SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Vandaag:
Squat 47.5
Dl 52.5
Bp 25
BOR 25
OHP 15 1X10, 20 2X10
Sterke benen heb ik van m'n vader, klein mannetje van 63kg bij 1.76, maar heeft wel 180X10 op de lying leg press, sick.
Heerlijk getraind![]()
![]()
Het hangt enorm af van hoe de machine staat afgesteld, 100kg op de ene machine is 100kg op de ander niet, dus 180kg zegt niet zoveel. Je drukt niet letterlijk 180kg weg, het is doorgaans een stuk minder.Of toch du vader?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik zag de PM binnenkomen en wist al wie het was.![]()
![]()
Ok, wij trainen met een personal trainer, en als ik legpress met die trainer doe zie ik dat hij een stuk of 10 keer aan die hendel trekt. Waarvoor het is weet ik niet, maar ik zal het een keer vragenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Het hangt enorm af van hoe de machine staat afgesteld, 100kg op de ene machine is 100kg op de ander niet, dus 180kg zegt niet zoveel. Je drukt niet letterlijk 180kg weg, het is doorgaans een stuk minder.![]()
![]()
Katrollen 'verminderen' het aantal kg's enorm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Luchtkoker het volgende:
Het hangt enorm af van hoe de machine staat afgesteld, 100kg op de ene machine is 100kg op de ander niet, dus 180kg zegt niet zoveel. Je drukt niet letterlijk 180kg weg, het is doorgaans een stuk minder.BEASTMODE![]()
Welke hendel? Je hebt het toch niet over machines op luchtdruk mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ok, wij trainen met een personal trainer, en als ik legpress met die trainer doe zie ik dat hij een stuk of 10 keer aan die hendel trekt. Waarvoor het is weet ik niet, maar ik zal het een keer vragen![]()
Daarom, plate loaded legg press.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Katrollen 'verminderen' het aantal kg's enorm.![]()
Zeker niet, volgens mij is het voor dat stuk waar je je voeten tegenaan hebt, dat je die omhoog en omlaag kan verstellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke hendel? Je hebt het toch niet over machines op luchtdruk mag ik hopen?![]()
allebei. squat leunt veel meer op techniek, leg press is gewoon hard duwen.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Squats en deadlifts volstaan voor benen, met misschien nog wat kuiten isolatie. Leg press hoort wat mij betreft alleen in een split schema thuis.quote:![]()
King of all (leg) exercisesquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef 16meter het volgende:
BARBELL BACK SQUAT > alle apparaten die er zijn en nog gaan komen![]()
![]()
Squat én legg press passen prima in een split schema.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Squats en deadlifts volstaan voor benen, met misschien nog wat kuiten isolatie. Leg press hoort wat mij betreft alleen in een split schema thuis.![]()
Ik zeg alleen dat ik vind dat de legpress wel in een split schema hoort, en niet in een fullbody. Maar jij denkt vast dat ik zeg 'wel legpress maar geen squat in een split'quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Squat én legg press passen prima in een split schema.![]()
![]()
Mwa, het kan in elk soort (BB) workout uiteraard. In een full body workout; maandag squat, woensdag leg press, vrijdag squat. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik vind dat de legpress wel in een split schema hoort, en niet in een fullbody. Maar jij denkt vast dat ik zeg 'wel legpress maar geen squat in een split'![]()
Ik wil ook gaan beginnen met fitnessen, omdat ik nu gewoon te licht weeg en een iel mannetje ben.![]()
![]()
Alleen ben best onzeker om alleen naar de sportschool te gaan. Ik weet dat ik me niet moet aanstellen, maar zo makkelijk is het echt niet.
Dan kom ik daar als superdun mannetje, en dan zie je al die brede kerels. TJA![]()
![]()
Ik heb jammer genoeg ook niemand met wie ik mee kan, dus dat maakt de stap ook extra moeilijk.
Maar ik wil er wel echt wat aan gaan doen, want wil niet altijd een dun mannetje blijven. Wil ook wel dat de dames mij zien staan omdat ik dan een "lekker" lichaam heb.![]()
Hoe hebben jullie het gedaan? Misschien kunnen jullie mij motiveren om te gaan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: