Dat is de adviesprijs volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie bij webshops een prijs van 199 euro voor de XL.
Is dat een schatting/verwachting van die shop, of een bevestigde prijs?
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is geen adviesprijs, retailers mogen zelf de prijs zetten.
Vooral benieuwd hoe duur dat ding dan wordt, anders hou ik het wel gewoon bij de opladers die ik nog heb.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef Toekito het volgende:
Ik kreeg net een update maar wat is er veranderd want zie zo 1 2 3 niks anders.
Aldus wikiquote:Gives users the ability to use more characters when entering credit card information on the eShop.
Blocks some flash cartridges.
Kortom, niks dusquote:
Dat zijn geen 'spellen'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Hebbuh!
De prijzen van de spellen zullen wel weer even wennen zijn.
Ben nu de prijzen van de App Store gewend voor spellen op m'n iPad
Daar zitten echt wel volwaardige spellen bij. Plants vs Zombies bijvoorbeeld. Op iOS 79 cent, op (3)DS 20 euro.quote:
http://www.budgetgaming.n(...)+vs.+zombies_DS.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
PvsZ kost 8 op 3DS, nog altijd veel duurder wel. iOS verpest overigens de gamesindustrie op deze manier, maar dat is een andere discussie.
Vind ik nog steeds niet 'maar' 8 euro. Dat prijsverschil gaat nergens over. Op de PS3 is hij overigens net zo duur, dus het is niet enkel Nintendo. Maar ik vraag me toch af waar dat geld dan naar toe gaat. Waarschijnlijk vraagt Nintendo sowieso een veel hogere platformvergoeding dan Apple, maar meer dan 2 euro kan dat op zo'n bedrag ook niet zijn, dus waar komt dat grote verschil dan door?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt 80 cent downloadspelletjes niet vergelijken met retailverpakkingen. Bovendien kost PvsZ voor 3DS in de eShop maar acht euro.
Ja, vanwege de prijs verkopen ze meer. Maar ik denk als je naar het aantal iPhones ter wereld kijkt en het aantal 3DS-en en DSi's dat daar maar een paar miljoen verschil in zit. En mensen die een echte handheld kopen staan sowieso open voor het spelen van games, itt mensen die een iPhone hebben want daarvan zal maar een deel af en toe een game spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Grootte van de afzetmarkt denk ik. Op iOs verkopen ze veeeeeeeel meer.
Zelfs gratis op Android, of is dat een uitgeklede versie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
PvsZ kost 8 op 3DS, nog altijd veel duurder wel. iOS verpest overigens de gamesindustrie op deze manier, maar dat is een andere discussie.
Vaak zijn de kosten er al uit zodat een lagere prijs gevraagd kan worden. Daarnaast heb je keuringen als PEGI (kosten en tijd) en bij een fysiek product nog een reeks ‘extra’ kosten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:07 schreef koei het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds niet 'maar' 8 euro. Dat prijsverschil gaat nergens over. Op de PS3 is hij overigens net zo duur, dus het is niet enkel Nintendo. Maar ik vraag me toch af waar dat geld dan naar toe gaat. Waarschijnlijk vraagt Nintendo sowieso een veel hogere platformvergoeding dan Apple, maar meer dan 2 euro kan dat op zo'n bedrag ook niet zijn, dus waar komt dat grote verschil dan door?
In veel gevallen is de iOS versie eerder, dus dat zou betekenen dat de DS versie nog goedkoper zou moeten zijn (download versie) dan die versie ipv 10 keer zo duur...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Vaak zijn de kosten er al uit zodat een lagere prijs gevraagd kan worden. Daarnaast heb je keuringen als PEGI (kosten en tijd) en bij een fysiek product nog een reeks ‘extra’ kosten.
Meen dat Nintendo zo'n $8 per GBA cartridge vroeg aan uitgevers.
Awww, klaag ik teveel op je Nintendo en heb je geen argumenten meer om daar nog wat tegen te doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koei... Verkoop je 3DS voor een iPad aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |