Tik 'm aan lotgenoot. Heb je de syllabus? Scheelt al zo'n 400 pagina's leerwerkquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef WJE11 het volgende:
Ik heb morgen MaWDramavak, maar een 4,2 is voldoende.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
Raar man, ben ik toch weer in een instinker getrapt. Het ging in die alinea er toch over dat het aantal geslaagden op de uni maar met 1% ofzo was gestegen? En dan is het antwoord C ''massive increase in university degrees''.
ging vooral over voorgaande jaren (die ene school ewrd universitair en die Tony Blair ging iets doen ofzoietsquote:
Wij hebben een goede SV gekregen van onze leraar, dus dat is wel chill. Je moet geloof ik veel functies weten en citeren als de motherfucker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Tik 'm aan lotgenoot. Heb je de syllabus? Scheelt al zo'n 400 pagina's leerwerk
Ik had eerst dat je wel terugkreeg, maar daardoor dus niet. Heb die dus wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef metanite het volgende:
Jongens ik heb volgens mij een fout in het examen ontdekt er word gezegd dat je al je geld wat je hebt geinvesteerd terug krijgt maar even later in de tekst staat dit: Please note that the return of capital is
not guaranteed. It is possible for you to
get back less than your original
investment at the end of the seven-year
term or if you cash your investment early wat vinden jullie?
Dat is geen fout, dat is een marketingpraatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef metanite het volgende:
Jongens ik heb volgens mij een fout in het examen ontdekt er word gezegd dat je al je geld wat je hebt geinvesteerd terug krijgt maar even later in de tekst staat dit: Please note that the return of capital is
not guaranteed. It is possible for you to
get back less than your original
investment at the end of the seven-year
term or if you cash your investment early wat vinden jullie?
Met functies bedoel je zeker dat je al die rijtjes uit je hoofd moet leren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Wij hebben een goede SV gekregen van onze leraar, dus dat is wel chill. Je moet geloof ik veel functies weten en citeren als de motherfucker.
Ja politieke functies, functies van media etc (waakhond/spreekbuis etc) En natuurlijk de leuke theorieën.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Met functies bedoel je zeker dat je al die rijtjes uit je hoofd moet leren?
Hoe bedoel je, er staat nergens zwart op wit dat je je geld terug krijgt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Dat is geen fout, dat is een marketingpraatje
Dit lijkt mij te impliceren dat het de bedoeling is dat je alles terugkrijgt, maar er staat dus niet dat je het zeker weten terugkrijgt!quote:The fund is designed to return 100% of
your capital after seven years via AArated or better loan notes
Er stond 'The fund is designed to return 100% ofquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef metanite het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, er staat nergens zwart op wit dat je je geld terug krijgt?
Ja, daarom, want ze laten het lijken dat het wel zo is. Zie de tekst: er staat designed to return 100% en niet 100% money back guaranteed, is dus marketingpraatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef metanite het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, er staat nergens zwart op wit dat je je geld terug krijgt?
Haha ik hoop echt dat ze veel bronnen vragen. Van die functies moet je er altijd 6 noemen en dan kom ik niet verder dan 3quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja politieke functies, functies van media etc (waakhond/spreekbuis etc) En natuurlijk de leuke theorieën.
Dat was na vraag 1 veruit de makkelijkstequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Zamorak het volgende:
Ik was wel flink gebrainfucked bij die vraag over Taylor Pool Products hoor
Maar hier staat dat je inderdaad niet altijd alles terug krijgt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef metanite het volgende:
It is possible for you to get back less than your original investment at the end of the seven-year term, or if you cash your investment early.
Examenblad.nl en dan vwo en dan engels, staat alles incl. correctiemodelquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:49 schreef JoelBaka het volgende:
Ik heb het examen niet gemaakt dus ik weet niet waar ik over praat
[..]
Maar hier staat dat je inderdaad niet altijd alles terug krijgt?
(Kan iemand anders ff de vraag geven, dan kan ik wat inhoudelijker antwoorden xD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |