Dat zou ik een acceptabele prijs vindenquote:
Ik vind Mario games nog altijd leuk, maar vroeger beter. Nu zitten ze vast in een engine (NSMB) waar ze niets mee durven. Elke game speelt hetzelfde, doet hetzelfde en voelt hetzelfde. Voor die tijd voelde ELKE mario game anders, ook al was het in hetzelfde universum.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef JK het volgende:
Ziet er leuk uit NSMB2.. en eindelijk weer eens vliegen met die staart.
Mario is eigenlijk al jaren hetzelfde, met kleine wijzigingen, maar het blijft één van de leukste platformers allertijden.
tomato tomatoquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koei, Paper Mario. Niet Mario Paper. Leer dat nou eens
Tomato, tomatoe.quote:
Dat was ook t eerste wat mij opvielquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koei, Paper Mario. Niet Mario Paper. Leer dat nou eens
Je krijgt voor het winnen van het gevecht toch nieuwe/andere stickers? Dat haalt juist heel grote tactische mogelijkheden mee! Combo's maken, welke stickers gebruik je wel/niet, hoe gebruik je deze zo effectief mogelijk etc. etc. Al is het inderdaad wel jammer dat de XP verandert, maar dat hoeft ook niet slecht te zijn (zie chrono cross).quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:38 schreef koei het volgende:
Ik heb net de 3DS presentatie gekeken. Teleurstellend. Ik keek enorm uit naar Mario Paper, maar die stickers zijn echt stom! XP is vrijwel helemaal verdwenen, daarvoor moet je opeens quests gaan doen. Plus dat de gevechten dan alleen maar stom en tijdverslindend zijn omdat je er niets voor terug krijgt.
Jammer Nintendo
Maar gelukkig komt New Super Mario Bros. 2 ook, dat is de enige leuke 3DS aankondiging deze E3... Dat coin rush had van mij niet gehoeven, maar wie weet is dat uiteindelijk toch ook nog wel heel erg leuk.
Ik verwacht ook niet dat Nintendo hun download-games goedkoper gaat maken. En dan ga ik toch liever voor een fysieke game die ik nog door kan verkopen als ik er klaar mee ben. Ik ben pro-download, maar het moet wel een stuk goedkoper zijn dan in de winkel. Het levert Nintendo sowieso ook veel meer geld op. Daar laat ik het dus nog even van af hangen. Geen kaartjes meer hoeven te wisselen is ook wel erg fijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb die presentatie van de 3DS eens terug gekeken, maar als ik het goed begrijp komen alle games nu zowel als download en als cartridge in de winkel.
Ik vind het idee van alles kunnen downloaden zonder wezenlijk de game te hoeven halen wel heel tof, maar de plank met 3DS-spellen ziet er wel heel leeg uit. En ergens ben ik ook bang dat die downloads niet lekker gaan werken, hoewel ik wel verrast was dat Nintendo met de Wii U je al je downloads van de Wii laat overzetten zonder extra kosten. Toch voor de 3DS blijf ik denk dat ik liever bij cartridges.
Dat zeker, dus ik zou er voor zijn om ook een optie te hebben om de games van het kaartje over te kunnen zetten naar het interne geheugen of de SD-kaart. Toch alle games in de kast, maar ook op je 3DS zelf.quote:Geen kaartjes meer hoeven te wisselen is ook wel erg fijn.
Alleen een paar 1st party spellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb die presentatie van de 3DS eens terug gekeken, maar als ik het goed begrijp komen alle games nu zowel als download en als cartridge in de winkel.
Dat een download aan een systeem gekoppeld is blijf ik omslachtig vinden.quote:Ik vind het idee van alles kunnen downloaden zonder wezenlijk de game te hoeven halen wel heel tof, maar de plank met 3DS-spellen ziet er wel heel leeg uit. En ergens ben ik ook bang dat die downloads niet lekker gaan werken, hoewel ik wel verrast was dat Nintendo met de Wii U je al je downloads van de Wii laat overzetten zonder extra kosten. Toch voor de 3DS blijf ik denk dat ik liever bij cartridges.
Eerste level, demo, yaddayadda...lijkt me logisch dat je niet meteen doodgegooid wordt door van alles en nog wat.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:41 schreef KingLysandus het volgende:
Demo van Heroes of Ruin valt me tegen.
Had in 5 minuten het leveltje gehaald.
Zeggen ze eerst dat ik drie stenen moet vernietigen. Een betoverde eik moet slopen. En een ancient weapon moet maken zodat het makkelijker wordt om de eindbaas te verslaan.
Ik had nog maar één steen gesloopt toen ik per ongeluk de eindbaas tegenkwam. In één keer verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |