elke keer ga je er nog op in ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het is avond man
ik heb hele dag in een bus gezeten
ik zit gewoon onder m'n ventilator en ben ondertussen andere dingen aan het doen.
Lekker is dat
quote:
ok dankej kusjesquote:
Of Audio/Video.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
AV kan voor algemene voorwaarden staan
Alsof iemand dit uberhaupt nog gelooftquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het is avond man
ik heb hele dag in een bus gezeten
ik zit gewoon onder m'n ventilator en ben ondertussen andere dingen aan het doen.
Lekker is dat
Algemene Voorwaarde Reizen NS.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Reisdetails: Geen AVR-NS
Mja, wat is dit nou dan?
Algemene voorwaarden van de NS.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mja, wat is dit nou dan?
Ik kopieer zo'n link maar blijkbaar was de kopie niet goed en stond er een link naar mijn computer.quote:
In bold ook, wtf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kopieer zo'n link maar blijkbaar was de kopie niet goed en stond er een link naar mijn computer.
dat je een ns kaartje koopt maar (een deel van de reis) in een trein van veolia, of arriva of connexxions ofzo zitquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mja, wat is dit nou dan?
Doosquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die verbrand zijnjanken
[ afbeelding ]
fapfapfapquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die verbrand zijnjanken
[ afbeelding ]
DV vroeg waar die afkorting voor stond.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er met die algemene voorwaarden dan?
Kan kloppen ja. Werkzaamheden tussen Hoogeveen en Zwolle.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je een ns kaartje koopt maar (een deel van de reis) in een trein van veolia, of arriva of connexxions ofzo zit
Ik wil zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
wie van jullie weet trouwens waar SSD voor staat, Dimens niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |