Ik ben de kloon van Madamequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
U kidding me? Er staan pics van jou in KPD?
Ik wel liep op een deceptie uit. Broekje voor niks uitgetrokken met het materiaal wat daar wordt gepostquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit niet eens in KPD dus kan het nog niet zien![]()
Dit verbaast me dan weer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel liep op een deceptie uit. Broekje voor niks uitgetrokken met het materiaal wat daar wordt gepost
Staan ook mooie tussen hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit verbaast me dan weer niet.
Hou niet van dikke wijven, misschien maar beter dat ik niet ga kijken.
Welke BNster zou je wel eens vol willen spuiten ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit verbaast me dan weer niet.
Hou niet van dikke wijven, misschien maar beter dat ik niet ga kijken.
'Vol willen spuiten'quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke BNster zou je wel eens vol willen spuiten ?
Tong zijn topics hebben daar wel een hoger niveauIk wist geen eens dat ik er nog in mocht... Ik trek mij ff af.
Jij bent echt een mongool, niet te geloven zeg.quote:
Ik heb net gekeken, dat "dames we willen jullie naakt zien" staan echt alleen lelijke wijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Kijk zelf dan.
Waar is jouw fobo dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool, niet te geloven zeg.
En zelfs niet eens een fobo hebben.![]()
Jullie weten trouwens niet eens of ik lelijk ben of niet.
En ik ben geen indo.
En zoek eens een ander onderwerp om over te praten, want dit is gewoon megasneu.
Ik ben niet degene die andere users "kankerdik" noemt.quote:
Spytool?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool, niet te geloven zeg.
En zelfs niet eens een fobo hebben.![]()
Jullie weten trouwens niet eens of ik lelijk ben of niet.
En ik ben geen indo.
En zoek eens een ander onderwerp om over te praten, want dit is gewoon megasneu.
Oh .. ik dacht al volspuiten.. je bedoeld nat houden.. nat spuiten.. anders drogen ze uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje geef mij er 1 dan. Tot nu toe enkel zeezoogdieren.
Da fuq? Dat doet niemand hier?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die andere users "kankerdik" noemt.
Doe niet zo hypocriet man.quote:
Maar ben je ook 'kankerdik'? Want misschien zegt hij gewoon wat hij ziet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die andere users "kankerdik" noemt.
Kom op zeg dat zou ik nooit doen. Ik ben meer het achterbakse type via DM's doorsturen en dergelijke. Voor je het weet kom ik in direct contact met een vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |