Ik dacht, dat vrouwtje kan er maar één zijn, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
zag ze liggen en ja, even dacht ik.....
En thx to Blz voor de tip van kadowinkel= wereldwinkel en thx to Dude voor het aansporen om te gaan, want ik twijfelde nog even.
Het was soooo verrassend, dat je maar 1 nanoseconde mij aankeeken
mijn naam zei !![]()
En nu denk jij, dat ik ga reageren op " vrouwtje" ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht, dat vrouwtje kan er maar één zijn, toch?
Hm, denk dat ik eerst wat studieschuld af moet lossen voordat ik dat ken betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nu denk jij, dat ik ga reageren op " vrouwtje" ?![]()
![]()
Overigens was ik ook nieuwsgierig naar woonlasten en dus gevraagd.
Gewoon 1000 euro inclusief alles: vloerverwarming- luchtventilatie-internet-
radio-tv- servicekosten-huismeester- gemeubileerd dakterras-parkeerkelder-
box.
Wordt uitgestald, is mooier. Maar bij ons studeren er maar zo'n 10 mensen per jaar af voor onze master. De andere master van de faculteit zo'n 30 stuks. Niet zo veel dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef borisz het volgende:
Moet er nog een scriptie worden uitgeprint? BIj ons is het scriptiearchief digitaal tegenwoordig.
Toen ik begon waren we met 250. Hoeveel % nu een (master)diploma heeft gehaald geen ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt uitgestald, is mooier. Maar bij ons studeren er maar zo'n 10 mensen per jaar af voor onze master. De andere master van de faculteit zo'n 30 stuks. Niet zo veel dus.
Denk dat er meer economiestudenten zijn die afstuderenHoeveel eigenlijk?
Oh ja, die staat nog op het programma, terwijl de rabarbergelei afkoelt .quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Voor de 2e keer deze week een aspergesoepje gebrouwen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |