Dus er gewoon doorheenrammen en zo snel mogelijk de klemmen er omquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Pas verwisselen als hij leeg is, er zit namelijk geen ventiel op deze soort flesjes. Het nieuwe flesje is gewoon kwestie van doordrukken.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dus er gewoon doorheenrammen en zo snel mogelijk de klemmen er om
Nee, draaien is het niet. Het zijn blikjes zonder schroefdraad. Ik meen mij te herinneren dat er een scherpe pin in zit met een veer die door het staal heenprikt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:51 schreef LPC-JP het volgende:
is het niet brander losdraaien, en dan de beugels onder het blikje uit?
Nieuwe monteren: eerst beugels om het blikje en dan de brander er weer op schroeven?
Na wat voorzichtig experimenteren ben ik er denk ik achter gekomen hoe het werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, draaien is het niet. Het zijn blikjes zonder schroefdraad. Ik meen mij te herinneren dat er een scherpe pin in zit met een veer die door het staal heenprikt.
Dit soort blikjes zijn het
[ afbeelding ]
Edit: Ik zie trouwens op het plaatje (instructies links op blikje) dat je de kraan kan demonteren. Is dit ook zo bij het brandertje dat ik gebruik?
Dat dus. Bedankt!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef JerryLee het volgende:
Je moet het gehele gedeelte boven de blauwe huls tegen de klok in losdraaien
Echt geen enkele aanwijzing. Kut Fransozenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
![]()
Ik gebruik al jaren precies hetzelfde ding, zie nu pas dat je dat bovenste kunt draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |