Gefeliciflapstaareert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik denk dat ik mij jarig zou moeten voelen, maar dat doe ik niet echt. Toch ben ik vandaag jarig!
Als je werkgever niet duidelijk is en de fout bij jou neerlegt zou ik toch eens een goed woordje met je werkgever hebben. Smerige actie imo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:51 schreef Fera het volgende:
Woedend. Sta op het punt om ontslag te nemen omdat mijn werkgever altijd zo verschrikkelijk onduidelijk is over deadlines. Ik dacht nog een dag of twee te hebben, bleek dat ik het gisteravond al in had moeten leveren. Zet dan een datum in de mail. Nu heb ik het zeker weer gedaan.![]()
Dit is al de zoveelste keer!
O ja, dat heb ik met de nog aan te schaffen plaat van JK Flesh. Verder sowieso wel goed, ik zou haast zin in mijn avonddienst zometeen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef formerjellybean het volgende:
Helemaal blij met de nieuwe cd van John Mayer, hem nu aan het luisteren en ja ik hou van deze man
Die moet ik ook nodig aanschaffen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef formerjellybean het volgende:
Helemaal blij met de nieuwe cd van John Mayer, hem nu aan het luisteren en ja ik hou van deze man
Gelukkig is het goed opgelost, ik had een mailtje daarover gestuurd en ze heeft toegegeven dat 't haar fout was. We hebben ook afspraken gemaakt voor de toekomst, zodat het niet weer gebeurt. Ik vond het ook heel erg lullig, want ik ben heel erg van de deadlines en haal ze ook eigenlijk altijd ruim.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je werkgever niet duidelijk is en de fout bij jou neerlegt zou ik toch eens een goed woordje met je werkgever hebben. Smerige actie imo.
OT: hele klas een uur te vroeg op schoolmaargoed, dan gaan we op de binnenplaats in het zonnetje zitten
Ik heb die CD ook en ik raad je hem zeker aan, hij is echt geweldig. Persoonlijk vind ik dit zijn beste album. En ik ken ze allemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef Miam het volgende:
[..]
Die moet ik ook nodig aanschaffen.is het wat?
OT; Goed wel. ik wacht op 2 leuke pakketjes!
Geweldig, ik ga`m even bestellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die CD ook en ik raad je hem zeker aan, hij is echt geweldig. Persoonlijk vind ik dit zijn beste album. En ik ken ze allemaal.
mooizo, goed opgelost dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed opgelost, ik had een mailtje daarover gestuurd en ze heeft toegegeven dat 't haar fout was. We hebben ook afspraken gemaakt voor de toekomst, zodat het niet weer gebeurt. Ik vond het ook heel erg lullig, want ik ben heel erg van de deadlines en haal ze ook eigenlijk altijd ruim.
Hema of de H&M. In Amsterdam heb je ook overal stalletjes met redelijke zonnebrillen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
mooizo, goed opgelost dushopen dathet niet meer voorkomt!
OT: 5 tussenuren ofzo en 3 tints donkerder door de zonzometeen zonnebrilletje kopen. Iemand een tip waar? Wil niet meer dan 30/40eu uitgeven, maar wel goed erbij lopen
V&D hebben ze er vaak veel en verder in elke drogist iig volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
mooizo, goed opgelost dushopen dathet niet meer voorkomt!
OT: 5 tussenuren ofzo en 3 tints donkerder door de zonzometeen zonnebrilletje kopen. Iemand een tip waar? Wil niet meer dan 30/40eu uitgeven, maar wel goed erbij lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |