Van beffen krijg je keelkanker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
lekker boeiend, leven is ook slecht voor je aangezien je dood gaat
hihi 3 extra notesquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zonnebank
echt dat is het grootste faaliets ooit.
zonnen is lekker omdat je lekker warm op het strand ligt, af en toe het water in gaat en een boekje leest met een koud biertje
zonnebank is saai, kankerslecht, kankeronnatuurlijk en kankerverwekkend
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met hét woord, kanker debiel
Er is een verschil tussen een natuurlijke dood en de natuur versnellen je dood te maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
lekker boeiend, leven is ook slecht voor je aangezien je dood gaat
Wat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met het woord kanker? Debiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zonnebank
echt dat is het grootste faaliets ooit.
zonnen is lekker omdat je lekker warm op het strand ligt, af en toe het water in gaat en een boekje leest met een koud biertje
zonnebank is saai, kankerslecht, kankeronnatuurlijk en kankerverwekkend
Dit.quote:
de zon wel, zonnebanken nietquote:
quote:
Niet alleen is het veel minder slecht om een paar uur in de zon te zitten dan effe onder de zonnebank, ook zitten in het zonlicht dingen die je lichaam gewoon nodig heeft.quote:
klopt, maar wat maakt het uiteindelijk uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een natuurlijke dood en de natuur versnellen je dood te maken.
Zeg dat maar tegen afrikanenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Overmatig in de zon liggen is anders ook niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet alleen is het veel minder slecht om een paar uur in de zon te zitten dan effe onder de zonnebank, ook zitten in het zonlicht dingen die je lichaam gewoon nodig heeft.Zonnebank is gewoon echt slecht voor je.
ik zei dat de zon natuurlijk was, niet het liggen erin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Overmatig in de zon liggen is anders ook niet natuurlijk.
Zei ik dan ergens dat dit niet zo is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonnebank is slechter voor je dan zonnen. Klaar.
Klopt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ga persoonlijk niet bakken want ik heb daar niet geduld voor, maar zwemmen en rondlopen in de zon maakt je ook bruin
Nou wat houd die ''quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zei ik dan ergens dat dit niet zo was?
Aids verspreid zich door condooms, aldus The Holy Pope.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:29 schreef Boterbartje het volgende:
Kijk maar naar afrikanen, die hebben allemaal stiekem zonnebanken en daarom zijn ze zwart maar hebben ze ook allemaal aids!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |