abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112444479
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Donald Duck held maandag 4 juni 2012 @ 22:30:11 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_112450913
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Aether het volgende:

[..]

€ 250 naast de normale 3DS?
Dat zou ik een acceptabele prijs vinden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_112460430
Verwacht morgen geen 3DS, enkel Wii U. De 3DS games krijgen later een eigen conferentie.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_112547108
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:22:04 #55
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_112548497
Ziet er leuk uit NSMB2.. en eindelijk weer eens vliegen met die staart.
Mario is eigenlijk al jaren hetzelfde, met kleine wijzigingen, maar het blijft één van de leukste platformers allertijden.
  Redactie Games donderdag 7 juni 2012 @ 09:17:30 #56
181272 crew  Noppie2000
pi_112556790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef JK het volgende:
Ziet er leuk uit NSMB2.. en eindelijk weer eens vliegen met die staart.
Mario is eigenlijk al jaren hetzelfde, met kleine wijzigingen, maar het blijft één van de leukste platformers allertijden.
Ik vind Mario games nog altijd leuk, maar vroeger beter. Nu zitten ze vast in een engine (NSMB) waar ze niets mee durven. Elke game speelt hetzelfde, doet hetzelfde en voelt hetzelfde. Voor die tijd voelde ELKE mario game anders, ook al was het in hetzelfde universum.
pi_112560844
Oooh, ik kan echt niet wachten tot het eind van het jaar!
Luigi's Mansion! O+ Paper Mario! O+ Stickers!!! _O_

Nu nog lekker bezig met Rhythm Thief, het verhaal is echt tof! Minigames ook, al raak ik er soms wat gefrustreerd door omdat ik per se een A rank moet halen van mezelf.. 8)7
pi_112565780
Vandaag demo Heroes of Ruin.
----
pi_112566886
Luigi's Mansion ziet er super uit! Dat wordt m'n volgende DS game.
pi_112567517
Ik heb net de 3DS presentatie gekeken. Teleurstellend. Ik keek enorm uit naar Mario Paper, maar die stickers zijn echt stom! XP is vrijwel helemaal verdwenen, daarvoor moet je opeens quests gaan doen. Plus dat de gevechten dan alleen maar stom en tijdverslindend zijn omdat je er niets voor terug krijgt.

Jammer Nintendo :(

Maar gelukkig komt New Super Mario Bros. 2 ook, dat is de enige leuke 3DS aankondiging deze E3... Dat coin rush had van mij niet gehoeven, maar wie weet is dat uiteindelijk toch ook nog wel heel erg leuk.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:51:36 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_112568042
Koei, Paper Mario. Niet Mario Paper. Leer dat nou eens :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_112568278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
tomato tomato
pi_112569514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef koei het volgende:

[..]

tomato tomato
Tomato, tomatoe.

Paper Mario is de reden dat ik een 3DS heb aangeschaft. Hopelijk valt hij niet tegen.
----
pi_112570240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was ook t eerste wat mij opviel :@ :')
  Redactie Games donderdag 7 juni 2012 @ 15:54:49 #65
181272 crew  Noppie2000
pi_112570426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:38 schreef koei het volgende:
Ik heb net de 3DS presentatie gekeken. Teleurstellend. Ik keek enorm uit naar Mario Paper, maar die stickers zijn echt stom! XP is vrijwel helemaal verdwenen, daarvoor moet je opeens quests gaan doen. Plus dat de gevechten dan alleen maar stom en tijdverslindend zijn omdat je er niets voor terug krijgt.

Jammer Nintendo :(

Maar gelukkig komt New Super Mario Bros. 2 ook, dat is de enige leuke 3DS aankondiging deze E3... Dat coin rush had van mij niet gehoeven, maar wie weet is dat uiteindelijk toch ook nog wel heel erg leuk.
Je krijgt voor het winnen van het gevecht toch nieuwe/andere stickers? Dat haalt juist heel grote tactische mogelijkheden mee! Combo's maken, welke stickers gebruik je wel/niet, hoe gebruik je deze zo effectief mogelijk etc. etc. Al is het inderdaad wel jammer dat de XP verandert, maar dat hoeft ook niet slecht te zijn (zie chrono cross).

Ik denk dat het alsnog een heel leuke game gaat worden :)
pi_112571568
Luigi's Mansion lijkt me ook wel tof. Ik denk dat de game beter werkt op een handheld dan een console, de missies in de kamers lenen zich meer voor korte speelsessies dan lange.
pi_112587481
3DS Demos
Heroes of Ruin (Square Enix) — Try out one of four classes and play online or in local multiplayer with three others. The game hits Europe next week but you can give it a go first.

3DS Download Software
3D Solitaire (Zen Studios, £2.70/¤3) — 3D solitaire might not sound like the most exciting proposition, but with Zen Studios in charge this might be worth a pop. We'll have a full review for you soon.

3DS Virtual Console
Tumble Pop (Game Boy, G-mode, £2.70/¤3) — Tumble Pop's Vacuulator is one of a select breed: a vacuum device used to suck up mutants, robots and aliens in a quirky action platformer. We'll bring you a review very soon.

DSiWare
Devil Band – Rock the Underworld (CIRCLE, 500pts) — You must become the most evil force in the universe by recruiting an army of fans and blasting your musical message out to the world. CIRCLE has a mixed history on DSiWare so we're not sure what to make of this; stay tuned for our review soon.
pi_112605919
Ik heb die presentatie van de 3DS eens terug gekeken, maar als ik het goed begrijp komen alle games nu zowel als download en als cartridge in de winkel.

Ik vind het idee van alles kunnen downloaden zonder wezenlijk de game te hoeven halen wel heel tof, maar de plank met 3DS-spellen ziet er wel heel leeg uit. En ergens ben ik ook bang dat die downloads niet lekker gaan werken, hoewel ik wel verrast was dat Nintendo met de Wii U je al je downloads van de Wii laat overzetten zonder extra kosten. Toch voor de 3DS blijf ik denk dat ik liever bij cartridges.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:52:51 #69
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_112614546
Helaas is er niks te zien geweest over de nieuwe Animal Crossing voor de 3DS. Erg jammer, want dat is een game waar ik naar uitkijk. Sinds vorig jaar is er weinig informatie over naar voren gekomen.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_112615320
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb die presentatie van de 3DS eens terug gekeken, maar als ik het goed begrijp komen alle games nu zowel als download en als cartridge in de winkel.

Ik vind het idee van alles kunnen downloaden zonder wezenlijk de game te hoeven halen wel heel tof, maar de plank met 3DS-spellen ziet er wel heel leeg uit. En ergens ben ik ook bang dat die downloads niet lekker gaan werken, hoewel ik wel verrast was dat Nintendo met de Wii U je al je downloads van de Wii laat overzetten zonder extra kosten. Toch voor de 3DS blijf ik denk dat ik liever bij cartridges.
Ik verwacht ook niet dat Nintendo hun download-games goedkoper gaat maken. En dan ga ik toch liever voor een fysieke game die ik nog door kan verkopen als ik er klaar mee ben. Ik ben pro-download, maar het moet wel een stuk goedkoper zijn dan in de winkel. Het levert Nintendo sowieso ook veel meer geld op. Daar laat ik het dus nog even van af hangen. Geen kaartjes meer hoeven te wisselen is ook wel erg fijn.
pi_112630075
quote:
Geen kaartjes meer hoeven te wisselen is ook wel erg fijn.
Dat zeker, dus ik zou er voor zijn om ook een optie te hebben om de games van het kaartje over te kunnen zetten naar het interne geheugen of de SD-kaart. Toch alle games in de kast, maar ook op je 3DS zelf.
pi_112687513
Demo van Heroes of Ruin valt me tegen.
Had in 5 minuten het leveltje gehaald.

Zeggen ze eerst dat ik drie stenen moet vernietigen. Een betoverde eik moet slopen. En een ancient weapon moet maken zodat het makkelijker wordt om de eindbaas te verslaan.

Ik had nog maar één steen gesloopt toen ik per ongeluk de eindbaas tegenkwam. In één keer verslagen. :N
----
pi_112687707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef nomar83 het volgende:
Alleen een paar 1st party spellen.
quote:
Dat een download aan een systeem gekoppeld is blijf ik omslachtig vinden.
pi_112687757
Een cartridge kun je doorverkopen.
----
  Redactie Games zondag 10 juni 2012 @ 12:21:05 #75
181272 crew  Noppie2000
pi_112688539
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:41 schreef KingLysandus het volgende:
Demo van Heroes of Ruin valt me tegen.
Had in 5 minuten het leveltje gehaald.

Zeggen ze eerst dat ik drie stenen moet vernietigen. Een betoverde eik moet slopen. En een ancient weapon moet maken zodat het makkelijker wordt om de eindbaas te verslaan.

Ik had nog maar één steen gesloopt toen ik per ongeluk de eindbaas tegenkwam. In één keer verslagen. :N
Eerste level, demo, yaddayadda...lijkt me logisch dat je niet meteen doodgegooid wordt door van alles en nog wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')