todayquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef metanite het volgende:
[..]
Daarna kan je ook nog even doorhalen want tot 2 uur 's nachts is de batman film met jack nicholson als the joker op tv, hoewel er dan ook andere interessante programmering is.....
Waren we laatste?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we net als vorig jaar laatste worden
Woonkamerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Zamorak het volgende:
Het punt is dat ik een best wel grote TV heb voor zo'n kleine kamer als deze, dus dan wordt het alleen maar warmer als ik hem aanzet
bwhaha xDquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dankjewel. voel je je nu beter?
Uhu, ik vond ze allebei wel te doen, Engels ongeveer een 8-8,5 en AK wel een 7 ofzo. Hoe heb jij Engels gemaakt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
engels en ak zeker? Ik hoorde dat AK redelijk te doen was?
Ja we hadden de minste stemmen in de eerste rondequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ah die moet ik nog een keer zien, maar not today
[..]
Waren we laatste?
Hipster..quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef meneer_valk het volgende:
De naald van mijn platenspeler is naar de klote. God-ver-domme
Als we nou gewoon eens met een goed lied aankomen (en een niet té serieuze lied, want dat werkt ook niet), dan komen we al veel verder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef metanite het volgende:
Ligt niet aan de artiest maar aan de vriendjespolitiek
mwah een 6.8 ofzo denk ik. ik had sowieso een punt gemist doordat ik iets vergeten was in te vullen =\quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Uhu, ik vond ze allebei wel te doen, Engels ongeveer een 8-8,5 en AK wel een 7 ofzo. Hoe heb jij Engels gemaakt?
Ah, oke, niet meer alles overgekeken toen je klaar was? Ik had nog een uur ofzo dus heb nog even alles rustig doorgekeken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
mwah een 6.8 ofzo denk ik. ik had sowieso een punt gemist doordat ik iets vergeten was in te vullen =\
Kunnen een voorbeeld nemen aan die Russen, wie moet je anders sturen Anouk ofzo gaat zich echt niet voor schut zettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef PG18 het volgende:
[..]
Als we nou gewoon eens met een goed lied aankomen (en een niet té serieuze lied, want dat werkt ook niet), dan komen we al veel verder.
jawel maar ik was zo bezig met een vraag waarin een woord, dat best nodig was voor het beantwoorden, niet bij ons in het woordenboek stond =\ stomme pocketwoordenboeken van van dalequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, oke, niet meer alles overgekeken toen je klaar was? Ik had nog een uur ofzo dus heb nog even alles rustig doorgekeken.
Inderdaad, die willen geen imagoschade door laag te eindigen. Logisch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Rummikub het volgende:
Klopt, serieuze artiesten gaan daar niet het risico lopen hard af te gaan
Welk woord was het?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
jawel maar ik was zo bezig met een vraag waarin een woord, dat best nodig was voor het beantwoorden, niet bij ons in het woordenboek stond =\ stomme pocketwoordenboeken van van dale
Poetin is zo'n held hequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef metanite het volgende:
Wie denkt dat Poetin volgend jaar voor Rusland als afgevaardigde gaat, mijn stem heeft hij idg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |