dat je een ns kaartje koopt maar (een deel van de reis) in een trein van veolia, of arriva of connexxions ofzo zitquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Reisdetails: Geen AVR-NS
Mja, wat is dit nou dan?
Doosquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die verbrand zijnjanken
[ afbeelding ]
fapfapfapquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
DV vroeg waar die afkorting voor stond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er met die algemene voorwaarden dan?
Kan kloppen ja. Werkzaamheden tussen Hoogeveen en Zwolle.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je een ns kaartje koopt maar (een deel van de reis) in een trein van veolia, of arriva of connexxions ofzo zit
Ik wil zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
wie van jullie weet trouwens waar SSD voor staat, Dimens niet zeggen
solid state drive ofzoiets?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
wie van jullie weet trouwens waar SSD voor staat, Dimens niet zeggen
is nou niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan kloppen ja. Werkzaamheden tussen Hoogeveen en Zwolle.
WAT IS DATquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
jmmrquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan nergens mijn calendulan zooi vinden
MET OF ZONDER BBQ SAUSquote:
neem aan van welquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar dat avr-ns is dus niks? Ik kan gewoon een kaartje kopen en reizen naar m'n bestemming?
oeh chili is altijd lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |